E36 325i plussid ja miinused
E36 325i plussid ja miinused
äsja hiljuti sellise omanikuks saanud, ehk on midagi mida seal pingsamalt jälgida, mõned nipid ja näpunäited
[quote][i]Algselt postitas Milbuck[/i]
äsja hiljuti sellise omanikuks saanud, ehk on midagi mida seal pingsamalt jälgida, mõned nipid ja näpunäited [/quote]
Kui sa said saksast hiljuti toodud auto, siis
nende kohta (mille ls ei ole xx xxx xxx km)
räägivad rahvajutud, et kasutatakse mingit
lolli lahtituleva plastitiivikuga veepumpa,
mis täiesti suvalisel hetkel pumpamise lõpetab
ning mootori pauhti keema laseb. Mul üks
tuttav maadleb oma kuumenenisega (95 a) ja minu
kahtlus on, et sama viga. Sama rahvasuu räägib,
et olemas mingi upgradetud pump, millel ei
tule. Ise ei ole omanud ja seepärast ei
luba
Teine asi millest aeg-ajalt kuulda (teadmata
ls autod) - on kett ja ketiajam. BMW mootori
ketid ei ole teab mis pikaealised ja kui neid
väänata ka, siis kuluvad kiiresti. Tagajärg
võib kergesti olla p (piip)..s plokikaan ja
24 kõverat klappi. Kavoris oli veel mõnda
aega tagasi neid ikka näha ja tihedamalt
kindlasti kui M10/20/30 kaani. Minu kogemus
nii 250 000 vanuse ketiga oli, et paugule ei
eelne mingeid hoiatusi, ei mingit kõva häält
vaid ükskord 5000 p/min asi juhtub. Kett ise
maksis vanematel mootoritel 350 kr kandis
ning koos tööga on ta odavam mootori remondist.
Ise peale viimast 15 000 pauku vandusin endale,
et järgmise ketiga mootori ostmisel vahetan
esimese hoolduse käigus keti koos pingutitega
kohe ära.
äsja hiljuti sellise omanikuks saanud, ehk on midagi mida seal pingsamalt jälgida, mõned nipid ja näpunäited [/quote]
Kui sa said saksast hiljuti toodud auto, siis
nende kohta (mille ls ei ole xx xxx xxx km)
räägivad rahvajutud, et kasutatakse mingit
lolli lahtituleva plastitiivikuga veepumpa,
mis täiesti suvalisel hetkel pumpamise lõpetab
ning mootori pauhti keema laseb. Mul üks
tuttav maadleb oma kuumenenisega (95 a) ja minu
kahtlus on, et sama viga. Sama rahvasuu räägib,
et olemas mingi upgradetud pump, millel ei
tule. Ise ei ole omanud ja seepärast ei
luba
Teine asi millest aeg-ajalt kuulda (teadmata
ls autod) - on kett ja ketiajam. BMW mootori
ketid ei ole teab mis pikaealised ja kui neid
väänata ka, siis kuluvad kiiresti. Tagajärg
võib kergesti olla p (piip)..s plokikaan ja
24 kõverat klappi. Kavoris oli veel mõnda
aega tagasi neid ikka näha ja tihedamalt
kindlasti kui M10/20/30 kaani. Minu kogemus
nii 250 000 vanuse ketiga oli, et paugule ei
eelne mingeid hoiatusi, ei mingit kõva häält
vaid ükskord 5000 p/min asi juhtub. Kett ise
maksis vanematel mootoritel 350 kr kandis
ning koos tööga on ta odavam mootori remondist.
Ise peale viimast 15 000 pauku vandusin endale,
et järgmise ketiga mootori ostmisel vahetan
esimese hoolduse käigus keti koos pingutitega
kohe ära.

[quote][i]Algselt postitas Aare[/i]
[quote][i]Algselt postitas Milbuck[/i]
äsja hiljuti sellise omanikuks saanud, ehk on midagi mida seal pingsamalt jälgida, mõned nipid ja näpunäited [/quote]
Kui sa said saksast hiljuti toodud auto, siis
nende kohta (mille ls ei ole xx xxx xxx km)
räägivad rahvajutud, et kasutatakse mingit
lolli lahtituleva plastitiivikuga veepumpa,
mis täiesti suvalisel hetkel pumpamise lõpetab
ning mootori pauhti keema laseb. Mul üks
tuttav maadleb oma kuumenenisega (95 a) ja minu
kahtlus on, et sama viga. Sama rahvasuu räägib,
et olemas mingi upgradetud pump, millel ei
tule. Ise ei ole omanud ja seepärast ei
luba
[/quote]
see asi pidavat jah neil nõrk koht olema. kuna tiivik on plastikust ning labad on kerged purunema. talvel võib asjast aru saada ka siis, kui talvel peale termostaadi vahetust auto ikka soojaks ei lähe.
algatuseks võib selle lahti võtta ja teda kasvõi puhastada. kuna kui mingeid tükke vms sinna satud, siis ta kipubki katki minema.
minu autol kontrolliti seda u sn 200 000 peal. ning probleeme polnud. isegi sodi erilist polnud seal.
