Mootori vahetus
Mootori vahetus
Tere kõigile.
Pöördun foorumlaste poole selle teemaga kuna on tulemas enda autol mootori vahetus ning tahtsin küsida kõigilt kes on selle tööga kokku puutunud, et milliseid takistusi ning viperusi võib see kaasa tuua.
Mul on plaan vahetada e36 kerel m50 mootor 2.0 110kw vanosega variant m50 2.0 110kw ilma vanoseta mootori vastu.
Kas piisab kui vahetan enda auto aju ja juhtmed ära vanoseta variandi omadega ning siis peaksin saama selle ilma vanoseta mootori enda masina peal tööle?
Kas on midagi mis võib valesti minna juhtmete vahetusel ning kas peaksin mingeid asju varuma mis lähevad katki selle töö teostamisel.
Samas ostan e36 2.0 110kw ilma vanoseta mootori juhtmestiku ning aju.
ette tänades.
Pöördun foorumlaste poole selle teemaga kuna on tulemas enda autol mootori vahetus ning tahtsin küsida kõigilt kes on selle tööga kokku puutunud, et milliseid takistusi ning viperusi võib see kaasa tuua.
Mul on plaan vahetada e36 kerel m50 mootor 2.0 110kw vanosega variant m50 2.0 110kw ilma vanoseta mootori vastu.
Kas piisab kui vahetan enda auto aju ja juhtmed ära vanoseta variandi omadega ning siis peaksin saama selle ilma vanoseta mootori enda masina peal tööle?
Kas on midagi mis võib valesti minna juhtmete vahetusel ning kas peaksin mingeid asju varuma mis lähevad katki selle töö teostamisel.
Samas ostan e36 2.0 110kw ilma vanoseta mootori juhtmestiku ning aju.
ette tänades.
- marek555
- Huviline
- Postitusi: 2914
- Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
- Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
- Asukoht: Tartu
Re: Mootori vahetus
Lihtsalt huvi pärast küsin, et miks tahad just vanoseta mootorit?
Kardad vanose probleeme?
Kardad vanose probleeme?
Viimati muutis marek555, 25.01.2010 19:40 47, muudetud 1 kord kokku.
Re: Mootori vahetus
Mootori vahetan vaonoseta variandi vastu kuna on olemas ilma vanoseta mootor varasemast ajast.
Re: Mootori vahetus
tere.tuttav tegeleb vahetamisega ja palju on seda teinud just e36e30 ja teistega aga ta raagib et putitamist on jutmetega aga muidu on k6ik lihtne kui vajad abi siis kirjuta labi tema saan teada.taa saab kaa vahetada kui midagi ei tule valja.
Re: Mootori vahetus
tere.ma sain teada tuttavalt,et kui mootorit vahetada sellega pole suurt probleemi kindasti siis kui oled juba seda teinud kunagi.aga juhtmetega on küll putitamist palju.aga kui on soovi,siis ta pakub ise vahetada räägib et püüab odavamalt teha.kui sa pole veel mootorit ostnud,siis võib ka 2.5 või 2.8 panna peale et seda võib kah aga see on sinu otsustada.just alles oli tal 318 millele ta pani 2.5 mootori peale koos topelt õhufiltritega ja muuga varsti peaks ta turbo peale panema.
Re: Mootori vahetus
Tegelikkuses tuleks ka ARK`is vastavad muudatused sisse viia, kui teise töömahuga mootor paigaldatakse. (kui asi muidugi tahta tänavalegaalseks jätta).
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Re: Mootori vahetus
Õige ta oleks, aga ega kui teravat silma ülevaatusel töötajal ei ole, siis väliselt 2.0, 2.5 ja 2.8-l on suht raske vahet teha.Cert85 kirjutas:Tegelikkuses tuleks ka ARK`is vastavad muudatused sisse viia, kui teise töömahuga mootor paigaldatakse. (kui asi muidugi tahta tänavalegaalseks jätta).

Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Re: Mootori vahetus
tahan siiski peale panna 2.0 vanoseta mootori. nii et kui kellelgi oleks soovitusi just elektri kohapealt oleks abi sellest.
samas võin ka seda varianti pakkuda et kui keegi siin foorumis teab kedagi kes oleks selle töö nõus ise ära tegema sümboolse summa eest siis võiks temaga juba täpsemalt edasi rääkida.
samas võin ka seda varianti pakkuda et kui keegi siin foorumis teab kedagi kes oleks selle töö nõus ise ära tegema sümboolse summa eest siis võiks temaga juba täpsemalt edasi rääkida.
Re: Mootori vahetus
kui sul on mõlemad mootorid olemas, saad ju mootorite pealt vaadata ja võrelda kas on erinevusi juhtmestiku osas. muu peaks sobima üks ühele ju.
Re: Mootori vahetus
mul on teine mootor veel autol peal ja sellepärast uuringi siin inimestelt, kes sellega tegelenud.
Kardan et kui miski ei sobi ja ei saa koduste vahenditega käima siis on kehva autot kuhugi remondimehe juurde viia ka ju.
Aga eks lähiajal tuleb asi käsile võtta ning siis saab vastused kõigile küsimustele kas sobib või mitte.
Kardan et kui miski ei sobi ja ei saa koduste vahenditega käima siis on kehva autot kuhugi remondimehe juurde viia ka ju.
Aga eks lähiajal tuleb asi käsile võtta ning siis saab vastused kõigile küsimustele kas sobib või mitte.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Mootori vahetus
vanosemootori juhtmestik ei sobi vanoseta mootorile
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: Mootori vahetus
aga äkki on kellelgi kogemusi selle juhtmestiku vahetusega? kas see keeruline töö või lihtsalt lähen mööda juhtmeid ja pärast asendan need vanoseta mootori omadega.
ühesõnaga pean juhtmestiku ja aju ka veel ostma et seda mootorit käima saada?
ühesõnaga pean juhtmestiku ja aju ka veel ostma et seda mootorit käima saada?
Re: Mootori vahetus
Õige ta oleks, aga ega kui teravat silma ülevaatusel töötajal ei ole, siis väliselt 2.0, 2.5 ja 2.8-l on suht raske vahet teha.
[/quote]
2.0 ja 2.5 on küll raske vahet teha peale vaadates aga 2.8 on juba teistsuguste platik katetega. plastik kate ulatub ju mootori otsani 2.0 ja 2.5 ei ulatu.
omalgi plaanis 2.0 2.8 vastu välja vahetada, tahaks nii,et saaks üv ka läbi ilma,et arkis muudatusi teeks.
huvitav oleks teada kas 2.8 näidud mahuvad 2.0 lubatud piiridesse,et üv läbi saaks.

2.0 ja 2.5 on küll raske vahet teha peale vaadates aga 2.8 on juba teistsuguste platik katetega. plastik kate ulatub ju mootori otsani 2.0 ja 2.5 ei ulatu.
omalgi plaanis 2.0 2.8 vastu välja vahetada, tahaks nii,et saaks üv ka läbi ilma,et arkis muudatusi teeks.
huvitav oleks teada kas 2.8 näidud mahuvad 2.0 lubatud piiridesse,et üv läbi saaks.
- marek555
- Huviline
- Postitusi: 2914
- Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
- Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
- Asukoht: Tartu
Re: Mootori vahetus
Ei ole nii, 2.0 ja 2.8 vahet on sama raske tehaxsmartx. kirjutas: 2.0 ja 2.5 on küll raske vahet teha peale vaadates aga 2.8 on juba teistsuguste platik katetega. plastik kate ulatub ju mootori otsani 2.0 ja 2.5 ei ulatu.
omalgi plaanis 2.0 2.8 vastu välja vahetada, tahaks nii,et saaks üv ka läbi ilma,et arkis muudatusi teeks.
huvitav oleks teada kas 2.8 näidud mahuvad 2.0 lubatud piiridesse,et üv läbi saaks.

Kui võrrelda M50 ja M52 mootoreid omavahel, siis on loomulikult aru saada kumb on kumb aga 2.0 on olemas ka M52 versioonis, samuti 2.5 (323i).
CO2 andmed on igatahes BMW sellised andnud M52 kohta:
M52B20 215 g/km (automaat 240 g/km)
M52B25 215 g/km (automaat 240 g/km)
M52B28 220 g/km (ligikaudne)
Re: Mootori vahetus
milleks vahetada vanosega 2l mootor samavõimsusega ilma vanoseta vastu
vanos ju suisa hädavajalik asi 


Viimati muutis Renku, 13.05.2010 22:43 47, muudetud 1 kord kokku.
=||= 0000
Re: Mootori vahetus
mis ikka selles võin aidata olen vahetand ja palju sellest ei võta.teen kogu töö ära kui on soovi. 

Re: Mootori vahetus
eks võtan ühendust kui vahetamiseks läheb
krt 1,8i on hakand mosse häält tegema
kõige rokem viskab teise käiguga madalatel pööretel kuni ca 3000 ja eriti viatuktist üles kiirendades 



=||= 0000
Re: Mootori vahetus
1,6 ja 1,8 on koguaeg mosse häält teinudRenku kirjutas:eks võtan ühendust kui vahetamiseks lähebkrt 1,8i on hakand mosse häält tegema
kõige rokem viskab teise käiguga madalatel pööretel kuni ca 3000 ja eriti viatuktist üles kiirendades



Re: Mootori vahetus
ainuke leevendus asjale oleks rallisumps esialgu taha panna kui muidu uue mootori jaoks kohe pappi välja käia pole 

=||= 0000
Re: Mootori vahetus
see on normaalne et teeb mosse häält mossel ja bmwl on praktilised sama pootor
nii et normaalne
