E60 530d mootoris vilin.
E60 530d mootoris vilin.
Video:
Auto teeb nii jubedat häält... see on 2700-2800rpm vahel. Teeninduses vahetati kõik rihmad, rullikud, õhufilter ja hääl on jätkuvalt alles. Nüüd viimasena pakuti rihmaratast. Ma tahaks teada mida arvab foorumi rahvas... Eriti tore ei ole teab mis juppe vahetada mis ei ole kulunudki, sest teenindus "arvab", et see põhjustab seda häält või on hea mõte. Juba 10k on sinna alla maetud.
Vajan abi!
Auto teeb nii jubedat häält... see on 2700-2800rpm vahel. Teeninduses vahetati kõik rihmad, rullikud, õhufilter ja hääl on jätkuvalt alles. Nüüd viimasena pakuti rihmaratast. Ma tahaks teada mida arvab foorumi rahvas... Eriti tore ei ole teab mis juppe vahetada mis ei ole kulunudki, sest teenindus "arvab", et see põhjustab seda häält või on hea mõte. Juba 10k on sinna alla maetud.
Vajan abi!
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: E60 530d mootoris vilin.
Minu e60-l lõppes vilin vända otsas asuva rihmaratta vahetusega. See, et sellel rattal kummist leevendi sees ära sureb, see pidavat M57(N) üks tüüpvigadest olema. Minul läks ta mingi 160tuh. km. pealt.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: E60 530d mootoris vilin.
UM on kõike teinud, aga nad just eriti tegijad ei ole. Homme lähen Revalisse (seal on tuttav inimene). Õli on min peale kukkunud ja genekas on õliga koos... +Muid uusi jamasid, juhipoolne el. peegel sõidab väljapoole igakord kui paned auto käima...diislijoodik kirjutas:See jutt on kõik sellest, et väitsid olevat rulle vahetanud, aga mitte pingutit ennast ja kas uus rihm valiti ETK järgi või "keegi kuskil arvas, et sobib"?
Mulle ütlesid aasta tagasi, et rihmaratas on nii läbi ja saab sõita maksimum 2 kuud veel. (rihmaratas u. 6500.-) Fakt on aga see, et asi ei ole mingis rihmas ega rihmarattas... Rihm viliseks koguaeg mitte täpselt siis kui turbo rõhk kasvab maksimumini? u.2700-2800 pööretel, vahel ka madalamal.TiitR kirjutas:Minu e60-l lõppes vilin vända otsas asuva rihmaratta vahetusega. See, et sellel rattal kummist leevendi sees ära sureb, see pidavat M57(N) üks tüüpvigadest olema. Minul läks ta mingi 160tuh. km. pealt.
Sel autol on mingi needus peal, varsti on samapalju investeeritud kui auto ise maksis ja see on juba haige.
Tõesti ei osanud arvata, et bmw on selline masin millega tuleb iga nädal teeninduses käia ainult selle jaoks, et see koos püsiks. (ma sõidan u. 25k aastas)
Praeguse seisuga ma ei ostaks enam kunagi BMW'd.

- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: E60 530d mootoris vilin.
kozik kirjutas:UM on kõike teinud, aga nad just eriti tegijad ei ole. Homme lähen Revalisse (seal on tuttav inimene). Õli on min peale kukkunud ja genekas on õliga koos... +Muid uusi jamasid, juhipoolne el. peegel sõidab väljapoole igakord kui paned auto käima...diislijoodik kirjutas:See jutt on kõik sellest, et väitsid olevat rulle vahetanud, aga mitte pingutit ennast ja kas uus rihm valiti ETK järgi või "keegi kuskil arvas, et sobib"?
Mulle ütlesid aasta tagasi, et rihmaratas on nii läbi ja saab sõita maksimum 2 kuud veel. (rihmaratas u. 6500.-) Fakt on aga see, et asi ei ole mingis rihmas ega rihmarattas... Rihm viliseks koguaeg mitte täpselt siis kui turbo rõhk kasvab maksimumini? u.2700-2800 pööretel, vahel ka madalamal.TiitR kirjutas:Minu e60-l lõppes vilin vända otsas asuva rihmaratta vahetusega. See, et sellel rattal kummist leevendi sees ära sureb, see pidavat M57(N) üks tüüpvigadest olema. Minul läks ta mingi 160tuh. km. pealt.
Sel autol on mingi needus peal, varsti on samapalju investeeritud kui auto ise maksis ja see on juba haige.
Tõesti ei osanud arvata, et bmw on selline masin millega tuleb iga nädal teeninduses käia ainult selle jaoks, et see koos püsiks. (ma sõidan u. 25k aastas)
Praeguse seisuga ma ei ostaks enam kunagi BMW'd.

Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: E60 530d mootoris vilin.
Kozik, mis auto läbisõit on? Teiseks, kui sa rihmaratast vahetanud pole, aga soovitati, siis tee see ikkagi ära - palju ebamugavam on kuskil metsavahel seda teha 

Hea sõber: F10 535i M Sport LCI '13
Re: E60 530d mootoris vilin.
huumorisse võiks ümber tõsta selle teema 

-
- Huviline
- Postitusi: 2194
- Liitunud: 13.02.2009 17:59 13
- Peamine sõiduk: Mercedes-Benz C220 CDI T
- Telefon: 58804578
- Asukoht: Võru
- Kontakt:
Re: E60 530d mootoris vilin.
Kui Su auto lagunema hakkab ja Sa otsid abi, siis tõstame ka huumorisse teema ? Minu silmis omaniku pettumine konkreetses autos on praegu põhjendatud, kui tõesti on nii nagu ta räägib, et uuritud ja puuritud kuid pidevalt uued jamad kerkivad esile.kapa kirjutas:huumorisse võiks ümber tõsta selle teema
Re: E60 530d mootoris vilin.
Hmm, parkimisandur soovitati vahetada... Ja nemad ütlesid ka seda, et metsavahele jään. Samas ühes teises kohas öeldi, et rihmarattaga on kõik OK!Ilves kirjutas:Kozik, mis auto läbisõit on? Teiseks, kui sa rihmaratast vahetanud pole, aga soovitati, siis tee see ikkagi ära - palju ebamugavam on kuskil metsavahel seda teha
Kõigele sellele lisandus nüüd veel õlileke, BMW FTW! Õlileket kõrvaldama teisipäeval, paistab ehk meestel on aega muid asju ka vaadata. +Uhke tunne on iga kord autot käivitades küljepeeglit kinni hoida, et see minema ei sõidaks

Keegi teab mis teema on sellega kui jääd seisma siis auto teeb sujuvaid jõnkse? Kui panna neutraali peale siis ei ole midagi (automaat). Kast vajab õlivahetust?
-
- Huviline
- Postitusi: 85
- Liitunud: 12.06.2005 19:03 05
Re: E60 530d mootoris vilin.
kui kaua auto sinu käes on olnud ja palju auto eest maksid kui pole saladus. see lõhnab selle järele, et eelmine tegelinski sõitis umbes järve vms, käis pesulas pesi vetikad maha ja lükkas sulle edasi.
PS: muidugi siin foorumis sa jäädki vastust ootama. surnud pleiss. küsi facebookis.
PS: muidugi siin foorumis sa jäädki vastust ootama. surnud pleiss. küsi facebookis.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: E60 530d mootoris vilin.
Omasin kunagi ammu ühte 524td autom. ja see tegi samuti, et foorile lähenedes enne seisma jäämist jõnksutas (tunne, nagu veaks käimarit kaasa), samas kui N peale tõmasid, siis kadus jõnksutamine ära. Mulle seletati, et kõrgsurve pump vaja vahetadakozik kirjutas:Hmm, parkimisandur soovitati vahetada... Ja nemad ütlesid ka seda, et metsavahele jään. Samas ühes teises kohas öeldi, et rihmarattaga on kõik OK!Ilves kirjutas:Kozik, mis auto läbisõit on? Teiseks, kui sa rihmaratast vahetanud pole, aga soovitati, siis tee see ikkagi ära - palju ebamugavam on kuskil metsavahel seda teha
Kõigele sellele lisandus nüüd veel õlileke, BMW FTW! Õlileket kõrvaldama teisipäeval, paistab ehk meestel on aega muid asju ka vaadata. +Uhke tunne on iga kord autot käivitades küljepeeglit kinni hoida, et see minema ei sõidaks
Keegi teab mis teema on sellega kui jääd seisma siis auto teeb sujuvaid jõnkse? Kui panna neutraali peale siis ei ole midagi (automaat). Kast vajab õlivahetust?

