Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
topfuel kirjutas:Esi jäi mul sealt tule eest nägemata.
Kui sa sellele E34 tahad tumedaid esitulesid siis viska lihtsalt ristid sisse ja korras
Mm, soov jah e34-jale. Praegu on nii, et suunad ja ühed tuled veel seal toonitud, kuid teised jäetud toonimata. Tahaks need ära teha, kuid nii, et teisega sama tooni/ühtlane jääks. Pole sellist asja kunagi teinud, sellepärast küsisingi mismoodi teha. Mis mõttes ristid sisse ? Ja mis ristid? Äkki saaks terve pika teksti romaanina ps-i kui keegi teab täpselt mis ja kuidas.
Tuledele käivad mustad ristid sisse mis muudavad tulede reflektori peegelduse nö mustaks. Pead otsima kellegi kes sulle need ristid teeb ( foorumis müüdi ka vahepeal ) või siis ostma originaal Hella Black-id
leko kirjutas:kui E39 tagumised silikon puksid ära vahetada ka siis peab silda ka regullima ?
Oleneb mis asjad sa lahti keerasid kui silikoon puksi vahetasid.
Kui tegid nagu siin või siin, siis ei ole vajadust.
TIS's ma ka ei silmanud et peaks silda reguleerima peale silikoonpukside vahetust.
topfuel kirjutas:Tuledele käivad mustad ristid sisse mis muudavad tulede reflektori peegelduse nö mustaks. Pead otsima kellegi kes sulle need ristid teeb ( foorumis müüdi ka vahepeal ) või siis ostma originaal Hella Black-id
Probleem selline, et riste ei ole mõttekas paigaldada, sest mul on seal juba natukene toonitud ning toonimata on jäetud 2 tuld. Pealegi kui ma ei eksi, siis on läbi tulede näha neid riste? Kuskil ma vist olen sellist asja näinud ja ei meeldinud mulle nii. Ühesõnaga tahaks ikkagi lakkimise teel ära teha teiste esituledega võrdseks selle tooni lihtsalt lihtsalt.
Ristid pole kaugelt aru saada. Toonimisega sa sellist tulemust ei saa.
Pealegi kui hakata muutma klaasi ennast tumedaks, siis ainuõige lahendus oleks nt smoke lamin-x kile, lakk ei jääks pidama sinna.
01tuner kirjutas:Probleem selline, et riste ei ole mõttekas paigaldada, sest mul on seal juba natukene toonitud ning toonimata on jäetud 2 tuld. Pealegi kui ma ei eksi, siis on läbi tulede näha neid riste? Kuskil ma vist olen sellist asja näinud ja ei meeldinud mulle nii. Ühesõnaga tahaks ikkagi lakkimise teel ära teha teiste esituledega võrdseks selle tooni lihtsalt lihtsalt.
Esitulesid lakkida pole küll mõttekas samas ka nende lamin-x kiledega tulede katmine pole hea sest kogu selline tegevus rikub valgustugevust. Kõige parem variant ongi tuledesse ristid paigaldada ja vastavalt enda äranagemisele ära värvida ainult, et värv peaks olema kuumakindel.
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...! E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Küsimus xenon tulede kohta. Ei leidnud foorumist sobivat teemat. On soov vahetada xenon lähituli halogeeni vastu, ülevaatus muidu problemaatiline (eelmine omanik pani tuuning tuled külge). Kiskusin tule lahti, kuid selle xenon luubi või projektori taga ei täheldanud halogeenile vajalikku reflektorit. Luupi ennast ära ei kiskunud, ei tea kas üldse käib sealt lahti. Et ühesõnaga ei pääse ilmselt ainult pirnivahetusega, mis veel tuleks vahetada? või soetada üldse uued tuled?
Autoks e46 318i '99 touring. tuled ise on muidu uuema tüübi omad.
Kui liiklusõnnetuses hävineb üks rehv, kas siis kindlustus asendab vaid kahjustada saanud rehvi uuega, muretseb sama kulumisastmega samasuguse rehvi või asendab kahjustada saanud teljel mõlemad rehvid?
Kas on kellelgi kogemusi?
Sama küsimus amordi kohta, et kui ühelt poolt sai kahjustada, siis kuidas kindlustus peaks käituma?
See peaks olema kahepooluseline andur millest üks ots läheb armatuuri kelladele ja teine ajusse mis mõjutab seal süütenurka, külmkäivitust, pritsekogust jne.
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...! E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Kuna see on Temperature switch, siis ilmselt bimetall, mis teatud temperatuuril ise katkestusest ühendusse läheb ja vastupidi. See võib nii "ajule" signaali anda kui ka otse koormust lülitada.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Ükspäev nimelt sõitsin külma mootoriga ja kindla kiirusega linnatänaval. Kui seier jõudis sinise lõppu, siis sama gaasi ja kiiruse juures andis asi lihtsalt julmalt gaasi juurde. Hea, et eessõitjal tagant sisse ei uhanud
Nüüd olen täheldanud, et tegelikult teeb seda alati külma mootoriga. Enne lihtsalt polnud sõitnud ühtlase linnakiirusega mootorit soojaks. Tundub, et tegu siiski loomuliku asjaga tehase poolt juba või on siiski asi "mäda"?
Mul oli E36-el sama teema kusjuures. Aga eeldasin, et asi on sellest, et mootori soojenedes võimaldab mootor paremat minekut sama gaasiasendi peal:)? Ei?