Pildid: E30
Pildid: E30
Leidsin ühe huvitava E30-ne pildid.
Alguses vajus suu ikka natuke lahti küll.
Kuna pildid suured, ei hakanud neid siia
foorumisse üles panema, pildid on [url=http://www.hot.ee/cklein/e30.htm]SIIN[/url].
Alguses vajus suu ikka natuke lahti küll.
Kuna pildid suured, ei hakanud neid siia
foorumisse üles panema, pildid on [url=http://www.hot.ee/cklein/e30.htm]SIIN[/url].
BS
Oot ma ei saanud aru -mis seal nii vägevat on??? Neid E30 käkerdatud jubedusi on suutelised ainult mingid modena-tuning mehed tegema:(
Rõve:(
Rõve:(
Mina küll SELLE masina VÄLIMUSE kaitseks välja astuda ei karda. Asi on tehtud hea tunnetusega, proportsioonid on paigas, tunda on ka kerget huumorit. Igatahes tunduvalt huvitavam/terviklikum kui suvaline badboy luuki lõigatud misiganes. Lisaks on teostuskvaliteet vähemalt pildi järgi parem kui sel eestimaa pinnal ringi vuraval sinisel 500 asjal. Lõpuleviidum on ta ka disainilt.
Seega, kel ei meeldi proovigu ise paremini teha - taastagu mõni masin huipu stock korda või lõigaku paremini ümber. Kahjuks pole ei üht ega teist siin ringis kohanud.
Jutt sai ehk pisut liiga kuri aga väga igatseks ka siinmail näha midagi muud kui ralli-bmw või rullnokk-bmw. Lisaks käib eelpool toodud kriitika ka minu kohta kui siinse seltskonna liikme kohta.
Seega, kel ei meeldi proovigu ise paremini teha - taastagu mõni masin huipu stock korda või lõigaku paremini ümber. Kahjuks pole ei üht ega teist siin ringis kohanud.
Jutt sai ehk pisut liiga kuri aga väga igatseks ka siinmail näha midagi muud kui ralli-bmw või rullnokk-bmw. Lisaks käib eelpool toodud kriitika ka minu kohta kui siinse seltskonna liikme kohta.
Sellega olen päri, et sellest sinisest 540i koletisest on see auto parem. Kuid lihtsalt selles mõttes, et see sinine on ka täielik maitsetuse tipp.
See auto näib olevat küll kvaliteetselt ja kallilt ehitatud, kuid tulemus võtab ikkagi silmist vee välja. Nii valus on peale vaadata. Eriti räiged on need stanged. Kuid olgu, ega ma tegijat hukka ei mõista, sest mees on kahtlemata tohutult energiat siia autosse matnud.
Sõimake mind kui tahate, kuid minu nägemustst mööda on väga raske omatehtud plastikuga ehitada üks tehase-BMW ilusamaks.
Oleks ma põhimõtteline E30 fänn, omades sealjuures 150000-200000 üleliigset lolli raha, ostaks ma endale hoopis M3, mitte ei püüaks ise BMW disainereid üle lüüa.
See auto näib olevat küll kvaliteetselt ja kallilt ehitatud, kuid tulemus võtab ikkagi silmist vee välja. Nii valus on peale vaadata. Eriti räiged on need stanged. Kuid olgu, ega ma tegijat hukka ei mõista, sest mees on kahtlemata tohutult energiat siia autosse matnud.
Sõimake mind kui tahate, kuid minu nägemustst mööda on väga raske omatehtud plastikuga ehitada üks tehase-BMW ilusamaks.
Oleks ma põhimõtteline E30 fänn, omades sealjuures 150000-200000 üleliigset lolli raha, ostaks ma endale hoopis M3, mitte ei püüaks ise BMW disainereid üle lüüa.