juhul kui see siiski läheb katki, on soovitav osta mitte plastikust tiivik. siin foorumis isegi kodanik Patrick vist pakkus seda müüa. metallist labadega.
ahjaa, kontrollida võid ka tagavedrusid. tõsta auto üles, ning koba vedru pealseid. tihtipeale leiad sealt ühe katkise keeru
neil millegipärast kipuvad need katki minema (olema).
veel infi siin [url=www.bmw-club.ee/forum/viewthread.php?tid=852] siin [/url]
[quote][i]Algselt postitas Milbuck[/i]
äsja hiljuti sellise omanikuks saanud, ehk on midagi mida seal pingsamalt jälgida, mõned nipid ja näpunäited [/quote]
Kui sa said saksast hiljuti toodud auto, siis
nende kohta (mille ls ei ole xx xxx xxx km)
räägivad rahvajutud, et kasutatakse mingit
lolli lahtituleva plastitiivikuga veepumpa,
mis täiesti suvalisel hetkel pumpamise lõpetab
ning mootori pauhti keema laseb. Mul üks
tuttav maadleb oma kuumenenisega (95 a) ja minu
kahtlus on, et sama viga. Sama rahvasuu räägib,
et olemas mingi upgradetud pump, millel ei
tule. Ise ei ole omanud ja seepärast ei
luba
[/quote]
see asi pidavat jah neil nõrk koht olema. kuna tiivik on plastikust ning labad on kerged purunema. talvel võib asjast aru saada ka siis, kui talvel peale termostaadi vahetust auto ikka soojaks ei lähe.
algatuseks võib selle lahti võtta ja teda kasvõi puhastada. kuna kui mingeid tükke vms sinna satud, siis ta kipubki katki minema.
minu autol kontrolliti seda u sn 200 000 peal. ning probleeme polnud. isegi sodi erilist polnud seal.
juhul kui see siiski läheb katki, on soovitav osta mitte plastikust tiivik. siin foorumis isegi kodanik Patrick vist pakkus seda müüa. metallist labadega.
ahjaa, kontrollida võid ka tagavedrusid. tõsta auto üles, ning koba vedru pealseid. tihtipeale leiad sealt ühe katkise keeru
neil millegipärast kipuvad need katki minema (olema).
veel infi siin [url=www.bmw-club.ee/forum/viewthread.php?tid=852] siin [/url]
GS
[quote][i]Algselt postitas Raivo[/i]
see asi pidavat jah neil nõrk koht olema. kuna tiivik on plastikust ning labad on kerged purunema. talvel võib asjast aru saada ka siis, kui talvel peale termostaadi
[/quote]
See tiivik kipub minema küllaltki kiiresti. Räägitakse vahemikust 60 000 - 120 000km. Isiklik kogemus 95 000 peal. Kui õieti mäletan oli tundemärkideks kerge tosooli tilkumine. Asi iseenesest veel töötas, nii et mootor kuumaks ei läinud. Metallist tiivikut asuti installeerima alates 95a-st.
see asi pidavat jah neil nõrk koht olema. kuna tiivik on plastikust ning labad on kerged purunema. talvel võib asjast aru saada ka siis, kui talvel peale termostaadi
[/quote]
See tiivik kipub minema küllaltki kiiresti. Räägitakse vahemikust 60 000 - 120 000km. Isiklik kogemus 95 000 peal. Kui õieti mäletan oli tundemärkideks kerge tosooli tilkumine. Asi iseenesest veel töötas, nii et mootor kuumaks ei läinud. Metallist tiivikut asuti installeerima alates 95a-st.
[quote][i]Algselt postitas Muhv[/i]
[quote][i]Algselt postitas Raivo[/i]
see asi pidavat jah neil nõrk koht olema. kuna tiivik on plastikust ning labad on kerged purunema. talvel võib asjast aru saada ka siis, kui talvel peale termostaadi
[/quote]
See tiivik kipub minema küllaltki kiiresti. Räägitakse vahemikust 60 000 - 120 000km. Isiklik kogemus 95 000 peal. Kui õieti mäletan oli tundemärkideks kerge tosooli tilkumine. Asi iseenesest veel töötas, nii et mootor kuumaks ei läinud. Metallist tiivikut asuti installeerima alates 95a-st. [/quote]
Mul üks tuttav just jamab. Vist sama viga,
oli väga häppi seda infi kuuldes:)
[quote][i]Algselt postitas Raivo[/i]
see asi pidavat jah neil nõrk koht olema. kuna tiivik on plastikust ning labad on kerged purunema. talvel võib asjast aru saada ka siis, kui talvel peale termostaadi
[/quote]
See tiivik kipub minema küllaltki kiiresti. Räägitakse vahemikust 60 000 - 120 000km. Isiklik kogemus 95 000 peal. Kui õieti mäletan oli tundemärkideks kerge tosooli tilkumine. Asi iseenesest veel töötas, nii et mootor kuumaks ei läinud. Metallist tiivikut asuti installeerima alates 95a-st. [/quote]
Mul üks tuttav just jamab. Vist sama viga,
oli väga häppi seda infi kuuldes:)
Olen ka selle veepumba jama läbi elanud:mad: 525 24V
See on küll uudis, et ketti peaks üleüldse vahetama hakkama:o
Minu autol läbisõit 288000, siis kas ma peaksin mures olema? Ise pole küll kuulnud, et kellelgi kett pooleks oleks läind. Või peab siis ikka koguaeg hullult piitsutama, et kett puruneks?