P.S aga kodanik auk..kummis, äkki siis annad ise mingi hea nõu vigade parandamiseks? Või uurid igaksjuhuks facebookist järele?
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: E60 530d mootoris vilin.
...vastavalt kasutajanimele vastaksin et selliste puhul võibki jääda rehvi täitumist ootama...kui miskit tarka kommenteerida pole siis võiks mitte vastata...see et vbl sinu mingile teemale / küsimusele piisavalt kiiresti ei vastatud ei tähenda et see on surnud koht...ja ei jää sellest ka vaiksemaks kui sinusugused kusagil mujal foorumis aega surnuks lööksid...auktagavarakummis kirjutas:PS: muidugi siin foorumis sa jäädki vastust ootama. surnud pleiss. küsi facebookis.
Antud teemas on mitmeid asiseid meetodeid välja toodud mida võiks proovida, välistamaks erinevaid veasõlmi..
Loodame et peagi saabub lahendus ühele ja teisele probleemile ning omanik vastukaaluks remondirõõmule ka sõidurõõmu maitsta saaks.
´17 4Drive
- Rist0
- Huviline
- Postitusi: 1091
- Liitunud: 04.05.2006 18:49 31
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Asukoht: Tallinn,Keila
Re: E60 530d mootoris vilin.
Kas mitte siis ei tee sellist häält kõrgematel pööretel,kui turbo tiivik vastu korpust käib
,katsu palju turbol lõtku on äkki.

Re: E60 530d mootoris vilin.
No igatahes, praeguse seisuga öeldi, et väljalaske kollektoris on mõra mis teeb seda häält ja õlileke on põhjustanud sisselaske kollektor (kuidas? ma ei tea...). Igaljuhul asi on veel täpsustamisel. Kaks kollektorit vahetada on 15000.- + töö.
Ja ma kahjuks ei käi facebookis ega ole aega vahtida foorumi teemasid... Mõnel mehel on vaja ülikoolis ja samal ajal tööl käia, et oleks võimalus omada bmw'd.
Tänan

Ja ma kahjuks ei käi facebookis ega ole aega vahtida foorumi teemasid... Mõnel mehel on vaja ülikoolis ja samal ajal tööl käia, et oleks võimalus omada bmw'd.
Tänan
Re: E60 530d mootoris vilin.
Mõra kollektoris või kollektori tihendeid tahtsin ise ka pakkuda aga lootsin, et see on juba kontrollitud kuid nagu selgus siis ei olnud. Siin ongi see,et lihtsalt lampi ei taha pakkuma ka hakata kuna sellisel osade vahetusel on ka oma hind ja mitte eriti odav.kozik kirjutas:No igatahes, praeguse seisuga öeldi, et väljalaske kollektoris on mõra mis teeb seda häält ja õlileke on põhjustanud sisselaske kollektor (kuidas? ma ei tea...). Igaljuhul asi on veel täpsustamisel. Kaks kollektorit vahetada on 15000.- + töö.![]()
Ja ma kahjuks ei käi facebookis ega ole aega vahtida foorumi teemasid... Mõnel mehel on vaja ülikoolis ja samal ajal tööl käia, et oleks võimalus omada bmw'd.
Tänan

Minu sügav kaastunneauktagavarakummis kirjutas: PS: muidugi siin foorumis sa jäädki vastust ootama. surnud pleiss. küsi facebookis.

Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
-
- Huviline
- Postitusi: 85
- Liitunud: 12.06.2005 19:03 05
Re: E60 530d mootoris vilin.
youtuubis aega mingeid mõtetuid videosid riputada on ja bmw-club foorumis aega surnuks lüüa on aga facebookis sa ei käi :DD. usume usume. sellist juttu võid kodus vanaemale rääkida.
kui see pleiss pole võrreldes varasemaga surnud siis kuidas põhjendate et vastused on keskmiselt kord 3-5 päeva jooksul. võtke ükskõik milline teema lahti.
võtame kasvõi selle teema. enne mind oli viimane postitud 23. mina postitasin 29.
teema on tehtud 18. ja esimene vastus tuli 22. ehk 4 päeva hiljem.
täpselt sama surnud on auto24 foorum ja ja streetrace foorum ja audiclub foorum jne. tehnoloogia on lihtsalt edasi arenenud. tee post facebookis või twitteris ja tuleb hoobilt 200 vastust.
nüüd oma au kaitsmiseks aetakse mingi kamp kokku ja tuleb kohe mingi 100 posti
) aga ütleksin selle peale et ärge vaevuge. mind pole neid lugemas. follow me on twitter.
kui see pleiss pole võrreldes varasemaga surnud siis kuidas põhjendate et vastused on keskmiselt kord 3-5 päeva jooksul. võtke ükskõik milline teema lahti.
võtame kasvõi selle teema. enne mind oli viimane postitud 23. mina postitasin 29.
teema on tehtud 18. ja esimene vastus tuli 22. ehk 4 päeva hiljem.
täpselt sama surnud on auto24 foorum ja ja streetrace foorum ja audiclub foorum jne. tehnoloogia on lihtsalt edasi arenenud. tee post facebookis või twitteris ja tuleb hoobilt 200 vastust.
nüüd oma au kaitsmiseks aetakse mingi kamp kokku ja tuleb kohe mingi 100 posti

- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: E60 530d mootoris vilin.
need 200 vastust on sama pädevad kui sinu senised siin...ela oma elu feissbuukis või tvitteris edasi...ahjaa, sulge konto ka enne minekutauktagavarakummis kirjutas:täpselt sama surnud on auto24 foorum ja ja streetrace foorum ja audiclub foorum jne. tehnoloogia on lihtsalt edasi arenenud. tee post facebookis või twitteris ja tuleb hoobilt 200 vastust
´17 4Drive
- Rist0
- Huviline
- Postitusi: 1091
- Liitunud: 04.05.2006 18:49 31
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Asukoht: Tallinn,Keila
Re: E60 530d mootoris vilin.
Mul ei ole katkise v.kollektoriga ühtegi sellist häält teinud...on olnud puruks 70000km juures juba kaks korda.
Viimati muutis Rist0, 02.05.2010 18:24 56, muudetud 1 kord kokku.
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: E60 530d mootoris vilin.
Mul on küll pensukas(e39) aga tegi samalaadset häält (pirinat v virinat pöördel)
Piisas kolle tihendi vahetusest.Kolles pragu hmm niivõrd uuel autol?raske uskuda.Tõenäosus väike aga jah võimalik.
Piisas kolle tihendi vahetusest.Kolles pragu hmm niivõrd uuel autol?raske uskuda.Tõenäosus väike aga jah võimalik.
Re: E60 530d mootoris vilin.
Teema lõpetuseks:
Häält tegi väljalaske kollektor mis oli kõver teadmata põhjustel (arvatavasti mootori liiga kiire jahtumine mingites tingimustes) ja õlileke tekitas sisselaske kollektor. Auto seisab ja ootab juppe praegu.
Loodetavasti saab lõpuks korda.
Häält tegi väljalaske kollektor mis oli kõver teadmata põhjustel (arvatavasti mootori liiga kiire jahtumine mingites tingimustes) ja õlileke tekitas sisselaske kollektor. Auto seisab ja ootab juppe praegu.
Loodetavasti saab lõpuks korda.
Re: E60 530d mootoris vilin.
Minu E65-l sama jama, kuid ulub veidi madalamatel pööretel ja mitte nii teravalt. Homme läheb kollektori vahetusse, hinnad on muidugi korralikud. 6500kr+ vahetus.
X5 E70 3,5D, X5E70, F11