Reverse RDS vahetus Business RDS MID ???
Reverse RDS vahetus Business RDS MID ???
Kui sees on Reverse RDS makk kas selle saab vahetada Business RDS maki vastu millel on MID (laia kaherealise ekraaniga)?
Pean silmas siis seda, et kas need kompu funktsioonid mis makil on hakkavad tööle?
E39
Armatuuril on väike kompu
Pean silmas siis seda, et kas need kompu funktsioonid mis makil on hakkavad tööle?
E39
Armatuuril on väike kompu
vahetasin just ReverseRDS BusinessCD+MID vastu, MID kaabel tuli ise lisada aga raadio ja CD töötavad OK. vaid BC nupp ehk siis kompuutri näitamine MID'il ei funka. Kellad/Cluster siis low versioon (see auto kujutisega).
Kui CD ja MID ühes jupis siis peaks asi veel lihtsamalt käima ilma mingite lisa juhtmeteta.
Kui CD ja MID ühes jupis siis peaks asi veel lihtsamalt käima ilma mingite lisa juhtmeteta.
Kui juba nii palju ette viitsid võtta, siis jäta see Business raadio vahele ja osta kohe Professional! Seda on alates 03/2001 ka CD variandis olemas.
Kaks tüünerit ja RDS Diversity teevad kasutamise ikka palju mõnusamaks, kui Businessil!
http://bmwfans.info/original/E39/Lim/54 ... l-65_1060/
Kaks tüünerit ja RDS Diversity teevad kasutamise ikka palju mõnusamaks, kui Businessil!
http://bmwfans.info/original/E39/Lim/54 ... l-65_1060/
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
oleks siis seda enne teadnud
esimene soov oli CD saada ja minu arvates sobivad vaid bmw enda omad, see Business oli esimene mille leidsin. asja aretades tekkis küsimus millise BUS pealt MID BC andmed saab ja kas low-clusterilt ( mis ka temp ja läbisõitu ja bensukulu näitab BC nupp on tuledekangil olemas) neid ka kätte saab?

Üldiselt i-Bus-ilt. Aga low-clusteriga autol seda ple, kõik on koos ühe k-Bus peal. Funktsionaalselt vahesid ei ole (vist). Tehasest nähti küll MID-i ainult high-bus (ja -cluster) variandiga. Low clusteril ei ole ka erilisi OBC funktsioone ja MID-ga ta nende osas suheldud ei saa. Reverse raadio näitas Sul niikuinii vaid kella/kuupäeva ja need peaks ka MID peal ette tulema. Küll aga on BMW-l olemas spets komplekt, mida nimetatakse upgreidiks High-OBC peale, mis on tegelikult komplekt üleminekuid Low clusteri pistikutelt High clusteri omadele. NB! LCD-ka kellad sinna komplekti ei kuulu, need tuleb veel eraldi muretseda!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kui see E39 Low-to-High OBC retrofit kit kedagi huvitab, siis siin on ka paigaldusjuhend ja näha kõike, mis vaja osta ja teha:
http://kb97.com/satnav/pdf/EBADoc2962.pdf
http://kb97.com/satnav/pdf/EBADoc2962.pdf
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Eelnevast jutust järeldades peaks saama E39´l 1:1´le vahetada Business RDS MID´ga Reverse RDS vastu!?
Probleem nimelt selles, et MIDi display read kadunud ning maki osa ei suuda volume´i, bassi jne seadeid meeles pidada. Minu loogika ütleb, et kõige odavam on reverse´i peale üle minna kui tahan nendest probleemidest vabaneda. Armatuuril on väike kompu olgu täpsustuseks öeldud.
Probleem nimelt selles, et MIDi display read kadunud ning maki osa ei suuda volume´i, bassi jne seadeid meeles pidada. Minu loogika ütleb, et kõige odavam on reverse´i peale üle minna kui tahan nendest probleemidest vabaneda. Armatuuril on väike kompu olgu täpsustuseks öeldud.
Re: Reverse RDS vahetus Business RDS MID ???
Aga ui tahan enda reverse RDS vahetada business RDS vastu 1:1?Seal juba järgmised probleemid ju.see business vajab eraldi pistiut mida minu autol pole või on see usil peidus?Või saab need juhtmed ühendada usile?Ja veel as See business Ei vaja a mitte võimendit?
Re: Reverse RDS vahetus Business RDS MID ???
Mid'i juhe vaja UM'ist juurde osta küll (peale 200.- midagi oli vist) Võimendi on sees ikka juba.Kui vahetada,siis CD vastu oleks mõttekam vast... 

