E34 524TD lahja minek
E34 524TD lahja minek
Küsimus siis selline, et millest võib tingitud olla 91 aasta 524TD tuimus. Alguses põles armatuuril pihusti tuli, pihusti sai ära vahetatud ja tuli kustus ära, aga märgatavat muutust pole tunda. Ise kahtlustan, et summuti vahel võib olla mingi pütt, mis võib umbe minna ja võtab mineku ära (katalüsaator???). Teine variant on mitte töötav turbo. Eelmine omanik ütles küll, et turbo on vahetatud, aga kindel ei saa ju olla. Tundub küll nagu turbo ei võtaks järgi.
Äkki oskab keegi nõu anda milles võib viga olla ja kuidas saaks viga lahendada. Oodatud on kõik võimalikud variandid miks võib kaduda autol minek.
Äkki oskab keegi nõu anda milles võib viga olla ja kuidas saaks viga lahendada. Oodatud on kõik võimalikud variandid miks võib kaduda autol minek.
See on jah see laksuga ja stereoga bemm. Äkki teab keegi midagi selle auto ajaloost? Oleks hea teada küll, mis sellega on kokku keeratud. Muidu sumpsi paunasid on vist ainult 2. Kas on siis võimalik, et üks on katalüsaator. Ise ei usu eriti. Tavaliselt on ikka resonaator see esimene. Kui keegi antud auto kohta midagi teab, siis andke teada.
Ette tänades.
Ette tänades.
turbo oli seal vaid visuaalselt, kiirendus oli sama mis minu jalgrattal, Viltsiga käisime uurimas ja ma mitu korda küsisin, et kas sul on ikka gaasipedaal põhjas
, masendav oli....
kas mootor ikka veel ajab sinist suitsu välja ?
kas ta müüs selle istmete ja sisuga või oli välja vahetatud tavalise vastu ?
isegi 5000 ei oleks ma maksnd

kas mootor ikka veel ajab sinist suitsu välja ?
kas ta müüs selle istmete ja sisuga või oli välja vahetatud tavalise vastu ?
isegi 5000 ei oleks ma maksnd
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Istmed ja sisu on ikka sees. Muidu on see ikka vist väheke parem masin kui mersu oli, mille vastu sai auto vahetatud. Vaikselt on juba osi vahetatud ja varsti saab juba päris normaalne asi. Sõita saab muidugi ka praeguses seisukorras, aga minek võiks ikka parem olla. Sellise sisuga autot ju iga nurga pealt ei leia ka. Sinist ta minu arust küll välja ei aja, ülevaatusel oli ka suits täitsa normi piires. Aga kui sa ütled, et turbo on läbi, siis kui paljuga võib kuskilt uue saada?
Ega neid suuri probleeme praegu palju enam pole. Tagaots sai enam-vähem sirgeks aetud, nüüd tuleb vaid pahteldada ja värvida. Ega muidu see auto tegelikult kiita ei olnud jah. Aga kui putitada siis saab asja ka. Tegelikult pole auto minu oma. Ausalt öeldes poleks ma seda ise ka mingi hinna eest ära vahetanud. Praeguseks on aga tegu juba tehtud ja omanikul pole vist mõtet kahetseda.
Aga kui kellelgi on veel mõni hea turbo pakkumine, siis andke teada.
Aga kui kellelgi on veel mõni hea turbo pakkumine, siis andke teada.
