E36 2.5 TURBO
E36 2.5 TURBO
tahan osta turbot kas kellelgi on pakkuda
selliste teadmistega nagu järeldada võib, see isearetamine ei õnnestu. tuleb omada paksu rahakotti ja viia auto sinna kus see ära tehakse.mell01 kirjutas:tean väga hästi et pole leiutatud:P soov on osta turbo ja aretada seepeale
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
pole hullu mul aega teha seda talve jooksul.ja teen niikaua kui asi korras.nüüd voib teema lukku panna.kui turbo töötab ja asi korras annan teada. loodan et pole selleks ajaks lasknud 2mootorid purux.igatahes auto tuleb lihtsalt soitmiseks mitte näitamiseks mida see siis ka suudab kui kellelgi huvi siis e-mail on mell003@hot.ee
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Õhu tarbimine sõltub siiski mootori litraazhist. Ja loomulikult ka sellest, kas mootor on ülelaetud või mitte 
Ehk siis audi turbo on mõeldud väiksema litraazhiga mootorile (audi turbomootor peaks olema ju 2.2 liitrit minu teada). Ja niipalju kui külamehed räägivad, siis tegelikult pidi tehaseturbo jääma audile ka väikeseks. Ei suuda mootori pöördes olles rõhku ülal hoida.
Samas mida väiksem turbo, seda madalamalt pöördelt hakkab ülerõhku tekitama. Seega linnasõiduks võib just väike turbo hea olla.
Aga noh.. kogu see turboteema on paras raketiteadus, et asja korralikult teha, ei tunne ennast veel piisavalt adekvaatsena antud vallas.
Aga samas võin ma praegu ka täelikku kägu ajada

Ehk siis audi turbo on mõeldud väiksema litraazhiga mootorile (audi turbomootor peaks olema ju 2.2 liitrit minu teada). Ja niipalju kui külamehed räägivad, siis tegelikult pidi tehaseturbo jääma audile ka väikeseks. Ei suuda mootori pöördes olles rõhku ülal hoida.
Samas mida väiksem turbo, seda madalamalt pöördelt hakkab ülerõhku tekitama. Seega linnasõiduks võib just väike turbo hea olla.
Aga noh.. kogu see turboteema on paras raketiteadus, et asja korralikult teha, ei tunne ennast veel piisavalt adekvaatsena antud vallas.
Aga samas võin ma praegu ka täelikku kägu ajada

asja point ei olegi ju tegelikult TURBO suuruses vaid selles palju ta survet suudab toota , tava mootorile aitab tavaliselt 0,5-0,8 bar. ja seda rõhku saab ju reg. Tegelikult mida suurem turbo ,seda parem .. Kuna- kui väike turbo peab näit. 6bar rõhu tek. poole rohkem tööd tegema ,kui suur turbo,
ja mida rohkem ta töötab seda kuumemaks läheb õhk ja teadagi jahetamat õhku mahub rohkem silindrisse. seepärast suur turbo teeb 6bar tekkitamiseks vähem tööd ja õhk jääb jahetamaks..
kui ma milleski olen valesti aru saanud siis andke teada
ja mida rohkem ta töötab seda kuumemaks läheb õhk ja teadagi jahetamat õhku mahub rohkem silindrisse. seepärast suur turbo teeb 6bar tekkitamiseks vähem tööd ja õhk jääb jahetamaks..
kui ma milleski olen valesti aru saanud siis andke teada
Viimati muutis byerman, 11.11.2005 17:21 06, muudetud 1 kord kokku.
Jah, ole nii kena ja tutvu:
Corky Bell raamat "Maximum boost"
Sisaldab ka õpetusi kuidas ehitada turboga autot.
Link: http://gallery.gt-club.com/albums/userp ... _boost.pdf
Suurus 25mb (teha Save as).
Corky Bell raamat "Maximum boost"
Sisaldab ka õpetusi kuidas ehitada turboga autot.
Link: http://gallery.gt-club.com/albums/userp ... _boost.pdf
Suurus 25mb (teha Save as).
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
- tr22nsmees
- Huviline
- Postitusi: 328
- Liitunud: 02.07.2003 15:59 10
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
mind võttis ka millegipärast silmi punnitama... 0.6 kuni 1.2 bar annab ju tavaliselt juba suht vägeva effektiKrst kirjutas:byerman kirjutas:asja point ei olegi ju tegelikult TURBO suuruses vaid selles palju ta survet suudab toota , tava mootorile aitab tavaliselt 5-8 bar.


Võib olla ajan ühikud segi, kuid tuttav 1.6 Lantra, millele ise pandud turbo puhus rõhku ~0,8, kiirendas mu 535i'ga 190'ni päris võrdselt.
W12
mingid numbrid kuskil ei klapi. 290kw sealt nüüd küll ei saaciccero kirjutas:141 kw`st pidi saama 0,6 bar juures 290 kw originaal sisuga mis pidi päris hästi kannatama(juhul kui mootr väga peetis ei olnud enne turbo installi)(soome turboonud rääkisid).

E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
näita siis meile ka seda imepilli, teeksime ka endale sellised.Kristjan kirjutas:290hj saab 2,5 m20'estki![]()
ma ei saa aru miks kõik kardavad seda turbot? ei juhtu ju midagi kui üle ei pinguta rõhuga ei tule seda kepsu välja ei sula need kolvid ära jne jne
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kristjani käeharjutus oli vist see projekt?raimo_r kirjutas:näita siis meile ka seda imepilli, teeksime ka endale sellised.Kristjan kirjutas:290hj saab 2,5 m20'estki![]()
ma ei saa aru miks kõik kardavad seda turbot? ei juhtu ju midagi kui üle ei pinguta rõhuga ei tule seda kepsu välja ei sula need kolvid ära jne jne
GS
jajah, seda autot enam ei ole ju. see ~5000eegi eest stock sisu, suvalise turbo ja wg'ga kestab heal juhul suve. selliseid autosid on päris mitu olnud.
ja niimoodi tehes räägivad härr belli valemid veidi teist juttu kui 290hj
ja niimoodi tehes räägivad härr belli valemid veidi teist juttu kui 290hj
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||