E34 525TDSA ' 92 kütusekulud
E34 525TDSA ' 92 kütusekulud
Lõpuks laskus kütusenäidik alumise servani.
Lasin paagi uuesti kurguni täis.
Sisse mahtus 70.83 liitrit, läbisõit selle paagiga 733 km.
Seega kütusekuluks tuleb 9.66 liitrit saja kilomeetri kohta, võttes arvesse, et 80% liiklemisest toimus linnas.
Auto on e34 525TDSA M51 mootoriga 1992 aastast.
Kas selline kütusekulu on normaalsuse piires või tasub uskuda ulmejutte imepemmidest, mis liiklevad linnas märksa väiksema kütusekuluga?
K.
Lasin paagi uuesti kurguni täis.
Sisse mahtus 70.83 liitrit, läbisõit selle paagiga 733 km.
Seega kütusekuluks tuleb 9.66 liitrit saja kilomeetri kohta, võttes arvesse, et 80% liiklemisest toimus linnas.
Auto on e34 525TDSA M51 mootoriga 1992 aastast.
Kas selline kütusekulu on normaalsuse piires või tasub uskuda ulmejutte imepemmidest, mis liiklevad linnas märksa väiksema kütusekuluga?
K.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Diislimeeste kütusekulud taas päevakorda
kuidagi palju mu arust :S . mul mngi 7-8 tuuri oli vahepeal, hetkel pole enam arvutanud ja kah 80% sõitsin linnas,.
viimasel ajal on keskimine kulu jäänud nii 30% maantee ja 70% linn ~9l sajale..... aga sõites maanteel 70% ja linnas 30% on keskmine kulu 8,4l sajale. ise olen rahul, aga pikalt rahulikult sõites ja siis tehes kiire kiirenduse tuleb korralik musta pilv hetkeks tagant välja 

E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8508
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Re: Diislimeeste kütusekulud taas päevakorda
524td pidigi ökonoomsem olema.toivoku kirjutas:kuidagi palju mu arust :S . mul mngi 7-8 tuuri oli vahepeal, hetkel pole enam arvutanud ja kah 80% sõitsin linnas,.
mul on ka keskmine kuskil 7,5-8l
80%linnas
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8508
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
mul eelmise paagitäiega oli nii:
Enamus sõidud linnas
korra käisin raplas ja seal sai rajal ka mingi 4-5 ringi tehtud
siis tagasi tallinna
veel linnasõitu ja kui tankima läksin siis 72,5 l mahtus peale.
sõita sain 910km
see teeb keskmiseks 7,96.
ja ma ei sõida rahulikult nagu penskar.
Enamus sõidud linnas
korra käisin raplas ja seal sai rajal ka mingi 4-5 ringi tehtud
siis tagasi tallinna
veel linnasõitu ja kui tankima läksin siis 72,5 l mahtus peale.
sõita sain 910km
see teeb keskmiseks 7,96.
ja ma ei sõida rahulikult nagu penskar.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Miks on kütusekulu nii erinev?
Kas mu 525TDS mootor siis tõesti omadega nii peetis, et vähemat polegi võimalik saavutada?
Ei taha uskuda. Hiljuti käis plokikaas survestuses ja asi olevat olnud ideaalses korras.
Kaanetihendi ostsin uue, kollektoritel uued tihendid, veepump uus.
Kontrolliti ka silindreid, üteldi, et väga hästi hoitud mootor - tehaselihv veel peal.
Nukkvõll on uus, hüdrotõukurid 4 tk uued.
Jahutusvedelik ära ei kao, õli tase on koguaeg konstantne.
Probleemideks on pikk käivitus (3-4 sekundit) külma mootoriga ning vahel mootor jõnksatab foori taga.
Mõni mees siin soovitab kõrgsurve pumba kaant liigutada, teine soovitab osta uue õhukulu lugeja.
Mida teha?
K.
Ps. siin on veel mehi, kes 525TDSA 8L/100km linnas ulmeks peavad.
Aga kui selline kulu on saadud paagiga äärest ääreni sõites, siis peab see ju tõsi olema.
