K: E30 vedrustuse kohta
K: E30 vedrustuse kohta
Kui palju erineb e30 325 ja 318 alusvanker, ehk siis mis pulgad on 325-l kõvemad/jäigemad ja kas neid 318-le panna saab?
325-el on taga ketaspidurid(1.8-sal trumlid),ees vendileeritud ketaspidurid(1.8-sal tavalised kettad ning ka erinevad supordid) ning stabikavarras taga(1.8-sal pole ning esimene stabikavarda paksus on väiksem),esi amordid on 1.8-sal väiksema diameetriga
sa võid ju 323i,325i,318is või uuema 320i tagusilla ja esisilla külge kruvida
sa võid ju 323i,325i,318is või uuema 320i tagusilla ja esisilla külge kruvida
OK, aga kas esimesi pidurikettaid ja supporte annab vahetada ka?
Kas neil kere osas mingit vahet ei ole, et 325 kuskilt tugevam/jäigem?
Huvi tekkis sellepärast, et plaan üks e30 tagasihoidlik kurvisõiduauto teha, kasutades m10 mootorit. Ei teagi kas tasuks osta 318 m10 mootoriga ja 325-e pealt kõvemad jupid ümber laduda või osta 325 ja m10 kone sinna peale tõsta
Kas neil kere osas mingit vahet ei ole, et 325 kuskilt tugevam/jäigem?
Huvi tekkis sellepärast, et plaan üks e30 tagasihoidlik kurvisõiduauto teha, kasutades m10 mootorit. Ei teagi kas tasuks osta 318 m10 mootoriga ja 325-e pealt kõvemad jupid ümber laduda või osta 325 ja m10 kone sinna peale tõsta

-
- Huviline
- Postitusi: 14
- Liitunud: 13.01.2005 19:14 42
- Asukoht: Tallinn/Harku
- Kontakt:
-
- Huviline
- Postitusi: 14
- Liitunud: 13.01.2005 19:14 42
- Asukoht: Tallinn/Harku
- Kontakt:
jah annab esimesi pidurikettaid ja suporte vahetada ,tasub panna ka laiem amort siis ehk siis 325i püstmikJan01 kirjutas:OK, aga kas esimesi pidurikettaid ja supporte annab vahetada ka?
Kas neil kere osas mingit vahet ei ole, et 325 kuskilt tugevam/jäigem?
Huvi tekkis sellepärast, et plaan üks e30 tagasihoidlik kurvisõiduauto teha, kasutades m10 mootorit. Ei teagi kas tasuks osta 318 m10 mootoriga ja 325-e pealt kõvemad jupid ümber laduda või osta 325 ja m10 kone sinna peale tõsta
ei ole ,on väikseid erinevusi nagu aku taga(seega aku massi ühendus taga),tosooli paagi kinnitus p. esimese kannu küljes(2.5),õhukulu mõõtija kinnitus ja mõned pisi värgid veel
kergem on sul isegi 325i esi ja tagusild enda 318i kerele tõsta