525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ütleme nii, et sinine on mu lemmiks värviks saanud.
Punast pole kordagi kasutanud ja ei tee ka seda.
Aga võll pumbas on korralikult puru muu elektroonika oli kõik korras.
Kes pumbapead tahab osta, andku teada.Pumba nr 995 lõpuga.
Käivitus soojalt kui külmalt hästi.
Punast pole kordagi kasutanud ja ei tee ka seda.
Aga võll pumbas on korralikult puru muu elektroonika oli kõik korras.
Kes pumbapead tahab osta, andku teada.Pumba nr 995 lõpuga.
Käivitus soojalt kui külmalt hästi.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tere! Selline mure et mootoris on mingi hääl(vaikne tiksumine või lagin ei oska täpselt kirjeldada).Hääl kostub ainult salongist kuulates nii tühi käigule kui ka madalatel pööretel sõites 1-2 käiguga kui suurem käik sees siis hääl kadunud või ei kuule enam.Kui kohapeal gaasi anda siis muutub see lagin kiiremaks aga hääl kõvemaks ei lähe.Kapoti alt ei kuule midagi , mootor töötab muidu ilusti pöörded on paigas ja sõidab ka väga hästi.Lihtsalt see hääl häirib ja tahaks sellest lahti saada.Suht keeruline kirjeldada seda aga loodan et keegi sai aru ja oskab midagi pakkuda milles probleem võiks olla.
Autoks on e39 525tds 105kw 98.a.
Autoks on e39 525tds 105kw 98.a.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Klapivahed tarvis paika ajada?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
tere mul sellinne mure 525 dts-iga 105kw ,et peale pumba tihendite vahetust autol nagu jõud kadunud ja suht tihti käiguvahetusel või seismajäädes ja pöörete tühikäigule langedes sureb auto välja ja kui käivitada siis läheb kohe uuesti paugust käima oskab keegi nõu anad.ja vahest pöörded ka kõiguvad.nt kui kont järgi lülitada.
-
- Huviline
- Postitusi: 67
- Liitunud: 12.06.2010 23:49 29
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tere mul on selline probleem et saan sõita kuskil 15km siis sureb auto välja kui jahtub läheb uuesti käima ning saan sõita taas 15km kohapeal aga käib kasvõi mitutundi aga ei sure välja milles võib viga olla vahetasin ise kõrgsurve pumba ära kui on süüde vale kas siis võib ka teha sellist nalja vana pumbaga sellist jama polnud autoks siis E34 2,5 tds 92 a.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
võivad klapivahed lambist järsku paigast minna?Ragnar74 kirjutas:Klapivahed tarvis paika ajada?
Kus muidu sellist asja tehakse üldse?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
m51 motol pole miskit moodi võimalik klapivahesid regullida. Sellel mootoril hüdrotõukurid, mis teevad seda ise. Alustada tuleks pihustite kontrollist, ja nukvõlli ajastus tasuks ka ära kontrollida.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
ja nukvõlli ajastus tasuks ka ära kontrollida.
Omast kogemusest lähtuvalt ei näe sellisel tegevusel antud probleemi korral mõtet.
Minu auto käis täpsel samasuguse häälega kõigi võimalike nukkvõlli asendite korral, kui kolvid ja klapid veel üksteist ei puutunud. (kui oleks veel rohkem gaasijaotus mööda siis oleks sümptomiks ka dünaamika halvenemine)
Pigem kontrollida KSP ajastust, kuid kui auto sõidab ilusti ja ka käivitub iga temperatuuri korral siis ka see väheusutav...
Omast kogemusest lähtuvalt ei näe sellisel tegevusel antud probleemi korral mõtet.
Minu auto käis täpsel samasuguse häälega kõigi võimalike nukkvõlli asendite korral, kui kolvid ja klapid veel üksteist ei puutunud. (kui oleks veel rohkem gaasijaotus mööda siis oleks sümptomiks ka dünaamika halvenemine)
Pigem kontrollida KSP ajastust, kuid kui auto sõidab ilusti ja ka käivitub iga temperatuuri korral siis ka see väheusutav...
533 274 38 Andres
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
täna siis sai nati enda auto murega lähemalt tutvust teha ühe targema inimese kaasabil ja selgus ,et vaja kõrgsurve pumbast kütet juurde reguleerida aga kas ja kuidas seda teha võimalik ongaiar kirjutas:tere mul sellinne mure 525 dts-iga 105kw ,et peale pumba tihendite vahetust autol nagu jõud kadunud ja suht tihti käiguvahetusel või seismajäädes ja pöörete tühikäigule langedes sureb auto välja ja kui käivitada siis läheb kohe uuesti paugust käima oskab keegi nõu anad.ja vahest pöörded ka kõiguvad.nt kui kont järgi lülitada.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
sander k kirjutas:m51 motol pole miskit moodi võimalik klapivahesid regullida. Sellel mootoril hüdrotõukurid, mis teevad seda ise. Alustada tuleks pihustite kontrollist, ja nukvõlli ajastus tasuks ka ära kontrollida.