Ma olen Sinuga nõus. Ka mina pean suvalist M märki kandvat originaalmasinat kenamaks enamustest põlve otsas tehtutest. Samas eksisteerib omaette seltskond, kes lihtsalt ei lepi, et keegi teine veel temaga sarnase masinaga sõidab. Need vennad ehitavad ise endale sobiva asja. Selles kontekstis tuleks seda ka IMO vaadata. Seetõttu ei kuku ma ka seda punast kuidagi näiteks Aare sinisega võrdlema - see pole lihtsalt võimalik, või kui ehk tasemelt, et Aare võiks veel need ... asjad korda teha, siis oleks juba enam-vähem, või et punase interjöör oli klass allpool eksterjöörist. Rohkem ühist skaalat ei suuda leida.

kuule, ega minu rahakott ka sedavõrd põhjatu pole, et ma ühe kevadega KÕIK ära teen. Niikuinii on pool elu sinna autosse juba läinud:(
Mis aga puudutab seda lätlaste jubedust, siis bmw-d rüvetada mingide RICE rõngastuledega wäkkk.....eks ta maitse asi ole, selle üle ei vaielda, vaid kakeldakse:D, aga peale selle on veel hea ja halb maitse olemas. Mina küll ei kujutaks asja ette, et ma oma autole topin külge sinise põhjavalgustuse, mingid maitselagedad Alessio veljed, E34 tuled vms.....või mingi iseõmmeldud sportistmed:o
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 3000
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
[quote][i]Algselt postitas Aare[/i]
eks ta maitse asi ole, selle üle ei vaielda, vaid kakeldakse:D[/quote]

kuidas on mõistetamatu see, et niipalju kui on inimesi, on erinevaid maitseid?
ühele meeldib roosa värv, teisele potisinine. ühele rõngastuled, teisele kandilised.
see, et mulle aare autol mõned kleebised ei meeldi ei tähenda seda, et ma nende kallal ilkuma hakkan. kui omanik ise on rahul, siis on ju kõik tore?
eks ta maitse asi ole, selle üle ei vaielda, vaid kakeldakse:D[/quote]

kuidas on mõistetamatu see, et niipalju kui on inimesi, on erinevaid maitseid?
ühele meeldib roosa värv, teisele potisinine. ühele rõngastuled, teisele kandilised.
see, et mulle aare autol mõned kleebised ei meeldi ei tähenda seda, et ma nende kallal ilkuma hakkan. kui omanik ise on rahul, siis on ju kõik tore?
Me võrdleme siga ja kägu omavahel...mõned kleebised on midagi muud kui e28-le nt E46 esiotsa külgearetamine. Mis minu kleebiseid puudutab, siis on seal kõik nagu algupäraselt oli - ka selle kohta, et iga kleeps õiges kohas on, võin sulle raamatust pilte kohe näidata:)
Edit: ühest asjast ei saa aru - kui vaadata netis ringi, siis lähimaadel pole 500 hj E30 enam mingi haruldus - miks aga topitakse selliseid rahasid sellise nähtavasti kaaändenn tuuninguga autosse...aru ei saa....
Edit: ühest asjast ei saa aru - kui vaadata netis ringi, siis lähimaadel pole 500 hj E30 enam mingi haruldus - miks aga topitakse selliseid rahasid sellise nähtavasti kaaändenn tuuninguga autosse...aru ei saa....
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 3000
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
[quote][i]Algselt postitas Aare[/i]
Me võrdleme siga ja kägu omavahel...[/quote]
ei. me võrdleme maitseid.
[quote]miks aga topitakse selliseid rahasid sellise nähtavasti kaaändenn tuuninguga autosse...aru ei saa....[/quote]
jällegi... maitseasi. see, et sina kummardad sõiduki tehnilist poolt, ei kohusta neid, kes ehitavad autot väljast, mitte millekski. ja vastupidi.
seega... positiivset meelt ja päikest südamesse
Me võrdleme siga ja kägu omavahel...[/quote]
ei. me võrdleme maitseid.
