bmw 520 talvel?:S
bmw 520 talvel?:S
Auto nii madal et maapinnast on puudu umbes ainult 10cm ja valukad on 17tolli.
Kuid nüüd omikul m2rkasin enda 6nnetuseks et lumi maas ja vaja tavlekummid panna alla mis on originaalid ja 15tolli.
Et arvan et p6hi siis ju vastu maad peaaegu?
Mida teha ja odavalt teha et p6hja t6sta k6rgemale et saaksin panna talvekummid alla?
Kuid nüüd omikul m2rkasin enda 6nnetuseks et lumi maas ja vaja tavlekummid panna alla mis on originaalid ja 15tolli.
Et arvan et p6hi siis ju vastu maad peaaegu?
Mida teha ja odavalt teha et p6hja t6sta k6rgemale et saaksin panna talvekummid alla?
Sul all ilmselt sport(madaldus)vedrud. Kõige mõistlikum on need normaalvedrude vastu vahetada. Kuna nad on reeglina tavavedrudest kallimad, siis ehk õnnestub nad mõnele segasele (ütlen nii seepärast, et minuarvates mõistlik inimene eestis oma autole madaldusvedrusid alla ei pane) maha müüa. Mul näiteks õnnestus ja saadud raha eest sain norm. vedrud ja jäi ülegi 

kui sa tsivilisatsioonist just kaugel(loe:metsa sees
) ei ela,siis vist ei juhtu midagi.minu E34-l madaldusvedru,ja pole mingit probleemi olnud(karteripõhja ja maa vahe isegi alla 10cm).
E30 oli vabsje vormel,ja sai ilusti hakkama
aga noh,ise tead...ilu nõuab ohvreid,ja mina isiklikult olen selle eest nõus...
ja kui sul veel spoilerites auto,siis nagu kole ka,kui kõrge nagu "jeep"

E30 oli vabsje vormel,ja sai ilusti hakkama

aga noh,ise tead...ilu nõuab ohvreid,ja mina isiklikult olen selle eest nõus...
ja kui sul veel spoilerites auto,siis nagu kole ka,kui kõrge nagu "jeep"

Impreza STi ja mikromootoriga bemm :)
õnnestus u.13 aastat tagasi omada ühte e21-te, millega üle viru ringi ei olnud võimalik sõita kuna kippus trammiteele kinni jääma, linnas olid juba kõik kohad teada, kus millise raadiusega kurvi võtta, ilmselt küll sel ajal olid veljed väiksemad, antud isendil oli 13 tolli ja 15 tundus nagu praegu 20.
- tr22nsmees
- Huviline
- Postitusi: 328
- Liitunud: 02.07.2003 15:59 10
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
puhtalt maitse asi - sõita kannatab vabalt & enda kogemustest pean ütlema, et M20'ne karteripõhi on üsna tugevcali kirjutas:Sul all ilmselt sport(madaldus)vedrud. Kõige mõistlikum on need normaalvedrude vastu vahetada. Kuna nad on reeglina tavavedrudest kallimad, siis ehk õnnestub nad mõnele segasele (ütlen nii seepärast, et minuarvates mõistlik inimene eestis oma autole madaldusvedrusid alla ei pane) maha müüa. Mul näiteks õnnestus ja saadud raha eest sain norm. vedrud ja jäi ülegi

Enda praegusel E34'l on karteripõhja & maa vahel ~6cm... esispoila & maa vahel on ka umbes sama palju ruumi (540i originaalpamper)... nii palju kui temaga nüüd enne talve sõidetud on, peab ütlema, et kannatab ilusti vurada Tallinna auklikel teedel.

