E39 525TDS automaat - jõud kadunud
-
- Huviline
- Postitusi: 17
- Liitunud: 13.01.2005 17:04 23
E39 525TDS automaat - jõud kadunud
Tegemist küll korduva teemaga, kuid siiski ehk oskab keegi midagi lisada..
Probleemikus kiirendus kehv ja küttekulu suur
Õhu-, kütusefilter vahetatud...kõrgsurvepump ja etteandepump samuti..(uued)
Kõige paremini ésineb see viga koha pealt minnes ja gaasi põhja vajutades, kus auto absoluutselt ei liigu (üksi sõites ja mäest alla on kiirendus tunduvalt parem)
Kui aga õrnalt gaasi vajutada, siis minek enam vähem OK, seega kohati on norm kiirendus, kohati mitte
0-100 on kellaga mõõdetud ~16-17 sekundit ja kusjuures 5 sekundit sellest veereb kohalt minema nagu tigu..
Kütusekulu on kompuutri järgi 12,5....kilometraai arvestades tuleb keskmine 10-12 liitrit
Turbo on korras ja jahutusvedeliku samuti kuhugi ei kao (plokk sirge)..
Siit ka küsimused:
Kas nn. "õhulugejat" saab ka ise kontrollida/puhastada?
Kuidas kontrollida katalüsaatorit? äkki on umbes, musta suitsu tagant praktiliselt ei tulegi
Pihustid? kas nendest sõltuvalt võib võimsus kaduda..
Mida veel kontrollida?
Igasugused E-testid on tehtud ja näitavad, et kõik on OK
Ära väsitab see aeglase autoga sõit...
Ette tänades,
Probleemikus kiirendus kehv ja küttekulu suur
Õhu-, kütusefilter vahetatud...kõrgsurvepump ja etteandepump samuti..(uued)
Kõige paremini ésineb see viga koha pealt minnes ja gaasi põhja vajutades, kus auto absoluutselt ei liigu (üksi sõites ja mäest alla on kiirendus tunduvalt parem)
Kui aga õrnalt gaasi vajutada, siis minek enam vähem OK, seega kohati on norm kiirendus, kohati mitte
0-100 on kellaga mõõdetud ~16-17 sekundit ja kusjuures 5 sekundit sellest veereb kohalt minema nagu tigu..
Kütusekulu on kompuutri järgi 12,5....kilometraai arvestades tuleb keskmine 10-12 liitrit
Turbo on korras ja jahutusvedeliku samuti kuhugi ei kao (plokk sirge)..
Siit ka küsimused:
Kas nn. "õhulugejat" saab ka ise kontrollida/puhastada?
Kuidas kontrollida katalüsaatorit? äkki on umbes, musta suitsu tagant praktiliselt ei tulegi
Pihustid? kas nendest sõltuvalt võib võimsus kaduda..
Mida veel kontrollida?
Igasugused E-testid on tehtud ja näitavad, et kõik on OK
Ära väsitab see aeglase autoga sõit...
Ette tänades,
-
- Huviline
- Postitusi: 17
- Liitunud: 13.01.2005 17:04 23
Helista Patrikule, tal sama aparatuur olemas mis UM'is. Tema käest saad kindlasti abi!vilunuddoktor kirjutas:Viimati Boschis jah (Balmoralis) + kunagi UM-is
Kas oskad aidata/soovitada?
PATRIK-BMW DIAGNOSTIKA 1988-2002a elektritööd, lukksepatööd. alarmid, immod, muusika. metallitööd, laser ja vesilõikus, treitööd,keevitus. ka muud spetstööd.
tel 5028520
-
- Huviline
- Postitusi: 17
- Liitunud: 13.01.2005 17:04 23
Diagnostika näitab, et auto on vigadest puhas..
Variandid:
1) Õhulugeja (praegu on õhulugeja lahti ühendatud ja oh ime kiirendus ning paigaltminek tunduvalt parem; kütusekulu veel ei tea)
2) katalüsaator umbes
3) mootor kohvi
4) turbo nõrgaks jäänud
Vimaseid kaks on kõige väiksema tõenäosusega...
