Esimese asjana tuleb eemaldada plastik raam klaasist luugi ja suure luugi vahelt

Külje pealt hoiab seda üks suur plastik kruvi ning pealt 4 väiksemat kruvi mis on peidetud kummist korkide alla

Kui raam on maas tuleb vabastada kaablid klambrite alt ning lahti kruvida kaableid toestav kronstein

Nüüd kus kaablid on vabad saab pealt koomale tõmmata "ussinahast" kaitseümbrise ning kaablid tulevad nähtavale. Mõistlik on ka kummist läbiviigud kere küljest lahti võtta.

Nagu näha on mõned kaablid täiesti katki. Kriitilise pilguga tasub üle vaadata kõik juhtmed – pealtnäha hea juhe võib osutuda sees läbi ussitanuks. Parandamise moodus ja materjalid on igaühe enda valida. Mina otsustasin vigased kohad välja lõigata ning jootmise teel uued tükid vahele panna. Doonoriks kasutasin veoki ukse juhtmestiku kus on kasutusel üksjägu head ning pehmed kaablid.

Joodetud kohad katsin termokahaneva rüüsiga. Nagu pildilt on näha on üks juhe lapitud kiirliitega. Seda siis põhjusel, et uss oli piki juhet juba edasi liikunud ning jootmine ei osutunud võimalikuks.


Jälgima peaks seda, et kere poolsed liitekohad peaksid sattuma võimalikult kummist läbiviigu juurde. Kui nad jäävad kaugemale siis satuvad nad täpselt murdekohale ning jootmise teel ühendatud juhtmed murduvad ülihõlpsalt.