M40 316 e36-mootor töötab ebaühtlaselt
M40 316 e36-mootor töötab ebaühtlaselt
Tervist.
Probleemiks siis ebaühtlane mootoritöö kohapeal käies ning sõidu ajal võtab hinge kinni vahest.
Algas siis sellest, et mootor hakkas kohapeal ebaühtlaselt tööle, ja see viga esines siis kui mootor oli soe ning kui elektritarbijad just taga olid. Nii sai proovitud teist akut peale, alguses käis normaalselt siis 100 kildi pärast hakkas jälle tõkkama, viskas pöördeid 500-1500 ja nii koguaeg kohapeal. Nii siis arvasin et kas pingeregulaator v äkki harjad kulunud, polnud voltmeetrit ka kaasas, et mõõta aku pealt pinget käies. Sai see ka ära vahetatud hakkas nagu natuke parem ning aku pealt mõõtes sain pinget 14,7 V, mis on väga hea töötava mootoriga, kuid sooja mootoriga hakkas see tõkkamine ikka kohapeal tulema, kuid siis vahepeal nagu sai oma õiged pöörded peale siis jälle lasi üles-alla. Järgmisena puhastasin ära tühikäigumootori klapi, ning õhuvõtuvoolik, pärast õhulugejat oli äärest katki, selle teipisin ka kinni. Nüüd on siis järg seal, et kohapeal ta enam niiväga pöördeid ei viskagi kuid mootoritöö on ebaühtlane, vahepeal teeb sellist häält, mis on sama kui õhulugeja tagant juhe välja tõmmata. Ning kui ta on nii kohapeal podisenud juba natuke aega, siis sõitma minnes võtab hinge kinni, vajutad gaasi, siis nagu jääb ühe koha peale pidama, u 1500 pööret ning mingi aja möödudes sõidab jälle normaalselt. Ei tea kas tühikäigul tõmbab ennast kütet täis v ei saa seda sõitma hakates peale. Ja kohapeal seistes jookseb akust ka voolu välja kuhugi, nii et kahe päeva pärast läheb vaevu-vaevu tööle, ei tea kas see on kuidagi mingi anduri rikkega seotud v siis mingi omaette probleem, kuid enne pööretekõikumisi polnud kohapeal seistes akul mingit tarbijat taga ega ei saand aku tühjaks.
On kellelgi sellise probleemiga kogemusi või tuleks käia diagnostis?
Probleemiks siis ebaühtlane mootoritöö kohapeal käies ning sõidu ajal võtab hinge kinni vahest.
Algas siis sellest, et mootor hakkas kohapeal ebaühtlaselt tööle, ja see viga esines siis kui mootor oli soe ning kui elektritarbijad just taga olid. Nii sai proovitud teist akut peale, alguses käis normaalselt siis 100 kildi pärast hakkas jälle tõkkama, viskas pöördeid 500-1500 ja nii koguaeg kohapeal. Nii siis arvasin et kas pingeregulaator v äkki harjad kulunud, polnud voltmeetrit ka kaasas, et mõõta aku pealt pinget käies. Sai see ka ära vahetatud hakkas nagu natuke parem ning aku pealt mõõtes sain pinget 14,7 V, mis on väga hea töötava mootoriga, kuid sooja mootoriga hakkas see tõkkamine ikka kohapeal tulema, kuid siis vahepeal nagu sai oma õiged pöörded peale siis jälle lasi üles-alla. Järgmisena puhastasin ära tühikäigumootori klapi, ning õhuvõtuvoolik, pärast õhulugejat oli äärest katki, selle teipisin ka kinni. Nüüd on siis järg seal, et kohapeal ta enam niiväga pöördeid ei viskagi kuid mootoritöö on ebaühtlane, vahepeal teeb sellist häält, mis on sama kui õhulugeja tagant juhe välja tõmmata. Ning kui ta on nii kohapeal podisenud juba natuke aega, siis sõitma minnes võtab hinge kinni, vajutad gaasi, siis nagu jääb ühe koha peale pidama, u 1500 pööret ning mingi aja möödudes sõidab jälle normaalselt. Ei tea kas tühikäigul tõmbab ennast kütet täis v ei saa seda sõitma hakates peale. Ja kohapeal seistes jookseb akust ka voolu välja kuhugi, nii et kahe päeva pärast läheb vaevu-vaevu tööle, ei tea kas see on kuidagi mingi anduri rikkega seotud v siis mingi omaette probleem, kuid enne pööretekõikumisi polnud kohapeal seistes akul mingit tarbijat taga ega ei saand aku tühjaks.
On kellelgi sellise probleemiga kogemusi või tuleks käia diagnostis?
Re: M40 316 e36-mootor töötab ebaühtlaselt
Mootori ebaühtlane töö ja jõu puudus on üldjuhul tingitud kas lambda andurist, või õhu lugejast, kontrolli üle ka küünlad ja vaakum voolikud.
Kui aku on vana siis kipubki tühjaks jooksma.
Kuidas sul stereo ühendatud on, kas läheb tööle alles siis, kui võtme esimesse asendisse keerad, või töötab ka siis, kui võtit süütelukus pole? - mõned makid tarbivad ka siis voolu, kui need on välja lülitad
Pane lae valgustus uste asendisse ja keera uksed lukku, vaata, kas valgustus kustub kohe ära, kui ei kustu, siis on vigane see relee, mis auto lukustamisel voolu salongist välja lülitab.
Kui aku on vana siis kipubki tühjaks jooksma.
Kuidas sul stereo ühendatud on, kas läheb tööle alles siis, kui võtme esimesse asendisse keerad, või töötab ka siis, kui võtit süütelukus pole? - mõned makid tarbivad ka siis voolu, kui need on välja lülitad