Ja noh see minu alla 10L/100 km on ka täiesti talutav, kuid kui on võimalik vähemaga pääseda siis tahan teada, milles probleem seisneb.
Kas mu 525TDS mootor siis tõesti omadega nii peetis, et vähemat polegi võimalik saavutada?
Ei taha uskuda. Hiljuti käis plokikaas survestuses ja asi olevat olnud ideaalses korras.
Kaanetihendi ostsin uue, kollektoritel uued tihendid, veepump uus.
Kontrolliti ka silindreid, üteldi, et väga hästi hoitud mootor - tehaselihv veel peal.
Nukkvõll on uus, hüdrotõukurid 4 tk uued.
Jahutusvedelik ära ei kao, õli tase on koguaeg konstantne.
Probleemideks on pikk käivitus (3-4 sekundit) külma mootoriga ning vahel mootor jõnksatab foori taga.
Mõni mees siin soovitab kõrgsurve pumba kaant liigutada, teine soovitab osta uue õhukulu lugeja.
Mida teha?
K.
Ps. siin on veel mehi, kes 525TDSA 8L/100km linnas ulmeks peavad.
Aga kui selline kulu on saadud paagiga äärest ääreni sõites, siis peab see ju tõsi olema.
Ja noh see minu alla 10L/100 km on ka täiesti talutav, kuid kui on võimalik vähemaga pääseda siis tahan teada, milles probleem seisneb.
8l on normaalne 525 võtabki rohkem kui 524. Mul endal ka 525 ja võtab ka kuskil 8 ja kui ikka rohkem vajutada tuleb keskmiseks isegi 9. Aga puhta maanteesõidus peaks küll tulema umbes 7 kanti.
Pika käivituse kohta niipalju, et vaaata, kas mullid on hommikul voolikus või ei. Kui on siis kõige lihtsam on poest osta väike (2cm*2cm) tagasivooliklapp(ca100eeki) ja panna pumba ja filtri vahele.
Pika käivituse kohta niipalju, et vaaata, kas mullid on hommikul voolikus või ei. Kui on siis kõige lihtsam on poest osta väike (2cm*2cm) tagasivooliklapp(ca100eeki) ja panna pumba ja filtri vahele.
F01 :)
Kütusekulu
Mul sama tulemus, mis Muhvil - keskmine kütusekulu jääb 12l peale. Ja 90% sõitudest Talllinnas. Maanteel piloodiga 100km/h sõites kulu kompuutri järgi kuskil 7l. Auto on 98a E39 525TDS touring automaat.
Neid eelnenud autode andmeid lugedes jääb tunne, et midagi on ehk valesti.
Praeguse kütusekulu üle ma ei kurda, kuna eelmine auto oli punnsilm MB420
Neid eelnenud autode andmeid lugedes jääb tunne, et midagi on ehk valesti.
Praeguse kütusekulu üle ma ei kurda, kuna eelmine auto oli punnsilm MB420



Peab varsti hakkama seda viga taga ajama. seniks aga üritan oma esisillaga hakkama saada!
525dt touring 93a
olles diislitega palju aastaid tegelenud, väidan:
1. Põhiliseim küttekulu suurenemine diislite puhul on pihustite ebakvaliteetne töö. Olles pihustid 100% testinud (vaid surve seadmine pole veel pihusti töö kontroll!!!) tasub asuda tegelema muude asjaoludega.
tooksin välja veel
2. Must õhufilter
3. Pumba reguleering
4. käiguosa!!! (mida paljud ei usu!) pisut takistava jooksuga rattalaager, veeremist takistav pidur jne jne ja võite liitri paar sajale juurde panna.
5. sõidustiil. JUHIST TÕESTI SÕLTUB OMA 2x erinevus vahel sama auto puhul eelkõige linnas.
Minu soe soovitus: Esmalt katsetada diisli lisandit, mis puhastab vaigust pumba ja pihustid. 2-3 paagitäit läbi sõites enamasti efekt märgatav.
