K: 2.5tds M51 lekkiv kõrgsurvepump
K: 2.5tds M51 lekkiv kõrgsurvepump
Sai vahetatud kõik neli tihendit, mis tavaliselt lekkima hakkavad ja mille vahetus võimalik pumpa masina küljest eemaldamata (pritseregulaatori kaane-, pritseregulaatori ja pumba vaheline- ja kaks külgmist tihendit). Ei vedanud, tulemuseks ikka sama targalt tilkuv pump. Seda täpselt ei näe, kus kohast kütus tilgub, aga nende tihendite vahelt, mis uued said pandud ei leki.
Nüüd siis, sirvides seda kataloogi http://bmw.dulaine.com/tips/replacing_i ... p(M51).pdf küsiks nõu eeskätt neilt, kes seda tööd ise teinud: kas seda pumpa on võimalik mootori küljest kätte saada ja tagasi panna ilma spetsiaaltööriistu omamata, või mitte? Spetsvahendite soetamine muudaks selle ettevõtmise rahaliselt mõtetuks. Pihustitorud saaks vast kuidagi lahti ka tavalise korraliku lehtvõtmega, aga muret teevad järgmised asjad:
1. Kas pump tuleb mootori küljest lahti ka ilma spetstõmmitsata (special tool 13 5 120)? (mecro müüb Eestis)
2. Kui pump eemaldada, mis jääb paigal hoidma mootori poolele jäävaid ketirattaid? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
3. Arusaamatuks jääb minu jaoks kus on mootoril märk, mille järgi ma pean mootori fikseerima enne pumba eemaldamist?
4. Kas keegi on pumba ilma kellata samasse asendisse tagasi saanud (markeriga tehtud märkide abil)?
E: Esimene link vigane, ei lase korralikult kopeerida. Ehk saate google abiga lahti.
Nüüd siis, sirvides seda kataloogi http://bmw.dulaine.com/tips/replacing_i ... p(M51).pdf küsiks nõu eeskätt neilt, kes seda tööd ise teinud: kas seda pumpa on võimalik mootori küljest kätte saada ja tagasi panna ilma spetsiaaltööriistu omamata, või mitte? Spetsvahendite soetamine muudaks selle ettevõtmise rahaliselt mõtetuks. Pihustitorud saaks vast kuidagi lahti ka tavalise korraliku lehtvõtmega, aga muret teevad järgmised asjad:
1. Kas pump tuleb mootori küljest lahti ka ilma spetstõmmitsata (special tool 13 5 120)? (mecro müüb Eestis)
2. Kui pump eemaldada, mis jääb paigal hoidma mootori poolele jäävaid ketirattaid? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
3. Arusaamatuks jääb minu jaoks kus on mootoril märk, mille järgi ma pean mootori fikseerima enne pumba eemaldamist?
4. Kas keegi on pumba ilma kellata samasse asendisse tagasi saanud (markeriga tehtud märkide abil)?
E: Esimene link vigane, ei lase korralikult kopeerida. Ehk saate google abiga lahti.
Re: K: 2.5tds M51 lekkiv kõrgsurvepump
Tõmmitsa tegin ise kunagi. Kettiratatd jäävad ise paigale ja pumpa valesti peale panan ei anna, kui eriline ohmoon pole.
Pihustitorud lahti keeratavad lehtvõtmega-koguaeg sedasi teinud.
Markerida märkida pole seal midagi, pump läheb kiiluga samasse asendisse tagasi.
Küll peaks kuskil targemate aparaatidega süütenurga paika laskma panna, kuid käima saab ka kõrva ja kõhutunde järgi.
Pihustitorud lahti keeratavad lehtvõtmega-koguaeg sedasi teinud.
Markerida märkida pole seal midagi, pump läheb kiiluga samasse asendisse tagasi.
Küll peaks kuskil targemate aparaatidega süütenurga paika laskma panna, kuid käima saab ka kõrva ja kõhutunde järgi.
tel.53365288-Toomas 56285941- Taavi
Asukoht: Viljandimaa.
Asukoht: Viljandimaa.
Re: K: 2.5tds M51 lekkiv kõrgsurvepump
Mootor on vaja fikseerida või mitte? Kuidagi täisringiga puusse panna annab?rt23 kirjutas:Tõmmitsa tegin ise kunagi. Kettiratatd jäävad ise paigale ja pumpa valesti peale panan ei anna, kui eriline ohmoon pole.
Krt, kui see tõmmits olemas oleks, võiks proovida isegi.