Pane lae valgustus uste asendisse ja keera uksed lukku, vaata, kas valgustus kustub kohe ära, kui ei kustu, siis on vigane see relee, mis auto lukustamisel voolu salongist välja lülitab.
Re: M40 316 e36-mootor töötab ebaühtlaselt
Makiks on ALPINE 9853 ning jah maki pean ise seisma jätma ning tööle panema, ei sõltu süütelukuvõtme asendist. Kuid tarbib see makk siis ka voolu kui ta on välja lülitaud ja kas oleks siis mõistlik see süsteem ümber teha, et süütelukuvõtme asend muudab maki voolu?
Re: M40 316 e36-mootor töötab ebaühtlaselt
Kui korralik aku peal on siis ei tohiks tegelt makk teda mõjutada, aga sa võid proovida maki pistiku õhtul lahti võtta ja vaadata, kas aku ikka tühjeneb samamoodi, nagu ennem.
Mul jooksis vana aku lihtsalt paari päevaga nii tühjaks, et isegi odomeerti valgustus ei läinud põlema, rääkimata siis auto käima lükkamisest
Mul jooksis vana aku lihtsalt paari päevaga nii tühjaks, et isegi odomeerti valgustus ei läinud põlema, rääkimata siis auto käima lükkamisest

Re: M40 316 e36-mootor töötab ebaühtlaselt
Nii nüüd siis süütelükust keerab maki ka välja ja vaatab mis saab, aga jah ise ka mõtlen et selle väikese ajaga akut ta ei tohiks ju tühjaks imeda, ja aku ise on uus, alles suvel ostetud, ja tal on peal see tulukeste süsteem, et kui on roheline siis on okei ja kui must siis tahab laadimist. Suvel oli sellega korras koguaeg oli seal roheline, kuid nüüd ta enam rohelist ei viskagi, ning kui laadija taha panna siis juba 4 ampriga hakkab tagasi viskama---et ta väga tühi ka pole. Ei tea vb on aku ise vigane ja vaja ta poodi tagasi viia, kuid samas kui kontaktid lahti ühendada siis ta tühjaks ei lähe.
Re: M40 316 e36-mootor töötab ebaühtlaselt
Mul tõmbas analoogne makk tutika aku mõnepäevaga tühjaks. Nüüd makk süüte all ja probleem kadunud.
E36 325i
Re: M40 316 e36-mootor töötab ebaühtlaselt
Vaevalt, et siis aku vigane on, see alles nii uus, mul on aku juba 2,5a vana ja ei kao sealt vool kuhugilemikku325 kirjutas:. Ei tea vb on aku ise vigane ja vaja ta poodi tagasi viia, kuid samas kui kontaktid lahti ühendada siis ta tühjaks ei lähe.

Ega sul juhuslikult helivõimendit autosse paigutatud pole? - kui on siis tuleb see ka ööseks välja lülida.

Re: M40 316 e36-mootor töötab ebaühtlaselt
Vaheta teibitud õhuvõtuvoolik ära, sa ei näe ju teibi alla ja kui see on ühest kohast pudi on kuskilt veel, kipakas sõit ja kakkumine on väga selle moodi et saab lisaõhu. See toru ei maksa midagi, kuid saad olla kindel et toru on korras.
Re: M40 316 e36-mootor töötab ebaühtlaselt

Küünlad vahetasin ära ning ise ei usu et juhtmetes ka see viga on et saavad märjaks või midagi, sest tööle läheb alati hästi!
Re: M40 316 e36-mootor töötab ebaühtlaselt
Kas võib olla et lambda kuidagi tundlik vee suhtes kui ta mingi praak on? On kellelgi kogemusi selle kohta?
Re: M40 316 e36-mootor töötab ebaühtlaselt
e36´el asub üldse see lambda kahtlases kohas, vaata teemat "E36 ja veelombid" põhimõtteliselt võid pistiku lahti võtta ja vaadata ,et äkki saab halvasti ühendust või on vett täis, muidugi sümptomid on sellised nagu hakkaks lambda läbi minema.