Kindlasti on tavavedruga muretum tunne... sõida sealt kust tahad & millise kiirusega tahad.
Ehk siis lühidalt öeldes - valik on sinu.
W12
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Omal on esiotsa madaldus kusagil 5cm, eelmisel talvel, kui Eestis olin, sõitsin igal pool, kus vaja, ise linnas ei ela, ja kokkuvõttes probleemi ka polnud. E34 originaalrehvimõõt peaks olema 195/65R15 või oli see 205/65R15.
Ja teadmiseks sulle ja kõigile teistele, kes arvavad, et väiksema veljega on ratas väiksem- ei ole, sest suurema velje puhul rehvi profiil väheneb.Sama ka laiema rehvi puhul,kuna sellisel juhul läheb profiil vöiksemaks. Aga kui läheb velg väiksemaks- läheb profiil suuremaks, läheb rehv kitsamaks- sama lugu.
Ja kui seda ei usu, siis saad ka ise väga lihtsalt arvutada- näiteks kui rehvi mõõt on 225/45R17, siis 225 näitab laiust millimeetrites, 45 näitab profiili kõrgust lauise suhtes millimeetrites, seega 45% 225mm-st, R täht- radiaalrehv ja 17, seda teavad kõik kindlasti- velje läbimõõt- 17 tolli.
Peaks vist piisavalt puust ja punane olema, kirjutasin sellest seetõttu, et kindlasti on siin huviliste seas tüüpe, kes veel ei tea, kuidas asi käib
Ja teadmiseks sulle ja kõigile teistele, kes arvavad, et väiksema veljega on ratas väiksem- ei ole, sest suurema velje puhul rehvi profiil väheneb.Sama ka laiema rehvi puhul,kuna sellisel juhul läheb profiil vöiksemaks. Aga kui läheb velg väiksemaks- läheb profiil suuremaks, läheb rehv kitsamaks- sama lugu.
Ja kui seda ei usu, siis saad ka ise väga lihtsalt arvutada- näiteks kui rehvi mõõt on 225/45R17, siis 225 näitab laiust millimeetrites, 45 näitab profiili kõrgust lauise suhtes millimeetrites, seega 45% 225mm-st, R täht- radiaalrehv ja 17, seda teavad kõik kindlasti- velje läbimõõt- 17 tolli.
Peaks vist piisavalt puust ja punane olema, kirjutasin sellest seetõttu, et kindlasti on siin huviliste seas tüüpe, kes veel ei tea, kuidas asi käib

- tr22nsmees
- Huviline
- Postitusi: 328
- Liitunud: 02.07.2003 15:59 10
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
- tr22nsmees
- Huviline
- Postitusi: 328
- Liitunud: 02.07.2003 15:59 10
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
- tr22nsmees
- Huviline
- Postitusi: 328
- Liitunud: 02.07.2003 15:59 10
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Lisaks ka sõna sekka. Muidugi on suurematel veljemõõtudel eelduseks, et seal kasutatakse madalamaid rehve ja sel juhul jääb tulemus (üldümbermõõt) samaks. Aare üsna täpsed võrdlusandmed tõi. Küll aga ei taheta eriti rääkida teemal, et Sportvedrud (madaldatud) on jäigemad. Lisada siia juurde veel üliõhukesed rehvid (18´´ nagu Soomlaste kabriol suvepäevadel all oli), saame tulemuseks ikka tegelikult pagana jäiga ja kange masina millel sõidurõõmu ja mõnu jätkub vaid TÄIESTI SILEDATEL teedel. Kõikide aukude lükshaaval üleugemine ei jäta oma mõju muideks üldse mitte avaldamata ka kõikvõimalikele sharniiridele, puksidele ja hoobadele. Teenindus- ja servisemehed muidugi hõõruvad rõõmust käsi - sillaremondi klientidest puudus ei tule.
Küsite, et miks skeptiliselt kirjutan? Ei, lihtsalt tahan ausalt välja öelda et ka stiilse väljanägemisega masinal on miinuskohti. Lisades siia juurde veel fakti, et talvel ei sõida, madal! siis jah kahjuks tuleb ilu ees ohvreid tuua. Valikud aga kõigile olemas ja sõltuvad siiski ainult igaühe enese soovist. Parima valiku teeb seevastu alati see, kes on enim teadlik tema tehtud valikutest tulenevatest tagajärgedest.
Küsite, et miks skeptiliselt kirjutan? Ei, lihtsalt tahan ausalt välja öelda et ka stiilse väljanägemisega masinal on miinuskohti. Lisades siia juurde veel fakti, et talvel ei sõida, madal! siis jah kahjuks tuleb ilu ees ohvreid tuua. Valikud aga kõigile olemas ja sõltuvad siiski ainult igaühe enese soovist. Parima valiku teeb seevastu alati see, kes on enim teadlik tema tehtud valikutest tulenevatest tagajärgedest.
BMW 525 tds TOURING, pikkadeks reisideks sobivaim auto
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8508
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Kui vaja siis mul ühed orig vedrud üle.
Ma 100%kindel ei ole et sobivad aga arvata on et peaks minema.
Ma 100%kindel ei ole et sobivad aga arvata on et peaks minema.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio