
E36 esiamortide kokkupanek
E36 esiamortide kokkupanek
Kas peabki olema nii, et esiamorti ei jõua lõpuni välja asendisse tõmmata? amordi vars jääb kuhugi vahepealsesse asendisse aga vedrut ei anna niipalju kokkugi suruda et saaks ülemise taldriku ja tugilaagri peale panna. Või on mingi nipp kuidas amordivars välja tõmmata 

- janarp
- Huviline
- Postitusi: 626
- Liitunud: 17.07.2007 21:17 12
- Peamine sõiduk: bmw e60 525d
- Asukoht: harjumaa, padise vald
Re: E36 esiamortide kokkupanek
vedrude kokkusurumiseks on spets tõmmitsad, millega saad nad piisavalt kokku...
e34 520i -> e36 320i -> e36 318i -> e36 320i -> e36 316i -> e36 318i -> e91 320d -> e60 525d -> f10 520d
Re: E36 esiamortide kokkupanek
on olemas tõmmitsad aga nendega tuleb vedru keerud ikka peaaegu päris kokku suruda et paika läheks. Pealegi ei saa tõmmitsat panna ju kõige otsmistele keerdudele...
Re: E36 esiamortide kokkupanek
Pane madaldusvedrud. 
Tegelt orig vedru tuleb jah päris kokku tõmmata ja tõmmitsatele tuleb õige asend leida, et tugilaager segama ei jää. Või kui on piisavalt pikk tõmmits, pane ta tugilaagri ülemise randi taha, siis saad ka vedru piisavalt kokku.

Tegelt orig vedru tuleb jah päris kokku tõmmata ja tõmmitsatele tuleb õige asend leida, et tugilaager segama ei jää. Või kui on piisavalt pikk tõmmits, pane ta tugilaagri ülemise randi taha, siis saad ka vedru piisavalt kokku.
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Re: E36 esiamortide kokkupanek
et tõmban vedru kokku koos tugilaagriga? see on peris hea idee! peab katsetamaFred kirjutas:Pane madaldusvedrud.
Tegelt orig vedru tuleb jah päris kokku tõmmata ja tõmmitsatele tuleb õige asend leida, et tugilaager segama ei jää. Või kui on piisavalt pikk tõmmits, pane ta tugilaagri ülemise randi taha, siis saad ka vedru piisavalt kokku.

Re: E36 esiamortide kokkupanek
lõhnab lõhkise pea järgi selline asi.
- Pavel_V
- Huviline
- Postitusi: 3538
- Liitunud: 09.12.2006 20:05 46
- Peamine sõiduk: BMW E46 330 ///M-Pakett
- Asukoht: Helsinki Finland. Jõgeva, Estland!
- Kontakt:
Re: E36 esiamortide kokkupanek
Now:BMW E46 330 Facelift ///M-Pakett.
BMW The Ultimate Driving Machine
BMW The Ultimate Driving Machine
Re: E36 esiamortide kokkupanek
Loomulikult on see ohtlik ja peab ettevaatlik olema. Mina ei vastuta millegi eestaix kirjutas:lõhnab lõhkise pea järgi selline asi.

Tagumiste vedrude vahetamiseks pole tõmmitsaid vaja.
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
- Pavel_V
- Huviline
- Postitusi: 3538
- Liitunud: 09.12.2006 20:05 46
- Peamine sõiduk: BMW E46 330 ///M-Pakett
- Asukoht: Helsinki Finland. Jõgeva, Estland!
- Kontakt:
Re: E36 esiamortide kokkupanek
Esimeste vahetus tükimaad keerukam kui tagumistega! Kuid ei midagi mõistuse ja jõu vastast. Amort tuleb pealt ja alt lahti lasta, ehk siis kogu kupatus alt ära võtta. Tõmmitsatega vedru kokku suruda ja vahelt ära võtta. Rasket ei ole midagi, kuid see on aeganõudev töö.
E36 esiamortide kokkupanek (Õpetus vene keeles)
Hoiatus:ole tähelepanelik, kokkusurutud vedru on ohtlik
E36 esiamortide kokkupanek (Õpetus vene keeles)
Hoiatus:ole tähelepanelik, kokkusurutud vedru on ohtlik

