Minul homme kell 11 bronnitudHR.Reps kirjutas:Nägin ka täna Tartus ära selle. Ikka siga kena. Kas keegi siit tegi proovisõitu umbes 10 ajal läks esinduse juurest ära?


Minul homme kell 11 bronnitudHR.Reps kirjutas:Nägin ka täna Tartus ära selle. Ikka siga kena. Kas keegi siit tegi proovisõitu umbes 10 ajal läks esinduse juurest ära?
Ah, et hoopis LED-id? Aga kenad olid ikkagiZipp kirjutas:Nägin ka rõngaid põlemas ja mega ilusad LED rõngad!
Muhv kirjutas:
Värvi, taga- ja esispoileri jms pisiasjade järgi julgen arvata, et hoopis uus Alpina B5. Mitte ei usu, et M5 sellist stilistikat kasutaks.
Nii. Käidud ja proovitud. Mis ma ikka oskan öelda, kui, et nägu oli kogu aeg sellineTiitR kirjutas:Minul homme kell 11 bronnitudHR.Reps kirjutas:Nägin ka täna Tartus ära selle. Ikka siga kena. Kas keegi siit tegi proovisõitu umbes 10 ajal läks esinduse juurest ära?Aga nägin isegi enda taga sõitmas seda musta (ja Soome numbriga) viiest...eriti mõnusad olid xenonrõngad (vähemalt tundusid olevat xenonid)
Musta hind olevat üle 1,3 milliTarMoH kirjutas:Sai ka käidud Um'is ning nähtud mõlemat masinat. Must ei tundund algul välimuselt midagi erilist, kuid kui sisse läksin siis![]()
![]()
See tumesinine nägi küll ikka väga väga kuri välja. Reaalses elus ikka väga ilus. Kindlasti mängib varustus auto puhul rolli ja kõik lisad, aga jah ... oleks vaid see mill üle
Tartu must oli 535i (turbooo7 kirjutas:Mis mootoritega need seal on muidu?
Kusjuures (ei taha küll üht teist marki siia foorumisse toppida), kuid mul länkaril ka see elektriliselt regullitav õhkvedrustus ja toimib täitsa samalaadselt kui bemmi oma...kui comfort (2 astet), siis ikka mega pehme ja õõtsuv, kui aga sport (samuti 2 astet), siis paras trassil kulgedaMirko kirjutas:Nii sõitmas käidud, ega muus kui ülivõrdes autost vist rääkida ei saakski. Reaalselt on auto veel kõvasti kenam kui pildil ning muidugi selle prooviauto varustus oli muljetavaldav. Sõitsin temaga pea tunni Pärnus ringi, kui panna vedrustus comfordi peale, sõidad linna auklikel tänavatel nagu padjal, samas kui panna spordi peale muutub auto mõnusalt jäigaks ja mootor/kast erksamaks. Natuke võib olla häiris mootori reageerimine pedaalivajutusele, mis tundus pisut uimasevõitu. Aga see twinturbo R6 on muidu ikka väga erk. Super töö BMW poolt igatahes!
huvitav...kiidavad ju just, et üli kiire reageermine pidi olema, igasugusele shiftingule (roolilt, kangiga) ja kick downile alluks ka nagu ruttu m5board.com proovisõitu 535iga youtube channelilt vaadates...mine või ise proovima, ainus mille taha asi hetkel jääks on autos olevad kaks pedaali ja autom.kastMirko kirjutas:Nii sõitmas käidud, ega muus kui ülivõrdes autost vist rääkida ei saakski. Reaalselt on auto veel kõvasti kenam kui pildil ning muidugi selle prooviauto varustus oli muljetavaldav. Sõitsin temaga pea tunni Pärnus ringi, kui panna vedrustus comfordi peale, sõidad linna auklikel tänavatel nagu padjal, samas kui panna spordi peale muutub auto mõnusalt jäigaks ja mootor/kast erksamaks. Natuke võib olla häiris mootori reageerimine pedaalivajutusele, mis tundus pisut uimasevõitu. Aga see twinturbo R6 on muidu ikka väga erk. Super töö BMW poolt igatahes!
Sellel mustal proovikal, mis Tartus oli, sellel oli 17"Slava_323 kirjutas:Tõesti uus viiene on mega ja veljevalik hea. Ainuke mind paneb häirma see, et kui kunagi auto all oli 15 tolli velg ja kuni 18. Nüüd aga tehasest 20 tolli. Mis edasi saab... 24 - 26 ??? Vanemad kered nii 15 tolli kui ka 18 tolli rattaga nägi ilus näiteks e34. F10 ei kujutagi ette kui panna 16-17![]()