E39 amordid- mida valida?
Re: E39 amordid- mida valida?
Ma vist ostangi need ära.
Ostaks vb siis mingi kuulsama firma omad, kui oleks näiteks esimesed läbi, aga mul on kõik.
Läheb päris kalliks, kui 4x Bilsteine vms osta.
Aga SRLidesse madaldus vedrusid saab panna?
Ma tahaks, et peps oleks kõrgem, kui esiots.
Ostaks vb siis mingi kuulsama firma omad, kui oleks näiteks esimesed läbi, aga mul on kõik.
Läheb päris kalliks, kui 4x Bilsteine vms osta.
Aga SRLidesse madaldus vedrusid saab panna?
Ma tahaks, et peps oleks kõrgem, kui esiots.
BMW E28 524td
Re: E39 amordid- mida valida?
Ma arvan, et m-i vedrude peale jooksevad need sealt alt sul väga kiiresti minema
Re: E39 amordid- mida valida?
kui SRL-i d alla paned siis ära amordipatju küll SRl-e pane. mul olid peale 3000 km ribadeks. aga paistab et amort toimetab veel,kuigi päris karmi teed saanud vahepeal. läbisõit siis mingi 16000.
Re: E39 amordid- mida valida?
kuidas srl muidu mugavuse poole pealt on, pehmed ja mugavad, nagu sachs või kõvad ja põrutavad, nagu B4 ?
Re: E39 amordid- mida valida?
mul nad hetkel e36 al ja pigem põrutavad.
Re: E39 amordid- mida valida?
Samas ma ei tea, kui see hinnavahe on mingi mitme kordne, siis ma ei usu, et ainult nä "nimi" enam maksab. mingi vahe peaks reaalselt olema... vähegi uurida puurida, saab ka sachsid suht ok hinnaga ja ka bilsteinid ..
Samas keegi võiks öekda, mis vahe on Bilsteini B6 ja B4 amordil? Endal B6'd all, puurisin kyl netis, kuid tultutult. B4 olid odavamad
Samas keegi võiks öekda, mis vahe on Bilsteini B6 ja B4 amordil? Endal B6'd all, puurisin kyl netis, kuid tultutult. B4 olid odavamad
Re: E39 amordid- mida valida?
B6 on sport ja madalduse jaoks mõeldud kuni -40mm vist. B4 on stock vedru jaoks.leits kirjutas:Samas ma ei tea, kui see hinnavahe on mingi mitme kordne, siis ma ei usu, et ainult nä "nimi" enam maksab. mingi vahe peaks reaalselt olema... vähegi uurida puurida, saab ka sachsid suht ok hinnaga ja ka bilsteinid ..
Samas keegi võiks öekda, mis vahe on Bilsteini B6 ja B4 amordil? Endal B6'd all, puurisin kyl netis, kuid tultutult. B4 olid odavamad
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: E39 amordid- mida valida?
Mkm, Bilsu B6 on sport või ka nö Heavy Duty (Ida-Euroopa varustus) tavalise kõrgusega vedrule. Umbes sama kõva, aga madalamale vedrule on B8
Uued rahvalemmikud tunduvad olevat Monroe Reflexid. On nii tavalisele kui M-vedruga autole (tooted erinavad, kuigi nimi sama
)ja hinnad okeid, seal juures 3a garantiid. Ja on Monroel ka tiba odavam Original, millele 2a garantiid.
Kummadki ei ole jäigad.
Uued rahvalemmikud tunduvad olevat Monroe Reflexid. On nii tavalisele kui M-vedruga autole (tooted erinavad, kuigi nimi sama

Kummadki ei ole jäigad.
Viimati muutis eero, 01.05.2010 02:16 56, muudetud 5 korda kokku.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: E39 amordid- mida valida?
Tõmba internet lahti ja loe ise
B4
B6
B8
B4 on tavaline reaamort. Ei midagi erilist, aga tööd teeb. Harilik pereauto amort ühesõnaga. Ei ole selline jäik nagu B6/8, et kustustuskummi hammaste vahele pole vaja ja on tavalisele kõrgusele. Seal juures ei ole päris õige bilsu e mingi allhankija (sachs?) toodetud. Bilsu kodulehet muidugi väidab muud ja viimases väites ei pretendeeri täpsele tõele, aga bilsu enda arendustöö peaks siiski hakkama B6st.
Keegi, kes Bilsust päris täpselt teab võiks seda viimast täpsustada, kust beed B4-d Bilsu karpi saavad. Võimalik, et see on BS ka. Bilsu tehases mina pole käinud.
Aga veel üle räägituna, siis B6 ei ole madaldusvedule sobiv nagu ammugi mitte ka B4. B6 on raskematesse tingimustesse või kui koormat/haagist vaja tarida taga vms. Jah, tänu jäikusele lisab ka sportlikust, aga kesse ikka tavakõrgusega sportvedrustust endale teeb. Bemminokad eriti
Muidugi - see jutt on tühi vaev nagunii, sest Sepad "ma-olen-juba-x-tuhat-km-sõitnud-ja-midagi-pole-muutunud" teavad igast asendist paremini seda asja, mis millele ja millega kokku sobib niiet ei maksa tähele panna loba
B4
B6
B8
B4 on tavaline reaamort. Ei midagi erilist, aga tööd teeb. Harilik pereauto amort ühesõnaga. Ei ole selline jäik nagu B6/8, et kustustuskummi hammaste vahele pole vaja ja on tavalisele kõrgusele. Seal juures ei ole päris õige bilsu e mingi allhankija (sachs?) toodetud. Bilsu kodulehet muidugi väidab muud ja viimases väites ei pretendeeri täpsele tõele, aga bilsu enda arendustöö peaks siiski hakkama B6st.
Keegi, kes Bilsust päris täpselt teab võiks seda viimast täpsustada, kust beed B4-d Bilsu karpi saavad. Võimalik, et see on BS ka. Bilsu tehases mina pole käinud.
Aga veel üle räägituna, siis B6 ei ole madaldusvedule sobiv nagu ammugi mitte ka B4. B6 on raskematesse tingimustesse või kui koormat/haagist vaja tarida taga vms. Jah, tänu jäikusele lisab ka sportlikust, aga kesse ikka tavakõrgusega sportvedrustust endale teeb. Bemminokad eriti