See on küll uudis, et ketti peaks üleüldse vahetama hakkama:o
Minu autol läbisõit 288000, siis kas ma peaksin mures olema? Ise pole küll kuulnud, et kellelgi kett pooleks oleks läind. Või peab siis ikka koguaeg hullult piitsutama, et kett puruneks?
sorry aga puht minu arvamus, et see keti purunemise jutt on PS!!!
pigem nagu siiamaani paljude meistrite käest vastupidist kuulnud
kui sul juba kett ribadeks lendab siis selle mootori eest pole yleyldse
hoolt kantud..
seda klapid pähe juttu on mõttekas rihmavendadele rääkida....
aga noh..egas siin elus ju teiste vigu ei usuta..kõik tuleb ikka oma
persenaha peal läbi proovida..
pigem nagu siiamaani paljude meistrite käest vastupidist kuulnud
kui sul juba kett ribadeks lendab siis selle mootori eest pole yleyldse
hoolt kantud..

seda klapid pähe juttu on mõttekas rihmavendadele rääkida....
aga noh..egas siin elus ju teiste vigu ei usuta..kõik tuleb ikka oma
persenaha peal läbi proovida..

..purjus autojuhid ahju..
polegi 5000p/min vaja...lendavad laiali ka tühikäigul...Aare kirjutas: Teine asi millest aeg-ajalt kuulda (teadmata
ls autod) - on kett ja ketiajam. BMW mootori
ketid ei ole teab mis pikaealised ja kui neid
väänata ka, siis kuluvad kiiresti. Tagajärg
võib kergesti olla p (piip)..s plokikaan ja
24 kõverat klappi. Kavoris oli veel mõnda
aega tagasi neid ikka näha ja tihedamalt
kindlasti kui M10/20/30 kaani. Minu kogemus
nii 250 000 vanuse ketiga oli, et paugule ei
eelne mingeid hoiatusi, ei mingit kõva häält
vaid ükskord 5000 p/min asi juhtub. Kett ise
maksis vanematel mootoritel 350 kr kandis
ning koos tööga on ta odavam mootori remondist.
Ise peale viimast 15 000 pauku vandusin endale,
et järgmise ketiga mootori ostmisel vahetan
esimese hoolduse käigus keti koos pingutitega
kohe ära.![]()
Oli omal 325 ning ausaltöeldes erilisi probleeme ei kohanudki. Kõik oleneb kuidas eelmised omanikud on hooldanud.
Samas autot otsides jäi silma tohutu rooste probleem, eriti karpide ning tagapaneeliga. Võiks seda kontrollida, kui ostuks läheb. 200 000tuh peal + maha keritud osa andis roolivõim otsad. Korra parandasin bensiinipumba küljes olevat bensiinikoguse andurit.
Kõige kallim pauk oli differ, mis õliseks läks. Parandamisel ei näinud mõtet ja sai uus ostetud.
Ning jah, tagasillakinnitusi võiks kontrollida, kuigi ise pole seda probleemi kogenud, aga targad mehed nii väidavad.
Elektroonikakohapealt kompuuter kipub neil surnud olema või näitab hieroglüüfe.
Kui ma nüüd väga puusse ei pane, siis 325'l tuleb klapisääretih. jaoks kaan maha võtta, seega tasuks kontrollida, ega suitsemine liiga ränk pole.
Katalüsaator tavaliselt läbi, veab kui saad korras katiga masina.
Minu poolt kõik, eks parandage mind kui millegagi eksisin
Terv
Priit
Samas autot otsides jäi silma tohutu rooste probleem, eriti karpide ning tagapaneeliga. Võiks seda kontrollida, kui ostuks läheb. 200 000tuh peal + maha keritud osa andis roolivõim otsad. Korra parandasin bensiinipumba küljes olevat bensiinikoguse andurit.
Kõige kallim pauk oli differ, mis õliseks läks. Parandamisel ei näinud mõtet ja sai uus ostetud.
Ning jah, tagasillakinnitusi võiks kontrollida, kuigi ise pole seda probleemi kogenud, aga targad mehed nii väidavad.
Elektroonikakohapealt kompuuter kipub neil surnud olema või näitab hieroglüüfe.
Kui ma nüüd väga puusse ei pane, siis 325'l tuleb klapisääretih. jaoks kaan maha võtta, seega tasuks kontrollida, ega suitsemine liiga ränk pole.
Katalüsaator tavaliselt läbi, veab kui saad korras katiga masina.
Minu poolt kõik, eks parandage mind kui millegagi eksisin

Terv
Priit
Tel: 53411017