Siit küsimus õhulugeja kohta: kas ainuke variant on UM-is maksta ~6700 krooni või saab seda parandada/asendada?
Kuidas on võimalik, et lahti ühendatuna on kiirendus/pöördesse minek parem?
õhutemperatuuri ja koguse kohta? Sel juhul peaks maanteel kütuseMis infot aju saab? (keskmiseid andmeid kulu tunduvalt kõrgem olema)
Kas järgmiseks peksan kati välja ning järjekorselt saan parema kiirenduse/ väiksema kütusekulu?
Variandid:
1) Õhulugeja (praegu on õhulugeja lahti ühendatud ja oh ime kiirendus ning paigaltminek tunduvalt parem; kütusekulu veel ei tea)
2) katalüsaator umbes
3) mootor kohvi
4) turbo nõrgaks jäänud
Vimaseid kaks on kõige väiksema tõenäosusega...
Siit küsimus õhulugeja kohta: kas ainuke variant on UM-is maksta ~6700 krooni või saab seda parandada/asendada?
Kuidas on võimalik, et lahti ühendatuna on kiirendus/pöördesse minek parem?
õhutemperatuuri ja koguse kohta? Sel juhul peaks maanteel kütuseMis infot aju saab? (keskmiseid andmeid kulu tunduvalt kõrgem olema)
Kas järgmiseks peksan kati välja ning järjekorselt saan parema kiirenduse/ väiksema kütusekulu?
-
- Huviline
- Postitusi: 17
- Liitunud: 13.01.2005 17:04 23
Diagnostika näitab, et auto on vigadest puhas..
Variandid:
1) Õhulugeja (praegu on õhulugeja lahti ühendatud ja oh ime kiirendus ning paigaltminek tunduvalt parem; kütusekulu veel ei tea)
2) katalüsaator umbes
3) mootor kohvi
4) turbo nõrgaks jäänud
Vimaseid kaks on kõige väiksema tõenäosusega...
Siit küsimus õhulugeja kohta: kas ainuke variant on UM-is maksta ~6700 krooni või saab seda parandada/asendada?
Kuidas on võimalik, et lahti ühendatuna on kiirendus/pöördesse minek parem?
kas ta arvutab keskmiseid andmeid õhutemperatuuri ja koguse kohta? Sel juhul peaks maanteel kütuse kulu tunduvalt kõrgem olema
Kas järgmiseks peksan kati välja ning järjekorselt saan parema kiirenduse/ väiksema kütusekulu?
Variandid:
1) Õhulugeja (praegu on õhulugeja lahti ühendatud ja oh ime kiirendus ning paigaltminek tunduvalt parem; kütusekulu veel ei tea)
2) katalüsaator umbes
3) mootor kohvi
4) turbo nõrgaks jäänud
Vimaseid kaks on kõige väiksema tõenäosusega...
Siit küsimus õhulugeja kohta: kas ainuke variant on UM-is maksta ~6700 krooni või saab seda parandada/asendada?
Kuidas on võimalik, et lahti ühendatuna on kiirendus/pöördesse minek parem?
kas ta arvutab keskmiseid andmeid õhutemperatuuri ja koguse kohta? Sel juhul peaks maanteel kütuse kulu tunduvalt kõrgem olema
Kas järgmiseks peksan kati välja ning järjekorselt saan parema kiirenduse/ väiksema kütusekulu?
Õhulugejat saab ka minuteada B-varuosana ja hind peaks poole väiksem olema.....miskit olen nagu kuulnud......Kat-i tambin endal ka välja sest see on sama vana kui auto......vaevalt ta täiesti korras on....
