K: E32 mootori ja ATM kasti kohta.
K: E32 mootori ja ATM kasti kohta.
Hei.
Selline küsimus, kuna eile oli jalg raske märkasin sellist asja, et kui spordiga sõita siis kiirendab auto väga jõuliselt 120KM/H ja rohkem mitte tilkagi. Kui pane E ehk eco? peale siis ei muutu ka mitte miskit, kuid kui panen * ehk talv ? siis hakkab minema jälle nagu loom kui paneb kohe 5 käigu sisse ja pole seda õiget minekut siiski. Kas kusagil mingi piiraja või see ongi normaalne?
Mootor on V8 160Kw
Mootori küsimus selline, et mootor ei taha nagu ilusti pöördesse minna kui pöörded pole umbes 1500rpm peal.
Hakkab puterdama jms asju tegema. Aga kui pöörded üle 1500 rpm lähevad siis rebib julmalt istmesse.
Selline küsimus, kuna eile oli jalg raske märkasin sellist asja, et kui spordiga sõita siis kiirendab auto väga jõuliselt 120KM/H ja rohkem mitte tilkagi. Kui pane E ehk eco? peale siis ei muutu ka mitte miskit, kuid kui panen * ehk talv ? siis hakkab minema jälle nagu loom kui paneb kohe 5 käigu sisse ja pole seda õiget minekut siiski. Kas kusagil mingi piiraja või see ongi normaalne?
Mootor on V8 160Kw
Mootori küsimus selline, et mootor ei taha nagu ilusti pöördesse minna kui pöörded pole umbes 1500rpm peal.
Hakkab puterdama jms asju tegema. Aga kui pöörded üle 1500 rpm lähevad siis rebib julmalt istmesse.
V8 Power
-
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 2460
- Liitunud: 03.04.2007 12:20 51
- Peamine sõiduk: E70 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Re: K: E32 mootori ja ATM kasti kohta.
Sul siis ilmselt midagi ... kui alla 1500 pööret jamab,küünlaid oled vahetanud ?
Ega see 3,0 raskel kerel polegi mingi kiirenduspill ju
Aga see jah imelik,et kiirendab kuni 120 ainult.Sealt 80 juurest minuarust need V8 alles hakkavadki liikuma
Olen tähele pannud,et selle spordiga polegi alati kõige parem kiirendada,hoiab pöörded liiga piiraja lähedal ja pole seda õiget väänet nagu.
Piiraja peaks olema 250km/h juures ja 6500 pööret äkki vist
Ega see 3,0 raskel kerel polegi mingi kiirenduspill ju


