E-34 soojendusradikas.
-
- Huviline
- Postitusi: 1994
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
E-34 soojendusradikas.
Kõigi eelduste kohaselt on ta mul lekkima hakanud, kuna on tunda õrnalt lõhna ja klaasidelt ei saa udust lahti. Otsiks nüüd radikat, aga paraku näitab RealOem kahte varianti. Oskab ehk keegi anda nõu, kas ja kuidas teha kindlaks ilma suurema lammutuseta, missugune radikas peal on. Auto on konditsioneeriga. Aitäh!
-
- Huviline
- Postitusi: 1994
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
Re: E-34 soojendusradikas.
Tõesti huvitav, et keegi foorumlastest nagu polekski soojendusradikat vahtind/vahetand. Küsin natuke teistmoodi- missugusest operatsioonist alates on näha, mis firma radikaga on tegemist? Aitäh!
Re: E-34 soojendusradikas.
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Viimati muutis mrmr, 28.01.2023 16:21 30, muudetud 1 kord kokku.
Re: E-34 soojendusradikas.
Endalgi selline probleem tekkinud. Lammutasin täna rooli aluse katte ära ning kõrvalistuja poolt kindalaeka ja muu jama, kuid näha pole kuskilt ikka midagi. Muidu teada ei saagi, kui armatuur maha kakkuda?
- tõnu666
- Huviline
- Postitusi: 111
- Liitunud: 08.02.2009 20:12 14
- Peamine sõiduk: BMW 523 E39
- Asukoht: kunda
Re: E-34 soojendusradikas.
autoks on mul 520 E34 93a universaal ja on ka jama salongi radikaga olen ta korra välja kiskunud ja väheke lappinud teist aga kasu pold. Mul on ilma kondita variant ja sellel käib küll lihtsalt salongi radikas välja tuleb aunult keskkonsool lahti päästa kruvidest ja natuke tagasi tõmmata ja jalgadele puhuv toru ära võtta siis seal on kaks kruvi kui need välja keerata siis ongi sama hästi kui salongi radikas käes ja igaks juhuks tuleks rooli alumine plastik ära võtta saab radika lihtsamalt kätte.
Re: E-34 soojendusradikas.
http://twrite.org/shogunnew/fixes/clima ... eater_Core
Siin radika vahetuse õpetus. Täna kakkusin endal ka maki ja kliimapaneeli maha, üldiselt on vaja need otsaplastikud ära võtta ja 6 kruvi lahti keerata ja saab paneeli eest ära. Minul oli "ahju" korpuse peale suur BEHR kleeps pandud, nii et tean nüüd, mis radikat otsida. Täiesti laiali ei viitsinud veel lammutada. Minul läks aega ca pool tundi, et kõik laiali võtta ja tagasi panna (see koos mõne maki juhtme ühendamisega)
Siin radika vahetuse õpetus. Täna kakkusin endal ka maki ja kliimapaneeli maha, üldiselt on vaja need otsaplastikud ära võtta ja 6 kruvi lahti keerata ja saab paneeli eest ära. Minul oli "ahju" korpuse peale suur BEHR kleeps pandud, nii et tean nüüd, mis radikat otsida. Täiesti laiali ei viitsinud veel lammutada. Minul läks aega ca pool tundi, et kõik laiali võtta ja tagasi panna (see koos mõne maki juhtme ühendamisega)
Re: E-34 soojendusradikas.
Niipalju veel äkki kasulikku infot, et kakkusin täna omal salongiradika (BEHR) siis maha. Selgus, et radikas ise täiesti okei, lekkisid vaid kõik 3 radika külge minevat torutihendit. Polnud ka ime, viimasel ajal sõites oli juba täiesti tuntav tosoolimaitse suus. RealOEM ja BMWFans näitavad ainult uute tihendite sisediameetrit, aga mitte paksust. Ise ostsin igaks juhuks 2mm ja 3mm valmis, kuna ainus auto liikumiseks praegu.Loomulikult tuli välja, et vaja läheb hoopis 2,5 või 2,6mm tihendeid torude ühenduste jaoks
. Vaja siis selliseid rõngastihendeid:
2,5(2,6)x20mm/2tk
2,5(2,6)x17mm/1tk
2,5(2,6)x14mm/2tk
Küljest võttes tundus, et tegu kandilise profiiliga tihendiga, mitte ümmargusega. Ei usu, et aja jooksul ise niimoodi kandiliseks vajutanud need.
Minul maksis selline komplekt 15.-
Veel tuleks varuda pisikesi kiirkinnitustrippe, millega hiljem juhtmekimbud kaane külge tagasi kinnitada.

2,5(2,6)x20mm/2tk
2,5(2,6)x17mm/1tk
2,5(2,6)x14mm/2tk
Küljest võttes tundus, et tegu kandilise profiiliga tihendiga, mitte ümmargusega. Ei usu, et aja jooksul ise niimoodi kandiliseks vajutanud need.
Minul maksis selline komplekt 15.-
Veel tuleks varuda pisikesi kiirkinnitustrippe, millega hiljem juhtmekimbud kaane külge tagasi kinnitada.
Viimati muutis Margo_325, 30.01.2010 12:12 55, muudetud 1 kord kokku.
- Thomson 25
- Huviline
- Postitusi: 332
- Liitunud: 23.03.2009 10:28 37
Re: E-34 soojendusradikas.
Kui sul on siemensi radikas siis pead armatuuri laiali kakkuma aga bher radikaga pääsed lihtsamalt.Minul kulus tund aega radika vahetusele.Minul Bheri süsteem.
TÖÖD TEEB CITROEN AGA SÕIDU MÕNU PAKUB BMW
- lentz
- Huviline
- Postitusi: 358
- Liitunud: 09.08.2007 16:48 07
- Peamine sõiduk: BMW 325i coupe
- Asukoht: Saaremaa
Re: E-34 soojendusradikas.
Siemensi radika saad kergemini kätte, kui Behri.Thomson 25 kirjutas:Kui sul on siemensi radikas siis pead armatuuri laiali kakkuma aga bher radikaga pääsed lihtsamalt.Minul kulus tund aega radika vahetusele.Minul Bheri süsteem.