
Õlivahetus
Õlivahetus
Plaan siis teha oma bmw e36-el õlivahetus ning ostsin 5 liitrit mingit Adinoli poolsünt õli. Küsiksin siis sellist asja, et kas vana õli võib kõik karterist välja lasta või midagi, kuna olen kuulnud et mingi selline asi on, et võib peale vahetamist õhu või midagi sisse jätta kuskilt olen nagu lugenud ja et pidi jama tekitama pole asjaga kursis kuna eelmisel masinal valasin lihtsalt juurde õli kuna sõi seda ja ei hakanud nagu vaeva üldse sellega nägema, kuid see BMW mis praegu on siis see on üpris korralik, et vanale õlile lihtsalt juurde valada tahaks ikka täielikult uut sisse ja seepärast oleks vaja vana välja lasta. Võib olla loll küsimus aga kuna kuskilt foorumist on see meeles siis igaks juhuks küsin äkki teab keegi midagi sellisest asjast. Vabandan, kui loll küsimus on 

Re: Õlivahetus
Loll küsimus jah, aga kuna juba vabandasid, siis pole lugu. Lase kõik välja joosta ja vaheta ka filter kindlasti 

Re: Õlivahetus
Oukei
ma lihtsalt lugesin ma ei mäleta mis foorum see oli aga ka kõik nö autoentusiastid olid vist platsis
igaljuhul jah seal räägiti et mingi risk on et jääb õhku sisse jne ühesõnaga TÄNUD. Lihtsalt igaksjuhuks küsisin, et äkki on see tõesti võimalik nagu õhk piduritorus 



- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Õlivahetus
Ja ära addinoli sisse kalla, addinoliga võid kodus mune praadida, osta miskit korralikumat castrol valvoline comma motul vms.husta kirjutas:Oukeima lihtsalt lugesin ma ei mäleta mis foorum see oli aga ka kõik nö autoentusiastid olid vist platsis
igaljuhul jah seal räägiti et mingi risk on et jääb õhku sisse jne ühesõnaga TÄNUD. Lihtsalt igaksjuhuks küsisin, et äkki on see tõesti võimalik nagu õhk piduritorus
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: Õlivahetus
Toits, krt, ära virise. Pole sellel Addinolil ka häda midagi, kui sellega üleliia kaua ei sõida.
Rev range is there to be used!
Re: Õlivahetus
Kaua selle adinoliga sõita siis võib 1000 2000 kilti?? mis temas siis halba on?
Re: Õlivahetus
Sellise jutu peale tuleb vist meelde tuletada, et kindlasti tuleb ära vahetada ka õlifilter. 

E36 Cabrio sisuprojekt Tel: 5519802
-
- Huviline
- Postitusi: 1425
- Liitunud: 19.12.2008 16:59 40
- Peamine sõiduk: BMW 328i e46,BMW 320iT 46
Re: Õlivahetus
olen sõitnud addinoliga 10 000km ja pole tal viga midagi
või on kellelgi konkreetseid näited sellega seoses,et addinol oleks teistest kehvem??