1. Põhiliseim küttekulu suurenemine diislite puhul on pihustite ebakvaliteetne töö. Olles pihustid 100% testinud (vaid surve seadmine pole veel pihusti töö kontroll!!!) tasub asuda tegelema muude asjaoludega.
tooksin välja veel
2. Must õhufilter
3. Pumba reguleering
4. käiguosa!!! (mida paljud ei usu!) pisut takistava jooksuga rattalaager, veeremist takistav pidur jne jne ja võite liitri paar sajale juurde panna.
5. sõidustiil. JUHIST TÕESTI SÕLTUB OMA 2x erinevus vahel sama auto puhul eelkõige linnas.
Minu soe soovitus: Esmalt katsetada diisli lisandit, mis puhastab vaigust pumba ja pihustid. 2-3 paagitäit läbi sõites enamasti efekt märgatav.
BMW 525 tds TOURING, pikkadeks reisideks sobivaim auto
Esmalt vaja täpsustada mõiste "SUITSEB". Mittekorras pihustitega töötamise esmane tunnus on külmalt käivitades mootori ebaühtlane töö s.t nagu puterdab veidi. See kosta eelkõige madalatel pööretel ja kohe peale käivitust. Ebakorras pihustite puhul tekib sinakashall suits ja pisut diisli lõhna taga. Lihtsalt põlemata kütte nähud. Reeglina pöördeid tõstes mootori töö paraneb ja hall suits asendub mustaga. Tooksin kompleksina välja:Mario153 kirjutas:Kui oled kõvasti diislite ja pihustitega tegelenud, siis äkki oskad ka öelda seda, et kas alati hakkab peetis pihusti/d suitsema. Või on ka võimalus, et auto ei suitse, aga pihustid on siiski peetis.
!!! Käivitus ebaühtlane ja mida külmem seda ebaühtlasem, peale käivitust taga hallikassinine suits ja pööretel üle 3000 kõik eelpool mainitu kaob.
Täpsustamist vajab paraku tõsiasi, et külmalt käivitades ei käivitu hetkelt ka silindris küte, kus ei tööta eelsüüteküünal. Samas sellise variandi korral korras pihustitega saavutab mootor kiiresti ühtlase käigu.
Mis puudutab ainult suitsemist, siis vaid suitsu alusel suht raske pihustite tööd hinnata. Suitsemisel saab olla enim põhjusi. Näiteks hilise sissepritse korral sinisest suitsust suht raske üldse lahti saada. See jääb alles ka ideaalsete pihustite korral. samuti on kadunud mootori võimsus. Pisike viide juurde, et mootori töö luidagi "pehme". Ainult must suits seevastu pigem õhufiltri vahetusele viitab või samuti ka turbo riket. ka "peale kruvitud" pump annab reeglina musta tahma autole taha alati. Samas kulunud turbo kaudu sisselaske kollektorisse sisenev õli üsna sama sinise suitsu jätab kui hiline küttenurk. Vaid selle vahega, et kulunud turboga kaasneb ka tuntav õlikulu.
Pika jutu jätkuks ütlen, et ise pole näiteks senini suutnud tuvastada firmat, kes garanteeritult ja usaldusväärselt suudaks pihusteid testida. Oli Pärnu autobaasis vana aga - O L I !
BMW 525 tds TOURING, pikkadeks reisideks sobivaim auto
Külmalt töötab mootor suht ebaühtlaselt ja kohe peale käivitamist kümalt viskab korraks sellise hallika küttelõhnalise pahvaka. Külmalt natuke tühikäigule pöördeid lisades hakkab mootor nagu hüppama/vibrama. Soojalt töötab väga ilusti ja suitsu ei tule ei musta ega sinist. Musta ei taha eriti isegi väga kõrgetel pööretel tulla
. Eelsüüteküünlad on tutikad ja pump on remonditud. Siiamaani olen kahtlustanud, et peale pumba remonti on pumba kaan natuke paigast ära, aga peab ikka vist pihustid üle laskma kontrollida.

E39 525DA -01 Touring
Car is to transport your a$$...not a christmas-tree!
Car is to transport your a$$...not a christmas-tree!