e39 katuseraamid
e39 katuseraamid
tervitus foorumlased.pakub huvi e39 2000a bmw universaalkerega autole katuseboxi paigaldamine.mul aga pole katusepeal neid tavalisigi raame.kas nede paigaldamine on väga keeruline?osad kaverid rääägivad et peab isegi laepolstri ära vötma.??
530d -Polex BMWeid...polex sõidurõõmu!!!!
Re: e39 katuseraamid
Mul oleks sama küsimus:)
Keegi siis ei oska aidata:D?
Keegi siis ei oska aidata:D?
Re: e39 katuseraamid
Pakuks selliseid asju
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=56&t=94252
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=56&t=94252
Re: e39 katuseraamid
nende casio pakutud raamidele pole originaal reelinguid vajagi. Aga kui plaanis panna originaal reelingud, siis vaja need väljast liistud ära võtta, õigesse kohta augud puurima (katusepolster vaja jah ära võtta) ning siis poltidega kinni. Valmidust ei tohiks olla.
Re: e39 katuseraamid
Minu e39 touringul on katusel mingid väikesed luugid, kus all keermestatud pesad. Reelinguid samas pole. Ma arvasin, et need on kõigil e39-tel? Kas sinna külge käibki originaal reeling?
Re: e39 katuseraamid
Sinna käivad sellised, nagu casio12 eelpool pakkus. Originaal reelingud sinna ei käi.HrHuu kirjutas:Minu e39 touringul on katusel mingid väikesed luugid, kus all keermestatud pesad. Reelinguid samas pole. Ma arvasin, et need on kõigil e39-tel? Kas sinna külge käibki originaal reeling?
Re: e39 katuseraamid
samas need pikad mis käivad auto küljega paraleelselt, näevad tunduvalt ägedamad välja
no offens

no offens

Re: e39 katuseraamid
Et orig. reelinguid paigaldada tuleb tõesti laepolster alla lasta kuna muidu sa ei sa lihtsalt polte lahti. Ning kui soovid suusaboxsi siis on sul reelinguid kindlasti tarvis, nende casio omadega sa ei tee midagi kui sul pole orig reelinguid, kuna suusaboxil on poldid teatud kohas ja kui orig.reelinguid all pole ei sa sa neid casio omasid nihutada kusagile kui nad sul ilma orig.reelinguteta kinni on 

Re: e39 katuseraamid
Sellise teooria järgi peaksid kõid sedaani omanikud katuseboksi kasutamisest suu puhtaks pühkima?Tauri_K kirjutas: Ning kui soovid suusaboxsi siis on sul reelinguid kindlasti tarvis, nende casio omadega sa ei tee midagi kui sul pole orig reelinguid, kuna suusaboxil on poldid teatud kohas ja kui orig.reelinguid all pole ei sa sa neid casio omasid nihutada kusagile kui nad sul ilma orig.reelinguteta kinni on

Vaidleks vastu. Suusaboksi jaoks EI OLE reelinguid tarvis, sest ega suusaboks ju otse reelingute külge ei kinnitu vaid ikka risttalade külge. Reelingud on lihtsalt üks lisakiht auto katuse ja risttalade vahel. Siiamaani kõikidel suusaboksidel mida mina näinud olen, pole mitte poldi augud vaid pikkupidi sooned, nii et kinnituste asukoht on muudetav boksi enda küljest. Seega talade vahekaugus võib mingites üsna mõistlikes piirides varieeruda.
Endal mul on E39 universaalil thule fixpoint kinnitusega talad (analoogsed casio12 pakutavatele) ja sinna peale olen saanud kinnitada kõike mida vaja, nii suusabokse kui rattahoidjaid ilma ühegi probleemita.
Re: e39 katuseraamid
eelnevale jutule tõestuseks:

Pole küll box, kuid põhimõte sama.
Pole küll box, kuid põhimõte sama.
Re: e39 katuseraamid
Reelingute paigaldus keeruline ei ole. Laepolstri eemaldamine on aega nõudev, palju vaja kruvisid keerata ja erinevaid detaile eemaldada ning pärast see kõik veel tagasi panna. Omaette teema on veel katuseluugiga autod. Peale reelingute on vaja veel uued värvitud liistud nende alla. Tagavara tüübleid oleks hea varuda, sest osad kipuvad katki minema.
Re: e39 katuseraamid
Hea oleks Googelda seda lauset, leiab paigaldus õpetuse: BMW Parts and Accessories - Installation Instruction Retrofit kit for roof railing for BMW 5 Series touring (E 39/2).
Re: e39 katuseraamid
Luugi eemaldamine: http://www.bimmerboard.com/forums/posts/546326
- Noosik
- Huviline
- Postitusi: 396
- Liitunud: 06.06.2011 02:02 52
- Peamine sõiduk: CLS55 AMG W219 & 528i E39
- Asukoht: Valgamaa
Re: e39 katuseraamid
hakkasin mõtlema reelingute eemaldamsiest oma autol, kuid algselt arvasin et need käivad külge lihtsalt klõpsti ja korras, et seal pole mingeid auke otseselt katuse sees.
DIY juhend olemas ilusti siin.
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... st22210362
aga sellet tekkis küsimus, on keegi siinsetest reelingud eemaldanud oma autolt ja kuidas lõpptulemus jäi, ja kuidas kinni lappisite need augud mis sellest protseduurist jäid.
Et reelingu kinnitus kohtadele tuleb terve see pikk liist peale osta, nagu see on seal ilma reelinguta touringutel, jah? ning kui kerge ja efektiivne on selle liistu vahetus ja püsima jäämine aastatest tingitd kulumisele ja saastale, nende aukudega mis salongi lähevad peaks ok olema kui need samamoodi kinni keerata na DIY`s näitas?
Seal näha joonis
http://parts.bmwofsouthatlanta.com/show ... ct=1313300
DIY juhend olemas ilusti siin.
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... st22210362
aga sellet tekkis küsimus, on keegi siinsetest reelingud eemaldanud oma autolt ja kuidas lõpptulemus jäi, ja kuidas kinni lappisite need augud mis sellest protseduurist jäid.
Et reelingu kinnitus kohtadele tuleb terve see pikk liist peale osta, nagu see on seal ilma reelinguta touringutel, jah? ning kui kerge ja efektiivne on selle liistu vahetus ja püsima jäämine aastatest tingitd kulumisele ja saastale, nende aukudega mis salongi lähevad peaks ok olema kui need samamoodi kinni keerata na DIY`s näitas?
Seal näha joonis
http://parts.bmwofsouthatlanta.com/show ... ct=1313300