Kas turbo rõhku on sul kontrollitud? Mul oli üks pisike voolik õli täis kogunenud mis turbole rõhu kohta infot jagas.....lasin õlist tühjaks ja rõhk kohe norm....Siis oli ka üks turbo lõdvik lõhki.....kadus rõhk ja kadus õli
Kas turbo rõhku on sul kontrollitud? Mul oli üks pisike voolik õli täis kogunenud mis turbole rõhu kohta infot jagas.....lasin õlist tühjaks ja rõhk kohe norm....Siis oli ka üks turbo lõdvik lõhki.....kadus rõhk ja kadus õli

E39 525DA -01 Touring
Car is to transport your a$$...not a christmas-tree!
Car is to transport your a$$...not a christmas-tree!
Mina tellisin Land Roveri oma millel olid isegi BMW orig. numbrid ja kirjad peal ainult karp Roveri oma ja maksis vist 3100.- kui õieti mäletanvilunuddoktor kirjutas:Diagnostika näitab, et auto on vigadest puhas..
Siit küsimus õhulugeja kohta: kas ainuke variant on UM-is maksta ~6700 krooni või saab seda parandada/asendada?
-
- Huviline
- Postitusi: 17
- Liitunud: 13.01.2005 17:04 23
Nüüd on summutist ka kat välja loobitud ning suunurgad muutuvad aina lähemale kõrvadele. Kohati on minek isegi väga hea...
oleks vaid uut õhulugejat vaja...
Kas keegi on B-osana leidnud...ehk on isegi jaapani variant olemas, mida usaldaks rohkemgi kui originaali
kus seda land roveri oma saab? kui UMis, siis miks ta peaks 2 korda odavam olema...
oleks vaid uut õhulugejat vaja...
Kas keegi on B-osana leidnud...ehk on isegi jaapani variant olemas, mida usaldaks rohkemgi kui originaali
kus seda land roveri oma saab? kui UMis, siis miks ta peaks 2 korda odavam olema...
Ei maksa kiirustada kati väljalöömisega.
Bemmil on väljalaske kollektoris korgid, mis mõeldud algselt gaasianalüüsi jaoks enne katti.
kui sealt puhub ikka tuntavalt suure rõhuga(üle 0,5bar), siis katt umbes.
Kui mitte, viga mujal.
Katt tegelikult päris inim-(loe kopsu)sõbralik asi, pole mõtet niisama teda nurka visata...
Bemmil on väljalaske kollektoris korgid, mis mõeldud algselt gaasianalüüsi jaoks enne katti.
kui sealt puhub ikka tuntavalt suure rõhuga(üle 0,5bar), siis katt umbes.
Kui mitte, viga mujal.
Katt tegelikult päris inim-(loe kopsu)sõbralik asi, pole mõtet niisama teda nurka visata...
-
- Huviline
- Postitusi: 17
- Liitunud: 13.01.2005 17:04 23
- MantaOwner
- Huviline
- Postitusi: 300
- Liitunud: 21.08.2004 12:59 47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
-
- Huviline
- Postitusi: 17
- Liitunud: 13.01.2005 17:04 23
Niih...sai ka siis omal Kat välja pekstud. Peale pikka kõhklemist sai siis relakas kätte võetud ja lasime Kat-ile augu sisse....Peale natukest peksmist oligi juba silmaga näha, et ega miskit head alles sellest katist ei ole. Sai siis kinni tagasi keevitada ja testima minna. Tunne oli kohe hoopis teine....mootor kohis ikka ennast palju tublimini tühjaks ja käike vahetas kohe kuidagi kiiremini ja jõulisemalt.....Ja ka kütusekulu näidik mis ennem täiega segast peksis hakkas praegu väga ilusti näitama
Hääled minuarust ei muutunud välja arvatud, et nüüd on ka kosta meeldivat turbo vuhinat
Nüüd siis veel loodan, et ka see suur kütusekulu muutub tagasi normaalseks....kui sellega mingi seaos üldse on 



E39 525DA -01 Touring
Car is to transport your a$$...not a christmas-tree!
Car is to transport your a$$...not a christmas-tree!
