1. Võtad aku klemmid maha, kuna kollektori küljes on + klemm ja seda ju ei soovi, et see massi saaks kusagilt.

2. Võtad ära mootori peal oleva plastik kate mis on kinnitatud 4 kuuskant poldiga. Peale seda tulevad nähtavale kollektori mutrid.


3. Võtsin ära coolerist tuleva metall toru. mis siis kinni kahe poldiga. Tihenit pole - koonusega

4.Väljalaske kollektorist tuleva metalltoru 2 polti keerad lahti. Siis kollektori all on üks peenike voolik taga pool. selle tõmbad lihtsalt sealt ära. Nüüd tuleb siis + klemmi teema. Mina keerasin selle juhtme lahti starteri küljest. Siis sain kollektori eemale tõmmata ja klemmi alt lahti juhet kinni hoidva poldi.

5.Kui kollektor eest ära siis pead keerama lahti eelsüüte küünalde juhtmed. Kui need on lahti siis võid alustada küünalde eemaldamist. Küünalde eemaldamiseks kasutasin toru võtit kus juurde pääses. 2 ja 3 silindri küünaldele toru võtmega ligi ei saanud ja sealt sain küünlad eemaldada väikere kõristi ja sügava padruniga. NB! Padrun või toruvõti peab täpselt ja ilusti peale minema. Kui hakkad liiga kulunud võtmega küünladi maha keerama siis võid asja P. poole peale keerata - minupoolsed tänud soovitajatele
Küünlad maas sai aku pealt ära proovitud küünlad. 3 küünalt läksid punaseks 2 läksid õrnalt soojaks. Ühte ei saanud proovida kuna seal oli keerme osa küünlast lahti ja eemaldamisel tuli üldse ära.


6. Kui uusi küünlaid paigaldad ära murra neid VÄGA tugevalt kinni.
7. Kollektori tihendid peab uued panema. Maksavad UM-is 17.- tk

8. Peal olid autol Beru küünlad mis naerdi kõigi poolt välja


Nii, et edu neile kellele on kasu sellest materjalist.
