BMW 318 e36 probleem [VIGA LEITUD]
BMW 318 e36 probleem [VIGA LEITUD]
Tere, probleem on selles, et kui siduriga (1 käiku)libistada ilma gaasita siis hakkab jõnksutama ega suuda sõta, koos gaasiga siis ei ole midagi ja saab sõita, kuid ilma gaasi andmiseta hakkab jõnksutama :S
äkki keegi oskab öelda mis viga.
äkki keegi oskab öelda mis viga.
Viimati muutis V411, 30.06.2010 16:00 26, muudetud 1 kord kokku.
Re: BMW 318 e36 probleem
Väike mootor ja pole jaksu kere ilma gaasita kohalt ära vedada?
Re: BMW 318 e36 probleem
Mul puterdab ka, kui piisavalt gaasi ei pane kohalt minnes. See pole kindlasti tingitud jõuetust mootorist...mina olen igatahes veel probleemi otsinguil
(sõitu otseselt ei sega)

Re: BMW 318 e36 probleem
vabakäigu mootor ei pruugi olla?
Re: BMW 318 e36 probleem
Minu m40 mootoriga 1.8i ei jõnksuta kohalt võttes, kui sidur ilma gaasita vaikselt lahti lasta .
Kui sidurit sedasi järsemalt päästa, siis jõnksutab küll 


Re: BMW 318 e36 probleem
Mul isiklikult ei ole vahet kas lased sujuvalt või mitte
ikkagi jõnksutab :S

Re: BMW 318 e36 probleem
mul ka sama asi m40 mootoril. Kui kaasi ei anna, siis jõnksutab, (näiteks 1 käiguga vaikselt tiksudes). Keegi on leidnud sellele lahenduse või teab, milles asi? Seda nagu küll ei tahaks uskuda, et mootor liiga lahja on, sest mõned teised autod(audi 80 ja sitröen c2), ja umbes sama võimsad, millega liigeldud, ei tee küll sellist jõnksutamist.
Või ongi siis selle mootori(m40b18) eirpära?
Või ongi siis selle mootori(m40b18) eirpära?
Re: BMW 318 e36 probleem
Võtsin klapikambrikaane maha. Pea kulumise võin nimekirjast igatahes maha tõmmata. Nuka tööpind oli väga ilus veel.
Minu teooriad on praegu:
-katkine summuti mõjutab nii palju(katalüsaatori juurest on katki)
-rihm on pandud hambavõrra valesti peale (on see reaalne või see mõjutaks juba tunduvalt rohkem mootori tööd?)
-väline süütepool on nõrk? (jagaja rootor on vahetatud)
-pihustid
-bensiinifilter
-lambda
...praegu kohe ei tule rohkem meelde mõtteid, mida omaette läbi mõtlesin
Kütusekulu on mul muidu norm...u. nii nagu tehas ette näeb. Kiirendus peaks olema andmete järgi 11,5...mina alla 13,1 ei saanud, seega midagi on ikkagi valesti.
Minu teooriad on praegu:
-katkine summuti mõjutab nii palju(katalüsaatori juurest on katki)
-rihm on pandud hambavõrra valesti peale (on see reaalne või see mõjutaks juba tunduvalt rohkem mootori tööd?)
-väline süütepool on nõrk? (jagaja rootor on vahetatud)
-pihustid
-bensiinifilter
-lambda
...praegu kohe ei tule rohkem meelde mõtteid, mida omaette läbi mõtlesin

Kütusekulu on mul muidu norm...u. nii nagu tehas ette näeb. Kiirendus peaks olema andmete järgi 11,5...mina alla 13,1 ei saanud, seega midagi on ikkagi valesti.
Re: BMW 318 e36 probleem
Süüteküünlaid tuleks ka jälgida veel.
Re: BMW 318 e36 probleem
Sain vea teada, asi oli selles, et õhulugeja ja mootori vaheline toru oli mõrane ja sai lisaõhku. 

Re: BMW 318 e36 probleem [VIGA LEITUD]
Minul osutusid veapõhjustajaks kaks pihustit, mille otsad olid mingil põhjusel ära sulanud. Eelmine omanik ütles, et juba tema käes oli auto kahtlane(jõuetu, rahutu jne) aga nemad vea põhjust ei leidnud...seega juba saksamaal juhtus pihustitega midagi. Nüüd igatahes pihustilatt koos pihustitega vahetatud(300kr) ning auto sõidab, nagu unistus...loodetavasti ka kütusekulu on nüüd mõistlik
Pildid ka paharettidest:



Pildid ka paharettidest: