525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mul on pihusti korpuse silindris asuva otsa sisse mõra tekkinud ühte. Millest need tekivad? Vahetasin pihustiotsad ise ära ja nüüd peale ühte jama võtsin pihustid korra maha kontrolliks, siis nägin. Seibid panin iga kord uued ja seibid ei lähe ka päris siledaks plekitükiks ehk ei tohiks liiga kõvasti vastu ka suruda all...(pihusti otsa ja korpuse vahelised seibid). Liiga terav löök silindris?
PS! pihustite rõhud reguleersin ka muidugi paika.
PS! pihustite rõhud reguleersin ka muidugi paika.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
e39 525TDSil 99a pandi uus plokikaas ja rõngad.. nüüd soojal mootoril tühikäik vahest puterdab ja ajab musta suitsu, kui rohkem vajutada.
Milles võib asi olla? Kas diagnosika aitaks probleemi leida?
Milles võib asi olla? Kas diagnosika aitaks probleemi leida?
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
pents kirjutas:e39 525TDSil 99a pandi uus plokikaas ja rõngad.. nüüd soojal mootoril tühikäik vahest puterdab ja ajab musta suitsu, kui rohkem vajutada.
Milles võib asi olla? Kas diagnosika aitaks probleemi leida?
kütuse segu on liiga rikas.
Kui tartusse satud siis sander_k saab sind diagnostilise poole pealt aidata.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Viljandi CarStopi diagnost ei näitand midagi..
..kas sander_k saaks ka kohe asja paika keerata või epaks selleks veel kolmanda isiku jutule minema?
..kas sander_k saaks ka kohe asja paika keerata või epaks selleks veel kolmanda isiku jutule minema?

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Temale peaks kütte paika keeramine jõukohane olema
.

- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
sander peaks suutma sul kõik korda teha, kui mingist fataalset mehaanilist tõrget pole.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mis peaks tegema kui 525TDS-il ei põle armatuuris suunad ja ka ei näita neid andmeid mis peaks tulema vajutades BC aga midagi.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
kui on e39.BassLover kirjutas:Mis peaks tegema kui 525TDS-il ei põle armatuuris suunad ja ka ei näita neid andmeid mis peaks tulema vajutades BC aga midagi.
kas airbagi tuluke läheb põlema kui süüte sisse keerad, kui ei lähe siis on kaitse läbi.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Airbagil oma kaitset ei ole siis või kõik sama kaitsme all?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
ma tahtsin airbagi tule kustutada ja võtsin airbagi kaitsme maha neid vist 2 ja üks nendest oli vist nii et ei saa enam bc-d kasutada, aga airbagi tuluke kustub.BassLover kirjutas:Airbagil oma kaitset ei ole siis või kõik sama kaitsme all?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kaitsmed sai ülevaadatud ja olid korras.kellelgi veel nõuandeid?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
sander_k sai asja paika ja nüüd käib nagu kellavärk.. tänud
Oskab keegi öelda, kus on kapoti anduri asukoht..uksi lukku pannes käib kolmas piiks nagu poleks uksed kinni, kuigi tegelt on... ja signa hakkab lõugama tihti.
Juhipoolse salongifiltri korpouse küljes on anult hoidik ilma andurita

Oskab keegi öelda, kus on kapoti anduri asukoht..uksi lukku pannes käib kolmas piiks nagu poleks uksed kinni, kuigi tegelt on... ja signa hakkab lõugama tihti.
Juhipoolse salongifiltri korpouse küljes on anult hoidik ilma andurita

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mul siuke küsimus,et E39 tdsidel tuleb mootoripatjadesse mingi vaakum voolikud. Mis eesmärgil nad on, ning juhul kui padi on katki, kas siis muutub midagi mootori töös?
- SirWilliam
- Huviline
- Postitusi: 209
- Liitunud: 06.02.2010 15:27 01
- Asukoht: Otepää/Elva/Tartu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Keegi oskab öelda kus Tartus pumbakaant saaks "toksida" ?
Avatud uste päev!
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 22.07.2005 17:21 00
- Asukoht: Eesti Harjumaa/Tallinn
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Probleem järgnev: peale auto välja suretamist, langeb hetkeliselt filtripoolne kütus ära. Kõrgsurvepumba oma on ilusti kütust täis ja õhuvaba. Paagisisene pump lööb koos eelsüüteküünaldega (olen 2 erinevat proovinud). Peale väljasuretamist, tuleb käiata täpselt niikaua kui kütus paagist jälle filtri jõuab ja hüppab kohe käima. Mis sellist jama tekitab?
Mida teeb joonisel olev nr12 klapp? http://static.bmwfans.info/images/epc/MjA0NV9w.png
Mida teeb joonisel olev nr12 klapp? http://static.bmwfans.info/images/epc/MjA0NV9w.png
BMW E34TDS 1993
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
12 on suretusklapp. Jätab mootori seisma.
-
- Huviline
- Postitusi: 67
- Liitunud: 12.06.2010 23:49 29
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tere mul on selline probleem autoks siis E34 2,5TDS 92a algul hakkas mingiaeg auto jõnksutama siis nüüd on selline pull et kui paned vabakäigule sureb mootor välja või kui kohapeal sidur alla vajutada juhtub sama sureb välja ning on hakanud rohkem kütust võttma kas kõrgsurvepimp on läbi või selle pea oskab keegi aidata 

