Värviparandused
-
- Huviline
- Postitusi: 541
- Liitunud: 13.11.2007 11:54 50
- Peamine sõiduk: E38
- Asukoht: Räpina vald
Värviparandused
Äkki keegi jagaks kogemusi, kuidas teha ise väikseid kohalikke värviparandusi nt tiivaäärtes või luugiääres. Kui on olemas kompressor ja värvipüstol ja saab terve detaili üle teha, siis muidugi saaks paljud ise hakkama, aga kas on võimalik viisakat lõpptulemust saada spray külmvärvidega ja kuidas hajutada, kui kaugelt matistada jne. Veel on müügil autopoodides suur toonivalik värviparanduspuklasid, mis näevad välja nagu koolilaste liimipulgad, otsas selline marli. Mis nendega?
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Re: Värviparandused
Ühes teemas tegi mingi inglane nii, et näiteks kapoti peal oli täke.
Ostis UMist värviparandus pulga või mis iganes, enda auto värvikoodi järgi. Meenutab küünelakki.
Tupsutas seda värvi kapoti täkke peale, lasi kuivada, siis hästi õrna liivapaberiga ja poleer peale...vähemalt pildi peal jäi ilus.
Tahaks ise ka seda proovida mingi aeg, aga jah, soovitan seda UMist osta, oleneb mis värv su autol on.
Kahju et teemat enam alles pole, mingis inglise peugeot foorumis oli
Ja väiksemad kriimud 2000/3000 liivapaberiga ja poleer peale.
Ostis UMist värviparandus pulga või mis iganes, enda auto värvikoodi järgi. Meenutab küünelakki.
Tupsutas seda värvi kapoti täkke peale, lasi kuivada, siis hästi õrna liivapaberiga ja poleer peale...vähemalt pildi peal jäi ilus.
Tahaks ise ka seda proovida mingi aeg, aga jah, soovitan seda UMist osta, oleneb mis värv su autol on.
Kahju et teemat enam alles pole, mingis inglise peugeot foorumis oli

Ja väiksemad kriimud 2000/3000 liivapaberiga ja poleer peale.
BMW E28 524td
Re: Värviparandused
Sellisel meetodil ühest tupsutamisest ei piisa, tuleb korrata samat meetodit 5-10 korda olenevalt kriimust..Steven89 kirjutas:Ühes teemas tegi mingi inglane nii, et näiteks kapoti peal oli täke.
Ostis UMist värviparandus pulga või mis iganes, enda auto värvikoodi järgi. Meenutab küünelakki.
Tupsutas seda värvi kapoti täkke peale, lasi kuivada, siis hästi õrna liivapaberiga ja poleer peale..
Re: Värviparandused
Seda küll, aga mai viitsind seda kirjutada 
Käisin UMis, tellisin VIN koodi järgi värvi pulga ära, mis sisaldab ka lakki.
Kokku natuke alla 400kr.
Eks teen siis TSI teema.

Käisin UMis, tellisin VIN koodi järgi värvi pulga ära, mis sisaldab ka lakki.
Kokku natuke alla 400kr.
Eks teen siis TSI teema.
BMW E28 524td
Re: Värviparandused
See paranduslakk maksab automaailmas kuskil 50 eeku.
Re: Värviparandused
Jah, aga kas saavad värvikoodi järgi õige värvi leida?tauno777 kirjutas:See paranduslakk maksab automaailmas kuskil 50 eeku.
Automaailmast tasub siis osta, kui auto värv "lihtne". Täiesti must, punane, valge jne
Mul on must, aga õrna sinakaga. Ei taha eriti uskuda et automaailmas seda on.
BMW E28 524td
Re: Värviparandused
Nii täpselt ei tea, oma tumerohelisele sain värvikoodiga.
Re: Värviparandused
automaailmast olen 2 korda ostnud, ühe korra oli värv väga paks, teine kord oli nagu vesi ja si**agi kasu polnud
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: Värviparandused
Hõbedasi toone päris palju. Maksid 50+50 eek. Tavalises autopoes, tootjaks oli vist motip.
Re: Värviparandused
Saab küll värvikoodi järgi neid motipi "küünelakke".
- trillian
- Huviline
- Postitusi: 731
- Liitunud: 20.11.2007 10:28 08
- Telefon: 56670631
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Värviparandused
Tee siis siva.Steven89 kirjutas:Eks teen siis TSI teema.
Re: Värviparandused
Oleneb muidugi täkkest, kapoti peal olevatest kivitäketest sellega lahti ei saa, pealekantud kiht jääb liiga õhuke. Kaugemalt vaadates silmapetteks aitab küll.
Ise olen teinud väiksemaid värvimistöid Motipi spraydega- pahteldus, lihvimine, vajadusel plastikkrunt, vahelihvimine 1000, värvimisel algul vahelihvimised vesipaberiga 2000, värvikihte vähemalt viis. Lakki paar kihti ja vajadusel poleerimine (värv jääb Motipi toodetel sile, aga lakk jääb küll õrnalt krobeline käega katsudes).
Värvipüstol ja kompressor on ka olemas, aga nendega tuleb väiksemaid värviparandusi tehes oluliselt kallim.
Ise olen teinud väiksemaid värvimistöid Motipi spraydega- pahteldus, lihvimine, vajadusel plastikkrunt, vahelihvimine 1000, värvimisel algul vahelihvimised vesipaberiga 2000, värvikihte vähemalt viis. Lakki paar kihti ja vajadusel poleerimine (värv jääb Motipi toodetel sile, aga lakk jääb küll õrnalt krobeline käega katsudes).
Värvipüstol ja kompressor on ka olemas, aga nendega tuleb väiksemaid värviparandusi tehes oluliselt kallim.
Viimati muutis yllar21, 10.03.2010 21:18 30, muudetud 1 kord kokku.
BMW e34 525tds 105kW & Honda CBR1000f 98kW & CBR1000rr 126kW
Re: Värviparandused
Aga ma jäin seda mõtlema, et kui on täke ja plekk paistab, kuidas ma saan ainult värvi peale panna?
Ega autosid ka ei värvita nii, et palja kere peale kohe värv?
Krunt ka ikka ju?
Ega autosid ka ei värvita nii, et palja kere peale kohe värv?

