535E34 vs 530 V8 E34?
535E34 vs 530 V8 E34?
vbl teemaks olnud,aga ei viitsind otsida.
sõber tahab ka klubisse astuda,aga nati valiku ette sattund.need kaks nagu kandidaadid praegu.kuidas neil se mineku ja kütusekulu suhe on?
ise 530`ist ei tea midagi.mida soovitate?
sõber tahab ka klubisse astuda,aga nati valiku ette sattund.need kaks nagu kandidaadid praegu.kuidas neil se mineku ja kütusekulu suhe on?
ise 530`ist ei tea midagi.mida soovitate?
Impreza STi ja mikromootoriga bemm :)
Re: 535E34 vs 530 V8 E34?
Tere
Ehk siis miks peaks keegi viitsima Sind aidata, kui Sa ise ei viitsi end aidata?
jJanno
Nats nagu oleks kuulnud, aga ei viitsi vastata.aivo28 kirjutas:vbl teemaks olnud,aga ei viitsind otsida.
Ehk siis miks peaks keegi viitsima Sind aidata, kui Sa ise ei viitsi end aidata?
jJanno
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Ma ei saa enam midagi aru
Tahtsid osta M5-te, ei leidnud sobivamat, ostsid odavama R6-se mootoriga. Kulutasid millegipärast kuuekohalise summa upgradeks(?). Kuna R6 by default on odavam peaks see just aitama M5-ga võrreldes ülejäänud vahendite arvel alternatiivtulusid teenida, mitte neist puudust tunda. Sellega ma olen küll nõus, et raha pole asjade all mõtet kinni hoida, eriti auto all, mis on eelkõige kulu-, mitte suurem tuluobjekt. Ehk ostes odavamat asja peaks nagu raha justkui üle jääma, mitte puudu nagu sinul.
Tore on teiste rahakotis sorida

Tore on teiste rahakotis sorida

Kuigi ma ei saa amg jutust enam mitte mõhkugi aru, üritaks siis teemasse tagasi tulla. Lihtne soovitus on see:
a) osta tuleks selline auto, mida jõuad ennast rebestamata osta
b) osta tuleks selline auto, mida jõuad ennast rebestamata korralikult ülal pidada
Millegipärast kiputakse meil mõlemat punkti üsna jämedalt rikkuma.
Amg jutt on laias laastus BS, et kui oled endale pähe võtnud sõita Bentley'ga, siis pead kogu elu jala käima. Ei pea. Vahepeal võib ka Daewoo Ticoga poes õlle järel käia
a) osta tuleks selline auto, mida jõuad ennast rebestamata osta
b) osta tuleks selline auto, mida jõuad ennast rebestamata korralikult ülal pidada
Millegipärast kiputakse meil mõlemat punkti üsna jämedalt rikkuma.
Amg jutt on laias laastus BS, et kui oled endale pähe võtnud sõita Bentley'ga, siis pead kogu elu jala käima. Ei pea. Vahepeal võib ka Daewoo Ticoga poes õlle järel käia

Siin pole midagi võrrelda ju. Võrdsete tingimuste korral igatahes R6. Dünaamika ja kütusekulu on üpris sama.
Agad tulevad peale siis, kui remondijärg kätte tuleb. Päris kindlasti tuleb. R6 mootor kestab paremini, on odavamate osadega, lihtsam remontida, kannatab viletsamaid bensiine ja õlisid. Kui automaatkasti tahad, siis R6 taga on vana pommikindel 4-käiguline. Uuemast võib lugeda Lugejate Autode all nii paaris kohas
Samuti pole vanemal pajal ühtegi tüüpviga, mida ei saa öelda V8 kohta. Ei mingeid lahti tulevaid õlipumpasid (millega võis eelmine omanik saaled ringi sõita), hüdrutõukureid, 8-t kallist süütepooli ega muud säärast, mis sõidule suurt ei anna.
3.5 ei ole 4.0, aga 3,0 V8-ga kestab võrdluse ilusti ära.
Kui minul valida oleks, siis kindlasti 3.5.
Agad tulevad peale siis, kui remondijärg kätte tuleb. Päris kindlasti tuleb. R6 mootor kestab paremini, on odavamate osadega, lihtsam remontida, kannatab viletsamaid bensiine ja õlisid. Kui automaatkasti tahad, siis R6 taga on vana pommikindel 4-käiguline. Uuemast võib lugeda Lugejate Autode all nii paaris kohas

3.5 ei ole 4.0, aga 3,0 V8-ga kestab võrdluse ilusti ära.
Kui minul valida oleks, siis kindlasti 3.5.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Pole see 4-k ka mingi pommikindel. Pigem on kindel see, et 10-15a. vanusel autol aut.kast remonti läheb.Aare kirjutas: kannatab viletsamaid bensiine ja õlisid. Kui automaatkasti tahad, siis R6 taga on vana pommikindel 4-käiguline. Uuemast võib
M30 mootor eht tõesti lollikindlam, aga V8 eelis, et seda kandev auto on ise uuem.
Võta 4.0
Endiselt huvitab, palju seda raha siis on? See, et x-15K, ei ütle kahjuks midagi. Sest vbla on üks 4.0 pakkuda. Oleneb