Now:BMW E46 330 Facelift ///M-Pakett.
BMW The Ultimate Driving Machine
BMW The Ultimate Driving Machine
Re: E36 esiamortide kokkupanek
kõik on õige ja kammitsad on mul olemas millega vedru kokku suruda. Seda tööd varemgi tehtud. imestama pani see et amort ei tulegi lõpuni välja ja vedru peab ikka ilgelt kokku suruma et amorditaldrikute vahele ära mahuks. -mäletan et mingid gaasiamordid oli just pakis lindiga kokku tõmmatud niiet kui lindi katki tegid siis venis amort sirgu. BMW amort aga sirgu eie ajagi ennast nii...
Re: E36 esiamortide kokkupanek
Sama kogetud, et amort ei tule välja täiesti. Väidetavalt on amort sel juhul otsas omadega. Uus amort ja vedru on kokkupannes sõbralikumad. St ei tule vedru lõpuni kokku venitada. Aga ole selle asjaga jah ettevaatlik. Ise omast rumalusest panime asja ükskord nii kokku, et laua peal kõigepealt õlitung, siis amort koos vedruga ja taldrikuga ja siis kõige otsas metalltoru (sälguga all servas, et saaks mutika otsa keerata), mis toetus ülemise otsaga siis vastu laetala. Üks amort oli nii kutu, et võisid käega sisse lükata (algul me seda ei teadnud/ei proovinud). Üks mees surus kogu kremplit vastu seina ja teine pumpas tungi. Kuna amort jooksis sisse poole koos pumpamisega, siis keermeosa ei tulnud välja ülevalt kuni selle hetkeni, mil vedru oli oma pingepiirist üle pumbatud ja asi paremale poole minema lendas. Sein tööriistadest tühi ja seinakell kõrvalseinas pilbasteks. ELUSEES EI PROOVI SELLIST ASJA UUESTI 

Re: E36 esiamortide kokkupanek
Arvan ka et amordil midagi viga, endal sain küll vahetamisel vedru vähese kokkutõmbamisega hakkama.
Re: E36 esiamortide kokkupanek
äkki on sul valed amordid\vedrud.
Re: E36 esiamortide kokkupanek
amordid-vedrud on ikka õiged. Ja vähemalt üks mille kokku panin tundub etem kui vanad...
Selgus aga et ühel vedrul 3/4 keerdu ära murdunud. Ostsin siis teise vedru aga sellele ülemine keerd on kitsam ja tugitaldriku vahele ei sobi
Ilmselt siis kuni 93 lõpp oli teistmoodi vedru ja 94.a muutus...
Selgus aga et ühel vedrul 3/4 keerdu ära murdunud. Ostsin siis teise vedru aga sellele ülemine keerd on kitsam ja tugitaldriku vahele ei sobi

Ilmselt siis kuni 93 lõpp oli teistmoodi vedru ja 94.a muutus...
- metaltom00
- Huviline
- Postitusi: 1836
- Liitunud: 08.12.2008 20:49 40
- Peamine sõiduk: Allroad
- Asukoht: Tartumaa
- Kontakt:
Re: E36 esiamortide kokkupanek
olen ühele vanale amordile operatsiooni teinud ja seal sees on üks suht jäik vedru mis hoiabki amordi vart madalal pead lihtsalt võimalikult palju keerde tõmmitsate vahele saama ja üpris kokku tõmbama siis nibin nabin saad selle mutri otsa. Edu sulle.
Re: E36 esiamortide kokkupanek
Vaata et ära ei tapa ennast.
Milline amor ,kust vedru ostsid .
Olen ise vahetand ,näinud ja kuulnud ,aga sellist probleemi pole kohanud.
Arvan et midagi on vale ,et ei sobi kuidagi kokku .
Äkki sport amort ja tavaline vedru(kõrgem),venitad kuidagi sinna vahele.Aga kuidas saab sõita sellisega ,läbi augu ja vedru on koos.
Milline amor ,kust vedru ostsid .

Olen ise vahetand ,näinud ja kuulnud ,aga sellist probleemi pole kohanud.
Arvan et midagi on vale ,et ei sobi kuidagi kokku .

Äkki sport amort ja tavaline vedru(kõrgem),venitad kuidagi sinna vahele.Aga kuidas saab sõita sellisega ,läbi augu ja vedru on koos.
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Fack The Fuel Economy
Re: E36 esiamortide kokkupanek
Endal oli ka üks amort bmw kirjadega ja samamoodi ei tulnud täielikult välja. See amort oli omadega läbi kah. Et asja kokku saada tegin nii, et amordi panin püsti seisma ja vedru peale. Amordile keerasin selle suure mutri külge et hea oleks tõmmata ülespoole, tõmbasin nii palju kui jõudsin ülespoole ning teine vend pani torutangid vedru vahelt läbi altpoolt ning hoidis amorti sellises asendis et saaks amordipadja peale panna ja kinni keerata natuke, siis võis juba lahti torutangid lasta 

- Pavel_V
- Huviline
- Postitusi: 3538
- Liitunud: 09.12.2006 20:05 46
- Peamine sõiduk: BMW E46 330 ///M-Pakett
- Asukoht: Helsinki Finland. Jõgeva, Estland!
- Kontakt:
Re: E36 esiamortide kokkupanek
Oled sa täitsa kindel, et sul on õiget vedrud?
Ees vedrud 4-x tsil.mootoril: 31 33 1 090 758 6-х tsil.mootoril: 31 33 1 090 760
Tagumised vedrud kõik E36 on:33 53 9 059 275
Kuid parem võta M-tehnik, kergelt allapoole kaldumist 20mm
Esimesed vedrud 4-x tsil.mootoril.: 31 33 1 090 765 6-х tsil.mootori: 31 33 1 090 767
Tagumised vedrud kõik E36 on: 33 53 9 059 279
Ees vedrud 4-x tsil.mootoril: 31 33 1 090 758 6-х tsil.mootoril: 31 33 1 090 760
Tagumised vedrud kõik E36 on:33 53 9 059 275
Kuid parem võta M-tehnik, kergelt allapoole kaldumist 20mm
Esimesed vedrud 4-x tsil.mootoril.: 31 33 1 090 765 6-х tsil.mootori: 31 33 1 090 767
Tagumised vedrud kõik E36 on: 33 53 9 059 279
Now:BMW E46 330 Facelift ///M-Pakett.
BMW The Ultimate Driving Machine
BMW The Ultimate Driving Machine
Re: E36 esiamortide kokkupanek
Nagu ma aru saan siis ilma tõmmitsateta?mystery kirjutas:Endal oli ka üks amort bmw kirjadega ja samamoodi ei tulnud täielikult välja. See amort oli omadega läbi kah. Et asja kokku saada tegin nii, et amordi panin püsti seisma ja vedru peale. Amordile keerasin selle suure mutri külge et hea oleks tõmmata ülespoole, tõmbasin nii palju kui jõudsin ülespoole ning teine vend pani torutangid vedru vahelt läbi altpoolt ning hoidis amorti sellises asendis et saaks amordipadja peale panna ja kinni keerata natuke, siis võis juba lahti torutangid lasta


Re: E36 esiamortide kokkupanek
Taga on amort ja vedru eraldi.
Re: E36 esiamortide kokkupanek
e34-jal?Ulvar kirjutas:Taga on amort ja vedru eraldi.
Re: E36 esiamortide kokkupanek
e 34-l koos ikka vist
my bad
my bad

Re: E36 esiamortide kokkupanek
Tõmmitsatega ikka
.

Re: E36 esiamortide kokkupanek
Sain vähe viltu aru siismystery kirjutas:Tõmmitsatega ikka.

