BMW - sõidurõõm ?
Re: BMW - sõidurõõm ?
läbisõidust - Annely, 2002 aasta BMW'l on juba olemas ju smartkey. UM'is oskavad nad selle reaalse läbisõidu öelda, ehkki on seda süsteemi ka võimalik petta.Lihtsalt ma ei suuda uskuda,et inimene ostab endale uue 5-seeria BMW ligi miljoni eest ja sõidab sellega aastas 20k km. Enda tuttavatest ei sõida eriti keegi alla 30-40k aastas ja neist pooled lasevad 50-60.Seega olen väga skeptiline nende 10 aastat vanade - 200k sõitnud autode suhtes. Oleks siis tegemist linnaautodega, ehk mingi honda jazz või suzuki alto vms..
e39 540i + zaz 968M
Re: BMW - sõidurõõm ?
Ja minul 1a 6000km läbitud ainult
Muidugi see tingitud ka sellest, et talvel pargib ta ennast garaazis 


- mastergut
- Huviline
- Postitusi: 785
- Liitunud: 14.11.2007 15:51 55
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Rakvere
- Kontakt:
Re: BMW - sõidurõõm ?
tuttava vanematel on 99a opel omega ma arvan et sellega sõidetakse aastas 2000 km maksimum suvel. talvel ei sõideta minuteada üldse. auto on nagu uus. Nii et on erandeid nendes läbisõitudes. Suuremosa autod millel vähe lisasid näevad paljuparemad välja kui sama aasta lisadega autod. Arvatavasti ostetakse 2 autoks mõnele pereliikmele kelle ülesandeks on näiteks lapsi kooli viia ja sisseoste teha. Ja 400 000 läbisõiduga auto ei pea ka olema ront ja ei küsi erilisi summasid remoniks kui mõni auto mis on 150 000 km läbinud. Välimus olened sellest kas auto seisab sul väljas või soojas, kui väljas ja talvel eriti ei pese ka siis ei ole mõtet hakata räekima miks auto roostetama hakkab ja miks plastik osad järgi hakkavad andma.
Huvitav mitmeks aastaks ülte autosid tehakse. Ehk on nii et bmw ostja kasutab seda garantiiaja lõpuni ja võtab omale uue .
Huvitav mitmeks aastaks ülte autosid tehakse. Ehk on nii et bmw ostja kasutab seda garantiiaja lõpuni ja võtab omale uue .
AUDI b3 2.3 Quattro , E46 320I , e39 530d 142kw , e61 530xd , e34 524td
Re: BMW - sõidurõõm ?
Sellel on ka mingi tõepõhi all kuna tuttav sakslane seletas alles, et ei saa aru kuidas meil nii palju kalleid autosid liigub ringi. Neile on auto tarbese. Võetakse auto mille hinna ja kvaliteedi suhe on paigas ning mis endal sobib, sõidetakse garantiiaja lõpuni ja võetakse uus auto.
- Viljo
- Huviline
- Postitusi: 313
- Liitunud: 17.07.2005 15:22 31
- Peamine sõiduk: BMW 540i
- Asukoht: Hareid, Norra
Re: BMW - sõidurõõm ?
Ma kogu teemat ei viitsinudki läbi lugeda, kuid tooks siia näite ka enda autost.
Olen oma 320d'ga sõitnud 5 aastat, ostes oli läbisõiduks 160 000 ja praeguseks 400 000 km. Selle ajaga olen vahetanud peale tavaliste hooldedetailide veel 3x stabika kondid, esimesed õõtshoovad koos puksidega, 2x tagumised rattalaagrid, tagasillast silikonpuksid ja viimases hoolduses läksid koos piduriklotsidega ka kettad vahetusse. Elektroonikavigadest on vahetatud rooli asendi andur.
Ma ei ole seda summat kokku löönud, kuid see on ikka jube vähe selle kohta, kui palju ma sõitnud olen. Hetkel on sillaosas ainuke lõtkuga detail roolilatt, kuid see pole ka hull. Hetkel vajaks vahetust kliima siil ja see on ka kõik!
Olen ka vahetanud mootori alumise osa, kuid seda ainult enda süül, kuna sai liiga sügavast veest läbi sõidetud ja tõmbas vee sisse. See ei lähe hoolduskuludena arvesse.
Vahetatud on ka turbo, läbisõiduks oli siis 320 000 km, ehk täiesti normaalne vastupidavus.
Kui võtta veel aluseks keskmine küttekulu, siis see on soodsaim auto mida pidanud olen.
Olen ka aastaksese pidanud E39't, kuid kahjuks ei mäleta kui palju sinna sai raha sisse pandud. Hea mälestus on veel ka Vectra B'st mis oli ka üks igikestev auto.
Olen oma 320d'ga sõitnud 5 aastat, ostes oli läbisõiduks 160 000 ja praeguseks 400 000 km. Selle ajaga olen vahetanud peale tavaliste hooldedetailide veel 3x stabika kondid, esimesed õõtshoovad koos puksidega, 2x tagumised rattalaagrid, tagasillast silikonpuksid ja viimases hoolduses läksid koos piduriklotsidega ka kettad vahetusse. Elektroonikavigadest on vahetatud rooli asendi andur.
Ma ei ole seda summat kokku löönud, kuid see on ikka jube vähe selle kohta, kui palju ma sõitnud olen. Hetkel on sillaosas ainuke lõtkuga detail roolilatt, kuid see pole ka hull. Hetkel vajaks vahetust kliima siil ja see on ka kõik!
Olen ka vahetanud mootori alumise osa, kuid seda ainult enda süül, kuna sai liiga sügavast veest läbi sõidetud ja tõmbas vee sisse. See ei lähe hoolduskuludena arvesse.
Vahetatud on ka turbo, läbisõiduks oli siis 320 000 km, ehk täiesti normaalne vastupidavus.
Kui võtta veel aluseks keskmine küttekulu, siis see on soodsaim auto mida pidanud olen.
Olen ka aastaksese pidanud E39't, kuid kahjuks ei mäleta kui palju sinna sai raha sisse pandud. Hea mälestus on veel ka Vectra B'st mis oli ka üks igikestev auto.
E39 530i, E61 530d
Re: BMW - sõidurõõm ?
See jutt on väga vale(muidu ei hakkaski siia postitama, aga mõni veel võtab tõepähe). Nimelt soojas roostetab auto eriti nobedasti ja väljas külma käes seistes ei tee rooste midagi. Oluline on soojade ilmade saabudes auto korralikult soolast jms puhtaks pesta ja säilib kõik väga hästi. Soe garaaž on autole surm, kui autot kasutatakse ka talvel.mastergut kirjutas:tuttava vanematel on 99a opel omega ma arvan et sellega sõidetakse aastas 2000 km maksimum suvel. talvel ei sõideta minuteada üldse. auto on nagu uus. Nii et on erandeid nendes läbisõitudes. Suuremosa autod millel vähe lisasid näevad paljuparemad välja kui sama aasta lisadega autod. Arvatavasti ostetakse 2 autoks mõnele pereliikmele kelle ülesandeks on näiteks lapsi kooli viia ja sisseoste teha. Ja 400 000 läbisõiduga auto ei pea ka olema ront ja ei küsi erilisi summasid remoniks kui mõni auto mis on 150 000 km läbinud. Välimus olened sellest kas auto seisab sul väljas või soojas, kui väljas ja talvel eriti ei pese ka siis ei ole mõtet hakata räekima miks auto roostetama hakkab ja miks plastik osad järgi hakkavad andma.
Huvitav mitmeks aastaks ülte autosid tehakse. Ehk on nii et bmw ostja kasutab seda garantiiaja lõpuni ja võtab omale uue .
Re: BMW - sõidurõõm ?
Aega läks, kuid teema sai otsast lõpuni süvenenult läbi loetud. Nüüd jälle BMWde kohapealt veidike targem.
Niisiis kes tahab BMWd ning kvalikteeti korraga, pööraku pilk kohe praegu uuematelt autodelt ära ning uudistage vanakoolisõidukeid, mis on Eesti teede suhtes ka neutraalsed.
Mitte et uuemad oleks nii halvad, kuid lihtsalt nendega ei ole võimalik Eestis liigelda, ilma et ei peaks ligi 50000.-EEK aastas auto peale kulutama.