Kuidas saab pihusteid kontrollida?Kus siin tallinnas oleks see võimalik?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
andre731 kirjutas:ja nukvõlli ajastus tasuks ka ära kontrollida.
Omast kogemusest lähtuvalt ei näe sellisel tegevusel antud probleemi korral mõtet.
Minu auto käis täpsel samasuguse häälega kõigi võimalike nukkvõlli asendite korral, kui kolvid ja klapid veel üksteist ei puutunud. (kui oleks veel rohkem gaasijaotus mööda siis oleks sümptomiks ka dünaamika halvenemine)
Pigem kontrollida KSP ajastust, kuid kui auto sõidab ilusti ja ka käivitub iga temperatuuri korral siis ka see väheusutav...
mis see ksp ajastus on?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tundub et tihendeid vahetas inimene kes pole sellega enne kokku puutunud, vähemalt bmw pumbaga. Tihendeid vahetades ei pandud enam "pumbapead" paika, on vaja 4 polti lahti keere ning salongi poole natuke liigutada ning auto elab jälle. Mitte ülemised vaid alumised poldid, tähikuga käivad lahti.gaiar kirjutas:täna siis sai nati enda auto murega lähemalt tutvust teha ühe targema inimese kaasabil ja selgus ,et vaja kõrgsurve pumbast kütet juurde reguleerida aga kas ja kuidas seda teha võimalik ongaiar kirjutas:tere mul sellinne mure 525 dts-iga 105kw ,et peale pumba tihendite vahetust autol nagu jõud kadunud ja suht tihti käiguvahetusel või seismajäädes ja pöörete tühikäigule langedes sureb auto välja ja kui käivitada siis läheb kohe uuesti paugust käima oskab keegi nõu anad.ja vahest pöörded ka kõiguvad.nt kui kont järgi lülitada.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Probleem järgmine:
Sõitsin eile Tallinnast Tartu poole ja umbes poolel teel hakkas auto konkreetselt vibreerima ja see vibra tuli kapotialt. Samaaegselt viskas üles dislahaisu. Kuna eile oli hilja, siis ei jõudnud täpsemalt vaadata. Täna proovisin ja täpselt sama jama. Kusjuures auto jätab päris korraliku diisli loigu igakord alla. Ka kohapeal seistes on vibra väga hull
Huvitav on see, et kõige selle juures on käivitus paremaks muutunud kui varem.
Pakun ise lolli peaga, et viga on kõrgsurve pumbas aga mis täpsemalt?
Autoks siis 92 aasta 525 TDSA
EDIT: See tuli ka põleb, mis muidu eelsüütel vasakpoolne on.
EDIT2: Lugesin natuke seda teemat ja selgus, et see vasakpoolne tuli on vist pihustituli. Kas on võimalik, et üks pihusti on lahti ning seetõttu töötab auto 6 asemel 5 silindriga(selgitaks seda vibra) ja hoopis sealt ajab kütet välja?
Sõitsin eile Tallinnast Tartu poole ja umbes poolel teel hakkas auto konkreetselt vibreerima ja see vibra tuli kapotialt. Samaaegselt viskas üles dislahaisu. Kuna eile oli hilja, siis ei jõudnud täpsemalt vaadata. Täna proovisin ja täpselt sama jama. Kusjuures auto jätab päris korraliku diisli loigu igakord alla. Ka kohapeal seistes on vibra väga hull
Huvitav on see, et kõige selle juures on käivitus paremaks muutunud kui varem.
Pakun ise lolli peaga, et viga on kõrgsurve pumbas aga mis täpsemalt?
Autoks siis 92 aasta 525 TDSA
EDIT: See tuli ka põleb, mis muidu eelsüütel vasakpoolne on.
EDIT2: Lugesin natuke seda teemat ja selgus, et see vasakpoolne tuli on vist pihustituli. Kas on võimalik, et üks pihusti on lahti ning seetõttu töötab auto 6 asemel 5 silindriga(selgitaks seda vibra) ja hoopis sealt ajab kütet välja?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tahtsin ise ka pakkuda et juhtpihustiga mingi kala, endal lekib ka disla kuid tulukest pole, seega pääsen ainult tagasivooluvoolikute vahetusest
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Lisaks ka selle, et enne käivitus ~5-10s aga nüüd käivitub peaaegu koheselt. Oligi pihustiviga?
