Mida head/halba 325tds kohta?
Mida head/halba 325tds kohta?
Sai siis ostetud 96a bmw 325tds, masinal siis 105kW. Mida tasub mootori juures eriti hoolikalt kontrollida?
Masin iseenesest tundub olevat korralik
Masin iseenesest tundub olevat korralik
Kiirus pole iial kedagi tapnud. Järsult seisma jäämine- see võib tappa
Re: Mida head/halba 325tds kohta?
kui igatpidi käivitub nii soojalt külmalt siis ju on ok
õlilekked üle vaadata jne. Uuri foorumis ka 525 tdsi alt mis muresid esineb.

õlilekked üle vaadata jne. Uuri foorumis ka 525 tdsi alt mis muresid esineb.
When it doesn´t blow it sucks
Re: Mida head/halba 325tds kohta?
Äkki kirjutaks mida täpsemalt esineb 

Kiirus pole iial kedagi tapnud. Järsult seisma jäämine- see võib tappa
Re: Mida head/halba 325tds kohta?
Mina täpselt ei tea, aga igatahes turbode probleeme on.
Sõber ütles, et 105kW diisel on jama, koguaeg probleeme.
Kui siis see uuem diisel osta. 120kw, aga seda paraku E36 peal ei ole.
E39 peal on 120kw
Ostad mingi 1.8 bensuka ja väga hea.
Sõber ütles, et 105kW diisel on jama, koguaeg probleeme.
Kui siis see uuem diisel osta. 120kw, aga seda paraku E36 peal ei ole.
E39 peal on 120kw
Ostad mingi 1.8 bensuka ja väga hea.
BMW E28 524td
Re: Mida head/halba 325tds kohta?
Vaidlen vastu, oleneb kõik ikkagi antud isendist ja sellest kuidas seda hooldatud on. Kõikidel mootoritüüpidel on oma head ja halvad küljed.
Re: Mida head/halba 325tds kohta?
Mul tundub väga hästi hooldatud asi olevat, sellesmõttes et veel pole ühtegi probleemi olnud, kõik töötab nii nagu peab(ptui, ptui, ptui
). See mootor vist väga hästi raskele jalale vastu ei pea? kuna ise olen alles load saanud, siis jalg ikka kipub vahest raskemaks minema, aga üritan ikka asja rahulikult võtta, kuna ikkagi diisel ju 


Kiirus pole iial kedagi tapnud. Järsult seisma jäämine- see võib tappa
Re: Mida head/halba 325tds kohta?
Jälgi, et mootoris õli piisavalt on ja et jahutussüsteemis vigasid pole- kannatab ta su raske jala ka ära
Edu temaga!

Edu temaga!
Re: Mida head/halba 325tds kohta?
kui nüüd vähe täpsustada, olen omanud autot üle aasta ja vahetanud olen kütuse temp. anduri(asub pumbas), veepumba( plastik labaga oli), ja käinud korra diagnostis( pritsekogus tahtis vähe seadmist). Ülejäänud aja olen regulaarselt hooldanud.
Suhteliselt muretu elu
Suhteliselt muretu elu

When it doesn´t blow it sucks
Re: Mida head/halba 325tds kohta?
Muidu tavaliselt on need e34 veermiku osad suht kiirelt kuluvad, kuidas e36 omal on?
Kiirus pole iial kedagi tapnud. Järsult seisma jäämine- see võib tappa
Re: Mida head/halba 325tds kohta?
Randofer kirjutas:kui nüüd vähe täpsustada, olen omanud autot üle aasta ja vahetanud olen kütuse temp. anduri(asub pumbas), veepumba( plastik labaga oli), ja käinud korra diagnostis( pritsekogus tahtis vähe seadmist). Ülejäänud aja olen regulaarselt hooldanud.
Suhteliselt muretu elu
Mis põhjusel kütuse temp. anduri vahetasid? mismoodi see avaldus kui andur läbi oli?
Re: Mida head/halba 325tds kohta?
Kas keegi teab, mis amort taga on e36 touringul(96a)? mul läksid need mõlemad läbi, kuid ei tea kas sobivad ka sedaani omad vms?
Kiirus pole iial kedagi tapnud. Järsult seisma jäämine- see võib tappa
Re: Mida head/halba 325tds kohta?
To martinjev: soojalt ei tahtnud käivituda, justkui oleks pumbapea läbi, aga kogu pull hakkas üleöö.
When it doesn´t blow it sucks
Re: Mida head/halba 325tds kohta?
Turbo vaata üle, kas kuskilt õli välja ei aja. Ja nagu eelpool mainitud muidu mootori lekked. Rasket jalga kannatab diisel küll. Ja kütuse lekked ega kuskilt pumba vahelt ei aja või siis küttetorud. Sellel peaks olema kah juhtpihusti? e34peal 525tds on see olemas. Pmst vaata, ega kuskilt pihustite vahelt kah midagi läbi ei ilasta. Diisel on siuke nagu ta paraku on pumbad kallid jne.. ega ta sellepärast halvem auto ei ole niiet ei pea alati ostma 1,8 pensukatAndu13 kirjutas:Sai siis ostetud 96a bmw 325tds, masinal siis 105kW. Mida tasub mootori juures eriti hoolikalt kontrollida?
Masin iseenesest tundub olevat korralik