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8507
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Tahad sa sellest lähemalt rääkida?Ailer kirjutas:arvan et piisab kõrgsurve pumba "toksimisest" , et minek tagasi tuleks. Kuis sa oleks lõuna- eestis siis näitaks. Nii olen üles äratanud nii mõnegi disla BMW. See toksimine ehk odav chip kehtib ka 2,5 dislale.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Tarmo kirjutas:Tahad sa sellest lähemalt rääkida?Ailer kirjutas:arvan et piisab kõrgsurve pumba "toksimisest" , et minek tagasi tuleks. Kuis sa oleks lõuna- eestis siis näitaks. Nii olen üles äratanud nii mõnegi disla BMW. See toksimine ehk odav chip kehtib ka 2,5 dislale.
huvitav kas peaks mõne väikese neegri poisi väikese haamrikesega sinna pumba juurde toppima ja siis mingi tulukese kah vedama ja talle selgeks tegema, et ku ituli põlema läeb siis toksi täiega

neegrimõte oleks hea, aga kust sa ikka nii väikest ja arukat musta meest saad, et kapoti alla ära mahuks ja veel toksiks kah!
Nimelt saab pumba pea liigutamisega muuta kütte hulka, mis lastakse peale. Kõrgsurve pumbal on pea(see on see osa, kust küljepeale tuleb juhtmepundar) ja on kaan. Vaja on liigutada pead salongi poole. Selleks on vaja: keerata lahti pead kinnihoidvad torx poldid. selleks on mõttekas kõigepealt anda nendele poltidele mingi tömbi esemega paar pauku, et nad lahti põruksid seejärel keerad lahti kõik neli torxi lahti ja siis kinni tagasi(kolm on madalamal ja üks on kaanepeal) Siis käivitad mootori ja keerad torxid peaaegu lahti ja koksd millegiga pea pihtaradika poolt. Kaan liigub võibolla mingi 0,3 mm ja sellest võib juba piisada. Kui pöörded väga tõusevad ja hüppma hakkavad siis sai palju. vahepeal võib anda tuuri. Kõige parem asend on nii et toksad kaant nii kaugele kui hakkavad pöördedtõusma ja kõikuma, siis on vaja suts tagasi ja asi korras. poldid kinni ja proovisõidule. Kui ajab palju musta siis võib tagasi liigutada, aga minek on surnust üles äratatud. Olen niimodi päästnud kahe TDS mured pumbaga(pöörete kõikumine ja välja sureine koormuse taha tulemisel) Ja olen ka kolm 2,4 äratanud. See nipp aitab ka pika käivituse vastu.
NB osadel peadel on nn fikseerimise punn, vasakul keskel. see on vaja enne toksimiste välja puurida.
Keeruline jutt, aga suhteliselt lihtne teostus.
Nimelt saab pumba pea liigutamisega muuta kütte hulka, mis lastakse peale. Kõrgsurve pumbal on pea(see on see osa, kust küljepeale tuleb juhtmepundar) ja on kaan. Vaja on liigutada pead salongi poole. Selleks on vaja: keerata lahti pead kinnihoidvad torx poldid. selleks on mõttekas kõigepealt anda nendele poltidele mingi tömbi esemega paar pauku, et nad lahti põruksid seejärel keerad lahti kõik neli torxi lahti ja siis kinni tagasi(kolm on madalamal ja üks on kaanepeal) Siis käivitad mootori ja keerad torxid peaaegu lahti ja koksd millegiga pea pihtaradika poolt. Kaan liigub võibolla mingi 0,3 mm ja sellest võib juba piisada. Kui pöörded väga tõusevad ja hüppma hakkavad siis sai palju. vahepeal võib anda tuuri. Kõige parem asend on nii et toksad kaant nii kaugele kui hakkavad pöördedtõusma ja kõikuma, siis on vaja suts tagasi ja asi korras. poldid kinni ja proovisõidule. Kui ajab palju musta siis võib tagasi liigutada, aga minek on surnust üles äratatud. Olen niimodi päästnud kahe TDS mured pumbaga(pöörete kõikumine ja välja sureine koormuse taha tulemisel) Ja olen ka kolm 2,4 äratanud. See nipp aitab ka pika käivituse vastu.
NB osadel peadel on nn fikseerimise punn, vasakul keskel. see on vaja enne toksimiste välja puurida.
Keeruline jutt, aga suhteliselt lihtne teostus.
F01 :)