Nõustun täielikult Teie ning Teie Sõbraga! BMW on endale teinud nime 90ndate alguses. E30/E32/E34/E36/E38 - Vot nende sõidukite kohta võib kokku panna BMW ja Kvalikteet. Peale neid algas BMW allakäik. Kogemusi on uuemate poolelt ainult E39ga. Vend omas sellist sõidukit. Midagi head Mul öelda selle kohta ei ole. Lisaks nädalas vähemalt korra hommikuti saan kooli minnes vaadata kõrvalt, kuidas E61 omanik seisab kurvalt auto kõrval.Kaido S kirjutas:Sõber Martin väitis kunagi, et tema hinnangul jäi Saksa luksusbrändide hiilgeaeg 90ndate algusesse, seda eriti ümbritseva taustaga võrreldes. Vaidlesin alguses talle vastu, kuid tänaseks olen temaga 100% nõus.
Niisiis kes tahab BMWd ning kvalikteeti korraga, pööraku pilk kohe praegu uuematelt autodelt ära ning uudistage vanakoolisõidukeid, mis on Eesti teede suhtes ka neutraalsed.
Mitte et uuemad oleks nii halvad, kuid lihtsalt nendega ei ole võimalik Eestis liigelda, ilma et ei peaks ligi 50000.-EEK aastas auto peale kulutama.
- mastergut
- Huviline
- Postitusi: 785
- Liitunud: 14.11.2007 15:51 55
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Rakvere
- Kontakt:
Re: BMW - sõidurõõm ?
Võibolla tõesti siis ma saan asjadest valesti aru aga kui auto on soojas siis kuivab ta seal ööga ära750iM kirjutas:See jutt on väga vale(muidu ei hakkaski siia postitama, aga mõni veel võtab tõepähe). Nimelt soojas roostetab auto eriti nobedasti ja väljas külma käes seistes ei tee rooste midagi. Oluline on soojade ilmade saabudes auto korralikult soolast jms puhtaks pesta ja säilib kõik väga hästi. Soe garaaž on autole surm, kui autot kasutatakse ka talvel.mastergut kirjutas:tuttava vanematel on 99a opel omega ma arvan et sellega sõidetakse aastas 2000 km maksimum suvel. talvel ei sõideta minuteada üldse. auto on nagu uus. Nii et on erandeid nendes läbisõitudes. Suuremosa autod millel vähe lisasid näevad paljuparemad välja kui sama aasta lisadega autod. Arvatavasti ostetakse 2 autoks mõnele pereliikmele kelle ülesandeks on näiteks lapsi kooli viia ja sisseoste teha. Ja 400 000 läbisõiduga auto ei pea ka olema ront ja ei küsi erilisi summasid remoniks kui mõni auto mis on 150 000 km läbinud. Välimus olened sellest kas auto seisab sul väljas või soojas, kui väljas ja talvel eriti ei pese ka siis ei ole mõtet hakata räekima miks auto roostetama hakkab ja miks plastik osad järgi hakkavad andma.
Huvitav mitmeks aastaks ülte autosid tehakse. Ehk on nii et bmw ostja kasutab seda garantiiaja lõpuni ja võtab omale uue .
aga kui ta seisab väljas siis sool sulatab seal seda lund -10 temp juures ka veel. Talvel on toas ju öhuniiskus eriti madal miks siis peaks õues see veel madalam olema kui talvel soojas garaazis. Soojas on auto siis ei jäätu lukud ära ja plastik ei muutu rabedaks.
AUDI b3 2.3 Quattro , E46 320I , e39 530d 142kw , e61 530xd , e34 524td
Re: BMW - sõidurõõm ?
Siin ei ole vaielda midagi, mehe jutt on fakt. Soe garaaz on ideaalne hoiustamiskoht autole, mis talvel ei sõida. Talvel sõites ja öösel soojas hoides on see variant halvim mis saab olla. Ideaalsed tingimused korrosiooniks, kui veel tee pealt soola kah on saanud. Kui ei usu, siis proovi omal nahal järgi
.

TechFrigo
Different races, different faces
Different races, different faces
Re: BMW - sõidurõõm ?
kui võtad tüki metalli ja paned ta vette - ei juhtu temaga 10 aastaga ka midagi
kui paned tüki metalli tuppa - ei juhtu ka temaga midagi 10 aastaga
metall hakkab roostetama tänu vee ja hapniku reageerimisele.
teisisõnu on auto hoiustamiseks kõige tähtsam võimalikult madal õhuniiskus. ehk peab olema hästi ventileeritud ruum. temperatuur pigem võiks olla küll plussis...
ja e38 on mu arust see kõige hullem laguneja üleüldse
e36ga lõppesid hästi vastupidavad bmw'd...
kui paned tüki metalli tuppa - ei juhtu ka temaga midagi 10 aastaga
metall hakkab roostetama tänu vee ja hapniku reageerimisele.
teisisõnu on auto hoiustamiseks kõige tähtsam võimalikult madal õhuniiskus. ehk peab olema hästi ventileeritud ruum. temperatuur pigem võiks olla küll plussis...
ja e38 on mu arust see kõige hullem laguneja üleüldse

e39 540i + zaz 968M
Re: BMW - sõidurõõm ?