[quote]miks aga topitakse selliseid rahasid sellise nähtavasti kaaändenn tuuninguga autosse...aru ei saa....[/quote]
jällegi... maitseasi. see, et sina kummardad sõiduki tehnilist poolt, ei kohusta neid, kes ehitavad autot väljast, mitte millekski. ja vastupidi.
seega... positiivset meelt ja päikest südamesse

Ei tahaks kellegi poole asuda, kuid mis kleebised need Aare auto küljes ette jäävad. Kui tegu on M-kirjadega, siis olen valmis astuma õigluse eest välja ja vajadusel raamatute abil tõestama, et selline asi nagu M535i oli olemas, täpselt selliste kirjade ja kleepsudega juba tehasest tulles. Standardtehnikaga, jäigema vedrustusega, M-style rooli ja ismtetega ning vastava kerepaketiga auto. Kes ei usu, tulgu vaadaku minu juures kirjandust.
Kuid kui jutt käib mingitest muudest kleepsudest, siis vabandan ja hoian edaspidi selle koha pealt moka maas...
Kuid kui jutt käib mingitest muudest kleepsudest, siis vabandan ja hoian edaspidi selle koha pealt moka maas...
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 3000
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
[quote][i]Algselt postitas Martin_R[/i]
Ei tahaks kellegi poole asuda, kuid mis kleebised need Aare auto küljes ette jäävad. Kui tegu on M-kirjadega, siis olen valmis astuma õigluse eest välja ja vajadusel raamatute abil tõestama, et selline asi nagu M535i oli olemas, täpselt selliste kirjade ja kleepsudega juba tehasest tulles. Standardtehnikaga, jäigema vedrustusega, M-style rooli ja ismtetega ning vastava kerepaketiga auto. Kes ei usu, tulgu vaadaku minu juures kirjandust.
Kuid kui jutt käib mingitest muudest kleepsudest, siis vabandan ja hoian edaspidi selle koha pealt moka maas... [/quote]
irw. martin ja aare, ma tean väga hästi, mida need ///M kleebised seal teevad ja miks nad seal on. aga jutt on maitsest. kõik.
Ei tahaks kellegi poole asuda, kuid mis kleebised need Aare auto küljes ette jäävad. Kui tegu on M-kirjadega, siis olen valmis astuma õigluse eest välja ja vajadusel raamatute abil tõestama, et selline asi nagu M535i oli olemas, täpselt selliste kirjade ja kleepsudega juba tehasest tulles. Standardtehnikaga, jäigema vedrustusega, M-style rooli ja ismtetega ning vastava kerepaketiga auto. Kes ei usu, tulgu vaadaku minu juures kirjandust.
Kuid kui jutt käib mingitest muudest kleepsudest, siis vabandan ja hoian edaspidi selle koha pealt moka maas... [/quote]
irw. martin ja aare, ma tean väga hästi, mida need ///M kleebised seal teevad ja miks nad seal on. aga jutt on maitsest. kõik.
OT: Olen kuulnud versioone, et pandi siis, kui oli lisana tellitud M-pakett (E30-l on selleks M-tech vedrustus, sisu ja spoilerid).
Kõige huvitavam mudel on muideks M540i-
kes ei taha, ärgu uskugu. Tegu on E39 M5 eelsel ajal Kanada diilerite poolt väljamõeldud upgradetud 540i-ga. Asi on isegi raamatus ära märgitud.
Kõige huvitavam mudel on muideks M540i-
kes ei taha, ärgu uskugu. Tegu on E39 M5 eelsel ajal Kanada diilerite poolt väljamõeldud upgradetud 540i-ga. Asi on isegi raamatus ära märgitud.