Re: Reverse RDS vahetus Business RDS MID ???
kuidas see ühendamine välja näeks mis ots kuhu külge?On kellelgi joonist? ja milline on Midi juhe ?Äkki on see mul juba olemas.
Re: Reverse RDS vahetus Business RDS MID ???
Kui tehasest on autos üheosaline makk,siis Mid'i pistikut pole.Ühendamine üldiselt lihtne,3 juhet läheb kindalaeka taga olevasse jagamis punkti(värvide järgi) 2 läheb kaitsme plokki ja tuleb 2 uut kaitset juurde.
Ise netist joonist ei leidnud,aga sain niisama ka hakkama
Ise netist joonist ei leidnud,aga sain niisama ka hakkama

Re: Reverse RDS vahetus Business RDS MID ???
Mõtlesingi et kas see ja kus see jagamis punkt asub.ja kas selleni on raske kaevuda?enn1 kirjutas:..............e,3 juhet läheb kindalaeka taga olevasse jagamis punkti(värvide järgi)..............
Re: Reverse RDS vahetus Business RDS MID ???
UM'ist ostetud juhtmel on pistikud otsas,need tuleb õigesse kohta torgata.Kindalaeka põhi ära ja kindalaegas eest ära.Mina lasin kogu plastikraami eesseina küljest lahti,kuna keremoodul jääb ette ja hästi ei näe,mida teed.
Re: Reverse RDS vahetus Business RDS MID ???
ok püüan uurida.
Re: Reverse RDS vahetus Business RDS MID ???
Mul siuke küsimus,et mis vahe on business ja profesionaal makkidel?
Ning, mul hetkel MID ja business CD mängija( kus peal on fader,balance, trebel, bass nupud) . Kui paneksin nüüd selle asemele kasettiga, kus nupud puuduvad, kas siis ma ei saagi muuta neid, või kuvatakse need funktsioonid MID-i ?
Ning, mul hetkel MID ja business CD mängija( kus peal on fader,balance, trebel, bass nupud) . Kui paneksin nüüd selle asemele kasettiga, kus nupud puuduvad, kas siis ma ei saagi muuta neid, või kuvatakse need funktsioonid MID-i ?
Re: Reverse RDS vahetus Business RDS MID ???
pole siis enam kus neid funktsioone näidata.Kassetikal pole sellist ekraani kui mõtled sellist nagu mul hetkel on.
Re: Reverse RDS vahetus Business RDS MID ???
kiire küsimus: algselt oli autos tavaline reverse rds ühes tükis, on võimalus paigaldada business cd ühes tükis (suurem MID), kas see on teostatav? lihtsalt pistik külge ja kõik?
Re: Reverse RDS vahetus Business RDS MID ???
Pole küll kindel ,aga **** peaks sobima, kuigi ma ei mõista miks neid üldse on nii ühes kui 2-s tükis.
Ka ml on üks küsimus.
Mul oli autos business CD RDS ja ostsin täpselt samasuguse maki, aga kasettika. ehk siis business RDS ja pookisin sellele auxi külge. Kõikväga lahe jne. Aga võta näpust, see kasettika junn ei võta teps mitte raadiot, mingi kuradima klassika jama ja R2 püüüab, skyplusi sahistas ka korralikult, nüüd kadus skyplus sootuks ära. CD makk püüüdis igasugu huvitavaid jaamu kinni, polnud elusees siukseid kuulnud. Kas on see kasettikas kõvasti põrutada saanud või mis võib seal hädaks olla? Saab ehk midagi ise kontrollida.
Mis otstarve on sellel ühel lisajuhtmel , mis eraldi maki taha läheb?
edit: üritasin ligineda sellele antenni pistikule maki seestpoolt( äkki tinutus lahti or smth) ,aga ****, ei saa kätte teda. selleks tleb kivid lahti lasta radika küljest jne.
Ka ml on üks küsimus.
Mul oli autos business CD RDS ja ostsin täpselt samasuguse maki, aga kasettika. ehk siis business RDS ja pookisin sellele auxi külge. Kõikväga lahe jne. Aga võta näpust, see kasettika junn ei võta teps mitte raadiot, mingi kuradima klassika jama ja R2 püüüab, skyplusi sahistas ka korralikult, nüüd kadus skyplus sootuks ära. CD makk püüüdis igasugu huvitavaid jaamu kinni, polnud elusees siukseid kuulnud. Kas on see kasettikas kõvasti põrutada saanud või mis võib seal hädaks olla? Saab ehk midagi ise kontrollida.
Mis otstarve on sellel ühel lisajuhtmel , mis eraldi maki taha läheb?
edit: üritasin ligineda sellele antenni pistikule maki seestpoolt( äkki tinutus lahti or smth) ,aga ****, ei saa kätte teda. selleks tleb kivid lahti lasta radika küljest jne.