520 110kw 3000 pöörde juures akkab alles kiirendama .
520 110kw 3000 pöörde juures akkab alles kiirendama .
on siis selline probleem et kuni kolme tohande pöördeni on hing kinni ja siis kolme tohande juures nagu hakkab natuke tõmbama aga mitte õieti. milles asi võib olla ? bensupump teeb ka jube koletat kõve häält ja ei ole väga tugevat survet .
Re: 520 110kw 3000 pöörde juures akkab alles kiirendama .
no aga vaheta siis ära oma pump kui ta juba sellist häält teeb, rõhk peab ikka pihustitel taga olema ju.
Re: 520 110kw 3000 pöörde juures akkab alles kiirendama .
vahetasin pumba ära aga ei midagi ikka sama jama .mingi õrn tiks on ka mootoris sees .
Re: 520 110kw 3000 pöörde juures akkab alles kiirendama .
ei oska muud soovitada hetkel kui mootori vahetust. siin peab ilmselt mingi suurem jama olema, kas on osad silindrid tagant ära või on põlemiskambri ruumala mingil põhjusel liiga väikseks jäänud. minul näiteks tõmbab juba alates ~1000 pöördest üsna hästi...aga vot vahepeal kui umbes pooled silindrid tagant ära olid teatud anduri vea tõttu siis nagu oli tõmme ka selline viletsa võitu ja ei tahtnud hästi kiirendada.
soovitan vahetust näiteks 4-liitrise v8 vastu, siis kiirendab iga ilmaga
soovitan vahetust näiteks 4-liitrise v8 vastu, siis kiirendab iga ilmaga

- allanasi
- Huviline
- Postitusi: 1265
- Liitunud: 27.02.2009 21:46 38
- Peamine sõiduk: E60 530D
- Asukoht: tartu/põlva
Re: 520 110kw 3000 pöörde juures akkab alles kiirendama .
endal ka oli ennem 90a 110kw 520 ja oli ka selline uimane nüüd on 92a 110kw 520 ja ika on selline lahja võitu , aga olen harjunud jubaoleks vanosega siis oleks natukene teravam asi kindlasti proovi mingi teise 520iga sõita ja kui erinevus on suur siis pead tõesti vaatama nukaandurit või sellised pisemad asjad ära vahetama
Re: 520 110kw 3000 pöörde juures akkab alles kiirendama .
kui palju see nuka andur maksda võib ja kus se asub ? on seda raske vahetada?
Viimati muutis risto94, 05.08.2010 15:43 59, muudetud 1 kord kokku.
Re: 520 110kw 3000 pöörde juures akkab alles kiirendama .
kas vana tüübi 2,0 95 kw oma ei või sobida ?
- allanasi
- Huviline
- Postitusi: 1265
- Liitunud: 27.02.2009 21:46 38
- Peamine sõiduk: E60 530D
- Asukoht: tartu/põlva
Re: 520 110kw 3000 pöörde juures akkab alles kiirendama .
ei tohiks 141kw ja 110kw omad on samadristo94 kirjutas:kas vana tüübi 2,0 95 kw oma ei või sobida ?
http://www.ladu24.ee/et/ladu2/238/7025,167974 siit saad natukene infot äkki leiab midagi odavamat veel , aga diagnostika peaks ka näitama vist
Re: 520 110kw 3000 pöörde juures akkab alles kiirendama .
aga kas kui nukaandur on piixus> siis läheb auto ilusti käima ilma mingi probleemita .?
Re: 520 110kw 3000 pöörde juures akkab alles kiirendama .
mul oli sama jama aga 525´ga 141 kw, aga ma vahetasin katti ära mul oli katt umbes. ja nüüd on 1500 ja rattad käivad juba ringi.
aga jah kontrollida võid ka küünla juhtmeid ja neid andureid nende peal.

Re: 520 110kw 3000 pöörde juures akkab alles kiirendama .
Vot selles jutus on iva sees.Kui ikka edasi ei lähe siis vaheta moto ära.Annaks jumal rohkem selliseid tarku inimesi.fiziks kirjutas:ei oska muud soovitada hetkel kui mootori vahetust. siin peab ilmselt mingi suurem jama olema, kas on osad silindrid tagant ära või on põlemiskambri ruumala mingil põhjusel liiga väikseks jäänud. minul näiteks tõmbab juba alates ~1000 pöördest üsna hästi...aga vot vahepeal kui umbes pooled silindrid tagant ära olid teatud anduri vea tõttu siis nagu oli tõmme ka selline viletsa võitu ja ei tahtnud hästi kiirendada.
soovitan vahetust näiteks 4-liitrise v8 vastu, siis kiirendab iga ilmaga
______________________________
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
Re: 520 110kw 3000 pöörde juures akkab alles kiirendama .
aga mis anduris võib viga olla ei tahaks kohe uut mootorit peale panna . kui mootor külm on siis tõmbab jumala ilusasti nikui soojaks läheb ei taha üldse edasi minna.
- allanasi
- Huviline
- Postitusi: 1265
- Liitunud: 27.02.2009 21:46 38
- Peamine sõiduk: E60 530D
- Asukoht: tartu/põlva
Re: 520 110kw 3000 pöörde juures akkab alles kiirendama .
risto94 kirjutas:aga mis anduris võib viga olla ei tahaks kohe uut mootorit peale panna . kui mootor külm on siis tõmbab jumala ilusasti nikui soojaks läheb ei taha üldse edasi minna.
käi diagnostikas.. ma arvan äkki õhulugeja võib segast panna vms võib viga olla
aga kui vea teada saad siis jaga teistele ka ma arvan , et mootorit ei ole küll mõtet vahetama hakata