Muidugi - see jutt on tühi vaev nagunii, sest Sepad "ma-olen-juba-x-tuhat-km-sõitnud-ja-midagi-pole-muutunud" teavad igast asendist paremini seda asja, mis millele ja millega kokku sobib niiet ei maksa tähele panna loba

E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Re: E39 amordid- mida valida?
OT:
Küsimus lihtsalt nii möödaminnes, tehnilise külje pealt- kuidas haagis saab mõjuda amortide elueale?
eero kirjutas:...Aga veel üle räägituna, siis B6 ei ole madaldusvedule sobiv nagu ammugi mitte ka B4. B6 on raskematesse tingimustesse või kui koormat/haagist vaja tarida taga vms...
Küsimus lihtsalt nii möödaminnes, tehnilise külje pealt- kuidas haagis saab mõjuda amortide elueale?

..
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: E39 amordid- mida valida?
Massi pärast, mis tagaotsa peal on vaja tugevamat asja, mis suudalks seda kõike püsti hoida.
Eks kui mass lötut amorti kogu aeg põhja taob, siis mõjub see eale kah.
Eks kui mass lötut amorti kogu aeg põhja taob, siis mõjub see eale kah.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Re: E39 amordid- mida valida?
No mina lähenesin asjale nii: igasugune õige haagis tuleb koormata nii, et konksule jääb pm nullkoormus. Seega siledal teel pole amortide jaoks vahet, kui suur raskus konksu otsas on.
Konarlikul teel aga mõjub haagise kiikumise tõttu amordile suurem (võrdeliselt siis haagise massiga) surve kui ilma haagiseta, aga sama palju kordi jällegi haagis tasakaalustab auto läbivajumist. Seega võiks nagu järeldada, et amortide eluiga (kui tegurina arvestada haagist) ei sõltu haagisest?
Aga- kas üks amplituudilt suurem läbivajumine mõjub amordi elueale hullemalt kui kaks poole väiksemat? Sisetunne ütleb et jah, seega Eero sul on vist õigus
Konarlikul teel aga mõjub haagise kiikumise tõttu amordile suurem (võrdeliselt siis haagise massiga) surve kui ilma haagiseta, aga sama palju kordi jällegi haagis tasakaalustab auto läbivajumist. Seega võiks nagu järeldada, et amortide eluiga (kui tegurina arvestada haagist) ei sõltu haagisest?
Aga- kas üks amplituudilt suurem läbivajumine mõjub amordi elueale hullemalt kui kaks poole väiksemat? Sisetunne ütleb et jah, seega Eero sul on vist õigus

..
- azlka
- Huviline
- Postitusi: 201
- Liitunud: 10.02.2009 11:16 46
- Peamine sõiduk: bmw e39 530d AT
- Asukoht: Tartu
Re: E39 amordid- mida valida?
Amortide efektiivne eluiga on 40 000 km se on aeg mil amordi kasutegur on kõge suurem. Peale seda hakkab tema kasutegur langema. Amort peab töötama nii -c kui +c juures. Seega on tingimused väga rasked ja kindlat aega kaua amort vastupeab ei sa öelda. Mida odavam on amort seda halvem on temaga sõita, mugavus maksab.
Re: E39 amordid- mida valida?
Tõstan vanat teemat 
Mul esimesed amorid õhtal, peab vahetama hakkama.
Mis te siis arvate neist SLR-idest, nende vastupidavusest?
Hinna vahe on pea 4 korda.
Mul need Vogtland vedrud 30mm/30mm ei tea kas kannatab neid odavamaid panna.

Mul esimesed amorid õhtal, peab vahetama hakkama.
Mis te siis arvate neist SLR-idest, nende vastupidavusest?

Hinna vahe on pea 4 korda.
Mul need Vogtland vedrud 30mm/30mm ei tea kas kannatab neid odavamaid panna.
- raunoh
- Huviline
- Postitusi: 1084
- Liitunud: 24.11.2009 08:04 44
- Peamine sõiduk: Passat CC 4MOTION 13`
- Asukoht: Pärnu
Re: E39 amordid- mida valida?
mulle pakuti umbes 80euri tk eest KYB amorte(paljudel jaapanlastel tehaseamort). On kogemusi?