525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
tegu on TD mitte TDS-ga
Ja suitsul on selline lõhn nigu vanadel kamazidel (selline poolpõlemata diisli hais)
Kas võib olla et küttepump paigast läinud ja süüde niid liiga hiline näiteks?
Mootori hääl iseenesest muutund pole ja minumeelest kiirendus ka eriti hullem pole kui enne...
Ja suitsul on selline lõhn nigu vanadel kamazidel (selline poolpõlemata diisli hais)
Kas võib olla et küttepump paigast läinud ja süüde niid liiga hiline näiteks?
Mootori hääl iseenesest muutund pole ja minumeelest kiirendus ka eriti hullem pole kui enne...
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mul üks küsimus, ei hakka sellepärast uut teemat tegema
Et, 2,5TDSi sisselaske kolle tihendid maksavad UM-s 17.-tk. Keegi kuskil kirjutas( ei mäleta mis teemas),et sama tihendi saab SKF-ist tunduvalt odavamalt. Aga SKF-is mõõte kindlasti vaja,et oskab keegi öelda neid?
Et, 2,5TDSi sisselaske kolle tihendid maksavad UM-s 17.-tk. Keegi kuskil kirjutas( ei mäleta mis teemas),et sama tihendi saab SKF-ist tunduvalt odavamalt. Aga SKF-is mõõte kindlasti vaja,et oskab keegi öelda neid?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
autoosad.ee lehelt tellisin originaalid, 14.- tkRobskar kirjutas:Et, 2,5TDSi sisselaske kolle tihendid maksavad UM-s 17.-tk. Keegi kuskil kirjutas( ei mäleta mis teemas),et sama tihendi saab SKF-ist tunduvalt odavamalt. Aga SKF-is mõõte kindlasti vaja,et oskab keegi öelda neid?
Võid vaadata ka acar.ee lehelt, võib-olla seal veel odavamad.
BMW e34 525tds 105kW & Honda CBR1000f 98kW & CBR1000rr 126kW
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Pumakaant mõtled?kloox kirjutas:Vaheta pumba elektroonika ära,saab parem.
Mis seal niimoodi nässu sai siis minna et nüüd kohe nii suitsema ajas?
KAs või olla tegu kytuse temp. anduriga? See tundus suht must, ühelt küljelt natuke puhastasin aga kõik puhtaks ei aaanud... Kaas oa praegu muide 524 pumba oma. Töötas kuskl 150km ilusti.
- Heiki_L
- Huviline
- Postitusi: 897
- Liitunud: 04.08.2004 12:20 44
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Harjumaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Süütenurk? (aitab vist diagnostika)rynno300 kirjutas:Autoks 525tds e39
Soojalt tahab auto ikka väga pikk käiiamist ~10s.- pole ise näinud et mõni nii kaua käivituks. Isegi siis käivitub kaua kui mootors seisata ja kohe uuesti käivitada ~5s. Kui käib siis ühtlaselt. Käima läheb ka kuidagi imelikult, mitte ei viska pöörded kohe ülesse vaid lähekis nagu sujuvalt.
Kapoti all, küttevoolikus on näha päris suurt õhumulli, kuid pump tundus kuiv olevat ja diisli haisu ka ei tundnud. Sõites oli ka kuidagi uimane, enne kuni turbot taga ei olnud ei reageerinud gaasipedaal üldse nii nagu võiks. Külmalt pidid väidetavalt normaalselt käivituma. Pumpa olevat proovitud remontida/vahetatud vms.
Kuna soov seda osta, siis sellepärast ongi nii umbmäärane jutt. Kas tõesti pump nii kulunud, või võib tegu olla ka millegi muuga? Tavaliselt isegi kui pump väga kulunud, siis koheselt peale mootori seiskamist peaks ikka enam-vähem normaalselt käivituma?
Mullid - Leke kütusefiltri ja paagi vahel või siis paagipump mis oli minul läbi ja olid samamoodi mullid süsteemis. Peale paagipumba vahetust kõik ok.
E39 530D 01
omandatud keremudelid : e28, e30, e34, e36, e39x3
omandatud keremudelid : e28, e30, e34, e36, e39x3
-
- Huviline
- Postitusi: 1224
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ma ei tea,pole lahanud,aga 2 masinal on elektroonika vahetusest piisanud,et ilusti käima jääks ja ei tahmaks enam.