EDIT: Kas sellist viga võib põhjustada ainult juhtpihusti või teised pihustid ka? Palju see juhtpihusti maksab ja kus seda müüakse?
EDIT: Kas sellist viga võib põhjustada ainult juhtpihusti või teised pihustid ka? Palju see juhtpihusti maksab ja kus seda müüakse?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
kas pihustid võivad hakata tegema sellist häält(nagu ennem kirjeldasin)?sander k kirjutas:m51 motol pole miskit moodi võimalik klapivahesid regullida. Sellel mootoril hüdrotõukurid, mis teevad seda ise. Alustada tuleks pihustite kontrollist, ja nukvõlli ajastus tasuks ka ära kontrollida.
kuidas neid pihusteid saab kontrollida?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tervist,
Autoks BMW 525tds automaat 1993.
Auto käivitub hästi ja jääb käima aga kui käigu sisse panen sureb välja seda muidugi mõnikord.
Mõnikord keeran lihtsalt rooli ja sureb välja.
Kõike seda teeb aint siis kui käima panna külmast peas. Käivitub muidu igati hästi nii külmalt kui soojalt.
Käigukast vahetab kõik käigud ilusti sõidu ajal jne.
Ainlut külmalt esineb selline probleem.
Milles viga olla võib?
Ette tänades
Autoks BMW 525tds automaat 1993.
Auto käivitub hästi ja jääb käima aga kui käigu sisse panen sureb välja seda muidugi mõnikord.
Mõnikord keeran lihtsalt rooli ja sureb välja.
Kõike seda teeb aint siis kui käima panna külmast peas. Käivitub muidu igati hästi nii külmalt kui soojalt.
Käigukast vahetab kõik käigud ilusti sõidu ajal jne.
Ainlut külmalt esineb selline probleem.
Milles viga olla võib?
Ette tänades
- andreo
- Huviline
- Postitusi: 712
- Liitunud: 22.01.2003 12:17 18
- Peamine sõiduk: E65 730d 2003a. E36 compact 2,0. e30 m3 replica,
- Asukoht: Hiiumaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Minu autol siis jälle mingi jama kallal.
Auto siis 94a. 525tda. Probleem siis selles, et käima läheb külmal koheselt, aga kui pöördeid tõsta ca 1500-2000 juurde , siis hakkab mootor ebaühtlaselt käima ja nagu vahele jätma, kui järsult põhja vajutada, siis läheb pöördesse küll.Sõiduaegu on selline jama, et kui natuke gaasipedaali järgi anda hakkab auto täiega katkuma ja raputama, eriti annab tunda kui sõita püsikaga ja natuke mäest alla kui laseb veo tagant ära, siis jukerdab kõige hullemini.Kui aga minna anda ja pedaali tallata siis töötab normaalselt.
Auto siis 94a. 525tda. Probleem siis selles, et käima läheb külmal koheselt, aga kui pöördeid tõsta ca 1500-2000 juurde , siis hakkab mootor ebaühtlaselt käima ja nagu vahele jätma, kui järsult põhja vajutada, siis läheb pöördesse küll.Sõiduaegu on selline jama, et kui natuke gaasipedaali järgi anda hakkab auto täiega katkuma ja raputama, eriti annab tunda kui sõita püsikaga ja natuke mäest alla kui laseb veo tagant ära, siis jukerdab kõige hullemini.Kui aga minna anda ja pedaali tallata siis töötab normaalselt.
- zeck
- Huviline
- Postitusi: 995
- Liitunud: 08.01.2006 03:22 13
- Peamine sõiduk: BMW F21 116i
- Asukoht: fin
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Olen üsnagi kindel, et pumbakaan kulunud.
BMW Custom 525td (müüdud), BMW e30 316i '88(müüdud), BMW e39 535i(müüdud), BMW e36 316i compact, BMW F21 116i
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Oman ka 525 tds 93 a ja sellel on 100% samad sümptomid!andreo kirjutas:Minu autol siis jälle mingi jama kallal.
Auto siis 94a. 525tda. Probleem siis selles, et käima läheb külmal koheselt, aga kui pöördeid tõsta ca 1500-2000 juurde , siis hakkab mootor ebaühtlaselt käima ja nagu vahele jätma, kui järsult põhja vajutada, siis läheb pöördesse küll.Sõiduaegu on selline jama, et kui natuke gaasipedaali järgi anda hakkab auto täiega katkuma ja raputama, eriti annab tunda kui sõita püsikaga ja natuke mäest alla kui laseb veo tagant ära, siis jukerdab kõige hullemini.Kui aga minna anda ja pedaali tallata siis töötab normaalselt.
kui püsikaga lasta nii 100-piires siis ei ole midagi, kuid 70km/h siis hakkab mootorik korralikult väristama.