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Elektroonika kutu. Ajutiselt saab asja veidi paremaks kui tõsta tühikäigupöördeid ja pritsekogust suurendada.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
-
- Huviline
- Postitusi: 67
- Liitunud: 12.06.2010 23:49 29
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
tühikäigupöördeid on juba tõstetud mingi aeg tagasi kas elektroonika jubib või siis on ikka pump omadega täitsa läbi
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
diiselbemm kirjutas:tühikäigupöördeid on juba tõstetud mingi aeg tagasi kas elektroonika jubib või siis on ikka pump omadega täitsa läbi
kui auto käivitub nagu kellavärk, siis ainult elektroonika läbi. Kui tahab soojalt 3-4 sekki käivitamist, siis tuleks mehaanikat ka vaadata või süütenurka võimalusel sättida .
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
-
- Huviline
- Postitusi: 67
- Liitunud: 12.06.2010 23:49 29
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
tahab 3-5 sekki käiamist kuhu poole tuleks siis süütenurka keerata kui käisin diagnostis siis öeldi et süütenurk on õige kas aitab siis süütenurga keeramsega või mis seal mehaaniliselt vaja teha on
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Nii vanal pumbal süütenurka arvutiga ei näe. Saab ainult kellaga mõõtes plunseri tõusu. Kehva käivitust ravitakse süütenurga varasemaks keeramisega. Tuleb pumpa mooori poole keerata natuke. Sellega kaotad muidugi madalal pöördel jõus.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
-
- Huviline
- Postitusi: 67
- Liitunud: 12.06.2010 23:49 29
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
kui pumpa pöörata kas siis ei sure enam välja raske ning tüütu on linnas sõita kui paned vabakäigule aga siis sureb mootor välja millest siis äkki kütusekulu läks suuremaks pump on siis endaga läbi või pumba pea tahaks ruttu korda saada
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Nii ja naa. Kui sa keerad pumpa varasemaks, siis saad soojalt paremini käima. Kui tõsta pöördeid ja elektrilist kaant liigutada siis mingiks ajaks saab lahti vä'lja suremisest, aga korda kindlasti ei saa. Lihtsam otsida korralik elektriline kaan või lasta taastada olemasoleva rajad.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
-
- Huviline
- Postitusi: 67
- Liitunud: 12.06.2010 23:49 29
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
kus Tartus taastatakse neid radu ning mis maksab pumbakaant ka riskantne osta öeldakse et korralik aga pärast ei ole veel märkasin et tahoka seier nagu hüppaks ülespoole vanasti kui gaasi andsid siis liikus sujuvalt
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
yks ütles et kui keti tallad läbi siis pikeneb ka soe käivitus
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
See sellepärast et süütenurka ei saa enam õigeks panna. Keti tallad kuluvad aga käivitust mõjutavad ikka kulunud ketid. Enne täitsa héaks ei saagi kui uusi kette sees pole.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
- volli777
- Huviline
- Postitusi: 424
- Liitunud: 01.12.2007 15:28 19
- Peamine sõiduk: E53 X5 3.0D
- Asukoht: tartu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
kui hull muidu see kettide vahetus on, kas ilma plokikaant mahavõtmata teeb selle töö ära???
BMW X5 E53 ja on BMW mootoriga Opel Omega
-
- Huviline
- Postitusi: 1224
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
teeb ikka,aga aega koos p sügamisega 8 tundi kuskil 

530d
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Otsisin mis ma otsisin, aga ei suutnud leida kuigi tean, et kusagil on siin teemas sellest räägitud
Igatahes, sümptomid on sellised, et jõudu on vähe, kiirendamisel tuleb väheke musta ja ökonomaiser näitab aiateibaid kiirendamisel (peaks kiirendades väga lihtsasti üle 30 seier ära kaduma, aga jääb 20 kanti). Pardakompuuter (Full OBCIV) näitab salamenüüst no. 2 ühtlaselt sõites sama kütusekulu (reaalne) mis ökonomaiser, aga kiirendades läheb pardakompuutri näit ilusti 60+ aga ökonomaiser näitab sinna 20-25 kanti.
EGR jama tähendas see mäletamist mööda? Kuidas EGR'i töökorda kontrollida?
P.S autoks on E34 525TDS (105kW, 94a)
Igatahes, sümptomid on sellised, et jõudu on vähe, kiirendamisel tuleb väheke musta ja ökonomaiser näitab aiateibaid kiirendamisel (peaks kiirendades väga lihtsasti üle 30 seier ära kaduma, aga jääb 20 kanti). Pardakompuuter (Full OBCIV) näitab salamenüüst no. 2 ühtlaselt sõites sama kütusekulu (reaalne) mis ökonomaiser, aga kiirendades läheb pardakompuutri näit ilusti 60+ aga ökonomaiser näitab sinna 20-25 kanti.
EGR jama tähendas see mäletamist mööda? Kuidas EGR'i töökorda kontrollida?
P.S autoks on E34 525TDS (105kW, 94a)