-
- Huviline
- Postitusi: 5
- Liitunud: 25.01.2006 20:09 16
Hei
Tekkinud kasutuse käigus sarnane probleem: paigaltminekul masin (E34 525tds 95a) parasjagu uimane (kui mitte öelda et masendavalt jõuetu ja väikesel kiirusel kasvõi teise käiguga sõitmine muutub mootorile üle jõu käivaks) - pean tunnistama et pole ühegi teise 525tds-iga sõitnud küll aga väitis tuttav kellel oli sama masin ja proovis sõita minu omaga et korralikul kiirendusel jäävad pigem istmed maha aga sellist jõuetust küll ei esine. Filtrid on kõikvõimalikud ära vahetatud. Lugesin eelnevast jutust et tuleb õhulugeja voolik lahti ühendada ja proovida - kas e34l on seesama voolik kuskil olemas ning kus see asub ja mida see lahtiühendamine tähendab: et kas jätan vooliku lihtsalt lahtise otsaga vedelema või peab sinna miskit ette panema vms?
Janek
Tekkinud kasutuse käigus sarnane probleem: paigaltminekul masin (E34 525tds 95a) parasjagu uimane (kui mitte öelda et masendavalt jõuetu ja väikesel kiirusel kasvõi teise käiguga sõitmine muutub mootorile üle jõu käivaks) - pean tunnistama et pole ühegi teise 525tds-iga sõitnud küll aga väitis tuttav kellel oli sama masin ja proovis sõita minu omaga et korralikul kiirendusel jäävad pigem istmed maha aga sellist jõuetust küll ei esine. Filtrid on kõikvõimalikud ära vahetatud. Lugesin eelnevast jutust et tuleb õhulugeja voolik lahti ühendada ja proovida - kas e34l on seesama voolik kuskil olemas ning kus see asub ja mida see lahtiühendamine tähendab: et kas jätan vooliku lihtsalt lahtise otsaga vedelema või peab sinna miskit ette panema vms?
Janek
-
- Huviline
- Postitusi: 172
- Liitunud: 08.08.2003 13:43 03
- Asukoht: Tartu
janek525tds kirjutas:Hei
Tekkinud kasutuse käigus sarnane probleem: paigaltminekul masin (E34 525tds 95a) parasjagu uimane (kui mitte öelda et masendavalt jõuetu ja väikesel kiirusel kasvõi teise käiguga sõitmine muutub mootorile üle jõu käivaks) - pean tunnistama et pole ühegi teise 525tds-iga sõitnud küll aga väitis tuttav kellel oli sama masin ja proovis sõita minu omaga et korralikul kiirendusel jäävad pigem istmed maha aga sellist jõuetust küll ei esine. Filtrid on kõikvõimalikud ära vahetatud. Lugesin eelnevast jutust et tuleb õhulugeja voolik lahti ühendada ja proovida - kas e34l on seesama voolik kuskil olemas ning kus see asub ja mida see lahtiühendamine tähendab: et kas jätan vooliku lihtsalt lahtise otsaga vedelema või peab sinna miskit ette panema vms?
Janek
E34 kerega 525TDS-idele ei pandud õhulugejaid

E39 525DA -01 Touring
Car is to transport your a$$...not a christmas-tree!
Car is to transport your a$$...not a christmas-tree!
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
hmm, a oskab keegi kommenteerida kuidas siis e34 peal olev 525 tds oskab õige koguse kytust pritsida kui tal õhu kogusest aimugi pole, lambda järgi jälgib kyttesegu??
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
Sama teema kohta veel et,endal oli sama jama et jõudu polnud ja kütusekulu suur siin paar nädalat tagasi.Helistasin juba sumpsi parandused läbi et uus katt osta,aga ennem käisin igaks juhuks teh ülevaatusest läbi et lamdat kontrollida ja mis selgus:ühendus oli mootori küljest LAHTI peale lahti ühendamist ja aku klemmide maha võtmist oli kõik OK.Ja seda et bmw ei pidand katid päris nii kergelt p*****e minema.Um soovitati soojalt et kui kat tundub umbes siis 98 sisse ja ok,et need pidid olema ise puhastuvad. Ei tea kui õige see on aga....
endal siis 525 93 autom
endal siis 525 93 autom