
Koonusfiltri paigaldus
Koonusfiltri paigaldus
Oskab keegi öelda kus on pädevad mehed seda tegema? Olen küsinud mitmest remondi töökojast ja nemad ei tee ja ei oska... Kui kellelgi on kogemusi või teab kus paigaldavad ja seda ka hästi siis võiks mulle abiks olla 

Jajah, lisa kilowatte saad siis juurde, kui tuleb korralik külmaõhu võtt, kui tuleb soe õhk, saad -kwt; usu mindHotZ kirjutas:ei mina tea on ta traadiga vai mitte. Koonuse ostsin aga öeldi et ise ei ole mõtet paigaldada jne. Teoreetiliselt ise pannes näeks see nii välja, et filter otsa ja klambriga kinni. Aga tegelikkuses see nii ei ole.
Et milleks vaja ? Hääl on seksikas ja lisa KW lubatakse samuti.

Ja kui on traadiga õhulugeja ära parem pane, võib olla läheb kalliks...
BMW 535\M535 e28 ruulivad, 323 e21 ja 635 e24 ruulivad samuti.
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
koonusfilter
mis mootor ?
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
No ise see filter toru otsa visata pole tõesti mingi probleem. Spetsialisti ongi vaja selleks, et nad sulle valmistaksid filtri ja mootoriruumi vahele seina.
Filtri enda võin ma sulle 50 kulli eest ise ka paigaldada
Korralikult tehes see sein samas läheb rohkem maksma kui filter ise
Ja võimsuses sa selle liigutusega vabalthingava mootori juures praktiliselt ei võida midagi, pigem saad paar originaalfiltriga kaduma läinud hobust tagasi kui sedagi. Enda filtriinstalli juures olen mõõtnud koonusega ja ilma filtrita tõmmete vaheks 1 hobujõu. Filtriga läheb siis see 1 hobujõud kaduma. Pakun, et originaalfiltriga võib see kadu olla 2-3 hobujõudu vast.
Kui ilma seinata koonuse paigaldad, siis võid arvestada kusagil 5 hobujõu kaoga.
Filtri enda võin ma sulle 50 kulli eest ise ka paigaldada

Korralikult tehes see sein samas läheb rohkem maksma kui filter ise

Ja võimsuses sa selle liigutusega vabalthingava mootori juures praktiliselt ei võida midagi, pigem saad paar originaalfiltriga kaduma läinud hobust tagasi kui sedagi. Enda filtriinstalli juures olen mõõtnud koonusega ja ilma filtrita tõmmete vaheks 1 hobujõu. Filtriga läheb siis see 1 hobujõud kaduma. Pakun, et originaalfiltriga võib see kadu olla 2-3 hobujõudu vast.
Kui ilma seinata koonuse paigaldad, siis võid arvestada kusagil 5 hobujõu kaoga.
Ei saa ma nüüd aru. On siis keegi käinud stendis mõõtmas palju neid kilovatte juurde tuleb/vähemaks läheb et nii umbes kilovatise täpsusega numbreid välja laotakse 
Sellist teemat on paljudes foorumites olnud samuti nn "peaks saama juurde kw" tooniga. Pakuks et üks julge mees võiks käia ära stendis ja ametlike faktidega umbmäärased väited ümber lükata.
Läheks ise aga minul pole plaanis sellist filtrit enda autole peale panna.
MInevikust tuleb meelde kogemus. Oli mul kunagi Ford Focus. Sai talle ka pandud peale see K&N filter - paneel ainult. Sai ka õhu sissevõttu paremaks muudetud.
et midagi paremaks oleks muutunud, sellist tunnet ei olnud. Siin on aga mängus fakt et mootor oli 1,6 ja nii väikesele mootorile pole antud filtrist tõesti abi - selle võrra olen jälle targem. et siis nagu vanasõna: "ega enne teada ei saa, kui ise pole järgi proovinud".
Ok, soovin siiski jõudu ja jaksu.
PS Kui g-tech-i saaksid muretseda, siis sellega mõõtes võib selle kahe filtri vahe teada saada kindlasti. Kallimad joonistavad arvutisse võimsusgraafikud ja kiirendusgraafikud ja palju muudki.