530d
- Linx
- Huviline
- Postitusi: 257
- Liitunud: 19.02.2007 09:24 19
- Peamine sõiduk: Mitsubishi Galant
- Asukoht: Jõgevamaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
525tdsA ei käivitu. Võtit keerates teeb imelikku urisevat häält: http://www.upload.ee/files/511646/tds.wmv.html
Millalgi oli nii, et kui lihtsalt süüde sees, siis klõpsus nii kaua kui välja keerasin, samuti vilkus pihusti lamp. Starterit ringi ei vea. Proovisin ka 2 jämedat klemmi ühendada, tulemuseks ainult mõni väike säde. Kas starter maha võtta ja remonti viia või on enne veel midagi kontrollida?
Kas starter tuleb ülevalt niisama välja või peab kollektori ära võtma?
Millalgi oli nii, et kui lihtsalt süüde sees, siis klõpsus nii kaua kui välja keerasin, samuti vilkus pihusti lamp. Starterit ringi ei vea. Proovisin ka 2 jämedat klemmi ühendada, tulemuseks ainult mõni väike säde. Kas starter maha võtta ja remonti viia või on enne veel midagi kontrollida?
Kas starter tuleb ülevalt niisama välja või peab kollektori ära võtma?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Sellist heli peaks tegema töölepingu lõpetanud pendiks ja starter tuleb ülevalt ilusti välja kui võtta kollektori salongipoolne ''jalg'' küljest.Linx kirjutas:525tdsA ei käivitu. Võtit keerates teeb imelikku urisevat häält: http://www.upload.ee/files/511646/tds.wmv.html
Millalgi oli nii, et kui lihtsalt süüde sees, siis klõpsus nii kaua kui välja keerasin, samuti vilkus pihusti lamp. Starterit ringi ei vea. Proovisin ka 2 jämedat klemmi ühendada, tulemuseks ainult mõni väike säde. Kas starter maha võtta ja remonti viia või on enne veel midagi kontrollida?
Kas starter tuleb ülevalt niisama välja või peab kollektori ära võtma?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
viga ilmselt ikkagi turbos oli.kloox kirjutas:Ma ei tea,pole lahanud,aga 2 masinal on elektroonika vahetusest piisanud,et ilusti käima jääks ja ei tahmaks enam.
no ei viitisi enam asjaga tegeleda ja auto läheb vigase mootoriga müüki

Viimati muutis martinjev, 10.04.2010 10:03 27, muudetud 1 kord kokku.
- Linx
- Huviline
- Postitusi: 257
- Liitunud: 19.02.2007 09:24 19
- Peamine sõiduk: Mitsubishi Galant
- Asukoht: Jõgevamaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
EdvinS, mida selle "jala" all mõtled? See metalljunn, mis õlifiltri kopsiku kõrval poltidega kinni on?
E: Nojah, midagi muud see olla ei saagi. Aitäh.
E: Nojah, midagi muud see olla ei saagi. Aitäh.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mure:
Autol tehtud suuremat sorti mootori remont, seoses sellega vahetatud plokikaanetihend, kaan tehtud( survestatud, lihvitud, klapid jne)
Kõrgsurvepump ka remonditud. UUed eelsüüteküünlad, pihustid. turbo vahetatud
Probleem nüüd selline, kas viga saab olla süütes, et kett hambajagu vale vms?
Auto läheb käima aga käib väga kõvasti nagu oleksid pihustid kinni või midagi taolist hääl.
KUi pump äkki pool tiiru vale kas masin käima läheks?
Jõudu pole üldse.
autoks 325td 85kw
andke abi.
56758500
Autol tehtud suuremat sorti mootori remont, seoses sellega vahetatud plokikaanetihend, kaan tehtud( survestatud, lihvitud, klapid jne)
Kõrgsurvepump ka remonditud. UUed eelsüüteküünlad, pihustid. turbo vahetatud
Probleem nüüd selline, kas viga saab olla süütes, et kett hambajagu vale vms?
Auto läheb käima aga käib väga kõvasti nagu oleksid pihustid kinni või midagi taolist hääl.
KUi pump äkki pool tiiru vale kas masin käima läheks?
Jõudu pole üldse.
autoks 325td 85kw
andke abi.
