Kahtlased kojamehed
Kahtlased kojamehed
Juhtus nüüd selline asi, et E36-l hakkavad kojamehed ise aega-ajalt tööle. Tavaliselt saab sellise isetegevuse lõpetada, kui pritsida vett aknale. Viimane kord ei aidanud isegi see enam. Mis mul muud yle jäi, kui auto tee äärde, võti välja-seejärel problem lahenes.
Vaatsin kaitsmebloki yle, kõik ilus korras, puhas, kuiv.
on Kellelgi ka selline asi ette tulnud ja kust siis viga otsida?
ette tänades.
Vaatsin kaitsmebloki yle, kõik ilus korras, puhas, kuiv.
on Kellelgi ka selline asi ette tulnud ja kust siis viga otsida?
ette tänades.
[url=http://www.unofficialbmw.com/repair_faqs/wipers.html]Siin[/url] on mingi inff selle kohta. Relee.. arvatavasti..
[quote][i]Algselt postitas Aare[/i]
Kojamehed väike häda, mul oli vahepeal selline probleem, et gaas kippus põhja kinni jääma. 250 hobuse ohjes hoidmine pole lihtne:D [/quote]
Aare - pole vaja gasi põhja vajutada. Sõida ettevaatlikult ja probleeme pole.
Jumala teemast mööda jutt, kuid mul üks kaugelt tuttav sõitis oma 750-ga koduvärava maha, sest põrandamatt keeras end piduripedaali alla rulli. **** lugu.
Kuid kojameeste hädalistele soovitan minagi alustada relee vahetamisest (kui ise nii hakkaja poiss pole, et üle joota). Lihtsam on Igorile 100 eeku viia.
Kojamehed väike häda, mul oli vahepeal selline probleem, et gaas kippus põhja kinni jääma. 250 hobuse ohjes hoidmine pole lihtne:D [/quote]
Aare - pole vaja gasi põhja vajutada. Sõida ettevaatlikult ja probleeme pole.
Jumala teemast mööda jutt, kuid mul üks kaugelt tuttav sõitis oma 750-ga koduvärava maha, sest põrandamatt keeras end piduripedaali alla rulli. **** lugu.
Kuid kojameeste hädalistele soovitan minagi alustada relee vahetamisest (kui ise nii hakkaja poiss pole, et üle joota). Lihtsam on Igorile 100 eeku viia.
[quote][i]Algselt postitas Martin_R[/i]
[quote][i]Algselt postitas Aare[/i]
Kojamehed väike häda, mul oli vahepeal selline probleem, et gaas kippus põhja kinni jääma. 250 hobuse ohjes hoidmine pole lihtne:D [/quote]
Aare - pole vaja gasi põhja vajutada. Sõida ettevaatlikult ja probleeme pole.
[/quote]
No gaasipedaali tuleks ikka aegajalt põhja ka litsuda... selline pikemaajaliselt naisterahva moodi sõitmine põhjustab näiteks meh. pritsungiga masitnatel gaasi pealejäämist . Ja enda E24-l millel on trossi asemel hoovastik kiilus esimesel päeval katsetuse käigus samuti gaas põhja kinni
ja samal põhjusel - pedaali oli vajutatud pooles tööpiirkonnas.
[quote][i]Algselt postitas Aare[/i]
Kojamehed väike häda, mul oli vahepeal selline probleem, et gaas kippus põhja kinni jääma. 250 hobuse ohjes hoidmine pole lihtne:D [/quote]
Aare - pole vaja gasi põhja vajutada. Sõida ettevaatlikult ja probleeme pole.
[/quote]
No gaasipedaali tuleks ikka aegajalt põhja ka litsuda... selline pikemaajaliselt naisterahva moodi sõitmine põhjustab näiteks meh. pritsungiga masitnatel gaasi pealejäämist . Ja enda E24-l millel on trossi asemel hoovastik kiilus esimesel päeval katsetuse käigus samuti gaas põhja kinni

[quote][i]Algselt postitas Muhv[/i]
Mis mati probleemist te räägite? BMWl kinnituvad kõik matid kahe kolme kena jublakaga põranda külge. Igasugune liikumine pedaalide peale on välistatud
[/quote]
Oleks see eluke nii ilus!!! Mul on kõikidest BMW-dest olnud vaid kahel põrandas kinnituspunktid põrandamattidele. Mu praegusel 325-el näiteks on matid originaalid (v.a. juhi oma) (kinnitusaugud sees kah), kuid põrandal pole neid millegi külge kinni panna. Auku põle noh - njetu!
Vaid ammusel 324td-l ja praegusel 750-el on matid põrandal kinni. Ülejäänud 12-el BMW-l on nad alati suvalt maha visatud. Olen alati oodanud, et äkki järgmisel on augud põrandas - saaks kasvõi poest uued matid osta (mis sest et nad ca 2500 eeki maksavad), kuid ikka ... tutkit.
Mis mati probleemist te räägite? BMWl kinnituvad kõik matid kahe kolme kena jublakaga põranda külge. Igasugune liikumine pedaalide peale on välistatud

