
ega see vast probleemiks ei osutu, et sellist compacti tehti vaid kuni 2.3 mootoriga.
SestCharger kirjutas:Kui E36 kerele 4.0 on vahele pandud, siis miks ei peaks seda saama arvele ka Compacti peal ? Kasvõi 3.0 V8 , sellel on jõudu 160kw.
2.8 mootoril on 142kw, seda on ju pandud compactile ja compact on ka E36( kapoti alune on sama mis sedaanil ja kupeel). Väike arvutus ja võid 3.5i V8 172kw moto vahele visata ,kui ehitad korralikult nii ,et ARKi onud sind tagasi ei saada. Kaalude kohta hetkel infot ei ole ,aga need nö. uuemad V8-d on alumiiniumist ja ei tohiks väga rohkem kaaluda kui R6 moto. Näiteks M20 ja M30 kaalu vahe on põmst olematu.
E30 peale peaks saama probleemideta 3.5 R6 moto arvele võtta kuna Lõuna-Aafrika Vabariiki toodeti 330i või 333i vms.
Seega kui on tõestus ,et BMW on tootnud midagi sarnast või kuhugi teise riiki, siis miks peaks probleeme tekkima ?
Ainuke asi ,mis probleeme võib tekitada on ehituskvaliteet jne. Ehk hakkavad ka pidurite, jõuülekannete ja mis iganes asjade kallal nokkima ,kui sa tood neile näiteks Alpina, vaevalt seal 316 pidurid on
Neid tegelikult ju suisa üle 200 tehtud. Ei usu, et üksiktüübikinnitusega. Pead muidugi ei anna.raimo_r kirjutas:Tõsi, Alpina e36 V8 tootmisarv peaks olema kahekohaline, kuid see ei tähenda veel midagi.