Kui temp on plussis siis tekib ju kohe automaatselt kondentsvesi kogu auto peale. Parklasse sõites on eriti hästi näha kuidas terve auto tõmbab märjaks. Külmaga parem las külmetab kuivalt õues
- mastergut
- Huviline
- Postitusi: 785
- Liitunud: 14.11.2007 15:51 55
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Rakvere
- Kontakt:
Re: BMW - sõidurõõm ?
aga sool hoiab põhja koguaeg niiskena teatud temperatuuri juures kui jahedas seisabtopfuel kirjutas:Kui temp on plussis siis tekib ju kohe automaatselt kondentsvesi kogu auto peale. Parklasse sõites on eriti hästi näha kuidas terve auto tõmbab märjaks. Külmaga parem las külmetab kuivalt õues
mõtle mis niiskus protsent seal on

Ja kui teed veel lühikesi otsasid siis ei lähe auto seest ka eriti soojaks. Aknad udused jne järelikult on niiskus sees ka.
AUDI b3 2.3 Quattro , E46 320I , e39 530d 142kw , e61 530xd , e34 524td
Re: BMW - sõidurõõm ?
Aga kui on valida kas mõned õhtud põhi märg või kõik õhtud terve auto märg? Aknad ei ole kunagi udused, kui aknad udused on, siis on salongifiltrid läbi
Re: BMW - sõidurõõm ?
Tahtsin sellele ka varem tähelepanu pöörata, et sooja garaaži jutt ei pea paika, siis jälle arvasin, et äkki läheb teemast väga mööda, kui aga arutelu juba tekkis siis olen nõus, midagi hullemat rooste koha pealt ei ole, kui külmast ööseks auto sooja garaaži. Seda teadsid juba vanakooli mehed, mil tegelikult soola pandi teedele ikka väga vähe. Rääkisid, kuidas siksid ikka kohutavalt roostetasid nende meeste käes, kel maja küljes soe garaaž. Soojas ikka toimuvad kõik reaktsioonid kordades kiiremini. See, et auto põhi niiske, ei mõjuta seda niipalju, kui temperatuuri mõjul kiirenenud oksüdeerimine. Talvel seisev auto võiks olla tõesti ühtlase temperatuuriga (ka siin võiks see temp pigem madal olla, aga ühtlane) ja madala niiskusega ruumis.750iM kirjutas:See jutt on väga vale(muidu ei hakkaski siia postitama, aga mõni veel võtab tõepähe). Nimelt soojas roostetab auto eriti nobedasti ja väljas külma käes seistes ei tee rooste midagi. Oluline on soojade ilmade saabudes auto korralikult soolast jms puhtaks pesta ja säilib kõik väga hästi. Soe garaaž on autole surm, kui autot kasutatakse ka talvel.mastergut kirjutas: Välimus olened sellest kas auto seisab sul väljas või soojas, kui väljas ja talvel eriti ei pese ka siis ei ole mõtet hakata räekima miks auto roostetama hakkab ja miks plastik osad järgi hakkavad andma.
Ei leia, et ka plastikdetailidele see paremini peaks mõjuma, kui ööpäevas vaheldumisi -15 ja +15 ja nii kuude kaupa.
- mastergut
- Huviline
- Postitusi: 785
- Liitunud: 14.11.2007 15:51 55
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Rakvere
- Kontakt:
Re: BMW - sõidurõõm ?
pidasin sooja garaazi all silmas põrandaküttega ruumi kus temperatuur üle 10 kraadi.