või on kellelgi konkreetseid näited sellega seoses,et addinol oleks teistest kehvem??
Re: Õlivahetus
10000 on normaalne, eeldusel et vana ikka enne välja lased ja filtri ka vahetad.husta kirjutas:Kaua selle adinoliga sõita siis võib 1000 2000 kilti?? mis temas siis halba on?
Re: Õlivahetus
Voot selle adinoli õli kohta oli väääga 5+ näite kunagi Motors 24 TV_s kus tõmmati mootoreid laiali ja siis näidati autot mis Adinoliga sõitis, jube oli see polt mis mootori seest paistis ja loeti ka sõnu rahvale peale, et ärge kallake igast SOLKI "Adonili" oma auto mootoritesse.
Re: Õlivahetus
Peaks äkki sellise teemaga edasi minema, et mis õli keegi soovitab?
- Leopold661
- Huviline
- Postitusi: 399
- Liitunud: 12.11.2004 12:52 13
- Asukoht: paide
Re: Õlivahetus
Ma arvan,et kui sa sellest asjast,nagu näha midagi eriti ei jaga siis mine lase kusagil teeninduses see töö ära teha!
Endal vist kokkuvõttes lihtsam
Endal vist kokkuvõttes lihtsam
Audi A6 3.0tdi
Re: Õlivahetus
Kõik on endal juba olemas lihtsalt et teised saaksid lugeda mida keegi soovitab sisse valada.Leopold661 kirjutas:Ma arvan,et kui sa sellest asjast,nagu näha midagi eriti ei jaga siis mine lase kusagil teeninduses see töö ära teha!
Endal vist kokkuvõttes lihtsam
Re: Õlivahetus
Addinoli õlist:
Mul on mitmeid tuttavaid, kes sõidavad Addinoli õlidega. Naabrimehel on 93. aasta Volvo, mis on tema omanduses olnud 7 aastat ja tema on sõitnud ainult Addinoli 10w-40 poolsünteetilise õliga. Läbisõitu on masinal ligi 400 000. Õli vahetatakse korralikult iga 10-12 megameetri tagant ja mootor on perfektses korras.
Tuttaval on VW Golf, mis sõidab sama marki õliga. Hiljuti käis Golfil plokikaan maas, kuna kaanetihend hakkas õli lekkima. Huvi pärast sai ka karter alt ära kistud, mootor oli seest puhas ja ilus, nagu oleks alles tehasest tulnud.
Enda bemmile lasin peale ostu ka sisse Addinoli 5w-40 täissünteetilise õli. Eelnev õli oli sees jube, määrimisomadusi peaegu polnudki. Ilmselgelt oli see õli kõvasti üle välba lastud. Sõitsin Addinoli õliga 12 megameetrit ja vahetasin välja. Õli nägi välja nagu tavaline kasutatud kraam. Must, kuid mitte omadusi kaotanud. Praegu sõidan küll Texaco Havoline õliga, kuid seda vaid seepärast, et sain odavalt kätte. Muidu oleksin ilmselt Addinoli sisse pand jälle.
Õlidest üldse: Õlide kvaliteedimärgised eksisteerivad põhjusega. Kui õlipudelil on ikkagi kirjas, et ta kõlbab sellele või tollele margile, siis võib teda rahulikult sisse panna. Arvestada tuleb muidugi hinnaga, et millises klassis too õli asub ja arvestada ka kasutustingimustega. Igapäevasõitudeks, kus autot väga julmalt ei piinata, sobivad odavamad õlid täiesti. Kui mootorile on juba kõrgemad nõudmised, näiteks ta on tehase konfiguratsioonist võimsamaks tehtud või mootor käib ringrajal või kiirendusel, siis oleks mõistlik minna ja leida kallim õli. Päris igasugust õli ei julge ka uutele, ehk vähem kui 5 aastat vanadele masinatele sisse valada. Samas tundub pedantsusena maksta mootoriõli eest 250 krooni liitrist ning seda kasutada igapäevasõitudel täiesti tavalises mootoris. Hullu juhus on aga see, kui inimene ostab selle kalli õli ja siis üritab sellest 30 megameetrit läbisõitu kätte saada. Selline käitumine on juba ohtlikum, kui odava õliga sõitmine, kuid normaalsel ajal vahetamine.
Ma ei pretenteeri siinkohal täielikule ja absoluutsele tõele. Ma ei ole õlispets, ma ei ole autospets, mul pole vastavat haridust. Kõik, mis ma kirja panin, on kas enda või tuttavate kogemused ning interneti teel oma tarbeks uuritud informatsioon. Kindlasti on kellelgi vastuväiteid, kindlasti hakkab keegi ütlema, et "Kas Castrol või ei sõida üldse!!!!" või muid sarnaseid asju.