Piiraja peaks olema 250km/h juures ja 6500 pööret äkki vist
E70 4.8i /// E93 335i
Re: K: E32 mootori ja ATM kasti kohta.
niih, maks kiirus on 170km/h ja piiraja 5000rpm
kas mingi muu aju pandud või milles selline jama?
vahest saja pealt põhja vajutades läheb edasi nagu reaktiiv ja teine kord uimab nagu tigu.
kas mingi muu aju pandud või milles selline jama?
vahest saja pealt põhja vajutades läheb edasi nagu reaktiiv ja teine kord uimab nagu tigu.
V8 Power
Re: K: E32 mootori ja ATM kasti kohta.
Ander, mis kammi sa ajad? Oled tähele pannud...ühesõnaga sa arvad, et bemmi insenerid ikka päris hästi ei oska oma tööd ja peaksid ehk ise saksamaale kohale minema neid õpetama, kuidas auto õigesti kiirendama panna?
Jann1, üks variant, et sul võibolla jamab open loop / closed loop reziim. Olen nagu natuke sarnast olukorda oma V8'ga läbi elanud. Lambda andurid ilmselt enamasti põhjuseks.
Pööretepiirajat 5000rpm juures sul vaevalt on, või tahad öelda, et neutrali peal gaasi andes ei lähe ka üle 5k rpm ning pole kunagi läinudki? maks kiirus on 170 siis selle pärast, et mootoril pole rohkemaks jõudu, arvatavasti.
Jann1, üks variant, et sul võibolla jamab open loop / closed loop reziim. Olen nagu natuke sarnast olukorda oma V8'ga läbi elanud. Lambda andurid ilmselt enamasti põhjuseks.
Pööretepiirajat 5000rpm juures sul vaevalt on, või tahad öelda, et neutrali peal gaasi andes ei lähe ka üle 5k rpm ning pole kunagi läinudki? maks kiirus on 170 siis selle pärast, et mootoril pole rohkemaks jõudu, arvatavasti.
Re: K: E32 mootori ja ATM kasti kohta.
pöörded lähevad kohapeal 7k plus.
ja kuni 170km/h kiirendades on jõudu tohutult veel. Ning siis võtab posti täpselt nagu 120km/h lihtsalt ei lähe rohkem, kuigi jõudu minna on veel küll ja rohkemgi veel.
ja kuni 170km/h kiirendades on jõudu tohutult veel. Ning siis võtab posti täpselt nagu 120km/h lihtsalt ei lähe rohkem, kuigi jõudu minna on veel küll ja rohkemgi veel.
V8 Power
-
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 2460
- Liitunud: 03.04.2007 12:20 51
- Peamine sõiduk: E70 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Re: K: E32 mootori ja ATM kasti kohta.
No võimalik,et siis olen mina loll aga kui autodel seda väände/võimsuse kõverat vaadata siis lõpus see hakkab jälle langema ju ? igatahes avaldasin oma arvamust ja kui see vale,siis selleks ju see foorum ongi,et end haridafiziks kirjutas:Ander, mis kammi sa ajad? Oled tähele pannud...ühesõnaga sa arvad, et bemmi insenerid ikka päris hästi ei oska oma tööd ja peaksid ehk ise saksamaale kohale minema neid õpetama, kuidas auto õigesti kiirendama panna?
Jann1, üks variant, et sul võibolla jamab open loop / closed loop reziim. Olen nagu natuke sarnast olukorda oma V8'ga läbi elanud. Lambda andurid ilmselt enamasti põhjuseks.
Pööretepiirajat 5000rpm juures sul vaevalt on, või tahad öelda, et neutrali peal gaasi andes ei lähe ka üle 5k rpm ning pole kunagi läinudki? maks kiirus on 170 siis selle pärast, et mootoril pole rohkemaks jõudu, arvatavasti.

E70 4.8i /// E93 335i
Re: K: E32 mootori ja ATM kasti kohta.
vaevalt, et sa loll oled, aga natuke tuleb siin valemaid uurida ja arvutada, et asjale täpselt pihta saada.
väände kõver hakkab tõepoolest langema, kuid samal ajal pöörded koguaeg suurenevad (või ütleme siis, et on suuremad). hobujõud aga on väände ja pöörete tulem läbi valemi, ei mäleta hetkel peast täpselt seda valemit, aga need 2 muutujat on seal sees ning läbi mingi seose x annavad kätte hobujõud. seega, kui väände kõver kukub, kompenseerib seda pöörete samaaegne kiirem tõusmine. tulemus - HP kõver siiski kerkib ning saavutab oma tipu tavaliselt sealkandis, kus on mootori pöörete piiraja. HP kõvera väärtusest igal erineval pöördel seega sõltub lõplikult kui kiiresti auto kiirendab. inimesed, kes arvavad, et autot kiirendab vääne, ei tunne kahjuks eriti hästi füüsikat või ei suuda aru saada arvutusvalemitest!
vääne on see, mis istmesse tõmbab, kuid mootori tehtud töö on see, mis autot edasi viib
aga miks sa arvasid, et BMW targad mehed teeksid oma auto sport mode'i selliseks, kus kiirendus ei ole võimalik kiireim, mida autost võtta annab?
väände kõver hakkab tõepoolest langema, kuid samal ajal pöörded koguaeg suurenevad (või ütleme siis, et on suuremad). hobujõud aga on väände ja pöörete tulem läbi valemi, ei mäleta hetkel peast täpselt seda valemit, aga need 2 muutujat on seal sees ning läbi mingi seose x annavad kätte hobujõud. seega, kui väände kõver kukub, kompenseerib seda pöörete samaaegne kiirem tõusmine. tulemus - HP kõver siiski kerkib ning saavutab oma tipu tavaliselt sealkandis, kus on mootori pöörete piiraja. HP kõvera väärtusest igal erineval pöördel seega sõltub lõplikult kui kiiresti auto kiirendab. inimesed, kes arvavad, et autot kiirendab vääne, ei tunne kahjuks eriti hästi füüsikat või ei suuda aru saada arvutusvalemitest!
vääne on see, mis istmesse tõmbab, kuid mootori tehtud töö on see, mis autot edasi viib

