
525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Arvasin ise ka sama..tänud
Hakkan juppi otsima

Hakkan juppi otsima

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kui sa juba starteri maha võtad, siis vaata enne kuida tagumine ots elab. Kui kulunud on harjad ja kollektor. Muidu paned uue pendiksi ja sureb starter kahe kuu pärast ära.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
- Heiki_L
- Huviline
- Postitusi: 897
- Liitunud: 04.08.2004 12:20 44
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Harjumaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tartus tehti minu autole ka testi tühikäigul järsult rooli keerates pöörded ei muutunud. kui oleks siis pidi viga olema pumba kaanes. Mine teadjamate vendade juurde.Ragnar74 kirjutas:Kui seistes pöörded natuke kõiguvad ja nt. rooli keerates kõikumine suureneb (~150 pööret siia-sinna tühikäigul rooli keerates) siis on viga milles? Pumbakaas vajab reguleerimist või on pump otsi andmas?
E39 530D 01
omandatud keremudelid : e28, e30, e34, e36, e39x3
omandatud keremudelid : e28, e30, e34, e36, e39x3
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Võibolla saab keegi nõu anda vähekene kütusekulu koha pealt. Nimelt on kulu suht järsult tõusnud ~2 liitrit. Ja asi pole külmades, esimest külmadega ning kõik see aeg enne seda oli kulu ok
Ka ökonomeeter näitab sama, maanteel 2l rohkem kui varem. Ka tühikäigul on kulu tõusnud sooja mootoriga ~1,8l/h, varem oli see näit pigem 0,8. Minek on ka kehvemaks läinud, maanteel pole sellist kerget minekut nagu varem. Kõik filtrid äsja vahetatud, pidurid peal ei ole, diislit ei leki, kävitub kogu aeg hästi, Pööretega probleemid puuduvad. On kellelgi mingisuguseid mõtteid sellega seoses? Ise mõtlen, et testrem-i diagnostikasse?

"Raha"
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
kütuse segu paigast ära , kui ta terve liitri võrra muutus tunnikulu, kui on liiga lahja võtab liiga palju kütet, kui on liiga rikas segu siis võtab liiga palju kütet.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ei oska keegi midagi tarka soovitada? Ahja.. 110neni kiirendab nii enamvähem ühtlaselt, aga edasi on ikka täis tigu ning üle 140 pole mina veel sisse saanud?r32 kirjutas:Nii.. sai auto juures käidud garaazis. Laetud aku peale pandud ning käiatud tükk aega enne kui käima läks. Sõitma minnes sõitis korralikult.. Kuid kui oli jupikese aega kohapeal töötanud ning uuesti sõitma minnes, siis suri auto välja ning läks käima jälle pikkade käivituste tulemusena..
Autoelektrikust soovitati sinna Siriuse taha minna, käisin kohapeal.. vana nokitses õues mingit autot, rääkisin mure ära.. ütles et 300.- võib vaadata, aga ta ei usu et midagi teeb seal???? Suhtumine oli suht ebameeldiv.. Ning tulin tulema.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kui kohapel pöördesse anda, siis kas musta ka viskab?
Kui tahokas tagasi tuleb, kas jääb 1000 peal korra toppama, või vajub ühtlaselt.
Seal Siriuse taga maaalustes garaasides on mitu tegijad. Võimalik, et need ei olnud need diisli mehed. Mina käisin, siis oli teenindus väga hea, viisakalt helistati kui lisatööd tuli ja pärast veel jagas lahkesti infot.
Helista tel nr 5015162 ja lepi aeg kokku.
Kui tahokas tagasi tuleb, kas jääb 1000 peal korra toppama, või vajub ühtlaselt.
Seal Siriuse taga maaalustes garaasides on mitu tegijad. Võimalik, et need ei olnud need diisli mehed. Mina käisin, siis oli teenindus väga hea, viisakalt helistati kui lisatööd tuli ja pärast veel jagas lahkesti infot.
Helista tel nr 5015162 ja lepi aeg kokku.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Juht-/juhtmega pihusti korras?ivo_s kirjutas:Võibolla saab keegi nõu anda vähekene kütusekulu koha pealt...
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Korras ning mõni aasta tagasi tutikas pandud koos pumba tihendite vahetusega.
"Raha"
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kas kontrollisid?ivo_s kirjutas:Korras ning mõni aasta tagasi tutikas pandud koos pumba tihendite vahetusega.
NB! Minu auto oli 18 aastat tagasi tutikas!

Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Käisin viskasin korra enda masinale pilgu peale.
Kui ilma filtrita süüdet&starterit anda, siis peaks ju loogiliselt sealt kütet tulema? Paagisisene pump ka ei teinud häält? Peaks tegema ju? Ehk loogiliselt võiks olla paagisisene pump õhtal?
Ei ole erilin diisliekspert, selle sellised küsimused
Kui ilma filtrita süüdet&starterit anda, siis peaks ju loogiliselt sealt kütet tulema? Paagisisene pump ka ei teinud häält? Peaks tegema ju? Ehk loogiliselt võiks olla paagisisene pump õhtal?
Ei ole erilin diisliekspert, selle sellised küsimused

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Selle tegevuse kohta on arve täitsa olemas kui seda mõtlesidvaikeboa kirjutas:Kas kontrollisid?ivo_s kirjutas:Korras ning mõni aasta tagasi tutikas pandud koos pumba tihendite vahetusega.
NB! Minu auto oli 18 aastat tagasi tutikas!

"Raha"
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Räägiksid nagu mu endisest tds-ist, pumbapeas nn rajad kulunud, pumbapea vaja vahetada.Ragnar74 kirjutas:Kui seistes pöörded natuke kõiguvad ja nt. rooli keerates kõikumine suureneb (~150 pööret siia-sinna tühikäigul rooli keerates) siis on viga milles? Pumbakaas vajab reguleerimist või on pump otsi andmas?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mis selle vahetamine maksta võib? Ning kas see võib mõjuda käivitamisele halvasti?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mul käivitus siiski hästi, kuid ...-2000rpm polnud jõudu, väga tülikas oli linnavahel sõita(manuaal). Keegi kuskil kunagi hõikas uue pumbapea hinnaks 3500, kuid nüüd otsimisel ei leidnud, ise läksin riski peale ja ostsin 500ga kasutatud pea, töötas 2 kuud siis hakkas pull uuesti pihta.Ragnar74 kirjutas:Mis selle vahetamine maksta võib? Ning kas see võib mõjuda käivitamisele halvasti?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mul jõuga pole küll probleemi - kui viiendaga ~800 pöörde pealt muidugi lapats põhja vajutada siis hakkab jukerdama, aga alates 1k pöördest on kõik lilleline
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mõõda takistus ära. Iga kord ei peagi väljast midagi näha olema.ivo_s kirjutas: Selle tegevuse kohta on arve täitsa olemas kui seda mõtlesidVõi pidasid miskit muud silmas pihusti kontrollimise all? Visuaalsel vaatlemisel on kõik ilusti kuiv ning armatuuris kah tuli ei põle.
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Homme oleks aega asjaga tegeleda kuid oskad sa öelda täpselt kuidas seda teha? Autodata kiirel sivimisel ei leidnud esialgu midagi, võibolla ei otsinud korralikult 

"Raha"
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
mul selline mure et peale pumba kaane vahetust ei käi masin enam mitte kuidagi. soojalt jõudu on aga puterdab tüikäigul. kui öö otsa seisab siis käia või aku tühjaks. soema ilmaga vaevu läeb aku viimasest jõust aga kui külmem on siis pole mõtet proovidagi. kui mootor soe või leige siis veits pikemalt käiamist tahab küll aga läheb käima ja puterdab. testremis ka käidud aga regull ei andnud ka mingit tulemust ja ühtki viga ei näidanud.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tere jälle
Nimelt küsimus selline, et kas e39 touringul on võimalik pääseda ligi paagisisele pumbale ka tagant salongist, või tuleb paak mahavõtta?
Otsisin adekvaatset infot kuid ei suutnud leida või olen lihtslt loll
Päikest
Raivo
Nimelt küsimus selline, et kas e39 touringul on võimalik pääseda ligi paagisisele pumbale ka tagant salongist, või tuleb paak mahavõtta?
Otsisin adekvaatset infot kuid ei suutnud leida või olen lihtslt loll
Päikest
Raivo
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
kisu iste maha ning seal on alla luugid- need tuleb lahti keerata ning pump ise on kõrvalistuja pool.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kuidas aru saada kas õhukulumõõtja on korras või omadega õhtal? Viskab ta mõne tule armatuuris ka põlema? Autoks on e34 525 TDS 105kW. Kas see õhukulumõõtja mängib rolli selles, et käivitamisel tuleb sumpsist hirmsasti musta tossu ja kui see läbi on siis kas see mõjub auto käima minemisele ka?
-
- Huviline
- Postitusi: 1224
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
vaidlen vastu PeeterA-le
Õhukulumõõtja on/peaks olema kõikidel masinatel,mille pump lõpeb 994 nr-ga.