Sellist teemat on paljudes foorumites olnud samuti nn "peaks saama juurde kw" tooniga. Pakuks et üks julge mees võiks käia ära stendis ja ametlike faktidega umbmäärased väited ümber lükata.
Läheks ise aga minul pole plaanis sellist filtrit enda autole peale panna.
MInevikust tuleb meelde kogemus. Oli mul kunagi Ford Focus. Sai talle ka pandud peale see K&N filter - paneel ainult. Sai ka õhu sissevõttu paremaks muudetud.
et midagi paremaks oleks muutunud, sellist tunnet ei olnud. Siin on aga mängus fakt et mootor oli 1,6 ja nii väikesele mootorile pole antud filtrist tõesti abi - selle võrra olen jälle targem. et siis nagu vanasõna: "ega enne teada ei saa, kui ise pole järgi proovinud".
Ok, soovin siiski jõudu ja jaksu.
PS Kui g-tech-i saaksid muretseda, siis sellega mõõtes võib selle kahe filtri vahe teada saada kindlasti. Kallimad joonistavad arvutisse võimsusgraafikud ja kiirendusgraafikud ja palju muudki.
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
http://www.templiryytel.eu
koonusfilter
konkreetselt sinu mootoril kui sa aretad otse külge ilma lisatoruta läheb tõmme lahjemaks ja gaasi andmisel tekib madalatel pööretel tühi koht, lisks laseb koonusfilter 10x rohkem tolmu läbi. Ainuke positiivne ja praktiline pool on siis kui sul on juba tuunitud mootor, väljalase, suuremad bens. rõhud, siis oleks vaja rohkem õhku. kusjuures isiklikult arvan et 1500.- eest annab midagi praktilisemat ära teha aga proovi järgi !
jah, stock mootoril täiesti mõttetuKristjanS kirjutas:Ühesõnaga nagu jutust aru saada pole asjal mingit mõtet... pigem mõttetu raha raiskamine esiteks ja pealekauba kaotad auto tõmbes ja mõne kw isegi kui hästi läheb
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Minu arust unustate te ikkagi ära ühe suure eelise koonusfiltri puhul. Ta võib ju õhku läbi lasta sama palju kui uus paberfilter, aga samas saab ju lahti suure õhutakistusega tehase filtrikorpusest, mis on mõeldud siiski ka sisselaske müra summutama. Kas tuleb koonusega juurde või mitte, sõltub ikka selle installist - kui dünos lihtsalt paberfilter välja võtta, jääb orig, korpus ikka alles, mis veel halvemal juhul võtab sooja õhku õhku radikast (bmw-del õnneks nii ei ole) ja tulebki võimsuse kasv ~0.5 kw. Lisaks veel dünos õhk seisab, aga koonusfiltrile saab tagada sõites suurema õhu pealevoolu, mille tavaline filtrikorpus muidu ära nulliks oma mürasummutusega.
Ja üks legend on veel see, et õlitatav filter rikub kuumtraadiga õhulugeja ära - on siis kellelgi reaalselt ka nt. see kuumtraat läbi põlenud õlitatava filtriga? See sõltub ju ka sellest kui palju õli filtri peale kantakse, värskelt õlitatuna muidugi võib sealt mingi õliudu eralduda, aga mitte pidevalt.
Üks mõte on veel see, et kui mitteõlitataval filtril (nagu Apex) on võrdne voolavus õlitatavaga (K&N), siis võiks teoreetiliselt õlitatav filtreerida rohkem ja peenemaid osakesi õhust välja, kuna tal on veel õli abiks tolmuosakesi siduma.
Minu mõtted sellel teemal
Ja üks legend on veel see, et õlitatav filter rikub kuumtraadiga õhulugeja ära - on siis kellelgi reaalselt ka nt. see kuumtraat läbi põlenud õlitatava filtriga? See sõltub ju ka sellest kui palju õli filtri peale kantakse, värskelt õlitatuna muidugi võib sealt mingi õliudu eralduda, aga mitte pidevalt.
Üks mõte on veel see, et kui mitteõlitataval filtril (nagu Apex) on võrdne voolavus õlitatavaga (K&N), siis võiks teoreetiliselt õlitatav filtreerida rohkem ja peenemaid osakesi õhust välja, kuna tal on veel õli abiks tolmuosakesi siduma.
Minu mõtted sellel teemal

just nimelt müra summutama, mitte õhku kinni pidama. õhk ei ole mingi paberihunnik, mida üks korpus kinni peaks pidamaErR kirjutas:Minu arust unustate te ikkagi ära ühe suure eelise koonusfiltri puhul. Ta võib ju õhku läbi lasta sama palju kui uus paberfilter, aga samas saab ju lahti suure õhutakistusega tehase filtrikorpusest, mis on mõeldud siiski ka sisselaske müra summutama.
ehk siis mina ei usu ka, et see koonus midagi aitama peaks. laseb lihtsalt saasta rohkem läbi, peab hooldama ning müra jääb summutamata
edit*
ja kusjuures kõige rohkem summutab häält see väikene toru, mis õhufiltri korpuse ees on (+ siis tuli, mis korpuse augu ees õhku blokeerib)
mul esiots praktiliselt puudus ja kui väheke maad maanteel sõitsin (haha, hea et mente ei näinud


nüüd alles tulin selle peale, et õhu liikumine oli teine. mingit boosti küll ei tundnud. lihtsalt häält oli rohkem
- Pavel_V
- Huviline
- Postitusi: 3538
- Liitunud: 09.12.2006 20:05 46
- Peamine sõiduk: BMW E46 330 ///M-Pakett
- Asukoht: Helsinki Finland. Jõgeva, Estland!
- Kontakt:
Koonusfiltri paigaldus
Koonusfilter täiesti mõttetu asi,keerabki õhulugeja p'sse
Parem korralik Sportsummuti! Ja tulevadki sexikas hääled!

Parem korralik Sportsummuti! Ja tulevadki sexikas hääled!

raimo_r kirjutas:mis kasu siis sellest on? saad foori alt tuhandiksekundi jagu kiiremini minema?
auto mootoris on 100 + n muud võimalust reaalselt autot kiiremini edasi liigutavat jõudu juurde saada.


Njah, edu Sulle auto müügiga tulevikus, kui auto mootor on koonusega tuksi keeratud. Mina seda autot Sinult ei ostaks ja ei soovita teistelegi.
Milleks seda koonust vaja panna on?
Sportpütast saan ma veel täiesti aru, aga milleks koonusfilter?
Ilu pärast? Pole kottigi muud teha või?
Minu mõistus ei võta lihtsalt.
Milleks seda koonust vaja panna on?
Sportpütast saan ma veel täiesti aru, aga milleks koonusfilter?
Ilu pärast? Pole kottigi muud teha või?
Minu mõistus ei võta lihtsalt.