Krunt ka ikka ju?
BMW E28 524td
Re: Värviparandused
Tavakrunt on selleks, et värvikiht tugevam jääks ja värv paremini nakkuks (tavakrunt poorilisem kui värv, seega rooste eest ei kaitse). Selle täkkepintsliga tehes ei oleks nagu vaja kruntida.
Muidugi on igasugused happekrundid, mis lastakse otse haljale plekile roostekaitseks. Aga tänapäeva autod on enamus vist juba tsingitud kerega. Vähemalt mu E34 on usteni kindlalt.
Muidugi on igasugused happekrundid, mis lastakse otse haljale plekile roostekaitseks. Aga tänapäeva autod on enamus vist juba tsingitud kerega. Vähemalt mu E34 on usteni kindlalt.
BMW e34 525tds 105kW & Honda CBR1000f 98kW & CBR1000rr 126kW
Re: Värviparandused
Mida teha, kui mõnest kohast on lakk maha koorunud? Terve detail üle värvida ei ole mõttekas, vanem auto jne(e34). Kuidagi tahaks need kohad ära teha, et edasi ei kooruks. Kas spray-lakk peale ja hiljem poleerin?
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Värviparandused
ebatasane jääb kui nii teha. ja noh poleerid seda suht surmani sealt tasaseks.erki535 kirjutas:Mida teha, kui mõnest kohast on lakk maha koorunud? Terve detail üle värvida ei ole mõttekas, vanem auto jne(e34). Kuidagi tahaks need kohad ära teha, et edasi ei kooruks. Kas spray-lakk peale ja hiljem poleerin?
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: Värviparandused
Aga mida teha annaks?
Liivapaberiga kõigepealt tasaseks ettevaatlikult ja hilem poleeriks?

- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Värviparandused
detaili ylevärvimineerki535 kirjutas:Aga mida teha annaks?Liivapaberiga kõigepealt tasaseks ettevaatlikult ja hilem poleeriks?

524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: Värviparandused
Jah, mul oli kunagi ammu galant, tollel koorus lakk kapotipeal ikka hoolega.toivoku kirjutas:detaili ylevärvimineerki535 kirjutas:Aga mida teha annaks?Liivapaberiga kõigepealt tasaseks ettevaatlikult ja hilem poleeriks?
Soovitati ka uus värv peale panna.
BMW E28 524td
Re: Värviparandused
Kapoti, uksega vms poleks probleemi, E34´le kuskilt ikka sama tooni detaili leiaks. Tagumine tiib rsk
, üle kindlalt ei lase värvida - rahaliselt ei ole vanal autol mõttekas, kindlasti jääb tooni erinevus jms.
Keegi sellist asja oskab kommenteerida:
http://www.motip.nl/?page=23&id=967&lang=EN

