E36 Bensunäidik ei tööta
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
E36 Bensunäidik ei tööta
Nii... nüüd on tekkinud mingi müstikaprobleem.
Nimelt paar päeva tagasi autot tööle pannes, kütusenäidik näitab nulli ja punane tuluke põleb. Samas paagis antud hetkel oli 45 liitrit kütet. Alguses arvasin, et alarm on lolliks läinud ja paagisisene pump on ka tagant ära, kuid lisapumpa maha ühendades sai selgeks tehtud, et paagis olev pump siiski töötab. Asi seega ainult nivooandurites.
Oskab keegi soovitada millest võiks vea otsimist alustada. Ise vaatasin paagi peal olevate pistikute kontaktid üle, need tundusid korras olevat.
Igasuguseid ideid ootaks.
Nimelt paar päeva tagasi autot tööle pannes, kütusenäidik näitab nulli ja punane tuluke põleb. Samas paagis antud hetkel oli 45 liitrit kütet. Alguses arvasin, et alarm on lolliks läinud ja paagisisene pump on ka tagant ära, kuid lisapumpa maha ühendades sai selgeks tehtud, et paagis olev pump siiski töötab. Asi seega ainult nivooandurites.
Oskab keegi soovitada millest võiks vea otsimist alustada. Ise vaatasin paagi peal olevate pistikute kontaktid üle, need tundusid korras olevat.
Igasuguseid ideid ootaks.
1.Kuidas saavad bena sees asuvad kontaktid(kui mõtled liugureid) mustaks saada? Ja millega neid puhastada?Aimar kirjutas:Puhastage kontaktpinnad ära , peaks olema minu mäletamismööda täiesti ligipääsetavad (e36-l vährmalt)
2.Pistiku kuntaktid E36-l veel liiga uued, et jaapanlase kombel ära ussitada.
3.Andureid kaks tükki pealekauba...
4.Ühe öö seismise järel läksid mõlemad liugurid mustaks?
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8507
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
mul oli ka mingi anomaalia kütusenäidikuga , aga mul oli natuke teistmoodi.
Kuna tankisin alati mingi 300-400.- eest ja näidik töötas ilusti.
Siis aga mingi aeg hakkas käituma nii et kui küte hakkas otsa saama , siis tuli põlema ei läinud ja seier läks 60l peale.
Selline tunne et keegi oleks nagu kütet juurde salaja pannud.
Siis sai hakatud tankima täispaakide kaupa ja ülla ülla anomaalia kadus.
Siiamaani ei saa aru mis seal viga võis olla.
Kuna tankisin alati mingi 300-400.- eest ja näidik töötas ilusti.
Siis aga mingi aeg hakkas käituma nii et kui küte hakkas otsa saama , siis tuli põlema ei läinud ja seier läks 60l peale.
Selline tunne et keegi oleks nagu kütet juurde salaja pannud.
Siis sai hakatud tankima täispaakide kaupa ja ülla ülla anomaalia kadus.
Siiamaani ei saa aru mis seal viga võis olla.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
veidi OT..
tuli bensiini varas.... imes sul paagi kuivaks... ujuk vajus põhja ja jäi kinni sinna... siis tuli tige naabrimees kalasnikoviga kes just oli yles ärganud mingi sebimise peale ja vihane... ja lubas varga maha lasta... varas valkas bensiini tagasi ja tõmbas udu... naabrimees mõtles, et sai heateoga hakkama ja ei hakka tyhjast tyli sulle enam tegema ja ei räägi midagi. sina aga avastasid auto hommikul nii nagu ta õhtul sinna jätsid.
PS! see jut on mugandus päriselust
tuli bensiini varas.... imes sul paagi kuivaks... ujuk vajus põhja ja jäi kinni sinna... siis tuli tige naabrimees kalasnikoviga kes just oli yles ärganud mingi sebimise peale ja vihane... ja lubas varga maha lasta... varas valkas bensiini tagasi ja tõmbas udu... naabrimees mõtles, et sai heateoga hakkama ja ei hakka tyhjast tyli sulle enam tegema ja ei räägi midagi. sina aga avastasid auto hommikul nii nagu ta õhtul sinna jätsid.
PS! see jut on mugandus päriselust
Mul juhtus sarnane probleem alles vast nädala eest. Bentsu paak oli üpriski tühjaks juba sõidetud (tuli ei põlend veel) ja bentsukas sai paak uuesti ääreni täis lastud. Peale seda autot käivitades näitas et bents on täitsa nullis, bentsu tuli põles ja seier oli täitsa 0 peal. Kuid sõitma hakates, hakkas ka seier vaikselt tõusma. Järgmine kord kui autot käivitasin näitas algul jälle et bents täitsa nullis ning tuli põles, kuid nii kusagil 10 meetrit sõita sain viskas seieri tagasi normaalsesse asendisse ja tuli kustus ära. Niimoodi juhtus mingi paar korda, kui autot käivitasin, kuid enam pole seda anomaaliat juhtund, nüüd näitab jälle korralikult. Ei oska arvata, millest see tulenes.
BMW 320i Coupé '97
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Nii.. probleem lahendatud. Käisin siis täna patriku juures. Võtsime pumba koos muu krempliga paagist välja ja selgus, et pumbapoolse nivooanduri üks juhtmetest oli antud krempli küljes puruks läinud. Jäi nagu mulje, et auto oleks paagi pihta alt korraliku kolaka saanud. Samas ise ei ole seda tähele pannud... võiks ometi olla asi, mida juhtides märkab... :\
Peale juhtme ühendamist modic näitas, et paagist signaal olemas, kuid kombi näitas sama tühjust edasi... patrik jube ehmatas mind, et osta endale uus kombi, kuid oma mõttelennu tagajärjel sai testi mõttes 15 minutiks akujuhe maha võetud, mis andis ka õnneks vajaliku tulemuse, ehk siis ma jälle näen palju mul paagis kütet on
Peale juhtme ühendamist modic näitas, et paagist signaal olemas, kuid kombi näitas sama tühjust edasi... patrik jube ehmatas mind, et osta endale uus kombi, kuid oma mõttelennu tagajärjel sai testi mõttes 15 minutiks akujuhe maha võetud, mis andis ka õnneks vajaliku tulemuse, ehk siis ma jälle näen palju mul paagis kütet on