Palju süütenurga ja segu (pritsepea) õigete vahenditega paikapaneku eest norm maksta on?
Re: K: 2.5tds M51 lekkiv kõrgsurvepump
Minuteada ringiga puuse panna ei anna, Pole veel õnnestunud. Mootorit fikseerinud pole, ja isegi pumba paigaldamisel nõksa keeranud mugavamaks paigaldamiseks.
Seda kui palju norm maksta seda ei oska vastata, mul ainus kord kui seda teenust kasutasin siis jäi pumba remondi hinna sisse, ehk pumbaremontija tuli oma arvutiga kohale ja keeras paika. Teistel autodel olen kõhutundejärgi pannud.
Seda kui palju norm maksta seda ei oska vastata, mul ainus kord kui seda teenust kasutasin siis jäi pumba remondi hinna sisse, ehk pumbaremontija tuli oma arvutiga kohale ja keeras paika. Teistel autodel olen kõhutundejärgi pannud.
tel.53365288-Toomas 56285941- Taavi
Asukoht: Viljandimaa.
Asukoht: Viljandimaa.
Re: K: 2.5tds M51 lekkiv kõrgsurvepump
Ringiga ei saa kuidagi eksida kui mootor lukustatud tdc positsiooni. Stareteri all on selle jaoks auk kkuhu käib pulk sisse. Selline astmeline. 10 oli plokis ja 8 hoorattas. Õlikorgist peab nukkvõlli nukk paista olema. Pumba maha võtmiseks lased teha spets tööriista. Mõni treial teeb odavalt ära. Toru mille keermestad seest ära. Otsa keevitad mutri miski m16 ja sisse keerad poldi ja poldi otsa teed koonjaks. Muud polegi. Sellega fikseerid nii ketiratta kui ka surub pumba ketiratta koonusest välja. Kui võtad tööriista küljest, ei juhtu ka midagi halba. Ketiratas on seal pulkade vahel ja ei kao ta kuhugi. Pumba tagasi panekul pead vaatama, et kiil ikka korralikult pumba ketiratta soonde läheks. Midagi ulmelist pole. Kui võtmed käes püsivad, siis üle tunni aja pumba maha võtmine ei lähe.
Lekib arvatavasti süütenurga regulaatori kaane vahelt. See mis pumba mootoriplokki poolsel küljel asub.
Edu
Lekib arvatavasti süütenurga regulaatori kaane vahelt. See mis pumba mootoriplokki poolsel küljel asub.
Edu
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Re: K: 2.5tds M51 lekkiv kõrgsurvepump
Mul sellise mehe leidmine kardetavasti suht keeruline. Siis hakkab see mõõtude kamm ka pihta, oleks sarnane junn treialile näidiseks kätte anda, oleks lihtsam. 1200- eeki eest seda junnkärakat poest ka pole nõus ostma, eks katsun kuskilt laenutada või mõne meistriga kokku leppida, kel kõik vajalik olemas.sander k kirjutas:Pumba maha võtmiseks lased teha spets tööriista. Mõni treial teeb odavalt ära.
Kui mõtled seda väikest ovaalset kaant, mis mootori poolsel küljel, siis selle tihend sai vahetatud. Avastasin jooniseid ja pilte uurides, et jaoturpea all peaks olema veel üks väike lahti käiv kaan. Proovin selle tihendi ka veel ära vahetada, kui ei õnnestu, siis järelikult lekib jaoturpea ja pumba korpuse vahelt. Siis ei aita muu kui pump maha.sander k kirjutas:Lekib arvatavasti süütenurga regulaatori kaane vahelt. See mis pumba mootoriplokki poolsel küljel asub.
E: keegi selle pumba tõmmitsa pikkust ja mootori külge mineva keerme mõõtu koos keermestatud ala pikkusega oskab öelda?
- azlka
- Huviline
- Postitusi: 201
- Liitunud: 10.02.2009 11:16 46
- Peamine sõiduk: bmw e39 530d AT
- Asukoht: Tartu
Re: K: 2.5tds M51 lekkiv kõrgsurvepump
Pumba mahavõtmise spetsiaalvõti maksab 500 eek, otsige asju ika õigest kohast 

Re: K: 2.5tds M51 lekkiv kõrgsurvepump
Kuidas sa sinna mootrori ja pumba vahele pääsesid tegutsema?
