Tere,
tavaliselt on kollektor toru mis on ühendataud summutiga kuid N42 mootoril (võibolla millelgil veel) on kollektori toru vahel mingid keevitatud punnid (nagu sidrunid, kummagi toru küljes üks) 20 cm peale väljalaset.
Lugu selline, et üks neist hakkab soojenedes kõrisema (ma ei tea mis seal sees on sõel vms).
Kes teab mida need punnid seal teevad mis seal sees on ja kas võib need tühjaks rookida või koomale pressida?
Kat see ei ole ärge seda pakkuge.
Erki
E46 2002 bens 105kW kollektor
Re: E46 2002 bens 105kW kollektor
Need punnid seal on katalüsaatorid.
Kui kõriseb, siis sisu lahti.
Miks sa arvad, et pole katalüsaatorid?
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/S ... _catalyst/
See lehekülg väidab vastupidist, nimelt sellel autol peaks olema 3 katalüsaatorit.
Kui kõriseb, siis sisu lahti.
Miks sa arvad, et pole katalüsaatorid?
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/S ... _catalyst/
See lehekülg väidab vastupidist, nimelt sellel autol peaks olema 3 katalüsaatorit.
M3
Re: E46 2002 bens 105kW kollektor
Kui neid 3 olema peab siis võib olla küll. Arvasin et ei ole kat, kuna sumpsi alguses on juba üks, seega palju neid ikka vaja on 
Tavaliselt ju üks ainus.
Seega las kõriseb, maksab ju hingehinda.
Tänud

Tavaliselt ju üks ainus.
Seega las kõriseb, maksab ju hingehinda.
Tänud
- Razta
- Huviline
- Postitusi: 188
- Liitunud: 11.09.2006 18:29 02
- Peamine sõiduk: BMW E91 320d LCI 2009a
- Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Re: E46 2002 bens 105kW kollektor
talla peale põleb ehk ära.. 