Keegi sellist asja oskab kommenteerida:
http://www.motip.nl/?page=23&id=967&lang=EN
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Värviparandused
egas siis tervet detaili ei pea värvima. kuskilt randist bõiv ju alustada ja kuskil randis lõpetada.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Re: Värviparandused
Kuna lakialune värv on peal ainult tooni mõttes, siis on see väga õhuke. Laki ranti poleerima hakates lihvid raudselt läbi värvi ja siis paistab krunt, mis on veel koledam.erki535 kirjutas:Aga mida teha annaks?Liivapaberiga kõigepealt tasaseks ettevaatlikult ja hilem poleeriks?
Ongi ainult 2 varianti: Kas värvimine või ära puutu üldse. Lihtsalt poleeraparaadiga võib seda värvi natuke rohkem läikima ajada, kuid väga paremaks asi ei muutu.
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Re: Värviparandused
Aerosoole mina ei soovitaks üldse. Ei saa sealt kestvat ja ilusat tulemust ning kui hiljem vaja õigete materjalidega teha, tuleb kõik see jama nitroga maha pesta. Aerosool on nimelt ühekomponentne, mis kahekomponentsete ehk normaalsete materjalidega kokku saades hakkab "keetma".HannesT kirjutas:Äkki keegi jagaks kogemusi, kuidas teha ise väikseid kohalikke värviparandusi nt tiivaäärtes või luugiääres. Kui on olemas kompressor ja värvipüstol ja saab terve detaili üle teha, siis muidugi saaks paljud ise hakkama, aga kas on võimalik viisakat lõpptulemust saada spray külmvärvidega ja kuidas hajutada, kui kaugelt matistada jne. Veel on müügil autopoodides suur toonivalik värviparanduspuklasid, mis näevad välja nagu koolilaste liimipulgad, otsas selline marli. Mis nendega?
- oo7
- Huviline
- Postitusi: 4507
- Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
- Peamine sõiduk: BMW 330Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: Värviparandused
Aerosoolidega on jah vilets värk, suvel värvisin oma E34jal neerupleki üle (lihvisin ja kruntisin korralikult) ja asi oli väga ilus. Nüüd kus värvimisest mingi 9 kuud möödas ronib rooste välja..
Sama asi selle motpipi "küünelakiga" ,sellega sai kapotil roostetäppe värvitud(enne muidugi liivapaberiga rooste täielikult maha) ja se kestis veel vähem.'
Äki tasub midagi mahalihvitud rooste kohale panna värvi allla? keegi teab midagi soovitada, siis kestax see pinseldamine kauem ?
Sama asi selle motpipi "küünelakiga" ,sellega sai kapotil roostetäppe värvitud(enne muidugi liivapaberiga rooste täielikult maha) ja se kestis veel vähem.'
Äki tasub midagi mahalihvitud rooste kohale panna värvi allla? keegi teab midagi soovitada, siis kestax see pinseldamine kauem ?
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Värviparandused
Kasutasid ikka korralikku krunti ja värke? ise etegin enda autol ära ja siiani pidanud vastu kenasti, miski aasta siis nüüd, muidugi talvel sõidetud pole.oo7 kirjutas:Aerosoolidega on jah vilets värk, suvel värvisin oma E34jal neerupleki üle (lihvisin ja kruntisin korralikult) ja asi oli väga ilus. Nüüd kus värvimisest mingi 9 kuud möödas ronib rooste välja..
Sama asi selle motpipi "küünelakiga" ,sellega sai kapotil roostetäppe värvitud(enne muidugi liivapaberiga rooste täielikult maha) ja se kestis veel vähem.'
Äki tasub midagi mahalihvitud rooste kohale panna värvi allla? keegi teab midagi soovitada, siis kestax see pinseldamine kauem ?
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
-
- Huviline
- Postitusi: 541
- Liitunud: 13.11.2007 11:54 50
- Peamine sõiduk: E38
- Asukoht: Räpina vald
Re: Värviparandused
Äkki on mõtet siis osta poest õiget kere värvi ca 50g/100g ja seda siis kasutada nende värviparanduspulkade asemel pintsliga peale kandes?
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
- oo7
- Huviline
- Postitusi: 4507
- Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
- Peamine sõiduk: BMW 330Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: Värviparandused
Kasutasid ikka korralikku krunti ja värke? ise etegin enda autol ära ja siiani pidanud vastu kenasti, miski aasta siis nüüd, muidugi talvel sõidetud pole.[/quote]
jah, muide rooste lõi alles talvel välja muidu oli kõik korras.
Seekord lasen vennal ära värvida korralikult pritsiga.
jah, muide rooste lõi alles talvel välja muidu oli kõik korras.
Seekord lasen vennal ära värvida korralikult pritsiga.
- oo7
- Huviline
- Postitusi: 4507
- Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
- Peamine sõiduk: BMW 330Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: Värviparandused
HannesT kirjutas:Äkki on mõtet siis osta poest õiget kere värvi ca 50g/100g ja seda siis kasutada nende värviparanduspulkade asemel pintsliga peale kandes?
Kusjuures jah, ja see purgitäis on mõtetult kallis, sõber näiteks lasi üle jäänud aerosooli purgi korgi sisse ja sealt lasi pintsliga vigased kohad üle
Re: Värviparandused
Ilma kõvendita (ehk siis spray) lakk/värv ei kannata poleerimist.erki535 kirjutas: Kas spray-lakk peale ja hiljem poleerin?
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Värviparandused
ah? Ise poleerinud motipi spray lakki eest tagant pealt alt ja siiani sanaud asja ikka korralikult läikima. Lihtsalt laki kihtidest oleneb või noh kui palju seda lakki lasta. Spray värvide teemaks ongi see,et neid kulub palju rohkem kui päris värvi. Minul kulus tagastange peale 3,5 purki värvi ja 3 purki lakki, läigib kenasti ja pole probleemi. Külje karpidele kulus suth 4 vist kui ma õigesti mäletan. Siiani värv peal, muidugi sela kus ise retsinud olen seal värviga tuuga.lauri91 kirjutas:Ilma kõvendita (ehk siis spray) lakk/värv ei kannata poleerimist.erki535 kirjutas: Kas spray-lakk peale ja hiljem poleerin?
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541