aga miks sa arvasid, et BMW targad mehed teeksid oma auto sport mode'i selliseks, kus kiirendus ei ole võimalik kiireim, mida autost võtta annab?
-
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 2460
- Liitunud: 03.04.2007 12:20 51
- Peamine sõiduk: E70 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Re: K: E32 mootori ja ATM kasti kohta.
Ma ei väitnudki ju,et see S reziim ,kirjutasin,et sõltub olukorrast.Linnavahel on igaljuhul see S reziim äkilisem jne aga kui maanteel mingi 90 pealt parem jalg sirgeks vajutada siis minule vähemalt tundub,et tava reziimis ta ei lase nii piirajasse ja vahetab neil pööretel mis kõige optimaalsem,samas aga see "start" vähe uimasem.S-reziimis aga tõmbab ilma viivituseta käigud alla kuid laseb liiga piirajasse.See lihtsalt mu p... tunde järgi öeldud.Halb näide on mul möödasõidul kui lükkan S peale ja vajutan täiesti põhja siis tõmbab 3 käigule ja peaaegu piirajasse esialgu ja kui siis aru saab,et võiks 4 käiguga kiirendada on juba normaalne edasi.
Väändest veel niipalju,et max moment vist oli kuskil 4500 kandis ja ei väidagi,et ainult sellest piisab aga nii raskel autol on see vääne siiski oluline.
See arutus siin muidugi vähe teemast mööda ja ma pole üldse pidanud vajalikuks end kurssi viia sellega.Lihtsalt ühtteist kuskilt kunagi kuulnud/lugenud ning siis omad järeldused teinud.
7- seeria on mugav kruiisimise pill pigem,mitte kiirendusauto
Aga teemasse ka,ma ei pannud tähele kas vastasid küünalde vahetamise kohta,mul kunagi tahtis ka auto välja surra ja alles 2000 juures kuskil hakkas normaalselt tööle,ning viga oli küünaldes.Ise välistasin need muidugi esimesena kuna olin neid vahetanud mõned kuud enne seda jama.
Väändest veel niipalju,et max moment vist oli kuskil 4500 kandis ja ei väidagi,et ainult sellest piisab aga nii raskel autol on see vääne siiski oluline.
See arutus siin muidugi vähe teemast mööda ja ma pole üldse pidanud vajalikuks end kurssi viia sellega.Lihtsalt ühtteist kuskilt kunagi kuulnud/lugenud ning siis omad järeldused teinud.
7- seeria on mugav kruiisimise pill pigem,mitte kiirendusauto

Aga teemasse ka,ma ei pannud tähele kas vastasid küünalde vahetamise kohta,mul kunagi tahtis ka auto välja surra ja alles 2000 juures kuskil hakkas normaalselt tööle,ning viga oli küünaldes.Ise välistasin need muidugi esimesena kuna olin neid vahetanud mõned kuud enne seda jama.
E70 4.8i /// E93 335i
Re: K: E32 mootori ja ATM kasti kohta.
teemasse ka, Jann1, viimase info põhjal jääb mulje, et sul jamab hoopis automaatkast! St. ei vaheta käiku ära.
Ander, see on juba väga spetsiifiline käigukasti jutt, et mis käigu automaatkast mis hetkel otsustab sisse lükata jne. Sport reziimiga maanteel möödasõitu teha on jah muidu kõige optimaalsem nii, et lükkad kõigepealt natuke enne alustamist S peale, sel hetkel vahetab ka kohe üks käik alla, ning siis õigel hetkel kickdown ja läheb ühe lülitusega otse veel kolmandale. Mina saan oma 540'ga igatahes sellisel moel 160 VÄGA märkamatult rauda
Väände olulisus ei sõltu otseselt auto massist, kuid jah, mingi riisipõletaja mootoriga peaks hirmus palju käike kasutama, et raske kolaka puhul inimlik minek saavutada. Kõik oleneb ülekannetest tegelikult. Näiteks mu 44kw polo saaks vist üldse hoogu üles kui seal ei oleks alguses lühikesed käigud ja suure ülekandega differ.
Ander, see on juba väga spetsiifiline käigukasti jutt, et mis käigu automaatkast mis hetkel otsustab sisse lükata jne. Sport reziimiga maanteel möödasõitu teha on jah muidu kõige optimaalsem nii, et lükkad kõigepealt natuke enne alustamist S peale, sel hetkel vahetab ka kohe üks käik alla, ning siis õigel hetkel kickdown ja läheb ühe lülitusega otse veel kolmandale. Mina saan oma 540'ga igatahes sellisel moel 160 VÄGA märkamatult rauda

