uurisin täna siis natukene ja avastasin , ERG klappi küljes olev toru oli lahti , nimelt eelmine omanik oli vist seal midagi laiali võtnud ja jätnud selle toru kahe poldiga kinni keeramata . Keerasin selle kinni , midagi ei muutunud .
Siis avastasin mingi imeliku filtri moodi asja , ja hakkasin uurima kus see pärit võiks olla ja leidsin , et pidurivõimendi vaakum vooliku küljest läheb mingivoolik mingisse elektroonilisse klappi ja millest oma korda edasi ERG klappi, aga seda voolikut ma ei saanud tagasi panna , kuna see osa kus läheb vaakumvooliku külge on ära murdunud .(Väga segane jutt , aga äkki saab aru

Ja siis on kõrgsurve pumba juures veelmingi pisike leke , aga ma ei leidnud täpselt kust , et ma otsin kuskilt sellele voolikule selle uue kinnituse ja siis lammutan natukene laiali ja siis pääsen täpsemalt lähemale uurima kust see leke on ....
et kas see soojalt halb käevitus võib tingitud olla sellest lekkest või sellest voolikust ? või hoopis midagi kolmandat ? Sest ise pole nagu diislitega tegelenud , et natukene võõras teema nagu

Otsinguga ma ei leidnud midagi
Jään vastuseid ootama , aga Tänud vastajatele ette