Kui autos oli M-rool või mõni muu M-technic jupp küljes, siis automaatselt sellega M embleemi auto küljes ei kaasnenud. Küll oli iga sellise autoga kaasas väike raamatuke, kus oli ära toodud igasugune M-nänn, mida sina kui M-technic austaja võiksid ihaleda. Mitte siis spiolerid, vaid rahakotid, sulepead, lipsunõelad ja muu selline nodi.
M-embleemi sai loomulikult iga mees varuosana tellida, kuid muidu pandi seda tehase poolt peale ainult M-mudelitele. Ning M mudelid polnud mitte alati M3 või M5. Teinekord oli tegu mõne eriseeriaga, mis varustati juba algselt kõikvõimaliku M-nänniga, kuid tehnika oli standard (või siis midagi natuke muudetud). Nii näiteks polnud kunagi olemas M7, kuid ka E32 ja E38 kerega seitsmesest tuli tehasest üksikuid M-eriseeriaid.
Samuti varustati M-embleemidega selline auto nagu 320is, mis oli Itaalia turu jaoks tehtud spetsiaalmudel. Nägi välja veidi teistsugune kui M3, oli ka nelja uksega mudeleid ning nendel oli ka M-power mootor.
Kuid mis puudutab E12 ja E28 kerega viieseid, siis neid oli mõlemaid püsivaid hinnakirja-mudelied M535i. Vastavalt siis eelmises postituses toodud lisavarustusega (ei ole kindel, äkki E12 oli ka tehnilisi muudatusi).
M-embleemidega oli ka M635CSi, kuid sellel oli erinevalt M535i-st ka M-power kapoti all. Sama mootori sai vist hiljem ka E28 "õige" M5.
Kui keegi teab teistmoodi, oleks huvitav teada, sest ainult infovahetuse teel jõuame tõeni.
M-embleemi sai loomulikult iga mees varuosana tellida, kuid muidu pandi seda tehase poolt peale ainult M-mudelitele. Ning M mudelid polnud mitte alati M3 või M5. Teinekord oli tegu mõne eriseeriaga, mis varustati juba algselt kõikvõimaliku M-nänniga, kuid tehnika oli standard (või siis midagi natuke muudetud). Nii näiteks polnud kunagi olemas M7, kuid ka E32 ja E38 kerega seitsmesest tuli tehasest üksikuid M-eriseeriaid.
Samuti varustati M-embleemidega selline auto nagu 320is, mis oli Itaalia turu jaoks tehtud spetsiaalmudel. Nägi välja veidi teistsugune kui M3, oli ka nelja uksega mudeleid ning nendel oli ka M-power mootor.
Kuid mis puudutab E12 ja E28 kerega viieseid, siis neid oli mõlemaid püsivaid hinnakirja-mudelied M535i. Vastavalt siis eelmises postituses toodud lisavarustusega (ei ole kindel, äkki E12 oli ka tehnilisi muudatusi).
M-embleemidega oli ka M635CSi, kuid sellel oli erinevalt M535i-st ka M-power kapoti all. Sama mootori sai vist hiljem ka E28 "õige" M5.
Kui keegi teab teistmoodi, oleks huvitav teada, sest ainult infovahetuse teel jõuame tõeni.
E32 750i (1994)
[quote][i]Algselt postitas Martin_R[/i]
Mul on sugulasel ka täpselt sama kooslus 83 aasta 323i peal. Kuid kas need konkreetsed veljed on ikka Alpina omad, mitte mingit sorti BMW originaal (vaatamata sarnasusele Alpinaga).
See esipõll on huvitav teema. Püüan lähipäevil leida kusagilt infot selle kohta. [/quote]
Niipalju, kui ma olen netis kolades uurinud, peaks see ikkagi Alpina velg olema. Põllest niipalju, et Haynesi manuaalis on E30 sedaani pilt sellise spoileriringiga( ka küljelaiendid ja tagapõll). Aga ehk õnnestub sul midagi rohkemat teda saada.