Jaoturpea all on süütenurga juhtsolenoid. Selle otsas on ka üks kummirõngas. Pane too ka kindlasti uus. Jaoturpea all on ka rõngastihend, aga pärast jaoturpea tagasi saada on vaja ikkagi pump maha võtta.
Jaoturpea all on süütenurga juhtsolenoid. Selle otsas on ka üks kummirõngas. Pane too ka kindlasti uus. Jaoturpea all on ka rõngastihend, aga pärast jaoturpea tagasi saada on vaja ikkagi pump maha võtta.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Re: K: 2.5tds M51 lekkiv kõrgsurvepump
Kasutasin nr 10 võtit, millel käristi sisse ehitatud. Otsa panin mingist 150 kroonisest komplektist pärineva lühikse nr30 torx otsiku. Torx tueb teibiga panna võtme külge, muidu oht, et pudeneb kuhugi ära. Seda mootoripoolset rõngast on isegi lihtsam vahetada kui genekapoolset. Genekapoolsest tuleb vedru ja seibe lahti võttes ja need tuleb kõik õiges järjekorras tagasi saada ja sama käega, millega seda kõike koos hoiad tuleb ka polt sisse keerata.sander k kirjutas:Kuidas sa sinna mootrori ja pumba vahele pääsesid tegutsema?
Re: K: 2.5tds M51 lekkiv kõrgsurvepump
Kuidas mootorit ringi ajada, kui tegemist automaatkastiga? Vanematel autodel oli esimene rihmaratas kinni suure mutriga, kust siis vajadusel sai ka mootorit vajalikku asendisse pöörata. Sellel pole nagu kuskilt kinni hakata. Vaja moto ikkagi õigesse asendisse pöörata enne pumba eemaldamist.
E: Õnnestus leida netist vajaliku varustuse pildid ja joonised koos mõõtudega. Panen siia lingi ka http://images.google.ee/imgres?imgurl=h ... s%3Disch:1
Kus see õige koht on?azlka kirjutas:Pumba mahavõtmise spetsiaalvõti maksab 500 eek, otsige asju ika õigest kohast
E: Õnnestus leida netist vajaliku varustuse pildid ja joonised koos mõõtudega. Panen siia lingi ka http://images.google.ee/imgres?imgurl=h ... s%3Disch:1
-
- Huviline
- Postitusi: 1224
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: K: 2.5tds M51 lekkiv kõrgsurvepump
Otsi õigest teemast.Herr diislijoodik mingi aeg kirjutas,et jaoturpea tihendi vahetuseks pole vaja pumpa maha võtta
.Ja olen ka ise niimoodi vahetanud.Toimib küll.

530d
Re: K: 2.5tds M51 lekkiv kõrgsurvepump
E38 foorumis mul ka teema üleval. Seal keegi pani piltidega illustreeritud lingi, kus VAG grupi auto näitel kogu tegevus ilusti lahti seletatud. Kui kõigest õigesti aru sain, siis oht on, et tihend venib välja. Roheline tihend (mis minulgi rem.komplektis oli) vist ei pidanud üldse nii hästi venima (kui kõigest õieti aru sain, mu inglise keel pole kõige parem).kloox kirjutas:Otsi õigest teemast.Herr diislijoodik mingi aeg kirjutas,et jaoturpea tihendi vahetuseks pole vaja pumpa maha võtta.Ja olen ka ise niimoodi vahetanud.Toimib küll.
-
- Huviline
- Postitusi: 1224
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: K: 2.5tds M51 lekkiv kõrgsurvepump
Mul küll pole siiamaani seda probleemi olnud,ilusti kõik pidama jäänud
530d
- azlka
- Huviline
- Postitusi: 201
- Liitunud: 10.02.2009 11:16 46
- Peamine sõiduk: bmw e39 530d AT
- Asukoht: Tartu
Re: K: 2.5tds M51 lekkiv kõrgsurvepump
http://www.diisel.ee/?page=tooted&cat_id=32 hinda tuleb meili teel küsida.
Re: K: 2.5tds M51 lekkiv kõrgsurvepump
Oskad äkki öelda mis läbimõõdus toru oleks vaja ja mis keere sisse vaja keerata(ehk mis keere siis hammasrattal on)?sander k kirjutas: Toru mille keermestad seest ära. Otsa keevitad mutri miski m16 ja sisse keerad poldi ja poldi otsa teed koonjaks. Muud polegi.
