E39 turvapadjad
E39 turvapadjad
Juhtus selline asi,et 17detsembri hommikul tööle sõites täiesti siledat teed avanesid minu kallil 2000a.530d-l kõik külgmised turvapadjad,õnneks oli masin veel külm ja ei kipitanud eriti,oli vast mingi 70-80.Asi oleks olnud palju hullem,kui oleksin kilomeetri pärast maanteele jõudnud,seal ju hommikuti tihe liiklus.No minu arust ei ole see normaalne,kui padjad avanevad iseenesest,sest kätt südamele pannes ei sõitnud ma kellelegi otsa,ega kellegist üle.Läksin siis Umi,et võtku tehasega ühendust,milles probleem.Tehas vastaski ja taheti pilte ja diagnostikat tehti ka.Nii,tehasest tuligi vastus,et see auto on olnud avarii-eelses situatsioonis või on sellega hirmsast august läbi sõidetud-kõmoon,kui ma oleks kuhugi ise otsa sõitnud,siis poleks ma kiljuma hakanud,arvan,et turvapadjad peavad kaitsma,mitte tapma,sest peale patjade avanemist lülitus mootor ka avarii rezhiimile,kuid hiljem õnneks käivitus.Mul pole autol plastikust põhja katteid ja see toodigi põhjuseks,et tehas ei korva kahjusid,mis sellega kaasnesid.See plastik pidi summutama löögi,mida auto ei saanud....Tehasest teatati,et see pidi normaalne olema,kui sõita august läbi,siis padi võibki avaneda!!!Mida kuradit,nooremana oli mul audi ja see sai ikka sellist valu ja hüpekaid,et oi oi,kuid ükski padi ei avanenud.Nii,et kallid E39 omanikud,kui teil on plaanis asfhalti pealt ära keerata,siis kruvige aga ruttu plastikud alla,sest teist korda küll ei taha seda patjade avanemist kogeda.Kõike head sõbrad ja turvalist liiklemist!!!
Re: E39 turvapadjad
Bullshit, pole kuulnud, et padi avaneks august läbi sõitmisel. Andur peab saama impulssi kokkupõrkest (raputus ei kuulu sinnahulka). Isegi siis ei avane külgpadjad, kui ainult esimesed Padja andurid saavad löögi. Ilmselgelt toodi ainult ettekäändeid, et mitte seda kallist remonti enda kuludega tegema.
Mida see avariieelne olukord enast kujutama peab?
Mida see avariieelne olukord enast kujutama peab?
Re: E39 turvapadjad
ei jaga nagu matsu välja sellest anduritesysteemist, turvapadi tuleb ju siis lahti kui "midagi" läheb vastu andurit. kui sa suurest august läbi oleks sõitnud ja andur millegipärast oma vanuse tõttu natuke lahti ja siis oleks loksunud, siis veel kuidagi seletaks ära, aga muidu...
ideepoolest siis võiks ju august läbi sõites juhi turvapadi ka lahti lennata?
ideepoolest siis võiks ju august läbi sõites juhi turvapadi ka lahti lennata?
Re: E39 turvapadjad
sellepärast ta ei olegi plekile (kontaktpinnale) liiga lähestikku, et mingi raputus või ohutu kõks avaks turvapadja. Aga samas, kõike võib juhtuda, äkki inimkäsi eelnevalt üle käinud sellest süsteemist 

Re: E39 turvapadjad
kindlasti tasuks sellel teemal rääkida miskiste teiste agentuuride asjadega ja nende nõu kuulata mis selles suhtes edasi ette võtta ja asja kindlasti mitte niimoodi jätta
- taff911
- Huviline
- Postitusi: 961
- Liitunud: 13.12.2005 18:42 09
- Peamine sõiduk: BMW X5 F15 40D 2015
- Asukoht: Viimsi
Re: E39 turvapadjad
arvan sama! krt ei julgegi ju üldse enam sõita kui igal lambi hetkel võivad lahti lennatarain-o kirjutas:kindlasti tasuks sellel teemal rääkida miskiste teiste agentuuride asjadega ja nende nõu kuulata mis selles suhtes edasi ette võtta ja asja kindlasti mitte niimoodi jätta

Re: E39 turvapadjad
Ei usu, et siin midagi nö tehase jama taga saab olla. Oled sa auto minevikuga kursis, on ta liiklusõnnetuses ennem olnud? Kuidas taastatud jne? Imo tehast saad sa siis süüdistada, kui kõik muud asjad välistatud ning siiski peab auto olema oringaalkonditsioonis. Imelik tõsti, et nii juhtus. Diagnostika ei näidanud midagi vms mis tehti?
Re: E39 turvapadjad
Olen näinud BMW´sid (nii 3 kui 5 seid), milledel on külgmised turvapadjad läinud lahti peale suuremast august (näiteks avatud kanalisatsiooni luuk) läbisõitu.