Btw: Castroli õlist: Isa autole, Škoda Fabiale sai 2 raksu sisse pandud Castroli 10w-40 poolsünt õli. Kõik oli muidu tore ja kena aga talvised külmkäivitumised olid rasked ja külmast peast sai klapiklõbinat päris kenasti kuulda. Paar korda hakkasid klapid isegi täiesti soojast peast klõbisema. Sõna otseses mõttes sõitsin Viljandist Tallinnasse ja foori taga seistes kuulsin korralikku klõbinat. Nüüdseks sõidab Škoda Mobil 1'ga aga eks näis, mis talv toob jälle.
Mul on mitmeid tuttavaid, kes sõidavad Addinoli õlidega. Naabrimehel on 93. aasta Volvo, mis on tema omanduses olnud 7 aastat ja tema on sõitnud ainult Addinoli 10w-40 poolsünteetilise õliga. Läbisõitu on masinal ligi 400 000. Õli vahetatakse korralikult iga 10-12 megameetri tagant ja mootor on perfektses korras.
Tuttaval on VW Golf, mis sõidab sama marki õliga. Hiljuti käis Golfil plokikaan maas, kuna kaanetihend hakkas õli lekkima. Huvi pärast sai ka karter alt ära kistud, mootor oli seest puhas ja ilus, nagu oleks alles tehasest tulnud.
Enda bemmile lasin peale ostu ka sisse Addinoli 5w-40 täissünteetilise õli. Eelnev õli oli sees jube, määrimisomadusi peaegu polnudki. Ilmselgelt oli see õli kõvasti üle välba lastud. Sõitsin Addinoli õliga 12 megameetrit ja vahetasin välja. Õli nägi välja nagu tavaline kasutatud kraam. Must, kuid mitte omadusi kaotanud. Praegu sõidan küll Texaco Havoline õliga, kuid seda vaid seepärast, et sain odavalt kätte. Muidu oleksin ilmselt Addinoli sisse pand jälle.
Õlidest üldse: Õlide kvaliteedimärgised eksisteerivad põhjusega. Kui õlipudelil on ikkagi kirjas, et ta kõlbab sellele või tollele margile, siis võib teda rahulikult sisse panna. Arvestada tuleb muidugi hinnaga, et millises klassis too õli asub ja arvestada ka kasutustingimustega. Igapäevasõitudeks, kus autot väga julmalt ei piinata, sobivad odavamad õlid täiesti. Kui mootorile on juba kõrgemad nõudmised, näiteks ta on tehase konfiguratsioonist võimsamaks tehtud või mootor käib ringrajal või kiirendusel, siis oleks mõistlik minna ja leida kallim õli. Päris igasugust õli ei julge ka uutele, ehk vähem kui 5 aastat vanadele masinatele sisse valada. Samas tundub pedantsusena maksta mootoriõli eest 250 krooni liitrist ning seda kasutada igapäevasõitudel täiesti tavalises mootoris. Hullu juhus on aga see, kui inimene ostab selle kalli õli ja siis üritab sellest 30 megameetrit läbisõitu kätte saada. Selline käitumine on juba ohtlikum, kui odava õliga sõitmine, kuid normaalsel ajal vahetamine.
Ma ei pretenteeri siinkohal täielikule ja absoluutsele tõele. Ma ei ole õlispets, ma ei ole autospets, mul pole vastavat haridust. Kõik, mis ma kirja panin, on kas enda või tuttavate kogemused ning interneti teel oma tarbeks uuritud informatsioon. Kindlasti on kellelgi vastuväiteid, kindlasti hakkab keegi ütlema, et "Kas Castrol või ei sõida üldse!!!!" või muid sarnaseid asju.
Btw: Castroli õlist: Isa autole, Škoda Fabiale sai 2 raksu sisse pandud Castroli 10w-40 poolsünt õli. Kõik oli muidu tore ja kena aga talvised külmkäivitumised olid rasked ja külmast peast sai klapiklõbinat päris kenasti kuulda. Paar korda hakkasid klapid isegi täiesti soojast peast klõbisema. Sõna otseses mõttes sõitsin Viljandist Tallinnasse ja foori taga seistes kuulsin korralikku klõbinat. Nüüdseks sõidab Škoda Mobil 1'ga aga eks näis, mis talv toob jälle.
Rev range is there to be used!
Re: Õlivahetus
Ostsin ka endale Addinoli poolsünt õli. Tõesti tänud sellise pika ja üsna aruka jutu eest.