Väände olulisus ei sõltu otseselt auto massist, kuid jah, mingi riisipõletaja mootoriga peaks hirmus palju käike kasutama, et raske kolaka puhul inimlik minek saavutada. Kõik oleneb ülekannetest tegelikult. Näiteks mu 44kw polo saaks vist üldse hoogu üles kui seal ei oleks alguses lühikesed käigud ja suure ülekandega differ.
Re: K: E32 mootori ja ATM kasti kohta.
Kuidas käib kastis õli vahetus?
Kakun lihtsalt kaane ära, siis sealt filtri aga mis edasi?
Kust võiks leida kõige odavamat filtrit ?
Kakun lihtsalt kaane ära, siis sealt filtri aga mis edasi?
Kust võiks leida kõige odavamat filtrit ?
V8 Power
Re: K: E32 mootori ja ATM kasti kohta.
Originaal filter maksab kusagil 600- 700 kanti.
Ja kõik kes sellise asjaga kokku on puutunud, ei soovitakski odavamat filtrit.
Aga muidu kõige odavama mille mina leidsin on niipalju: http://www.ladu24.ee/et/ladu2/287/7025,41801,0,1/391737
Ja kõik kes sellise asjaga kokku on puutunud, ei soovitakski odavamat filtrit.
Aga muidu kõige odavama mille mina leidsin on niipalju: http://www.ladu24.ee/et/ladu2/287/7025,41801,0,1/391737
Re: K: E32 mootori ja ATM kasti kohta.
kas mingi nipp ka on, et kuidas peab vahetama vms asja?
vana filter välja, uuele õli sisse ja alla ja tuld?
vana filter välja, uuele õli sisse ja alla ja tuld?
V8 Power
Re: K: E32 mootori ja ATM kasti kohta.
see konkreetne ladu24 filter on natuke teistsugune kui originaal. kui vana filtri kasti seest kätte saad siis näed mille poolest.
Jann1, kui tahad suurema osa õli kätte saada, pead laskma klapinduse korpuse poldid lõdvaks. siis ta tilgub veel tükk aega enne kui TC tühjaks vajub. seal all põhja peal on heal juhul pool kogu õlist. oluline on täita tehase instruktsioonide järgi ja õige kogus õli sisse saada kasti.
Jann1, kui tahad suurema osa õli kätte saada, pead laskma klapinduse korpuse poldid lõdvaks. siis ta tilgub veel tükk aega enne kui TC tühjaks vajub. seal all põhja peal on heal juhul pool kogu õlist. oluline on täita tehase instruktsioonide järgi ja õige kogus õli sisse saada kasti.
Re: K: E32 mootori ja ATM kasti kohta.
august ikka
alt üles tuleb surkida, mingit suht spets huinjaad on tarvis...tagurpidi U kujulist otsikut ja pumpa.
mis õli kavatsed panna?

mis õli kavatsed panna?
Re: K: E32 mootori ja ATM kasti kohta.
just omal kontrollisin kasti õli. N käik sisse auto jäta tööle. roni alla ja keera kasti põhjast suure kuuskant võtmega alumine punn lahti. kui sealt õli natuke törtsatab siis on norm sees.
keegi targem võiks kirjutada või suunata kuhugi kus oleks tarkka juttu kasti õli vahetusest või kasti läbi loputamisest. Ette tänades Martin
keegi targem võiks kirjutada või suunata kuhugi kus oleks tarkka juttu kasti õli vahetusest või kasti läbi loputamisest. Ette tänades Martin
E32 740, E34 530, E32 740, E46 318d ja E34 540 :)
Re: K: E32 mootori ja ATM kasti kohta.
Omal on kõige suurem kuuskant 10mm
aga see oli seal nagu eriti pisike 
Hea oleks teada ja kuidas täpselt vahetus käib. Eriti kuhugi teenindusesse ka viia ei taha, seal tõmbavad raisad naha üle kõrvade.
Ise Tehtud Hästi Tehtud