Mina olen ka kasutaja zeck-iga sama meelt et viga siiski pumbas!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Auto võtab palju kütust.
250km 17l
Sai pump vahetatud ja uue pumbaga ei lähe masin nii edasi kui vana pumbaga.
Vanal pumbal sai natuke kaant liigutatud sellega sai kütte segu ka rikkamaks aetud, minek parem kui nüüd.
Kui praegu teeksin sama, siis võtaks veel rohkkem kütet.
250km 17l
Sai pump vahetatud ja uue pumbaga ei lähe masin nii edasi kui vana pumbaga.
Vanal pumbal sai natuke kaant liigutatud sellega sai kütte segu ka rikkamaks aetud, minek parem kui nüüd.
Kui praegu teeksin sama, siis võtaks veel rohkkem kütet.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
diiselbemm kirjutas:Tere mul on selline probleem et saan sõita kuskil 15km siis sureb auto välja kui jahtub läheb uuesti käima ning saan sõita taas 15km kohapeal aga käib kasvõi mitutundi aga ei sure välja milles võib viga olla vahetasin ise kõrgsurve pumba ära kui on süüde vale kas siis võib ka teha sellist nalja vana pumbaga sellist jama polnud autoks siis E34 2,5 tds 92 a.
Tere mul on ka sama jama milles viga võib olla et saad 15km sõita ja kõik siis jälle oota
BMW 525 TDS 92a CHIP
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
325td puhul 6.8/100km kohta peaks olema ju suhteliselt hea kütusekulu? Kui soovi võiks isegi natuke peale keerata.rainerboy kirjutas:Auto võtab palju kütust.
250km 17l
Ise soovitaksin pumbakaane korralikus teeninduses paika panna. Lahenevad nii mõnedki pumbapoolsed probleemid- parem käivitumine, minek, kütusekulu.
BMW e34 525tds 105kW & Honda CBR1000f 98kW & CBR1000rr 126kW
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
andreo kirjutas:Minu autol siis jälle mingi jama kallal.
Auto siis 94a. 525tda. Probleem siis selles, et käima läheb külmal koheselt, aga kui pöördeid tõsta ca 1500-2000 juurde , siis hakkab mootor ebaühtlaselt käima ja nagu vahele jätma, kui järsult põhja vajutada, siis läheb pöördesse küll.Sõiduaegu on selline jama, et kui natuke gaasipedaali järgi anda hakkab auto täiega katkuma ja raputama, eriti annab tunda kui sõita püsikaga ja natuke mäest alla kui laseb veo tagant ära, siis jukerdab kõige hullemini.Kui aga minna anda ja pedaali tallata siis töötab normaalselt.
Eile kogesin pea samat asja. Kui pöörded alla 2000 langesid hakkas jõnksutama ja välja suremas. Samal hetkel süttis pihustituli ka. Kohapeal mingi aeg käib siis hakkab nagu välja surema, aga ärkab viimasel hetkel ellu uuuesti, musta pahvaka saatel. Mina alustan hetkel juhtpihusti vahetusest, eks siis näis. Pumba kaan sai hiljuti vähe kobedama vastu vahetatud. Ajus viga ka miski "injection timing". See tegelt juba kuskil pool aastat olnud, aga kuna enne probleeme mittte mingisuguseid polnud, siis ei pööranud ka tähelepanu.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Täna sõitsin Jõhvi. Kõik masinaga korras enam pihusti tuli põlema ei läinud ja välja ei surnud. Eile sai mootorit pestud, ju siis uputas pihusti pistiku ära ei saanud vahepeal korrektset signaali.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
...
Viimati muutis Robska, 11.02.2011 15:13 33, muudetud 1 kord kokku.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
E34 94 tdsa hakkas küttepumba alt mingi korgi või kaane alt lekkima.Lahti võttes on seal all mingi vedru ja mitu seibi ja kummitihend.Endal pole kunagi olnud vajadust eriti midagi sealt näppida ei tea kas piisab tolle tihendi vahetusest ja kus seda tihendit saama.Tänud
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kui ta juhuslikult teiselt poolt ei leki siis aitab selle vahetus. Tihendi saad mõnest disla juppidega tegelevast firmast.
Tallinnas diislikeskus näiteks, tartus stikke.
Tallinnas diislikeskus näiteks, tartus stikke.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Vahetasin tihendi ära kuid tundubki et tuleb kuskilt tagantpoolt....mis edasi?