Re: K: 2.5tds M51 lekkiv kõrgsurvepump
paar posti tagasi on link, kus täpne joonis olemas
Re: K: 2.5tds M51 lekkiv kõrgsurvepump
Sain täna oma pumba mahavõtmise abinõu kätte ja õhtul sai ka pump autolt maha võetud, ning enamus tihendeid vahetatud. Jaoturpea tihend oli nii rabedaks läinud, et läks klõpsti puruks, kui kruvika vahele panin. Mõned tihendid jätsin siiski veel puutumata, mõtlesin enne siit küsida. Üks kolmnurkvõti on ka veel vaja hankida. Niisiis:
1. Jaoturpea keskel on suuremat sorti kolmnurkne polt, kus all joonise järgi ka üks kummirõngas. Mis tagajärjed selle lahtikeeramisel on? Kas liigub midagi pumbas paigast ära ja pärast paika saamiseks **** teab mida vaja teha jälle?
2. Siseneva küttetoru kõrval on ka üks imeliku kujuga polt, kus all kaks kummirõngast. Millised on selle lahtikeeramise tagajärjed?
3. Kas kokku pannes saan süütenurga tagasi õigeks ilma kellata, kui enne lahti võtmist mõõtsin pumba kaane ja plokikaane vahemaa teatud kohast väga täpselt ära ja panen täpselt samamoodi tagasi?
1. Jaoturpea keskel on suuremat sorti kolmnurkne polt, kus all joonise järgi ka üks kummirõngas. Mis tagajärjed selle lahtikeeramisel on? Kas liigub midagi pumbas paigast ära ja pärast paika saamiseks **** teab mida vaja teha jälle?
2. Siseneva küttetoru kõrval on ka üks imeliku kujuga polt, kus all kaks kummirõngast. Millised on selle lahtikeeramise tagajärjed?
3. Kas kokku pannes saan süütenurga tagasi õigeks ilma kellata, kui enne lahti võtmist mõõtsin pumba kaane ja plokikaane vahemaa teatud kohast väga täpselt ära ja panen täpselt samamoodi tagasi?
Re: K: 2.5tds M51 lekkiv kõrgsurvepump
Kas saaksid jagada kõrgsurvepumba kooste jooniseid?
BMW E34 525TDS 1995
Re: K: 2.5tds M51 lekkiv kõrgsurvepump
pane mulle privasse enda meil, saadan sinna, mul pole kuskil kontot, kuhu üles laadida neid.yokohama kirjutas:Kas saaksid jagada kõrgsurvepumba kooste jooniseid?
- Hiis
- Huviline
- Postitusi: 1329
- Liitunud: 22.08.2004 15:00 12
- Peamine sõiduk: Bmw F02 730 ld
- Asukoht: Tallinn
Re: K: 2.5tds M51 lekkiv kõrgsurvepump
Küsiksin sellist asja ,lasin vahetada need tihendid kõrgsurvepumbal ja peale seda käivitus täiesti metsas siis vaja pikalt käijata enne kui käima läheb.Enne läks poolest pöördest käima.Kas keegi teab selle diisli töökoja nime mis kuskil kesk eestis paiknes Paide ja Põltsamaa vahel või oli see mujal.
]Datsun 120>E30 318i>E30 320i>E30 325i>E34 525I>E34 fl525i>.E-38 725tds>E-65 730D faclift.
Kasutusel ☺F02 730 ld , E-30 325i M-technik 1, Tööloom Opel Omega Caravan 2,5td.
Kasutusel ☺F02 730 ld , E-30 325i M-technik 1, Tööloom Opel Omega Caravan 2,5td.
- Hiis
- Huviline
- Postitusi: 1329
- Liitunud: 22.08.2004 15:00 12
- Peamine sõiduk: Bmw F02 730 ld
- Asukoht: Tallinn
Re: K: 2.5tds M51 lekkiv kõrgsurvepump
Leidsin ülles Oisu diisel oli see koht vaatan mis sealsed mehed ka räägivad.
]Datsun 120>E30 318i>E30 320i>E30 325i>E34 525I>E34 fl525i>.E-38 725tds>E-65 730D faclift.
Kasutusel ☺F02 730 ld , E-30 325i M-technik 1, Tööloom Opel Omega Caravan 2,5td.
Kasutusel ☺F02 730 ld , E-30 325i M-technik 1, Tööloom Opel Omega Caravan 2,5td.
Re: K: 2.5tds M51 lekkiv kõrgsurvepump
MODIC-uga Startmenge't suurendada - kuidas see käib???
Milleks mulle mõistus, kui mul on BMW!