Mul on sugulasel ka täpselt sama kooslus 83 aasta 323i peal. Kuid kas need konkreetsed veljed on ikka Alpina omad, mitte mingit sorti BMW originaal (vaatamata sarnasusele Alpinaga).
See esipõll on huvitav teema. Püüan lähipäevil leida kusagilt infot selle kohta. [/quote]
Niipalju, kui ma olen netis kolades uurinud, peaks see ikkagi Alpina velg olema. Põllest niipalju, et Haynesi manuaalis on E30 sedaani pilt sellise spoileriringiga( ka küljelaiendid ja tagapõll). Aga ehk õnnestub sul midagi rohkemat teda saada.
Alpina veljed
OT veel
Alpina velgedel on selline iseärasus muideks (kunagi ise jäin lolliks) - et ventiil on selle keskmise kapsli all ning üks velje kodar on õõnes, mida pidi siis õhk kummi jõuab. Mina küsisin, et mis nalja teete-velgedel pole ventiiliauke:D
Alpina velgedel on selline iseärasus muideks (kunagi ise jäin lolliks) - et ventiil on selle keskmise kapsli all ning üks velje kodar on õõnes, mida pidi siis õhk kummi jõuab. Mina küsisin, et mis nalja teete-velgedel pole ventiiliauke:D
[quote][i]Algselt postitas Aare[/i]
OT veel
Alpina velgedel on selline iseärasus muideks (kunagi ise jäin lolliks) - et ventiil on selle keskmise kapsli all ning üks velje kodar on õõnes, mida pidi siis õhk kummi jõuab. Mina küsisin, et mis nalja teete-velgedel pole ventiiliauke:D [/quote]
Kas see mitte ei käi 16" ja suuremate kohta? 15" ei käigi seda kapslit keskele peale minu teada. Vanadel E21 ja E12 Alpinadel on just sellised veljed.
Siin ka ventiil tavalisel kohal:http://www.wallothnesch.com/e/alpe/alpee21.htm
OT veel
Alpina velgedel on selline iseärasus muideks (kunagi ise jäin lolliks) - et ventiil on selle keskmise kapsli all ning üks velje kodar on õõnes, mida pidi siis õhk kummi jõuab. Mina küsisin, et mis nalja teete-velgedel pole ventiiliauke:D [/quote]
Kas see mitte ei käi 16" ja suuremate kohta? 15" ei käigi seda kapslit keskele peale minu teada. Vanadel E21 ja E12 Alpinadel on just sellised veljed.
Siin ka ventiil tavalisel kohal:http://www.wallothnesch.com/e/alpe/alpee21.htm
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 3000
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
[quote][i]Algselt postitas Martin_R[/i]
Kui autos oli M-rool või mõni muu M-technic jupp küljes, siis automaatselt sellega M embleemi auto küljes ei kaasnenud.
...
M-embleemi sai loomulikult iga mees varuosana tellida, kuid muidu pandi seda tehase poolt peale ainult M-mudelitele.
...
Kui keegi teab teistmoodi, oleks huvitav teada, sest ainult infovahetuse teel jõuame tõeni. [/quote]
olen aru saanud, et kui ostad esindusest omale mõne m-i vidina (veljed/spoilerid)ning lased selle ka esindusel paigaldada siis [i]by default[/i] laksavad nad ka m-i märgi su auto pepu peale.
Kui autos oli M-rool või mõni muu M-technic jupp küljes, siis automaatselt sellega M embleemi auto küljes ei kaasnenud.
...
M-embleemi sai loomulikult iga mees varuosana tellida, kuid muidu pandi seda tehase poolt peale ainult M-mudelitele.
...
Kui keegi teab teistmoodi, oleks huvitav teada, sest ainult infovahetuse teel jõuame tõeni. [/quote]
olen aru saanud, et kui ostad esindusest omale mõne m-i vidina (veljed/spoilerid)ning lased selle ka esindusel paigaldada siis [i]by default[/i] laksavad nad ka m-i märgi su auto pepu peale.