E60 rooli kaldenurga anduri küsimus
E60 rooli kaldenurga anduri küsimus
Tere, selline küsimus, et diagnostika näitas rooli kaldenurga anduril veateadet. millest võib see tingitud olla? ja kui sirgel teel 80-90 sõites hakkab rool paremale kiskuma, siis as need asjad võivad omavahel seotud olla? ning millest on tingitud diagnostikas mitmel pool märgitud ülepinge 15-16 V.?
Re: E60 rooli kaldenurga anduri küsimus
Ülepinge on tavaliselt seotud geneka küljes oleva pingeregulaatoriga. Selline asi võib elektrisüsteemis igasugu anomaaliaid põhjustada 

Re: E60 rooli kaldenurga anduri küsimus
rooli kaldenurga anduril
Päris huvitav termin...
90% juhtudest on ülepinge tõesti pingeregulaatorist tingitud aga varasemate aastate e60-l võiks enne IBS-i ära vahetada
Ja rooli kiskumisega lase parem sillageomeetria üle vaadata

90% juhtudest on ülepinge tõesti pingeregulaatorist tingitud aga varasemate aastate e60-l võiks enne IBS-i ära vahetada
Ja rooli kiskumisega lase parem sillageomeetria üle vaadata
533 274 38 Andres
Re: E60 rooli kaldenurga anduri küsimus
Arvestage, et E60-l juba tellitava väljundpingega generaator. AGM-Aku laadimiseks ja eriti VALVETRONIC-u mootori tööks (maks voolutarve 80A!!) võib DME tellidagi üle 15V-st pinget!
Veakoodi salvestamine peaks loogiliselt siiski tähendama, et pinge on väljunud lubatud piiridest.
Veakoodi salvestamine peaks loogiliselt siiski tähendama, et pinge on väljunud lubatud piiridest.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: E60 rooli kaldenurga anduri küsimus
sai ka ühte e61 vaatamas käidud ja sellel oli ka ülepinge veakoodid erinevates moodulites kuni 16V. rool kiskus paremale ja roolinurgaandur näitas viga... mingi tüüpiline kamm vist 
