On see jutt tõsi või jällegi kellegi väljamõeldis?
Kert @ hommikul tühja akuga diisliga jamamas

aga se aku mahavõtmine ja laadimine on minumeelest sama kui aku ära sureb ja selle uue vastu vahetad. mis sellel autol ikka uurida sellest laadimisest?Indrek_M kirjutas:Töötava mootoriga ei tohi ühegi autoga voolu anda ega töötava mootoriga autolt võtta. Kui doonoril mootor seisab, siis pole vahet.
Akut laadida soovitatakse uuematel autodel ilma akut maha võtmata ja üldse kapoti all olevate klemmide kaudu mitte otse aku klemmide kaudu, kuna autol on enne akut hunnik elektroonikat, mis tahab aku laadimisest teada.
Mis siis juhtub, võib juhtuda? Siiamaani ma küll ikka töötava mootoriga autolt võtnud vooluIndrek_M kirjutas:Töötava mootoriga ei tohi ühegi autoga voolu anda ega töötava mootoriga autolt võtta. Kui doonoril mootor seisab, siis pole vahet.
Uuematel autodel tuleb aku vahetuse puhul seda ka autole öelda ... laadimise jaoks on plokk vahel, kus toimub aku kalibreerimine vms ... ehk siis lihtsalt aku vahetusest ei aita - autole tuleb ka selgeks teha, et mis aku, mis mahtuvusega jms peale sai. Samuti kontrollib see plokk siis aku laadimist.mastergut kirjutas:aga se aku mahavõtmine ja laadimine on minumeelest sama kui aku ära sureb ja selle uue vastu vahetad. mis sellel autol ikka uurida sellest laadimisest?Indrek_M kirjutas:Töötava mootoriga ei tohi ühegi autoga voolu anda ega töötava mootoriga autolt võtta. Kui doonoril mootor seisab, siis pole vahet.
Akut laadida soovitatakse uuematel autodel ilma akut maha võtmata ja üldse kapoti all olevate klemmide kaudu mitte otse aku klemmide kaudu, kuna autol on enne akut hunnik elektroonikat, mis tahab aku laadimisest teada.
Oleneb autost. Tavaliselt on ilmselt lihtsalt mingid kaod, uuematel on eraldi plokk vahel, mis reguleerib ise laadimist.Robskar kirjutas:Aga siuke asi,et kui laadida kapoti alt, kas siis jõuab täpselt sama palju voolu akkuse, kui laadida otse akule ?
millisel automargile siis akut õpetama peab ?Indrek_M kirjutas:Uuematel autodel tuleb aku vahetuse puhul seda ka autole öelda ... laadimise jaoks on plokk vahel, kus toimub aku kalibreerimine vms ... ehk siis lihtsalt aku vahetusest ei aita - autole tuleb ka selgeks teha, et mis aku, mis mahtuvusega jms peale sai. Samuti kontrollib see plokk siis aku laadimist.mastergut kirjutas:aga se aku mahavõtmine ja laadimine on minumeelest sama kui aku ära sureb ja selle uue vastu vahetad. mis sellel autol ikka uurida sellest laadimisest?Indrek_M kirjutas:Töötava mootoriga ei tohi ühegi autoga voolu anda ega töötava mootoriga autolt võtta. Kui doonoril mootor seisab, siis pole vahet.
Akut laadida soovitatakse uuematel autodel ilma akut maha võtmata ja üldse kapoti all olevate klemmide kaudu mitte otse aku klemmide kaudu, kuna autol on enne akut hunnik elektroonikat, mis tahab aku laadimisest teada.
E34 ja E39 kontekstis pole mõtet seda lugeda, räägime siiski ikka uuematest.
Kui ma elektriku jutust õigesti aru sain, siis E60 ja üles.mastergut kirjutas:millisel automargile siis akut õpetama peab ?
kellelgi foorumis põles teleka või navi plokk maha aga ei mäleta kelle auto see oli.Seigo kirjutas:mis loll jutt see nüüd on? on kellelgi konkreetset juhtumit, kus genekas selle põhjusena saba andnud või mingi elektroonika lolliks läinud?
tõesti, see pole delfi!
Siin on ilmselt mõeldud minu postitatud teema, kus tõesti tuttava 750 e38-ga anti mingile Renoo junnile voolu ja tulemuseks nii kompu, kui ka läbipõlenud TV plokk.marko323 kirjutas:kellelgi foorumis põles teleka või navi plokk maha aga ei mäleta kelle auto see oli.Seigo kirjutas:mis loll jutt see nüüd on? on kellelgi konkreetset juhtumit, kus genekas selle põhjusena saba andnud või mingi elektroonika lolliks läinud?
tõesti, see pole delfi!
mark oli vist e38.
Just täna hommikul sai ühelt golfilt täkku võetud ja sai nüüd teistest foorumitest uuritud, kumb see õigem on. Hakkas silma, et paljud soovitasid hoida doonorautol pöördeid kõrgemal ~2000rpm käivitamise hetkel, et just peale käivitamishetkel toimuvast pingealangust, muutub teise auto käivitumisel kiiresti ülepingeks, mis võib elektroonikale ära teha. (teise auto käivitamisel tekib muidugi koormus doonorauto generaatorile ja käivitumisel ei jõua doonorauto gene kohe pinget alandada). Kindlalt midagi ei väida, aga lihtsalt mõtteainet.Seigo kirjutas:mis loll jutt see nüüd on? on kellelgi konkreetset juhtumit, kus genekas selle põhjusena saba andnud või mingi elektroonika lolliks läinud?
tõesti, see pole delfi!
aga boosterist saab 2200A kuda siis see maha ei põletayllar21 kirjutas:Just täna hommikul sai ühelt golfilt täkku võetud ja sai nüüd teistest foorumitest uuritud, kumb see õigem on. Hakkas silma, et paljud soovitasid hoida doonorautol pöördeid kõrgemal ~2000rpm käivitamise hetkel, et just peale käivitamishetkel toimuvast pingealangust, muutub teise auto käivitumisel kiiresti ülepingeks, mis võib elektroonikale ära teha. (teise auto käivitamisel tekib muidugi koormus doonorauto generaatorile ja käivitumisel ei jõua doonorauto gene kohe pinget alandada). Kindlalt midagi ei väida, aga lihtsalt mõtteainet.Seigo kirjutas:mis loll jutt see nüüd on? on kellelgi konkreetset juhtumit, kus genekas selle põhjusena saba andnud või mingi elektroonika lolliks läinud?
tõesti, see pole delfi!
Mis mõte on üldse töötavalt autolt voolu võtta, peale selle et doonorauto akut tühjaks ei tõmbaks? Palju voolu sealt ikka välja ei võlu, hommikuse näite põhjal golfi max.70A generaator ei oleks eriline lisavooluallikas vajaminevast ~800A, m51 mootori käivitamisel.Ja hakata sellepärast veel mingi elektroonikaga riskima.
no kui nii siis ei tohiks autoga midagi juhtuda autol enamus juhtmed veelväiksemad.nendest siis ei käi üldse voolu läbi juCert85 kirjutas:Auto tarbib ikka nii palju, kui temal vaja.
Kindlasti ei usu sellest boostrist 2200A. Peaks ikka need juhtmed ja klemmid olema!
Juba juhtmete nö näpitsad pole sellise kontaktisuutlikusega, et sealt midagi ulmelist läbi lasta.