56758500
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mul hakkas ka alguse ilgelt lagisema. Ma ise kartsin et krt nagu kepsu kolin sees. Pärast tuli välja et olin kahe silindri kütuse torud omavahel ära vahetanud. Aga lagisema hakkas siis ka kui pumbal see süütenurga reguleerimise pistik lahti oli.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kütuse torud ringi vahetanud? Kas painutasid neid?
Nad ju oma kujuga ja suht ei anna ilma painutamata valesti panna.
Huvitav äkki pumba külge minev pritsenurga pistikust ei tule voolugi?
Aga enne vaaan süütemärgid üle ja siis juba edasi.
Nad ju oma kujuga ja suht ei anna ilma painutamata valesti panna.
Huvitav äkki pumba külge minev pritsenurga pistikust ei tule voolugi?
Aga enne vaaan süütemärgid üle ja siis juba edasi.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... r_head/#03Robska kirjutas:Mul üks küsimus, ei hakka sellepärast uut teemat tegema
Et, 2,5TDSi sisselaske kolle tihendid maksavad UM-s 17.-tk. Keegi kuskil kirjutas( ei mäleta mis teemas),et sama tihendi saab SKF-ist tunduvalt odavamalt. Aga SKF-is mõõte kindlasti vaja,et oskab keegi öelda neid?
Nr 3 on ju õige asi ? Siin ka miskised mõõdud ( 38,55MM(+0,4) ) aga iseasi, kas neist piisab. Kui varuosa kood UM sisse lüüa, siis ei näita hetkel midag =/ . Teab keegi ,kas neist piisab,et SKF-st kätte saada need tihendid?

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
On kellelgi skeemi vms, et vaadata täpselt kuidas 2.5td märgid jooksevad, nii pumbal kui nukil jne. juhtnööre ja nipet näpet head nõu võiks anda.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ei painutanud torusid. omateada panin ka täpselt nii paika et midagi painutama ei peaks ja kõik klapiks aga ikkagi oli kaks kõrvuti olevat vahetusse läinud.rainerboy kirjutas:Kütuse torud ringi vahetanud? Kas painutasid neid?
Nad ju oma kujuga ja suht ei anna ilma painutamata valesti panna.
Huvitav äkki pumba külge minev pritsenurga pistikust ei tule voolugi?
Aga enne vaaan süütemärgid üle ja siis juba edasi.
Kui mootor käib ja pritsenurga pistiku lahti võtad siis minulomal hääl muutus drastiliselt kandilisemaks
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
MAsinal märgid nüüdseks paigas, aga ei ole veel hääli kuulnud.
Nimelt oli nukvõll pool tiiru vale ja väntvõll ja kõrgsurvepump ühe hamba võrra mööda.
Klapid pole pähe jooksnud, ei tea küll kuidas- ju siis ei jooksegi.
Nimelt oli nukvõll pool tiiru vale ja väntvõll ja kõrgsurvepump ühe hamba võrra mööda.
Klapid pole pähe jooksnud, ei tea küll kuidas- ju siis ei jooksegi.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kus pakutakse sellist teenust 524 kõrgsurvepumba paika panemis ning pritse koguse paika panemist? Väljaspool Tallinnat. Mõni koht kus tehaks asja usaldusväärselt. Ehk kellelgi on kogemusi.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Oskab keegi öelda, kus asub bmw325td 85kw 1992a eelsüüteküünalde relee.
Nimelt autol ei jõua vool küünalde peale.
Armatuuris põleb tuli sooja mootoriga samuti umbes ca 4-5 sekundit.
Nimelt autol ei jõua vool küünalde peale.
Armatuuris põleb tuli sooja mootoriga samuti umbes ca 4-5 sekundit.
- Linx
- Huviline
- Postitusi: 257
- Liitunud: 19.02.2007 09:24 19
- Peamine sõiduk: Mitsubishi Galant
- Asukoht: Jõgevamaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Sai starter ära vahetatud. Töötas ka, aga aku sai tühjaks (autot käima ei saanud). Laadisin siis aku täis, nüüd süüte sissekeeramisel hakkab kostma klõpsumist mootorist ja tagaistme alt karbist. Armatuuris vilgub pihusti lamp. Mis värk on?
E: Proovisin uuesti. Suure akuga ei tee enam midagi, väikse akuga jälle sama hääl, mis enne starteri vahetust.
