
buumeri plokikaas
buumeri plokikaas
kus ja kuida saaks lasta lihvida ni plokikaant kui hooratast ja kui palju saaks oleks vaja mõõtmeid et saaks linnas sõita e 30 1,8 mootoriga täispritse 

- MantaOwner
- Huviline
- Postitusi: 300
- Liitunud: 21.08.2004 12:59 47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kui sa arvad, et lihtsalt kaane ja hooratta lihvimine mootorile midagi erilist juurde annab, siis eksid (insenerid oleksid seda juba tehases teinud, kui sellest märgatavalt kasu oleks ilma mootori töökindluses kaotamata). Hooratta kergemaks tegemisega võib mootori tühikäik ebaühtlaseks muutuda.
Aga kui ikka lihvida tahad kangesti, siis konsulteeri Valdekuga:
http://www.hot.ee/impulss
või Peebuga OÜ-st Tõukur:
http://www.hot.ee/toukur1
Tõnu
Aga kui ikka lihvida tahad kangesti, siis konsulteeri Valdekuga:
http://www.hot.ee/impulss
või Peebuga OÜ-st Tõukur:
http://www.hot.ee/toukur1
Tõnu
Driven by goa
-
- Huviline
- Postitusi: 14
- Liitunud: 13.01.2005 19:14 42
- Asukoht: Tallinn/Harku
- Kontakt:
Seda juttu siin lugedes tekkis mul küsimus : Mis moodi sa siis ikkagi selle 1,8 se konega linnas sõita tahaksid ?
Hooratast ei ole ju üldse vaja lihvbida selleks , et linnas ringi sõita ...
Aga kui sa tahad autol mootorit kiiremini kotti lasta siis palun väga - tee mis soovid . See , et lihvid pead õhemaks ( n.ö. surveastet tõstes ) ei anna sulle ju veel powerit juurde . Alustada tuleks ikkagi ülekandest ...
Vaheta taga differ jõulisema vastu suhtega 4 ja üle selle , saad ka juba märgatava tulemuse ... Siis käigukast ( bmw muidugi vähe keerulisem kui näiteks golfil - saad kastis sees ülekandeid vabalt valida ja teise ülekande suhtega hammakaid sinna sisse visata ) , äkki annab ka sellega midagi toimetada . Ja alles siis tuleks natukene mootorit utsitada ... Ah jaa mida suurem on ülekanne seda väiksemaks muutub tippkiirus ...
Hooratast ei ole ju üldse vaja lihvbida selleks , et linnas ringi sõita ...
Aga kui sa tahad autol mootorit kiiremini kotti lasta siis palun väga - tee mis soovid . See , et lihvid pead õhemaks ( n.ö. surveastet tõstes ) ei anna sulle ju veel powerit juurde . Alustada tuleks ikkagi ülekandest ...
Vaheta taga differ jõulisema vastu suhtega 4 ja üle selle , saad ka juba märgatava tulemuse ... Siis käigukast ( bmw muidugi vähe keerulisem kui näiteks golfil - saad kastis sees ülekandeid vabalt valida ja teise ülekande suhtega hammakaid sinna sisse visata ) , äkki annab ka sellega midagi toimetada . Ja alles siis tuleks natukene mootorit utsitada ... Ah jaa mida suurem on ülekanne seda väiksemaks muutub tippkiirus ...
Viin on hea ...
Re: buumeri plokikaas
Tere!
Ei hakanud uut teemat tegema!
Omal sama teema hooratta lihvimisega et kuna siduriketas oli suht läbi omadega kas on võimalik et kahjustas siduri tööpinda? Kui nii, siis tahaks lasta hooratta ja sidurikorvil siduri tööpinnad siledaks lihvida.
Kas sellel on mõtet üldse?
Pildid ka (Ise ei tea kas peabki nii olema ja on korras, või saab asja parandada lihvides)
[img=http://img229.imagevenue.com/loc476/th_ ... _476lo.jpg] [img=http://img42.imagevenue.com/loc553/th_0 ... _553lo.jpg] [img=http://img196.imagevenue.com/loc79/th_0 ... 2_79lo.jpg]
Ei hakanud uut teemat tegema!
Omal sama teema hooratta lihvimisega et kuna siduriketas oli suht läbi omadega kas on võimalik et kahjustas siduri tööpinda? Kui nii, siis tahaks lasta hooratta ja sidurikorvil siduri tööpinnad siledaks lihvida.
Kas sellel on mõtet üldse?
Pildid ka (Ise ei tea kas peabki nii olema ja on korras, või saab asja parandada lihvides)
[img=http://img229.imagevenue.com/loc476/th_ ... _476lo.jpg] [img=http://img42.imagevenue.com/loc553/th_0 ... _553lo.jpg] [img=http://img196.imagevenue.com/loc79/th_0 ... 2_79lo.jpg]