Hea oleks teada ja kuidas täpselt vahetus käib. Eriti kuhugi teenindusesse ka viia ei taha, seal tõmbavad raisad naha üle kõrvade.
Ise Tehtud Hästi Tehtud

V8 Power
Re: K: E32 mootori ja ATM kasti kohta.
nojaa kui võimalus on ja tehnika huvitab siis on alati hea ise teha 

E32 740, E34 530, E32 740, E46 318d ja E34 540 :)
Re: K: E32 mootori ja ATM kasti kohta.
Tavaline õlivahetus käibki nii,et põhjapunn maha ja õli välja siis võtad põhja maha ja saad filtri kätte. Filtrit ei soovita fuflit panna vaid ikka originaal ja kui põhi käes siis tuleks ka magnetid puhtaks teha.
Neid klappide polte ei soovita eriti puutuda sest need on pingutatud vastava jõuga (peast ei mäleta) ja liigsel pingutamisel või lahti jäämisel ei pruugi asi enam töökorda jääda. Uus õli läheb sisse õlipritsiga nii palju, et hakkab välja nirisema ja siis punn ette. Nüüd auto käima krõbistad kõik käigud läbi, jätad neutraali peale ja lisad veel õli nii kaua kuni hakkab välja voolama, siis punn ette ja peaks olema täidetud.

Neid klappide polte ei soovita eriti puutuda sest need on pingutatud vastava jõuga (peast ei mäleta) ja liigsel pingutamisel või lahti jäämisel ei pruugi asi enam töökorda jääda. Uus õli läheb sisse õlipritsiga nii palju, et hakkab välja nirisema ja siis punn ette. Nüüd auto käima krõbistad kõik käigud läbi, jätad neutraali peale ja lisad veel õli nii kaua kuni hakkab välja voolama, siis punn ette ja peaks olema täidetud.

Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Re: K: E32 mootori ja ATM kasti kohta.
ok aga nüüd kui ma tahan kasti läbi loputada, siis kas ma teen seda vana filtriga vüi kuidas. Sest alati jääb natuke vana õli sisse. 

E32 740, E34 530, E32 740, E46 318d ja E34 540 :)
Re: K: E32 mootori ja ATM kasti kohta.
Vana õli tuleb sealt natuke välja mitte ei jää sisseMartin740 kirjutas:ok aga nüüd kui ma tahan kasti läbi loputada, siis kas ma teen seda vana filtriga vüi kuidas. Sest alati jääb natuke vana õli sisse.

Kasti maht koos turbiini ja radikaga on kusagil 10 lt. vahetada on selliselt võimalik 3-4 lt. ja nii ka tehakse.



Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Re: K: E32 mootori ja ATM kasti kohta.
vaikeboa, ma ei tea mina sinu naine seal saunas räägib, aga oma kastil õlivahetust tehes sain sealt kätte 12L ja natuke peale. kuskil 13L peaks olema täismaht (minu kastil), aga natuke oli sealt ka välja lekkinud ühe vigase tihendi tõttu. ühesõnaga, kätte sain praktiliselt kogu õli!
tõsi, ma lasin kastil rahulikult tilkuda oma nädal aega, kuna aega oli.
klapinduse poldid võib soovi korral pärast ka vastava kemikaali abil kinni panna kui on hirm, et lahti jooksevad. eks ma järgmine aasta kui lahti võtan kasti, saan näha kas on siis mõni polt lahti värisenud, kahtlen selles.
tõsi, ma lasin kastil rahulikult tilkuda oma nädal aega, kuna aega oli.
klapinduse poldid võib soovi korral pärast ka vastava kemikaali abil kinni panna kui on hirm, et lahti jooksevad. eks ma järgmine aasta kui lahti võtan kasti, saan näha kas on siis mõni polt lahti värisenud, kahtlen selles.
Re: K: E32 mootori ja ATM kasti kohta.
Ja jooksiski turbiini ja radika tühjaks?fiziks kirjutas:vaikeboa, ma ei tea mina sinu naine seal saunas räägib, aga oma kastil õlivahetust tehes sain sealt kätte 12L ja natuke peale. kuskil 13L peaks olema täismaht (minu kastil), aga natuke oli sealt ka välja lekkinud ühe vigase tihendi tõttu. ühesõnaga, kätte sain praktiliselt kogu õli!
tõsi, ma lasin kastil rahulikult tilkuda oma nädal aega, kuna aega oli.
klapinduse poldid võib soovi korral pärast ka vastava kemikaali abil kinni panna kui on hirm, et lahti jooksevad. eks ma järgmine aasta kui lahti võtan kasti, saan näha kas on siis mõni polt lahti värisenud, kahtlen selles.