Re: E39 turvapadjad
Ah,sõida ikka ja kui nad avanevad hommikul,siis vähemalt ajab see laks korralikult üles...taff911 kirjutas:arvan sama! krt ei julgegi ju üldse enam sõita kui igal lambi hetkel võivad lahti lennatarain-o kirjutas:kindlasti tasuks sellel teemal rääkida miskiste teiste agentuuride asjadega ja nende nõu kuulata mis selles suhtes edasi ette võtta ja asja kindlasti mitte niimoodi jätta
Re: E39 turvapadjad
Auto sain kätte vinks vonks masinana,oli sõitnud 150tuh,kõik ajalugu on kontrollitav,pole teinud avariisid,vaid pisike mõlgike kapotil.Diagnostika näitas,et masin on saanud kesk andurile surmava hoobi ja nii ta arvaski,et nüüd toimus crash,aga ei toimunud ju.Olin siiani väga rahul oma suksuga,kui need padjakesed kõrvale jätta,siis paremat mainat ei saagi tahta,mul on veel diisel boks ka vahel ja suht nobe teine,sellise võimsuse juures sellist kütte kulu ei saa vist ühegi teise masinaga...leits kirjutas:Ei usu, et siin midagi nö tehase jama taga saab olla. Oled sa auto minevikuga kursis, on ta liiklusõnnetuses ennem olnud? Kuidas taastatud jne? Imo tehast saad sa siis süüdistada, kui kõik muud asjad välistatud ning siiski peab auto olema oringaalkonditsioonis. Imelik tõsti, et nii juhtus. Diagnostika ei näidanud midagi vms mis tehti?
Re: E39 turvapadjad
Ega ma seda asja nii ei jäta tõesti,lihtsalt sportlik huvi,et mida asjalikku nad minuga teevad,või on varsti kapid ukse taga ja ütlevad ole vait,mida sa ka asjast tead va maakas...D.Aga jah,võtsin uuesti tehasega ühendust ja vaatame mis saab,lubasin asja top gearini viia,mul aega on...rain-o kirjutas:kindlasti tasuks sellel teemal rääkida miskiste teiste agentuuride asjadega ja nende nõu kuulata mis selles suhtes edasi ette võtta ja asja kindlasti mitte niimoodi jätta
Re: E39 turvapadjad
No jah,kui ma oleksin tõesti kanalisatsiooni august läbi sõitnud,siis poleks ka kiunuma hakanud,nagu naine.Minu suksukene on saanud kõige tugevamat põrutust siis,mis tekib u.240km juures,kas seda tuulekest põrutuseks saab nimeteda.......siis oleks küll hull olnud,kui nad oleksid siis avanenud.....jube.beses1 kirjutas:Olen näinud BMW´sid (nii 3 kui 5 seid), milledel on külgmised turvapadjad läinud lahti peale suuremast august (näiteks avatud kanalisatsiooni luuk) läbisõitu.
Re: E39 turvapadjad
Seda minagi,et BULLSHIT!!!!Kes ikka tahab seda kuludesse kanda,eriti praegusel kuldsel ajastul.Tegelikult sain veel teada,et 2003ndal a. kutsuti tagasi u.1200 autot,millel vahetati airbagi aju,need autod olid küll 2001a.omad,kuid ikkagi mingi jama neil pidi olema.lauri91 kirjutas:Bullshit, pole kuulnud, et padi avaneks august läbi sõitmisel. Andur peab saama impulssi kokkupõrkest (raputus ei kuulu sinnahulka). Isegi siis ei avane külgpadjad, kui ainult esimesed Padja andurid saavad löögi. Ilmselgelt toodi ainult ettekäändeid, et mitte seda kallist remonti enda kuludega tegema.
Mida see avariieelne olukord enast kujutama peab?
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E39 turvapadjad
aga mina kontrolliksin niiskuskahjustust
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: E39 turvapadjad
No nii,ütlen põhjuse,misk need padjad avanesid ja see võis tõesti nii olla.Autol puudus käigukasti alune kaitse ja sai sinna väikese kivi....nii võis see olla,kuid jah,midagi seal näha polnud,arvuti andis info,et on reageerinud keskandur ja nii see oli.Nii,et soovitan soojalt põhjakatted alla panna ja asi ok.Nüüd sõidan ilma patjadetta...pole jõudnud veel korda teha,muidu hea auto,kuis siis muidu:)))
Teema lukku!!!
Teema lukku!!!
Viimati muutis elbz, 21.07.2010 20:18 20, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E39 turvapadjad
enne lukku panemist võiksid jagada kogemust.
kas oli niiskuse probleem?
kas oli niiskuse probleem?
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: E39 turvapadjad
Teema lukku!!!