Re: Mida head/halba 325tds kohta?
Emm vaata minu lingi all olevat teemat seal väga palju kirjas.
Samas kuna ise ühte juba teise auto hinna ja enamgi veel sisse matnud siis olen nüüdsest vääääga ettevaatlik.
1. Ei soovita lekkeid (mitte kui mingi suguseid!)
2. Turbo ei tohiks õli süüa (kuigi selle ajapeale enamus juba sõõvad NB: see oleneb eelmisest omanikust!)
3. Kliima kompressor ka üle kontrollida kui toimib.
4. Kere kindlasti peensusteni üle uurida.. tihti armastatrakse teha sossepa parandusi Aerosooliga roostet eelnevalt koralikult eemaldamata, järgmine kevad vaatat autot WTF???.
5. Siiani mis ma ise uurinud olen eiie E36 92-98 Diislid hinnad algavad mingi 20-25k ja lõppevad ca 50k, huvipärast olen neid odavamaid alla 30k uurinud ja pean mainima, et seal on ainult REMONDI rööm ja mitte odav vaid ikka kallis, kõik kütuse/kõrgsurve pumad, turbo, kliima, sillad, kere Tervenisti! Seega kui raha pole remontimiseks siis osta kohe korralikum masin ja rõõmu jätkub kauemaks. Kuna endal igasugu liikureid olnud rohkem kui suudan kokku lugeda siis E36 on vääga mugav kui korda teha ja korras mootori kütusekulu on ka maanteel 5.5 -6.6 ja linnas keskmiselt 8 (ja seda miu raske jalaga, ise saan kütet läbi tutvuste cveel 10 eek liiter!, diisli eripära)
Enda masinal olid ka kõikvõimalikud vead mis vähegi võikmalik kuid kõik need kuna eelmine omanik oli täis **** ja ei hooldanud masinat ka mitte kõige vähemal määral, kuna autol lisasi palju ja kõik töötavad laitmatult siis hoian teda alles ja teen kõik mis vaja.
Kokkuvõttes:
Plussid:
Mugav,
Õko,
Varuosad odavad,
Kuna vana mudel siis saab seal ise palju tehtud ja see on huvitav ka
suht vasputpidav mootor ja kannatab solk kütet paremini kui uued "pirtspersed" Bmw-d.
Miinused:
Korraliku mudelit leida on Kunst! ja kui leiad siis seda odavalt ei müüda.
Enne kui ostma hakkad võta kindlasti keegi kaasa kes E36 omanud või omab ja kes on seda kõvasti ka hooldanud, (igast "spetsid" saada piix) siis saad kohe ülevaate palju auto kordategemine maksma läheb. Võib juhtuda et 50k masin tuleb ka odavam osta kokkuvõttes kui mingi 15.000 käkk kus kere nii mäda et seda ei paranda ka enam.
Jõudu.
Ardo
Samas kuna ise ühte juba teise auto hinna ja enamgi veel sisse matnud siis olen nüüdsest vääääga ettevaatlik.
1. Ei soovita lekkeid (mitte kui mingi suguseid!)
2. Turbo ei tohiks õli süüa (kuigi selle ajapeale enamus juba sõõvad NB: see oleneb eelmisest omanikust!)
3. Kliima kompressor ka üle kontrollida kui toimib.
4. Kere kindlasti peensusteni üle uurida.. tihti armastatrakse teha sossepa parandusi Aerosooliga roostet eelnevalt koralikult eemaldamata, järgmine kevad vaatat autot WTF???.
5. Siiani mis ma ise uurinud olen eiie E36 92-98 Diislid hinnad algavad mingi 20-25k ja lõppevad ca 50k, huvipärast olen neid odavamaid alla 30k uurinud ja pean mainima, et seal on ainult REMONDI rööm ja mitte odav vaid ikka kallis, kõik kütuse/kõrgsurve pumad, turbo, kliima, sillad, kere Tervenisti! Seega kui raha pole remontimiseks siis osta kohe korralikum masin ja rõõmu jätkub kauemaks. Kuna endal igasugu liikureid olnud rohkem kui suudan kokku lugeda siis E36 on vääga mugav kui korda teha ja korras mootori kütusekulu on ka maanteel 5.5 -6.6 ja linnas keskmiselt 8 (ja seda miu raske jalaga, ise saan kütet läbi tutvuste cveel 10 eek liiter!, diisli eripära)
Enda masinal olid ka kõikvõimalikud vead mis vähegi võikmalik kuid kõik need kuna eelmine omanik oli täis **** ja ei hooldanud masinat ka mitte kõige vähemal määral, kuna autol lisasi palju ja kõik töötavad laitmatult siis hoian teda alles ja teen kõik mis vaja.
Kokkuvõttes:
Plussid:
Mugav,
Õko,
Varuosad odavad,
Kuna vana mudel siis saab seal ise palju tehtud ja see on huvitav ka

suht vasputpidav mootor ja kannatab solk kütet paremini kui uued "pirtspersed" Bmw-d.
Miinused:
Korraliku mudelit leida on Kunst! ja kui leiad siis seda odavalt ei müüda.
Enne kui ostma hakkad võta kindlasti keegi kaasa kes E36 omanud või omab ja kes on seda kõvasti ka hooldanud, (igast "spetsid" saada piix) siis saad kohe ülevaate palju auto kordategemine maksma läheb. Võib juhtuda et 50k masin tuleb ka odavam osta kokkuvõttes kui mingi 15.000 käkk kus kere nii mäda et seda ei paranda ka enam.
Jõudu.
Ardo