Ventilatsioon peaks ka vastav olema. Vanad ladad mädanesid nii suvel kui talvel. Seisid paljud väljas mullapeal või siis plekist garaazis millel Samuti mullataoline põrand ,suvel oli kõigehullem. Tean ka garaaze kus suvel kanalis on vesi ja seal hoitakse autot, suht töenäoline et seal on roostel hea tegutseda
Ventilatsioon peaks ka vastav olema. Vanad ladad mädanesid nii suvel kui talvel. Seisid paljud väljas mullapeal või siis plekist garaazis millel Samuti mullataoline põrand ,suvel oli kõigehullem. Tean ka garaaze kus suvel kanalis on vesi ja seal hoitakse autot, suht töenäoline et seal on roostel hea tegutseda
AUDI b3 2.3 Quattro , E46 320I , e39 530d 142kw , e61 530xd , e34 524td
- greenraider
- Huviline
- Postitusi: 46
- Liitunud: 08.09.2006 01:55 01
Re: BMW - sõidurõõm ?
Küsiks teemaalgatajalt, et mis probleem sul selle kübemefiltriga on ja kas need tangensiaanklapid läksid katki ning kukkusid mootorisse.?
Kui tihti sellel autol õli vahetati? Mul enda auto ka 2006a. 530xd ka Eestist uuena ostetud, mõned väiksemat sorti vead on olnud, aga muidu kõik ok.
Kui tihti sellel autol õli vahetati? Mul enda auto ka 2006a. 530xd ka Eestist uuena ostetud, mõned väiksemat sorti vead on olnud, aga muidu kõik ok.
- Mirko
- Huviline
- Postitusi: 1431
- Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
- Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
- Asukoht: Pärnu
Re: BMW - sõidurõõm ?
Uutel BMW-del on õlivahetusvälp kompu järgi 35k kilomeetrit, pole ka ime, et diislitel turbod ei kesta ja muud hädad. Enamasti vahetab inimene autol õli ikka siis, kui silme ette tuleb vastavasisuline teade.
Re: BMW - sõidurõõm ?
Eks mart pajatab ise nende tang. klappide ja kybemefiltri kohta
Tang. klappide seis oli kani nutune nagu ma õigesti vist mäletan ... Ja see auto on väga väga korralikult hooldatud 


Re: BMW - sõidurõõm ?
no kõigepealt käis um'is suvalisel hooldusel.. siis öeldi,et tang. klapid lasevad õli välja.. okei.. lahenduseks pakuti uut sisselaskekollet 10 eest. kuna leitsi ja mu õe pillil olid need juba ära võetud, otsustasime lasta need ka maha kruttida.pärast seda sai tähendatud küttekulu tõusu u. liitri võrra.talvel ei läinud ka alati korralikult soojaks salong. seejärel läks õhkpatjade kompressor pe*se ja too particle filter oli juba pikemat aega närvidele käinud. tuttava garaažis põletati too kopsik läbi, läks alla tagasi. seejärel um'i, kompressor maha (sinna sobib identselt S-klassi mersu kompressori sisu), Tartus ühes remonditöökojas tehti see paari tunniga korda, hind ka mõistlik, kompressor alla tagasi ja auto seisab siiani üleval. kübemefiltri kohta öeldi niipalju: ta põletab end ise läbi, linnas ei aktiveeru,ainult maanteel suurematel kiirustel. märku kuidagi ei anna. auto pidavat tegema nii rikka segu,et lõpp põleb alles kübemefiltris endas ära,mis omakorda puhastab teda. kuna egr-termostaat oli autol läbi (mootor töötas temperatuuril 65kraadi) siis ei aktiveerinud ka isepuhastussüsteem. vahetati termostaat ära ja sõideti mingi aeg ringi ning resetiti süsteemi, et ta jälle korralikult toimima hakkaks. jutu järgi pidavat veel kestma küll, ehkki tehas soovitab vahetada seal 200 kandis. eks aeg näitab...
e39 540i + zaz 968M
- greenraider
- Huviline
- Postitusi: 46
- Liitunud: 08.09.2006 01:55 01
Re: BMW - sõidurõõm ?
Ma ise olen ühe korra ainult tähele pannud, kui kübemefilter ennast puhastama on hakanud. Ma olen lasknud iga 15000km tagant õli vahetada.
- oo7
- Huviline
- Postitusi: 4507
- Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
- Peamine sõiduk: BMW 330Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW - sõidurõõm ?
Minu isa, kes on töötanud BMW esinduses aastaid, nii ASC-s(90nendatel) kui ka UM-is m6ne aasta, ütles et BMW puhul on vastupidavaimad autod, millel olid m20 ja m30 mootorid. Kõige viletsamad on aga uued diislid.
