Kõige parem autoalarm !!!
mul on peale signa ka salanupp(suht kavalalt ära peidetud).Hiljuti lasin paigaldada ka käigukangi turvaluku.Kaotan küll luku peale ja maha võtmisega 5 sekundit,aga usun et mingi turvatunde ikka annab,arvestades,et tuttavatel on juba 2 bemmi ja 1 audi jalutama läinud(loomulikult ilma igasuguse alarmita autod olid)
volvo s80,pontiac firebird,ford transit,nissan sunny,Bmw 525tdsa Touring 95a müüa
Ainult bensupumba katkestamine ei ole hea. Suht lihtne uuesti vool peale panna (näiteks tagatuledest). Nii oli tehtud tuttava autol, mis õnneks üles leiti.
Teleskooplaadur - tõstejõud 4tonni ja tõstekõrgus 17meetrit - 56 658 630
www.racing.ee/voodi - Täispuit voodid ja narid
www.racing.ee/voodi - Täispuit voodid ja narid
Ise kasutan Fighter tüüpi signat koos põrutusanduriga.Ainuke miinus minu poolt kasutataval mudelil see,et lisafunktsiooni nupust ei saa üles lasta el. aknaid ja sulgeda katuseluuki. Natuke kallima mudeli puhul oleks see võimalik.
Lisaks signale on paigaldatud ka salalukk, mis katkestab ühenduse bensiinipumbaga ja paneb lõugama lisa signapasuna kui keerata süüdet juhul,kui salalukk on aktiveeritud. Salaluku lüliti asukohta tean ainult mina,kuna selle paigaldajal palusin jätta lüliti ~1m pikkuse juhtme otsa juhi istme lähedusse,et saaksin selle ise sobivasse kohta vedada.
Kokku läks maksma signa ja salaluku paigaldamine ~1000 krooni eesti rahas, kus juures signa oli uus. Siinkohal kasutasin tutvusi!
Kõik see selleks,et korra juba olen ühest oma baierlasest tänu varastele lahti saanud
Lisaks signale on paigaldatud ka salalukk, mis katkestab ühenduse bensiinipumbaga ja paneb lõugama lisa signapasuna kui keerata süüdet juhul,kui salalukk on aktiveeritud. Salaluku lüliti asukohta tean ainult mina,kuna selle paigaldajal palusin jätta lüliti ~1m pikkuse juhtme otsa juhi istme lähedusse,et saaksin selle ise sobivasse kohta vedada.
Kokku läks maksma signa ja salaluku paigaldamine ~1000 krooni eesti rahas, kus juures signa oli uus. Siinkohal kasutasin tutvusi!
Kõik see selleks,et korra juba olen ühest oma baierlasest tänu varastele lahti saanud

Olen Aarega täitsa nõus - paigaldus on asja võti. Ka väga hea alarm ei toimi korralikult kui ta on viletsasti paigaldatud.Aare kirjutas:No see peale-mahamineku järgi alarmi äraarvamine midagi juurde küll ei anna. Esiteks nt Gemini puhul lähevad 1800 ja 6000ne täpselt samamoodi, aga esimene on tavaline pasun, teine akusireeniga jne jne...![]()
Huvitav on see, et odav alarm ei pruugi olla sugugi vilets ja vastupidi.
Paigaldus, paigaldus on asja võti.
Pasun lüüakse haamriga puruks ikka ühte moodi, olgu 1000 või 10000 alarm.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Iluvõre taha panemisest - minumeelest enamike alarmide juhtmekimp on taga nii lühike, et need igale poole normaalselt ulatuks, ei saa vähemalt bmw-l pasunat panna kaugemale kui mootori keskosa.
Kui pasun paigutada selliselt, et ja jääb mõne massiivse asja varju ning ei ole otseselt ligipääsetav ning juhtmed on korralikult ära varjatud, mitte ripakil, siis on pasuna kahjutukstegemine kirvemeetoditega ikka väga keeruline, akusireeni puhul vaat et võimatu.
Samas pasuna kisa peale loota pole mõtet, sest narkarit need ei peata ja ega üürgava auto peale su naabrid püssiga akna peale ei jookse.
Põhimõtteliselt tagab 100% varga peatamise nt maki ja maki taga asuva F-1 granaadi rõnga ühendamine traadiga
Bensiinipumba katkestamine on jah natuke keerukas teema. Esiteks- kui releed on kapoti all ligipääsetavad, siis pole relee lülitusahela katkestamisest suurt tolku, seda asendab ka kirjaklamber.
Kui pasun paigutada selliselt, et ja jääb mõne massiivse asja varju ning ei ole otseselt ligipääsetav ning juhtmed on korralikult ära varjatud, mitte ripakil, siis on pasuna kahjutukstegemine kirvemeetoditega ikka väga keeruline, akusireeni puhul vaat et võimatu.
Samas pasuna kisa peale loota pole mõtet, sest narkarit need ei peata ja ega üürgava auto peale su naabrid püssiga akna peale ei jookse.
Põhimõtteliselt tagab 100% varga peatamise nt maki ja maki taga asuva F-1 granaadi rõnga ühendamine traadiga

Bensiinipumba katkestamine on jah natuke keerukas teema. Esiteks- kui releed on kapoti all ligipääsetavad, siis pole relee lülitusahela katkestamisest suurt tolku, seda asendab ka kirjaklamber.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Mina panen tavaliselt bensiinipumba relee armatuuri alla kuhugi peitu ja lisaks nupule panen omakorda lihtsa nõksu juurde (siin ei maini), et isegi kui leiad bensiinipumba relee üles ei saa sinna ikkagi otse voolu lastaAare kirjutas:Bensiinipumba katkestamine on jah natuke keerukas teema. Esiteks- kui releed on kapoti all ligipääsetavad, siis pole relee lülitusahela katkestamisest suurt tolku, seda asendab ka kirjaklamber.

Aare vist ise ongiCardo kirjutas:Pae tn. - pommipanijale hea vihje misAare kirjutas: Põhimõtteliselt tagab 100% varga peatamise nt maki ja maki taga asuva F-1 granaadi rõnga ühendamine traadiga![]()

E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
- Kairi
- Klubiliige
- Postitusi: 1684
- Liitunud: 08.04.2006 19:24 21
- Peamine sõiduk: BMW 320I
- Asukoht: Tallinn
Minu alarm seal pandud. Suht normaalne, aga kui nendega midagi eelnevalt kokku lepid ja kohale lähed, seleta üle, sest nad unustavad lihtsalt ära. Mul nt panid puldi selle asemel, et võtme sisse see nupujama panna jne. Aga alarmil iseenesest pole häda midagi.
Kõike mida sa ütled, kasutatakse kindlasti sinu vastu :D