Oleks see eluke nii ilus!!! Mul on kõikidest BMW-dest olnud vaid kahel põrandas kinnituspunktid põrandamattidele. Mu praegusel 325-el näiteks on matid originaalid (v.a. juhi oma) (kinnitusaugud sees kah), kuid põrandal pole neid millegi külge kinni panna. Auku põle noh - njetu!
Vaid ammusel 324td-l ja praegusel 750-el on matid põrandal kinni. Ülejäänud 12-el BMW-l on nad alati suvalt maha visatud. Olen alati oodanud, et äkki järgmisel on augud põrandas - saaks kasvõi poest uued matid osta (mis sest et nad ca 2500 eeki maksavad), kuid ikka ... tutkit.
Tere
Kuna ka mul kojameeste teema, siis ei hakka uut teemat tegema:
Üleeile ilmnes minu Touringul üks väikene häda.
Normaalne tagumise kojamehe tööskeem on selline, et kui lüliti on sisse lülitatud, siis tehakse iga ~5 sekundi tagant üks edasi-tagasi liigutus üle akna.
Minu omal on praegu aga selline seis, et kojamees teeb 1 käigu asemel 5-7 käiku, kusjuures seismajäämine toimub suvalises asendis aknal.
On keegi millegi sellisega kokku puutunud? Teab, kust viga otsida. Loodan, et keegi oskab ka Touringu osas aidata
jJanno
Kuna ka mul kojameeste teema, siis ei hakka uut teemat tegema:
Üleeile ilmnes minu Touringul üks väikene häda.
Normaalne tagumise kojamehe tööskeem on selline, et kui lüliti on sisse lülitatud, siis tehakse iga ~5 sekundi tagant üks edasi-tagasi liigutus üle akna.
Minu omal on praegu aga selline seis, et kojamees teeb 1 käigu asemel 5-7 käiku, kusjuures seismajäämine toimub suvalises asendis aknal.
On keegi millegi sellisega kokku puutunud? Teab, kust viga otsida. Loodan, et keegi oskab ka Touringu osas aidata

jJanno
Tere
Üritan ikka teemas püsida
Kui kedagi huvitab, siis E30 Touringu tagaakna pesusüsteemi relee asub vasakpoolses tagatiivas veemahutist umbes 15 cm kõrgemal suhteliselt peidetud kohas. Kahjuks ei piisanud selle relee puhastamisest. Minu auto kojamees teeb endiselt samasuguseid vigureid
Oskab keegi seletada, kuidas see värk käib? Mille alusel leitakse see hetk, mil kojamees peaks taas seisma jääma? Releel pole ju õrna aimugi, kui kiiresti kojamees konkreetsel hetkel oma "tiiru" ära teeb. Polnud kahjuks torx võtmeid käepärast ning seetõttu ei tea päris täpselt, mis seal mootori ja mehhanismi korpuses toimub... Aga mu "talupojavaist" ütleb, et see süsteem peaks lisaks juhtimisele olema ka jälgitav.
jJanno
PS: olen küll telekoomik, kui "elektroonikakomponendeid" jäi minu valikainetest välja....
Üritan ikka teemas püsida

Kui kedagi huvitab, siis E30 Touringu tagaakna pesusüsteemi relee asub vasakpoolses tagatiivas veemahutist umbes 15 cm kõrgemal suhteliselt peidetud kohas. Kahjuks ei piisanud selle relee puhastamisest. Minu auto kojamees teeb endiselt samasuguseid vigureid

Oskab keegi seletada, kuidas see värk käib? Mille alusel leitakse see hetk, mil kojamees peaks taas seisma jääma? Releel pole ju õrna aimugi, kui kiiresti kojamees konkreetsel hetkel oma "tiiru" ära teeb. Polnud kahjuks torx võtmeid käepärast ning seetõttu ei tea päris täpselt, mis seal mootori ja mehhanismi korpuses toimub... Aga mu "talupojavaist" ütleb, et see süsteem peaks lisaks juhtimisele olema ka jälgitav.
jJanno
PS: olen küll telekoomik, kui "elektroonikakomponendeid" jäi minu valikainetest välja....