Mina taandan ennast sest siin on kõvasti targemaid (mitte et ma ennast kuigi targaks pean).

Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Re: K: E32 mootori ja ATM kasti kohta.
no radika või õigemini selle soojusvahetus ploki vaevalt, see on lõppude lõpuks siiski allpool
aga turbiini tõenäoliselt küll jah...
no ütleme nii, et ega ma sisse uurima ei läinud, mis täpselt ja kuipalju tühjaks jooksis, aga kui sealt 12+ liitrit mõginat välja tuli (mõõtsin) siis fakt on see, et palju sinna sisse enam jääda lihtsalt ei saanud.
muideks, kasti vahetamise ja minumeelest ka kasti õli vahetamise kohta oli päris hea DIY jutt siinsamas foorumis olemas, seal DIY teema all.

no ütleme nii, et ega ma sisse uurima ei läinud, mis täpselt ja kuipalju tühjaks jooksis, aga kui sealt 12+ liitrit mõginat välja tuli (mõõtsin) siis fakt on see, et palju sinna sisse enam jääda lihtsalt ei saanud.
muideks, kasti vahetamise ja minumeelest ka kasti õli vahetamise kohta oli päris hea DIY jutt siinsamas foorumis olemas, seal DIY teema all.
Re: K: E32 mootori ja ATM kasti kohta.
Et, peaksin minema siis UM-i ja sealt filtrit küsima?`
Või saab ka mujalt originaal filtreid ODAVA hinnaga
Miks üldse odavaid filtreid ei soovitata?
Või saab ka mujalt originaal filtreid ODAVA hinnaga

Miks üldse odavaid filtreid ei soovitata?
V8 Power
Re: K: E32 mootori ja ATM kasti kohta.
Sest need kipuvad praagid olema. On tulnud ette kus liitekoht lekib neil ja tõmbab õhku, tulemuseks on see et kast ei saa piisavalt õlitust.(minu näiteks oli selline viga)
Ja see kuuskantpadrun oli äkki 17mm, endale sa ka see eraldi ostetud, kuna varem seda vaja ei läinud.
Pritsi sain ehituspoest kusagilt, maksis äkki 150.- ja hydroscandist ostsin pehme vooliku mis sinna täpselt otsa läks(seda sai sinna sisse ilusti murda) ning õli oligi vahetatud.
Ja see kuuskantpadrun oli äkki 17mm, endale sa ka see eraldi ostetud, kuna varem seda vaja ei läinud.
Pritsi sain ehituspoest kusagilt, maksis äkki 150.- ja hydroscandist ostsin pehme vooliku mis sinna täpselt otsa läks(seda sai sinna sisse ilusti murda) ning õli oligi vahetatud.
Re: K: E32 mootori ja ATM kasti kohta.
jan, sul oli see praak enda vahetatud sinna sisse või oli filter teadmatust ajast ja teadmatu isiku poolt sisse pandud? mis tootja asi see praak oli?
üks aga laias maailmas levinud arusaam on selline, et mitte-orikas filter ei oma seespool (st. oma plastikkorpuse sees) olevaid nö. ribisid, mis takistavad filtrikorpusel suure imemise ajal kokku tõmbumast ja läbivoolu piiramast. loogika on siin täitsa olemas, kuna see lapik plast annab painduma üsna vabalt.
üks aga laias maailmas levinud arusaam on selline, et mitte-orikas filter ei oma seespool (st. oma plastikkorpuse sees) olevaid nö. ribisid, mis takistavad filtrikorpusel suure imemise ajal kokku tõmbumast ja läbivoolu piiramast. loogika on siin täitsa olemas, kuna see lapik plast annab painduma üsna vabalt.
Re: K: E32 mootori ja ATM kasti kohta.
Aga kas kellelgi teisel kiirendusega ka sellist probleemi on olnud?
V8 Power
Re: K: E32 mootori ja ATM kasti kohta.
korra või paar on olnud, et ei lülita 3nda pealt 4ndale üles. niisama sõites see ei ole esinenud, ainult siis kui täis gaasiga põrutada pikalt. ütleme siis nii, et ringrajal 
