E34 1994.a. autotelefon
E34 1994.a. autotelefon
Ostsin 518 i Executive 1994.a. oktoober, aga telefoni ei oska käima panna. UM ütles, et peab olema vana tüübi kaart. Kust seda saab? Praegu nii, et ilma kaardita tekst "Insert Card" ja kaardiga "Check Card" Uurisin otsinguga, aga ei midagi. Sisselülitamisel ilmub tekst BMW-GSM.
Re: 1994.a. autotelefon
Mul oli e39-l sama teema ja UM-is öeldi et peab uue tel. panema, sest seal ei saa midagi ringi teha ega teist kaardipesa panna juurde. Ükskord pagasnikus katte alla vaadates avastasin sealt teise kaardipesa. Panin sinna suvalise kaardi ja töötabKuuno_R kirjutas:Ostsin 518 i Executive 1994.a. oktoober, aga telefoni ei oska käima panna. UM ütles, et peab olema vana tüübi kaart. Kust seda saab? Praegu nii, et ilma kaardita tekst "Insert Card" ja kaardiga "Check Card" Uurisin otsinguga, aga ei midagi. Sisselülitamisel ilmub tekst BMW-GSM.

BMW touring
Need numbrid on ainult toru omad. Telefon on Motorola toode ja telefon ise on pagassis vasaku polstri taga, kui seal kaardipesa pole, siis ongi ainult ees toru all.Kuuno_R kirjutas:Telefoni peale on suurelt kirjutatud BMW.Mis telefonidega tegu?
Tagaküljel sildi peal on järgmised read:
BMW Made in Germany
BMW: 84.11-8375038 SCN 2426A
MSN: 910RUS CA52 REV H:02
Kuskohas pagasnikus see kaardipesa olla võiks?
Toru alla käib muidu küll suur kaart.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Tänud Priit.
Pagasnikus tõesti telefon ja kaardipesa ka olemas.
Võttis kaardi omaks, küsis PIN-i, aga siis teatab, et NONSTANDARD.
Tabloole tuleb peale seda ka EE EMT, aga menüüsse ei lähe, numbrivalimise järel on tekst WRONG NUMBER ja kui sisse helistada kutsub ühe korra ja katkestab siis ära.
Et tahabki siis teist tüüpi kaarti või?
Telefoni peal silt: (pagasnikus siis)
BMW Made in Germany
BMW 84.11-8360235 REV S/H:04/02 SUF 16938
CEPT GSM:450054490108250
Pagasnikus tõesti telefon ja kaardipesa ka olemas.
Võttis kaardi omaks, küsis PIN-i, aga siis teatab, et NONSTANDARD.
Tabloole tuleb peale seda ka EE EMT, aga menüüsse ei lähe, numbrivalimise järel on tekst WRONG NUMBER ja kui sisse helistada kutsub ühe korra ja katkestab siis ära.
Et tahabki siis teist tüüpi kaarti või?
Telefoni peal silt: (pagasnikus siis)
BMW Made in Germany
BMW 84.11-8360235 REV S/H:04/02 SUF 16938
CEPT GSM:450054490108250
Seda Nonstandard teadet nägin ma oma telefonil ka, aga see tähendas miskit muud. Tööd igatahes ei seganud. Kui ta juba EMT võrku sisse logis, siis on SIM-kaardiga kõik korras.
Menüüd on tal muidugi Motorolale omaselt mõistusevastased, siin ei aita muu, kui juhendit lugeda.
Tegu on sisuliselt Motorola International 1000 tüüpi telefoniga.
Menüüd on tal muidugi Motorolale omaselt mõistusevastased, siin ei aita muu, kui juhendit lugeda.
Tegu on sisuliselt Motorola International 1000 tüüpi telefoniga.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
mhm, see "teine" kaart on tegelikult täiesti tavaline 3V SIMsokkmiis kirjutas:EMTist saad tellida lisakaarditeenuse twin SIM. Siis tuleb teine kaart sulle kohe selline, mis autosse sobib ja kui auto käima paned, suunatakse köik köned autosse automaatselt. Maksmise koha pealt niipalju, et teenus pidi olema lisana 95.- kuu, palju kaardi tegemine maksab, seda kahjuks ei tea...
ja esmakordsel kasutuselevõtul tuleb teha suunamine autotelefonilt.
Ise kasutan ja väga mugav, soovitan!
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8508
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
See sim on jah 3V ja uued mis hetkel telefonidesse jagatakse on 5V.
Sellest siis ka tingitud probleemid osade autotelefonidega.
Sellest siis ka tingitud probleemid osade autotelefonidega.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio