
Milles võib probleem peituda???
Mul ilma vanoseta mootor!!!MadisP kirjutas:Olen BMW juures algaja alles ja arvan,et mootoris ple midagi vast viga kuid see paus tuleb ehk sellest,et vanos toimetab oma momenti ümber.....
http://www.bmwe36blog.com/2007/03/19/wh ... os-engine/
millega puhastada?kaltsu ja lapiga?ega see seal lutipudel poleMadisP kirjutas:No egas midagi.... kontrolli pihustid üle,vajausel puhasta.
warum kirjutas:millega puhastada?kaltsu ja lapiga?ega see seal lutipudel poleMadisP kirjutas:No egas midagi.... kontrolli pihustid üle,vajausel puhasta.
Milline see kolmik toru liigend on???warum kirjutas:aga naguinii pead selle maha võtama ja sisse tihendid ka vahetama,aga pigem kolmik toru liigend,kui katki nr6
sinu joonisel number 6Jürjo kirjutas:Milline see kolmik toru liigend on???warum kirjutas:aga naguinii pead selle maha võtama ja sisse tihendid ka vahetama,aga pigem kolmik toru liigend,kui katki nr6
Selge siis,et kui kunagi bemmi juurde jälle satun,kakun laiali ja siis tellin vajalikud uued osad!!!warum kirjutas:,mõtlesin sisselaske kollektoritihendeid muidu,nr 6 su jooniselt arvan et vana sa ei saagi,kui see lõhki,uuena tuleks tellida,või kogu vana komplekt
Kusjuures täitsa mõistlik tegevus on see pihustite läbipesemine, ainult õiget vahendit tuleb kasutada: Motul Fuel System Clean Auto.MadisP kirjutas:
No egas midagi.... kontrolli pihustid üle,vajausel puhasta.
millega puhastada?kaltsu ja lapiga?ega see seal lutipudel pole
loomulikult on igast super vahendeid mis parandavad,aga alguses kirjuta ka mis asjaga sa pesed,ja ma arvan et peale seada peab ikka survestama ja proovima,niiet kui töö sinnamaani läheb siis peab mahakakkuma ja parandama pihustid,niisama pole võimalik neid ju remontidaMadisP kirjutas:Kusjuures täitsa mõistlik tegevus on see pihustite läbipesemine, ainult õiget vahendit tuleb kasutada: Motul Fuel System Clean Auto.MadisP kirjutas:
No egas midagi.... kontrolli pihustid üle,vajausel puhasta.
millega puhastada?kaltsu ja lapiga?ega see seal lutipudel pole
Tegelikult on selles Motuli logoga pudelis saksa firma Protec toode Fuel Line Cleaner, 50ml vähem ka, aga erinevalt Protecist saab Motuli tooteid Tallinnast täitsa osta.
Erinevalt selveri kraamist maksab see 300ml pudel vähemalt 160 krooni.
Proovitud, toimib. E34 80-se paagi peale tuleb kaks pudelit rehkendada.
Kui on väga sitased, siis soovitatakse teha ämbrist ja bensupumbast puhastuspink. Segad FSC-d ja bensiini 1:1-le ja lased igast pihustist seda 1..2 minutit läbi (tagasi ämbrisse ikka!). Samas on ka mingi saksa mehhaanikute nipp, kus see vahend lihtsalt vahetult enne pihustilatti süsteemi tilgutatakse, ilma et ta paaki ja benafiltrit läbiks.
Tegelikult ikka ei oleMadisP kirjutas:MadisP kirjutas:
...Tegelikult on selles Motuli logoga pudelis saksa firma Protec toode Fuel Line Cleaner...
Kuna ise hetkel Eestis ei viibi siis asja juures ka pole aga sõber viis bemmi esmaspäeval oma garaazi alla ja eile helistasin,et ka infot saada ja selgus,et ta pole jõudnud veel asjaga tegelema hakata,kuna paar teist autot ees aga lubas,et täna (kolmapäeval) hakkab asjaga pihta!!!Õhtu poole hellan ja uurin!MadisP kirjutas:Jürjo....et mis viga sealt kapoti alt selgus ja kuidas selle kõrvaldamisega edeneb??
Noo sai tanklast ostetud purk "Stardiabi" ja seda pihustatud vaakumi voolikute peale ja ühendus kohtadesse (mootor muidugi töötas tühikäigul) ja ei tuvastanud sellise katsega ühtegi leket!!!suller550 kirjutas:sa ära kuula iga targa juttu ega see mosse ei ole mis susisema peab!
Minu auto probleemid lahenesid siis süüteküünalde(uued) ja süütepoolide(kasutatud) vahetusega,mootor käib ühtlaselt ja kiirendades enam ei jõnksutaRaas kirjutas:Kusjuures endagi autol, (küll aga m43b18) on 2000 ümber mingi tühimik, mil auto ei taha kiirendada (kui doseerida gaasi normaalselt, mitte põhjagaasiga; ja külma mootoriga). Seda nii tunnetades kui ka ökonomaiseri pealt vaadates, mis langeb, kui "auk" tekib. Põhjagaasiga seda muret ei ole.
Kas oled välistanud lambda anduri mittekorrasoleku? Endal kahtlustan just seda. Igatahes jään Sinu probleemile lahendust ootama