530d
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
e34 kerele ei pandud õhulugejat



BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4509
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Õhulugeja tuli DDE 2.2 ajuga masinatel(E39,E38), millel oli EGR(heitgaaside retsirkulatsioon) regulatsiooni jälgimine/tagasiside. Õhulugeja paigalduse tingis rangemate heitgaasinormide täitmise vajadus. See, kuidas õhulugejalt saadav info ja EGR juhtimine omavahel tehniliselt sõltuvuses on, ei viitsi ma praegu seletada.kloox kirjutas:vaidlen vastu PeeterA-leÕhukulumõõtja on/peaks olema kõikidel masinatel,mille pump lõpeb 994 nr-ga.
E34'l on sisselaskeõhu temperatuuri andur, mida ekslikult äkki õhulugejaks peeti.
tel. 51 949 859
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tervist, oleks vaja abi 1993/09 525tdsiga. Kas kellelgi on antud kõrgsurvepumba detaili jooniseid koodidega?
Viimati muutis yokohama, 13.02.2010 15:13 50, muudetud 1 kord kokku.
BMW E34 525TDS 1995
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
98a e39 tds. ~ - 10c külma, ja kui kulgesin vaikselt 2-ga ja kui hakkasin 3 vahetama suri lihtsalt välja. Tööle läks kohe kenasti ja rohkem siukest janti ei tee. On muidu sarnast asja veel paar korda esinenud, mida kahtlustada, uurida?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tere jälle 
e39 TDS 1997a. Mure nimelt selline, et homikuti tahab käivitust kuskil 5 min :S ja kui käima läheb siis töötab ühtlaselt ja ei ei jäta vahele ega midagi!
Olen vahetanud eelsüüteküünlad, pinge tuleb peale ja nad tötvad kõik!
Samuti on heas korras kõrgsurvepump, kuna soe käivitus on maksimaalselt 2 sekundit.
Auto ei viska eriti tagant musta, seega peaksid pihustiotsad korras olema?!Ainult siis on lont järel kui maanteel paned 4-käigu ja lööd põhja, see ka hetkeline tahamalont.
Starter veab kiiresti ringi, käivitan akulaadijaga, millel on "start" reziim.
Paagisisene pump on ka vist OK, võtsin tagaistme ära ja ta lõi ilusti. Auto ei käivitu hästi nii täis paagiga kui ka peaaegu tühja paagiga.
Olen kontrollinud terve kütusetrassi, ei ole lekkeid! Ka tagasivool on kuiv!
Probleem tekkis siis kui nende suurte külmadega, -20 ... -30 kraadi, seisis auto 3 päevaõues. siis oli näha kütusefiltrist tulevas torus õhumulle. Peale seda auto jälle igapäevases kasutuses kuid probleem on endiselt alles!
Äkki kellelgi on sarnane probleem olnud? Kuhu viia kontrolli või remonti, kuna enda, rakendusliku kõrgharidusega autoremondilukseppa, pea ei hakka kuskilt osat asjale pihta!
Päikest
Raivo

e39 TDS 1997a. Mure nimelt selline, et homikuti tahab käivitust kuskil 5 min :S ja kui käima läheb siis töötab ühtlaselt ja ei ei jäta vahele ega midagi!
Olen vahetanud eelsüüteküünlad, pinge tuleb peale ja nad tötvad kõik!
Samuti on heas korras kõrgsurvepump, kuna soe käivitus on maksimaalselt 2 sekundit.
Auto ei viska eriti tagant musta, seega peaksid pihustiotsad korras olema?!Ainult siis on lont järel kui maanteel paned 4-käigu ja lööd põhja, see ka hetkeline tahamalont.
Starter veab kiiresti ringi, käivitan akulaadijaga, millel on "start" reziim.
Paagisisene pump on ka vist OK, võtsin tagaistme ära ja ta lõi ilusti. Auto ei käivitu hästi nii täis paagiga kui ka peaaegu tühja paagiga.
Olen kontrollinud terve kütusetrassi, ei ole lekkeid! Ka tagasivool on kuiv!
Probleem tekkis siis kui nende suurte külmadega, -20 ... -30 kraadi, seisis auto 3 päevaõues. siis oli näha kütusefiltrist tulevas torus õhumulle. Peale seda auto jälle igapäevases kasutuses kuid probleem on endiselt alles!
Äkki kellelgi on sarnane probleem olnud? Kuhu viia kontrolli või remonti, kuna enda, rakendusliku kõrgharidusega autoremondilukseppa, pea ei hakka kuskilt osat asjale pihta!
Päikest
Raivo