Re: 520 110kw 3000 pöörde juures akkab alles kiirendama .
Mine parem diaknostikasse muidu vahetad terve mootori ära ja ikka auto ei sõida.
Re: 520 110kw 3000 pöörde juures akkab alles kiirendama .
oijah, ma loodan said kõik ikka aru, et see mootori vahetamise jutt oli tugevalt huumoriga pooleks?
lihtsalt antud veakirjelduse järgi, mis oli suht eimidagiütlev, polegi võimalik mingit palju targemat soovitust anda.
"aga mis anduris võib viga olla ei tahaks kohe uut mootorit peale panna . kui mootor külm on siis tõmbab jumala ilusasti nikui soojaks läheb ei taha üldse edasi minna."
varem väitsid, et alates 3k'st läheb jumala ilusti, nüüd enam ei tõmba üldse?
koos mootoriga soojeneb näiteks üles ka lambdaandur (alguses külmalt selle signaali ei arvestata minuteada), mis võib hakata väga vale infi andma arvutile.
aga selge on see, et kõige mõistlikum on minna diagnosti ja alles siis kui sealt üldse targemaks ei saa, võib kõikvõimalike huupipakkumisi katsetama hakata.
selle pakkumise, et kat umbes on, võid igatahes ära unustada kui ta sul tõepoolest 3k'st normaalselt tõmbama hakkab.

"aga mis anduris võib viga olla ei tahaks kohe uut mootorit peale panna . kui mootor külm on siis tõmbab jumala ilusasti nikui soojaks läheb ei taha üldse edasi minna."
varem väitsid, et alates 3k'st läheb jumala ilusti, nüüd enam ei tõmba üldse?
koos mootoriga soojeneb näiteks üles ka lambdaandur (alguses külmalt selle signaali ei arvestata minuteada), mis võib hakata väga vale infi andma arvutile.
aga selge on see, et kõige mõistlikum on minna diagnosti ja alles siis kui sealt üldse targemaks ei saa, võib kõikvõimalike huupipakkumisi katsetama hakata.
selle pakkumise, et kat umbes on, võid igatahes ära unustada kui ta sul tõepoolest 3k'st normaalselt tõmbama hakkab.
- allanasi
- Huviline
- Postitusi: 1265
- Liitunud: 27.02.2009 21:46 38
- Peamine sõiduk: E60 530D
- Asukoht: tartu/põlva
Re: 520 110kw 3000 pöörde juures akkab alles kiirendama .
aga , kui kat umbes , millised auto käitumised siis välja löövad?
Re: 520 110kw 3000 pöörde juures akkab alles kiirendama .
no kui kat umbes oleks, siis toimuks asi täpselt vastupidi, väikestel pööretel on jõudu "nagu vanasti" või mingil juhul isegi võibolla nõks rohkem, kuid mida suuremaks pöörded lähevad seda rohkem on mootoril nö. hing kinni.
umbes kat hakkab ju piirama väljalaskegaasi vaba voolu mis on seda suurem, mida suuremad on pöörded. õigemini päris redline'i lähedal piirab seda juba isegi mitte-umbes katiga tehase väljalase...aga kui kat ei lase enam läbi siis lihtsalt kaob suuremal pöördel jõud (ehk "tõmme", mootori pöördemoment) ära.
"alles 3000 pöörde juures hakkab kiirendama" asja võib tegelikult põhjustada ka väljalaske leke kuskil eespool (mootori pool). madalatel pööretel saavutatakse mootori pöördemoment tänu sisselaske/väljalaske vastavale häälestusele, kui see paigast ära on siis jõud puudub. aga eks seda leket oleks muidugi kuulda ka...kui just autol pole alla topitud mingi "otseläbi" või "sportsumps"
umbes kat hakkab ju piirama väljalaskegaasi vaba voolu mis on seda suurem, mida suuremad on pöörded. õigemini päris redline'i lähedal piirab seda juba isegi mitte-umbes katiga tehase väljalase...aga kui kat ei lase enam läbi siis lihtsalt kaob suuremal pöördel jõud (ehk "tõmme", mootori pöördemoment) ära.
"alles 3000 pöörde juures hakkab kiirendama" asja võib tegelikult põhjustada ka väljalaske leke kuskil eespool (mootori pool). madalatel pööretel saavutatakse mootori pöördemoment tänu sisselaske/väljalaske vastavale häälestusele, kui see paigast ära on siis jõud puudub. aga eks seda leket oleks muidugi kuulda ka...kui just autol pole alla topitud mingi "otseläbi" või "sportsumps"

Re: 520 110kw 3000 pöörde juures akkab alles kiirendama .
Tegelt peaksime kõik selgeltnägijate tuleproovi minema
Maksa see 150 krooni diagnosti eest ära (koodide lugemine) ja saad teada, mis autot vaevab.