E: Proovisin uuesti. Suure akuga ei tee enam midagi, väikse akuga jälle sama hääl, mis enne starteri vahetust.
Viimati muutis Linx, 02.05.2010 17:43 20, muudetud 1 kord kokku.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Leidsin relee üles, vahetasin ära ja vool tuli ilusti küünaldele peale, aga ei käivitunud ikka.
Võtsin küünlad maha ja 6-st 5 oli läbi ja nii läbi kohe, et otsast oli kõigil tükk ära murdunud.
Võtsin küünlad maha ja 6-st 5 oli läbi ja nii läbi kohe, et otsast oli kõigil tükk ära murdunud.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Relee on uued küünlad maha põletanud. Uute küünaldega ka relee vahetusserainerboy kirjutas:Leidsin relee üles, vahetasin ära ja vool tuli ilusti küünaldele peale, aga ei käivitunud ikka.
Võtsin küünlad maha ja 6-st 5 oli läbi ja nii läbi kohe, et otsast oli kõigil tükk ära murdunud.
Viimati muutis andre731, 02.05.2010 13:25 41, muudetud 1 kord kokku.
533 274 38 Andres
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
küsimus siis selline , autoks on bmw e34 524td , kuidas saada aru kas nukkvõll on paigas ja väntvõll pumbaga ka paigas ,Mismoodi panna seda täpselt paika?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Nukal paned esimese silindri nukad V kujuliselt üles. Nendest ees pool nelinurk plaat mis peab jääma ülemise-alumise küljega paralleelselt kaanega. Vända fikseerid poldiga starteri alt hoorattasse ja pumba ka polt rihmaratta peenemasse auku ja pumbakorpusesse.Sass524 kirjutas:küsimus siis selline , autoks on bmw e34 524td , kuidas saada aru kas nukkvõll on paigas ja väntvõll pumbaga ka paigas ,Mismoodi panna seda täpselt paika?
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
autoks on bmw e 34 524td mehhaanilise pumbaga.Selline küsimus ,kas keegi on neid pumpasid lahti võtnud,ja kui suur oht on võrreldes 525tdsi pumbaga lahti võtmisega , kas pumba pea ja see plunser on sama nag 525tds-l , 2 vedru ja paar seibi. Kas kellelgi ei leidu mingit skeemi pumba seest mis seal see on et lahti vütmisel pärast ka kokku tagasi saaks.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Äkki keegi oskab aidata sihukese probleemiga,Autoks on 525tdsa 93a ja probleem on käigukastiga,nimelt sõites toimib asi nii et vaikselt kui sõidad siis vahetab kuidagi kuni 3-da käiguni ära käigud ja edasi ei midagi..tagurpidi käik toimub ka ilusasti aga kui kaasi põhja vajutada siis lihtsalt viskab pöörded lakke ja vedu nagu taha ei teki
...pakutud on ka sadu variante kas avariiresiiml ja mingid nn sidurikettad läbi ,kas see võib reaalne olla või äkki proovida lihtsalt uut õli ja õli filtrit kasti`? ..pea otsas nii laiali ei ole varem kokku puutunud ja ei oska nagu mitte kui kusgilt otsast alustada 


Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
vala prooviks vähe õli juurde. Kui paremaks läheb on viga teada. Vahetama pole küll mõtet hakata esimese asjana...
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Veljed - rehvid, rõhud: Samad
abs töötab?

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kontrolli õlitaset kastis, kui tase ok siis kast maha ja remonti.carl005 kirjutas:Äkki keegi oskab aidata sihukese probleemiga,Autoks on 525tdsa 93a ja probleem on käigukastiga,nimelt sõites toimib asi nii et vaikselt kui sõidad siis vahetab kuidagi kuni 3-da käiguni ära käigud ja edasi ei midagi..tagurpidi käik toimub ka ilusasti aga kui kaasi põhja vajutada siis lihtsalt viskab pöörded lakke ja vedu nagu taha ei teki...pakutud on ka sadu variante kas avariiresiiml ja mingid nn sidurikettad läbi ,kas see võib reaalne olla või äkki proovida lihtsalt uut õli ja õli filtrit kasti`? ..pea otsas nii laiali ei ole varem kokku puutunud ja ei oska nagu mitte kui kusgilt otsast alustada
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM