e36 318i 92a temperatuuri kella kõikumine
e36 318i 92a temperatuuri kella kõikumine
Mure järgmine, et armatuuris olev vee temperatuuri näiduk ei näita midagi. Tühikäigul lasen käia, siis tõuseb vahel korraks, kõigub ja langeb järsult alla tagasi. ja sedasi iga ilmaga. Kas viga võib olla temperatuuri anduris, ja kus see asub?
Jap mootor läheb ilusti soojax jne. ja vahepeal isegi nagu hakkab seier tõusma, ja siis prantsatab alla tagasi. ühenduse viga vist ei saa olla, sest siis kui on kuskilt katkestus, peaks seieri punase peale viskama, või kuidas?meph kirjutas:tõenäolisem viga on termostaadis. hoiab suurt ringi kogu aeg lahti ja ei lase veel soojeneda. Kas peale 10-15 minutilist mootori töötamist sooja hakkab puhuma muidu? Kui hakkab, siis võib ka anduris tõesti viga olla.
ajaa, ma ajasin sokki. punase peale peaks jah viskama juhul, kui juhe oleks lühises maandusega.meph kirjutas:Hmm... antud andur peaks töötama takistuse pealt. Ehk siis mida vähem takistust, seda soojem. Seega kui juhe on katki, on takistust võrdlemisi palju, seega seier peaks ka nullis püsima.
Ehk siis võiks nagu ka juhtmeviga olla.

Check
To check the sensor, first check its
resistance when it is
completely cold (typically 2100 to 2900 ohms).
Next, start the engine and warm it up until it
reaches operating temperature. The resistance
should be lower (typically 270 to 400 ohms).
Note: If restricted access to the coolant
temperature sensor makes it difficult to attach
electrical probes to the terminals, remove the
sensor , and perform the
tests in a container of heated water to simulate
the conditions.
Sensor ise peaks auma termostaadi juures
To check the sensor, first check its
resistance when it is
completely cold (typically 2100 to 2900 ohms).
Next, start the engine and warm it up until it
reaches operating temperature. The resistance
should be lower (typically 270 to 400 ohms).
Note: If restricted access to the coolant
temperature sensor makes it difficult to attach
electrical probes to the terminals, remove the
sensor , and perform the
tests in a container of heated water to simulate
the conditions.
Sensor ise peaks auma termostaadi juures
Peaks nagu asuma jah temostaadi juurs, aga võta näpust. ei hakka silma.Aimar kirjutas:Check
To check the sensor, first check its
resistance when it is
completely cold (typically 2100 to 2900 ohms).
Next, start the engine and warm it up until it
reaches operating temperature. The resistance
should be lower (typically 270 to 400 ohms).
Note: If restricted access to the coolant
temperature sensor makes it difficult to attach
electrical probes to the terminals, remove the
sensor , and perform the
tests in a container of heated water to simulate
the conditions.
Sensor ise peaks auma termostaadi juures