Ega eriti ei tahakski anda, aga mõtted on liikunud. Vaja on motivatsiooni.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
ära räägi, kui ei tea
palju sa ise maksid hiljuti?
4käiguse remont on 90% juhtudel peotäis A-siduri kettaid, mille vahetamiseks pole isegi kasti vaja laiali võtta
isiklikult pole näinud ühtegi 4HP22/24-ja (olen 3 a toimetanud selliste asjadega tegelevas firmas), millel oleks muid mehhaanilisi osi tarvis läinud kui pumba hammasrattad, aga seda ka seepärast, et sõideti kuiva kastiga. Sealhulgas ka suurt koormust kandvad asjad nagu BMW V12 mootori või Audi V8Q all olevad 4HP24 kastid. Ahjaa, üks mingite Dvigadeli vantide "isetaastatud" muhv ka, kuna see oli viltu kokku keevitatud.
uuem..mis on uuem
müügisolevad E34d on kõik äratallatud, kui tallamise talumisest ja kordategemise hinnast rääkida, siis 3x võib arvata...ja mida annab seal 2 aastat vahet..?
3.5 on igatahes suurema tugevusvaru ja töökindlusega mootor ja paar aastat vanusevahet autodel, mille sihtgrupp on enamasti hooldusest mitteteadvad nokamütsid - ei määra midagi. Üle 10 a vanusel autol loeb seisukord, mitte vanus või läbisõit. Samamoodi ei ole seal küljes tarbetut elektroonikat, mis nendel autodel kahjuks eriti töökindel ei ole.
palju sa ise maksid hiljuti?
4käiguse remont on 90% juhtudel peotäis A-siduri kettaid, mille vahetamiseks pole isegi kasti vaja laiali võtta
isiklikult pole näinud ühtegi 4HP22/24-ja (olen 3 a toimetanud selliste asjadega tegelevas firmas), millel oleks muid mehhaanilisi osi tarvis läinud kui pumba hammasrattad, aga seda ka seepärast, et sõideti kuiva kastiga. Sealhulgas ka suurt koormust kandvad asjad nagu BMW V12 mootori või Audi V8Q all olevad 4HP24 kastid. Ahjaa, üks mingite Dvigadeli vantide "isetaastatud" muhv ka, kuna see oli viltu kokku keevitatud.
uuem..mis on uuem

3.5 on igatahes suurema tugevusvaru ja töökindlusega mootor ja paar aastat vanusevahet autodel, mille sihtgrupp on enamasti hooldusest mitteteadvad nokamütsid - ei määra midagi. Üle 10 a vanusel autol loeb seisukord, mitte vanus või läbisõit. Samamoodi ei ole seal küljes tarbetut elektroonikat, mis nendel autodel kahjuks eriti töökindel ei ole.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Ega ei räägigi kui ei tea.Aare kirjutas:ära räägi, kui ei tea
palju sa ise maksid hiljuti?
Ma tean küll M30 konede taga ära surnd kaste. Ja seda ka, et osad on kastiremondi puhul üldjuhul väiksem kulu kui töö, mis ei sõltu kastitüübist üldse. 7-8K läheb ka 4HP kasti remont maksma koos kõigega.
Ma ei ole veel midagi maksnud. Maksan ca 12K. Sellest 5K see krdi korv. Ja ei nuta selle juures. **** happens.
Nagu sa isegi ütlesid - 3.5 ei ole 4.0. Ja parema asja eest peabki rohkem maksma.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
kas see auto
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=16384
on tõesti ülehinnatud. aasta on küllaltki hea
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=16384
on tõesti ülehinnatud. aasta on küllaltki hea

E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
paistab,et tuleb "kolmepoolene" ära
siis jääb raha juppide ja talvekummide peale ka
tuttav tal sebis saksast,mingi aeg peaks jõudma.tean,et on must,manuaal,ja nahk pidi olema,rohkem ei tea
kui kohal,eks siis üritan mõne pildi "virutada" vaikselt.
aga siuke küsimus,et 535 on kw vähem,momenti rohkem,ja 530V8 vastupidi...oskab keegi kommenteerida,kuidas se dünaamikale mõjub

siis jääb raha juppide ja talvekummide peale ka

tuttav tal sebis saksast,mingi aeg peaks jõudma.tean,et on must,manuaal,ja nahk pidi olema,rohkem ei tea

aga siuke küsimus,et 535 on kw vähem,momenti rohkem,ja 530V8 vastupidi...oskab keegi kommenteerida,kuidas se dünaamikale mõjub

Impreza STi ja mikromootoriga bemm :)
Nm väljendab küll toorest jõudu, aga temas puudub täielikult aja dimensioon (ei sõltu ajast). Kiirendamisel on parem ikka see, kes samas ajaühikus rohkem tööd suudab teha, ergo enam kW omab.
Klassikaline näide on paari m diameetriga vesiveski rattast, millel on küll taga tuhandeid Nm, aga kuna pöörleb nii aeglaselt, siis hobujõude tuleb sealt ainult paar.
Kokkuvõttes: palju Nm on hea eeldus, aga hea oleks need veel võimalikult kõrge rpm juures teha, see aga ongi juba suurem võimsus.
Klassikaline näide on paari m diameetriga vesiveski rattast, millel on küll taga tuhandeid Nm, aga kuna pöörleb nii aeglaselt, siis hobujõude tuleb sealt ainult paar.
Kokkuvõttes: palju Nm on hea eeldus, aga hea oleks need veel võimalikult kõrge rpm juures teha, see aga ongi juba suurem võimsus.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Njaaa, sellest ei saa arugi, kui oled ise autole märkamatult 30K sisse pannud näiteks, et auto oleks tõesti nii, et saaks rahuliku südamega müüa tõesti heas korras autot, muidugi sõib see summa ka suurem olla, sõltub see siiski eelmis(t)est omaniku(-e)st ja ka selelst, mille jaoks inimene autot korda teeb-kas endale või müügiks,sellisel juhul võib muidugi auto omahind olla näiteks 50K asemel 80K, aga ikkagi tahetakse seda 35Kga kätte saada, otsitakse 10 aastat vanalt autol roostetäpikesi jms
.

