E32 750i kkasti vahetus (Valmis)!
E32 750i kkasti vahetus (Valmis)!
Väike teemamuutus!
Kuna endal hetkel aega napib siis küsiks kas keegi tahaks selle töö ette võtta ja palju rahasoov on?
Kuna endal hetkel aega napib siis küsiks kas keegi tahaks selle töö ette võtta ja palju rahasoov on?
Viimati muutis fromme, 23.11.2005 10:09 00, muudetud 3 korda kokku.
Äkki abx siinse foorumi lingikogu(de)ga tutvuda?
Tuntud E32 lehelt leidus kohe selline lugu:
http://bmwe32.student.utwente.nl/johan/ ... _swap.html
Tuntud E32 lehelt leidus kohe selline lugu:
http://bmwe32.student.utwente.nl/johan/ ... _swap.html
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
kast
sai ise alustatud ja uus kast all juba .... paari juppi ootan juba nädal aega UMist
Pole hullu midagi!
Kast nüüd all ja kokku võttes võib öelda et ei olnud kõige hullem vahetada.
Vahepeal oli küll selline tunne, et mängin günekoloogi kolme pulga ja kahe kardaaniga aga jah vahetatud ta sai! Raskeim osa oli summuti poldid (nagu ikka) ruumi väga vähe, poldid roostes aso!
Vahepeal oli küll selline tunne, et mängin günekoloogi kolme pulga ja kahe kardaaniga aga jah vahetatud ta sai! Raskeim osa oli summuti poldid (nagu ikka) ruumi väga vähe, poldid roostes aso!
ülevalt oli vaja õhufiltrid eest ära võtta, aknapesuvedeliku paak ning lisaks väljalaskekollektorite küljes olevad katted(4 tk), soovitaks ka küünlajuhtmed maha võtta ning edasi kasutasin ülevalt kardaani ja kahte pulka, alt sild lahti lasta, roolilatt ühelt poolt lahti lasta ja siis väikese läbimõõduga pulgad 2 tk ning kardaan. Soovitaks veel palju 5-56 kasutada ning lisaks jõudu ja palju roppe sõnu!
(jutt siis sellest et lahti sai lastud kohe peale kollektorit, mitte alumisest ühendusest kuna see oli liiga roostes ja lahtivõtmine riskantne ning keevitamine ei sümpatiseeri eriti summi puhul)
Kasti ülemised poldid sai 3 või 4 pulgaga üle kasti keeratud! Paras tunde järgi jebimine aga noh, eriti paremat varianti ei tea!
Kahju et pilte ei teinud!
(jutt siis sellest et lahti sai lastud kohe peale kollektorit, mitte alumisest ühendusest kuna see oli liiga roostes ja lahtivõtmine riskantne ning keevitamine ei sümpatiseeri eriti summi puhul)
Kasti ülemised poldid sai 3 või 4 pulgaga üle kasti keeratud! Paras tunde järgi jebimine aga noh, eriti paremat varianti ei tea!
Kahju et pilte ei teinud!
Viimati muutis fromme, 17.01.2007 14:19 10, muudetud 1 kord kokku.
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
- wirx
- Huviline
- Postitusi: 793
- Liitunud: 08.05.2003 10:14 54
- Peamine sõiduk: M5
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
kunagi vahetasin omal käel Tauruse 3.0 automaadi ära(st võtsin maha ja tegin korda) ei olnud hullu midagi, ainus miinus, et toll võtmed olid ja mõni polt oli kõvasti kinni....praegusel autol vahetas Aivar 4-5 päevaga mootori ära...seega võttis ka kasti maha samal ajal, koos kardaanide ja sumpsidega....ei midagi ülemõistuse keerulist(pidi olema lihtsam, kui plokikaane maha võtmine)Charly kirjutas:vale jutt... Siiamaani kõige kepim kastivahetus on Taurusel...tuleb koos mootoriga maha tõsta....tööraha lammaris u2k, teeninduses 5-7kbemari kirjutas: Ps. hullemat kastivahetust ei pidavat olemas olema
BMW M5 V10
Praegusel autol? e38 siis? või jutt ikka taurusest?wirx kirjutas:kunagi vahetasin omal käel Tauruse 3.0 automaadi ära(st võtsin maha ja tegin korda) ei olnud hullu midagi, ainus miinus, et toll võtmed olid ja mõni polt oli kõvasti kinni....praegusel autol vahetas Aivar 4-5 päevaga mootori ära...seega võttis ka kasti maha samal ajal, koos kardaanide ja sumpsidega....ei midagi ülemõistuse keerulist(pidi olema lihtsam, kui plokikaane maha võtmine)Charly kirjutas:vale jutt... Siiamaani kõige kepim kastivahetus on Taurusel...tuleb koos mootoriga maha tõsta....tööraha lammaris u2k, teeninduses 5-7kbemari kirjutas: Ps. hullemat kastivahetust ei pidavat olemas olema
mul soovitati kasti vahetamiseks mootor koos kastiga maha tõsta-pidavat lihtsam olema-> isiklikult seda arvamust ei jaga!
Teistele tulevikus vahetajatele - kui tõstuk või kanal käe pärast siis pole mootorit küll vaja näppida, võibolla ehk siis oleks asjal mõte kui webasto ka peal!
Küsimus wirxˇle: palju e38-le gaasi peale panemise eelarve oli?
Teistele tulevikus vahetajatele - kui tõstuk või kanal käe pärast siis pole mootorit küll vaja näppida, võibolla ehk siis oleks asjal mõte kui webasto ka peal!
Küsimus wirxˇle: palju e38-le gaasi peale panemise eelarve oli?