Tere,
1991 M30 mootoriga 730.
Suvalises parklas suvalisel momendil hoiatamata lihtsalt masin enam ei käivitunud, ei ühtegi popsu, ainult kuiv käiamine.
Hakkasin järjest uurima:
* aku korras ja täis
* bensiini on
* bensiin ringleb, sahiseb voolikutes kõrvaga kuulates (surve veel mõõtmata, kuid mõõtevahend juba soetatud)
* säde on
* aju peal kõigi tähtsate andurite signaalid õiged (õhulugeja, jahutuse temp, vända asendi andur).
* kõik muud abiandurid ka loogiliste näitudega
Käivitamise ajal on kütusekulu osuti kelladeplokis nullis (tegelikult peab olema põhjas, sest seistes ongi kulu 100km läbimiseks lõputult suur). Täheldan seda, et kui mõned üksikud korrad väga harva mootor korraks lubab, siis ka osuti tõmbleb korraks nullist ülespoole. Järelikult lihtsalt pritse ei tööta (õigemini töötab väga harva), kuigi kogu talle vajalik info on olemas.
Edasi olen nõutu.
Mõtteid kogenud meestelt?
-= mask =-
E32 730 pritse
Re: E32 730 pritse
Kas seda ei või põhjustada mõni andur...näiteks vända väi nuka oma..
Neid mida te hobusteks nimetate, neid on mul s..aks=D
Re: E32 730 pritse
Kas küünlad pritsib ka märjaks, kui oled üritanud käivitada?
Mul suri kord e32 päeva pealt ära, täpselt samamoodi, kõik oli, oli säde, oli bensiinisurve jne... Tulemuseks oli aga see, et küünlad olid surnud ja ei jõudnud tegelikult silindris sädet tekitada. Proovi käivitada veidi aega, kruvi mõni küünal maha ja vaata, kas on märg... Kui märg, siis viga süütesüsteemis, kui kuiv, siis võid pritsungi peale mõtlema hakata...
Mul suri kord e32 päeva pealt ära, täpselt samamoodi, kõik oli, oli säde, oli bensiinisurve jne... Tulemuseks oli aga see, et küünlad olid surnud ja ei jõudnud tegelikult silindris sädet tekitada. Proovi käivitada veidi aega, kruvi mõni küünal maha ja vaata, kas on märg... Kui märg, siis viga süütesüsteemis, kui kuiv, siis võid pritsungi peale mõtlema hakata...
Re: E32 730 pritse
Vända anduri signaal on korras, ostsilloskoobiga mõõdetud. Kui see andur ei töötaks, poleks ka sädet.Meti kirjutas:Kas seda ei või põhjustada mõni andur...näiteks vända väi nuka oma..
Nukaandur on Motronic 1.3 vajalik ainult pritse jagamiseks kahte eraldi kolmesilindrilisse panka vaheldumisi, ilma andurita pihustavad kõik pihustid samaaegselt (mis iseenesest ei takista mootori tööd, seega see andur pole käivitumiseks kohustuslik).
Ei pritsi märjaks, probleem ongi ju selles et süsteem EI PRITSI üldsetambets kirjutas:Kas küünlad pritsib ka märjaks, kui oled üritanud käivitada?
Mul suri kord e32 päeva pealt ära, täpselt samamoodi, kõik oli, oli säde, oli bensiinisurve jne... Tulemuseks oli aga see, et küünlad olid surnud ja ei jõudnud tegelikult silindris sädet tekitada. Proovi käivitada veidi aega, kruvi mõni küünal maha ja vaata, kas on märg... Kui märg, siis viga süütesüsteemis, kui kuiv, siis võid pritsungi peale mõtlema hakata...

Kuus küünalt üheaegselt surnud? See pole nüüd küll reaalne. Lisaks on küünlad värsked. Seega süütesüsteemi vead ma välistaks.
Tarvilik oleks saada tööle pritse, aga kuna kõik andurid näitavad õiget signaali, siis on mu mõistus otsas, mis veel mõjutada saab pihustite avanemist. Mootori ECU ise muidugi, aga ECU läbiminemisse ma ei taha uskuda eriti, seda juhtub väga harva reaalselt.
-= mask =-