Alguses kõik toimis, siis läks vasakpoolne kütuseandur tuksi, sõitsin tükk aega nii, et üle poole paagi ei näidanud...
Seejärel hakkas ka parempoolne nulli näitama, kütust sai arvestatud läbisõidu järgi... see oli väga ebameeldiv... varsti läks ka pump õhtale
Pump ja sellega koos ka andur said siis vahetatud...
Praegu nii, et parempoolses paagis kõik toimib ja vasakus veel mitte... üle poole ei näita
Arvan, et need andurid on kehvalt ehitatud, ühendusklemmid kuluvad teatud aja jooksul. Auto on 92a. Aga vbl on tõesti ka juhe lahti, peab uurima.
PS. kellel on vasakpoolset andurit, andke teada!
Seejärel hakkas ka parempoolne nulli näitama, kütust sai arvestatud läbisõidu järgi... see oli väga ebameeldiv... varsti läks ka pump õhtale

Pump ja sellega koos ka andur said siis vahetatud...
Praegu nii, et parempoolses paagis kõik toimib ja vasakus veel mitte... üle poole ei näita

Arvan, et need andurid on kehvalt ehitatud, ühendusklemmid kuluvad teatud aja jooksul. Auto on 92a. Aga vbl on tõesti ka juhe lahti, peab uurima.
PS. kellel on vasakpoolset andurit, andke teada!
Mul oli sama jama.Bensu näidik näitas nulli, kontrollisin ka paagis kõik kontaktid ja ujukid üle kõik oli korras.Armatuuri ei julgenud ise lahti ka kakuma hakata, et kontrollida et äkki seal mingi kamm sees. Ja siis, eile öösel oli võrdlemisi külm, hommikul läksin panin auto käima ja oh imet näidik näitas. Ise ma arvan et arvatavasti ei mõni klemm mängis külmaga ja hakkas lihtsalt uuesti ühendust andma.Oleks vaja vist sul kotrollida kas signaal jõuab armatuuri või ei.
- poleaimugi
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 27.09.2005 16:29 00
- Asukoht: Tartu