
http://www.auto24.ee/used/627228
Oskab keegi tark rääkida lähemalt antud masinast ja üldse 7'er 4.0 diislitest.
Tean, et tüüpviga pidi olema õlipumba miskid poldid pidid ära kukkuma?
Mida peaks jälgima veel (Lisaks UMi 24p testile)

Üks asi on tehaseandmed teine asi on tegelikkus.coleybwoy kirjutas: aga jah küttekulu vahe 5,4i V12 vs. 4,0d V8 on tegelikult pisut rohkem kui ainult "pisult".
ja vaat enamus kolmeseid tahmasid on romud, kuna ülalpidamiskulud on teinekord suht müstilised, varustusastme koha pealt vaidleks vastu, isiklikult ei ole plankusid eriti müügil näinud, enda omal tahaks vast pakettaknaid juurde ainult.coleybwoy kirjutas: Vahepeal käis mõte ka 3.0d R6 mootoriga isendit vaadata aga enamus neid on nii romud ning varustusaste on ka suhteliselt kesine, nimelt on mul teatud nimekiri ees mis PEAKS masinal olema.
Usu mind et tasub ja kui sa ütled et 4,0 teeb traktori häält siis sa pole traktorit kuulnudgi!TarmoV12 kirjutas: diislitega on liiga palju agasid .. aastased läbisõidud peavad ikka väga suured olema, et see ennast kuidagimoodi ära tasuks .. 4,0 vaevalt et üldse kunagi..:
And so? Kui töö on korralik siis y not? 75% Autodest on mingilmääral savi all.Ja ning kui pole siis lihtsalt mädanevad.Kui masin juba ikka 5-6a ja rohkem eestis veerenud siis mida sealt oodata on ?wunderbaum kirjutas:kuskil eespool ka sama auto ära mainitud,et kõrvalistuja külg ära pahteldatud