Kahjuks on need autod vanad ja väga heas korras asja on pea võimatu leida, kuid vähemalt mina ei ole veel pidanud ühtegi osa mis ma juba vahetanud olen enam oma E34 küljes turkima. (peale ostu kippus mu masin ka ikka korralikult lagunema, kuid ostuhind oli ka väga odav, ehk seisukorrale vastav.)
Huvitav mis siis veel juhtub kui näiteks E60 on 20a vana ?
P.S lugesin kogu teema läbi ja väga kahju on et autode kvaliteet on ajajooksul langenud mitte paranenud, ning äki peaks teema algataja tagasi pöörduma mõne vanema, kuid korraliku mudeli juurde, kuna need on ikkagi sõidurõõmu suhtes eelpool mainitud Corolladest jms üle?
Kahjuks on need autod vanad ja väga heas korras asja on pea võimatu leida, kuid vähemalt mina ei ole veel pidanud ühtegi osa mis ma juba vahetanud olen enam oma E34 küljes turkima. (peale ostu kippus mu masin ka ikka korralikult lagunema, kuid ostuhind oli ka väga odav, ehk seisukorrale vastav.)
Huvitav mis siis veel juhtub kui näiteks E60 on 20a vana ?

P.S lugesin kogu teema läbi ja väga kahju on et autode kvaliteet on ajajooksul langenud mitte paranenud, ning äki peaks teema algataja tagasi pöörduma mõne vanema, kuid korraliku mudeli juurde, kuna need on ikkagi sõidurõõmu suhtes eelpool mainitud Corolladest jms üle?
Re: BMW - sõidurõõm ?
jah..aga olgem ausad - annab leida inimest,kes e60/61 pealt istuks tagasi e34 ...
pigem siis tuleks vahetada automarki... mis on ka kehv variant, sest kui 1 oluline kriteerium on tagavedu, siis pole peale mersu,mõne usaka ja ...ja...

pigem siis tuleks vahetada automarki... mis on ka kehv variant, sest kui 1 oluline kriteerium on tagavedu, siis pole peale mersu,mõne usaka ja ...ja...
e39 540i + zaz 968M
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: BMW - sõidurõõm ?
Jääb ju veel ka nelivedumart551 kirjutas:jah..aga olgem ausad - annab leida inimest,kes e60/61 pealt istuks tagasi e34 ...![]()
pigem siis tuleks vahetada automarki... mis on ka kehv variant, sest kui 1 oluline kriteerium on tagavedu, siis pole peale mersu,mõne usaka ja ...ja...

Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: BMW - sõidurõõm ?
4veol on ka murekohad - esiteks pole fun sõita pideva 4wd'ga, millel on alla 170-180kw (kogemus 115kw outbackiga), teiseks need pooletoobised vastavalt-vajadusele-"neliveod" (näiteks-liana
) ei kõlba ka kuskile.. lisaks võtavad nad kütet rohkem,kuluosi on rohkem (näiteks sidur on maru kallis lõbu) ...okei.. siis jääks üle mõistlik veel diisel-maastur,aga nendega on maanteel sõita suht piin (õõtsuvad,möödasõidud,müra) ja lisanduvad kallid rehvid (näinud küll neid pajerosid-rangerovereid-gklasse-x5si-navarasi, millel all odav m+s ja asfaldilt maha pole eriti mõtet keerata) ning, kütust tahavad ka sama palju kui minu auto,ent edasi käib 10 sekundit aeglasemalt..

e39 540i + zaz 968M
- Mirko
- Huviline
- Postitusi: 1431
- Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
- Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
- Asukoht: Pärnu
Re: BMW - sõidurõõm ?
Ideaalset asja ei ole olemas!
Re: BMW - sõidurõõm ?
Kah õige.Mirko kirjutas:Ideaalset asja ei ole olemas!
See, et suhteliselt raske (>1500kg) diisel auto lendab edasi nagu rakett ja kulutab seejuures 6l sajale kütust, ongi selle teema algatamise põhjuseks.
Kui me teeks selle auto mootori vastupidamaks ja lollikindlamaks, väheneks ilmselt võimsus ja tõuseks küttekulu.
Kui me teeks selle auto veermiku vastupidavamaks, liiguks auto kehvemini edasi.
Veermiku probleemid algavad muidugi sellest, et meil ei ole lihtsalt teid. Kui asja reaalselt vaadata, siis võib 10% teedest kannatavad mingit kriitikat, kuid need on ka paari aasta pärast rööpas.
See tuleb siit teemast ka hästi välja, sest need kelle läbisõidud ei ole eriti suured, veermiku lagunemise üle ei kurda.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Re: BMW - sõidurõõm ?
Mart, mina julgen küll E60 kiita, võta oma räägitud valemist välja paar pisiasja nagu diisel ja universaal, ning ongi suht hea ja vastupidav BMW olemas:-) Olen kahe (bensiin/sedaan) E60 elukäiku 5a jooksul kokku pealt näinud, millest 3a ise sõitnuna ja no tegelikult ei saa küll kurta kuskilt otsast. Suurim mure on ühe masina puhul 5,5a vanuselt starteri tuksiminek (ehk siis ainus konkreetne lagunemine). Ülejäänud kõik jooksvad asjad, nagu kettad, klotsid, mõni pisike puks vms silda, rihmad rullid, mahlad filtrid, rehvid, aku jne, neid ei saa ju arvestada, need on kõikide autode puhul samad.
Samalaadset juttu olen ka E46 kohta kuulnud, et pidid kestma superhästi.
Ilmselt tegu ongi sellega, et igasugused keerukad lahendused lagunevad ka karmis kliimas ja viletsatel teeoludel oluliselt rohkem ja sellevastu ei saagi kuidagi.
Teine küsimus veel ka see, et kas kõike on ikka mõtet UM-is remontida? Ma ei nimetaks originaalõõtsa asemel UM-ist, Lemförderi sama jupi ostmist kuidagi auto mitte pidada jaksamiseks (4500 vs 1800 EEK), vaid kalkuleeritud kokkuhoiuks, maitseasi muidugi. Mõne arust on ülioluline et punktuaalselt mingil põhjusel või lihtsalt enesetunde jaoks absoluutselt kõik teha esinduses, kuigi ka sealt on teatavasti jamasi tulnud, niiet võta siis kinni...
EDIT: Samuti nõus Raimo jutuga, et kui läbisõit väike siis kulu silda ka väiksem, samas E60 puhul nagu ma aru sain, polnud sildadel peale selle universaali eripära nagu suurt kulu ollagi, miski mitme aasta peale 15k eeku sildadesse pole ju tapvalt palju, kui arvestada, et tehtud esinduses, ehk tegelik hind 5k eek:-P
Samalaadset juttu olen ka E46 kohta kuulnud, et pidid kestma superhästi.
Ilmselt tegu ongi sellega, et igasugused keerukad lahendused lagunevad ka karmis kliimas ja viletsatel teeoludel oluliselt rohkem ja sellevastu ei saagi kuidagi.
Teine küsimus veel ka see, et kas kõike on ikka mõtet UM-is remontida? Ma ei nimetaks originaalõõtsa asemel UM-ist, Lemförderi sama jupi ostmist kuidagi auto mitte pidada jaksamiseks (4500 vs 1800 EEK), vaid kalkuleeritud kokkuhoiuks, maitseasi muidugi. Mõne arust on ülioluline et punktuaalselt mingil põhjusel või lihtsalt enesetunde jaoks absoluutselt kõik teha esinduses, kuigi ka sealt on teatavasti jamasi tulnud, niiet võta siis kinni...
EDIT: Samuti nõus Raimo jutuga, et kui läbisõit väike siis kulu silda ka väiksem, samas E60 puhul nagu ma aru sain, polnud sildadel peale selle universaali eripära nagu suurt kulu ollagi, miski mitme aasta peale 15k eeku sildadesse pole ju tapvalt palju, kui arvestada, et tehtud esinduses, ehk tegelik hind 5k eek:-P
Viimati muutis Alfonze, 08.03.2010 13:49 53, muudetud 1 kord kokku.
Re: BMW - sõidurõõm ?
Veermiku lagunemine on suhteliselt marginaalne kulu - mu meelest lagunevad pigem sellised vidinad, mis peaksid eluaegsed olema nagu spido pikslid, ukselingid, tulede reguleervardad, parkimisandurid jms. Samas minu auto läbisõit jääb siiski ka sinna 25-30 tuhande kanti aastas, mitte 50-60 tuhat.
Indrek