Maksa see 150 krooni diagnosti eest ära (koodide lugemine) ja saad teada, mis autot vaevab.
Re: 520 110kw 3000 pöörde juures akkab alles kiirendama .
Võiks ka pakkuda mõne silindri süütepooli. Neil vist on igal silindril oma ve ?
- allanasi
- Huviline
- Postitusi: 1265
- Liitunud: 27.02.2009 21:46 38
- Peamine sõiduk: E60 530D
- Asukoht: tartu/põlva
Re: 520 110kw 3000 pöörde juures akkab alles kiirendama .
endal oli süütepool läbi puterdas ja turtsus vastuTimoA kirjutas:Võiks ka pakkuda mõne silindri süütepooli. Neil vist on igal silindril oma ve ?
kus saab 150 krooniga käia tartus diagnostikas?
Re: 520 110kw 3000 pöörde juures akkab alles kiirendama .
Tartus ei tea,
Aga kui rääkida siis meie juures vast saaks
Kui tahad mingit kindlat asja teada et a la miuke süütepool on läbi vms...
Meil just ühel oli et järsku kadus jõud ära, mida pole seda pole. Tuli siis läbi, ja süütepool oligi läbi, üks kuuest. Aga ei puterdanud ega turtsunud, Vaid lihtsalt jõudu polnud.


Meil just ühel oli et järsku kadus jõud ära, mida pole seda pole. Tuli siis läbi, ja süütepool oligi läbi, üks kuuest. Aga ei puterdanud ega turtsunud, Vaid lihtsalt jõudu polnud.
Re: 520 110kw 3000 pöörde juures akkab alles kiirendama .
aga kus sa asud sa saad muidu ise diagnosti teha v ?
Re: 520 110kw 3000 pöörde juures akkab alles kiirendama .
mul on välja las ka suht läbi omadega löriseb päris kõvasti muidu.
Re: 520 110kw 3000 pöörde juures akkab alles kiirendama .
kui väljalase on auguline, siis tasuks augud ära lappida või uued torud panna igaljuhul.
kiirendusele mõjub tuntavalt kui auguline on see osa, mis ütleme siis enne pütte on. tagumise otsa torustiku või püttide augud omavad väiksemat tähtsust, rohkem lärmi teema ja ülevaatusel probleeme.
kui enne lambdaandurit väljalaskes on augud, st. võtab õhku enne lambdat siis võib ka arvestada, et asi on ilmselt suht segi omadega! selle generatsiooni moto toetub lambda infole juba üsna tõsiselt ja lisaõhk keerab need näidud täiesti peapeale.
kiirendusele mõjub tuntavalt kui auguline on see osa, mis ütleme siis enne pütte on. tagumise otsa torustiku või püttide augud omavad väiksemat tähtsust, rohkem lärmi teema ja ülevaatusel probleeme.
kui enne lambdaandurit väljalaskes on augud, st. võtab õhku enne lambdat siis võib ka arvestada, et asi on ilmselt suht segi omadega! selle generatsiooni moto toetub lambda infole juba üsna tõsiselt ja lisaõhk keerab need näidud täiesti peapeale.
- allanasi
- Huviline
- Postitusi: 1265
- Liitunud: 27.02.2009 21:46 38
- Peamine sõiduk: E60 530D
- Asukoht: tartu/põlva
Re: 520 110kw 3000 pöörde juures akkab alles kiirendama .
kas teema omanik leidis probleemi või ikka otsib?
Re: 520 110kw 3000 pöörde juures akkab alles kiirendama .
ei ole probleemi suutnud lahendada . kui keegi teab midagi selles siis andku teada ikka .
Re: 520 110kw 3000 pöörde juures akkab alles kiirendama .
Diagnostis käidud ja ühtegi viga ei leitud???risto94 kirjutas:ei ole probleemi suutnud lahendada . kui keegi teab midagi selles siis andku teada ikka .

Re: 520 110kw 3000 pöörde juures akkab alles kiirendama .
ei ole veel diagnosti jõudnud kuna ise olin vahe peal puhkamas ja nüüd kui rahaliselt võimalik tahak ära käiia . äkki oskate soovitada kus saaaks odavalt ära teha .